MAZDA Thinking in new dimension....vse o MAZDE
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
« Redukce rozteče
Zdravim všechny Mazdisty, mám otázku. Kde bych sehnal podložky s redukcí rozteče na 323F 1,5 1997. Jde mi o redukci ze 4x100 na 4x 114. Je to bezpečný, myslim takováto úprava - zatížení náprav, neodpružená hmota atd... Díky za odpověd, uvítám i kontakty na tyhle věcičky. PS: Jak se to dělá, když má to eFko štefty? -
"-- skrytý --" 07.03.02 12:19
« Re: Brzdova svetla
Jo,modlim se za pojistku! Bohuzel ted nejsem u auta.. budu resit kolem 16:00 Vsiml jsem se toho rano a nebyl cas.. pekne by mne to ale na..... predevcirem jsem to koupil a docela na tom vykrvacel.. Proste to byl kauf, kterej se neodmita.. mrknu na pojistky.. dam echo dik! -
"-- skrytý --" 07.03.02 08:11
« Brzdova svetla
Tak jsem tu s prvni radou o pomoc.. na palubce mi sviti, "rear lights" (mam mx6) a nesvitej brzdovky, ale ani jedna. Zarovky jsem jeste nezkousel,ale je mi divny,ze by nesvitily vsechny tri najednou.. je nejakej napad... nez se v tom zacnu stourat? -
« cisteni saciho potrubi, vstriku, ventilu a spalovaciho prost
pratele, neslysel jste nekdo o teto procedure? muj znamej to zacal ve svem servisu provadet, jsou na to nejaky opici kapky, zatim jsem videl udelanych par aut a je to fakt dost dobry, pry na Felicii se 110t. km to na brzde pridalo 5kW. jel jsem s naftovym P309 po 90t a to auto jede jako novy. zjistim presne vyrobce a pak vam sem dam kontakt. kdo mate najeto 100t a vic je to fakt super, nemate s tim nekdo jiny zkusenost? tohle je zatim muj dojem.
Technicky je to COSI, odpoji se vstrikovani od aliva a auto po dobu asi 20 minut proste spaluje tenhle pripravek, z vyfuku lita binec a deje se tam kdo vi co....ale funguje to. -
"-- skrytý --" 05.03.02 11:40
« MX-6
Zdar lidi, tak mate o dalsiho clena vic. Konecne, po roce shaneni mam mazdu MX-6, nebouranou, po prvnim majiteli, v super stavu (vzorny servis), alespon doufam a za slusne penizky.. Mno, odufam, ze se najde dobra duse, ktera v pripade problemu poradi,. Zdar mazdam! to: joe_st, dik -
« V6 323 KF....a 2.2 z GD
V6 KF z 323 BA je temer identicka jako v Xedosu 6, ma to asi 106kW ( muze se lisit podle provedeni) plati pro tenhle motor stejna pravidla jko pro V6 2.5L z 626 a MX6. Mimochodem to efko s timhle motorem je raketa, seriove 16" kola, vsude kotouce, abs... ty motory byly tri, 1.8V6 z MX3, 2.0V6 (323, X6) a 2.5V6 (626, MX6, nevim jestli to je stejny co se daval do Xedose 9) a 2.3V6 Miller cycle (X9) tenhle posledni to byla parada, abolutni technicka dokonalost .......
motor 2.2 z 626 GD...tak tohle bych nekupoval, jde o motor z tovarny Fordu, je to stejny co se delalo do Probe, je to 12 Ventil, a ten puvod od forda bych nedaval jko prednost, pokud chcete opravdu dobrej a silnej motor pak volte 2.0 DOHC 16V 150HP, zvlast z CH se jich privezlo dost, kamarad ji ma. To chodi dobre. -
« Re: 626
Ahoj, ja mam Mazdu 626 rocnik 91, konkretne motor 2.0i s 90k. Motoricky postacujuce aj na dlhe trasy (tempo 140 hore aj dolu kopcom). Spotreba v zime cca. 8, v lete 7,5. Pri cisto mestskej premavke 8,5. Kvoli velmi dlhemu sprevodovaniu (pri 140 toci 3500) sa moze zdat lenivsia, je preto potrebne trosku viac preradovat. 2.2i by mal byt na tom lepsie. 2.0i 16V je kratsie sprevodovany. Zivotnost: udajne tento motor je skoro neznicitelny, 300000 v pohode. Ja osobne som s nou VELMI spokojny, za 9 mesiacov mam 35000km a bez problemov ;)) -
« 626
najde se nekdo, kdo by mi dal par informaci? chtel bych koupit 626 rocnik 90, 91. ktery motor je nejlepsi? jak jsou na tom se spotrebou motory 1.8, 2.0 a 2.2? ma cenu kupovat auto s natocenyma 200.000? jaka je zivotnost mazd z tohohle obdobi? za pripadnou odpoved diky







