MAZDA Thinking in new dimension....vse o MAZDE
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
« Re: MX - 6
Mno, brzdy a MAZDA to je zoufale. Zabrzdit z 220, to je lepe vystrcit nohu ze dveri a brzdit podrazkou.. na me 2.5l V6 je to znat naproto maximalne, je to tezka krava a brzdy jak u Skodovky. Nejen, ze ztraci ucinnost, ale po par nabrzdenych kilometrech se zkrouti a potom to uz jen vybruje z celym autem. Chtel jsem tam dat vetsi kotouce, ale pry to proste nejde. Vyzkousel jsem ruzny desticky, ale s minimalnim rozdilem. A kdyz uz jsme u te rychlosti, nekdy mam taky "rapla", ale vcera jsem mel takovou klidnou naladu, ale spechal jsem, a tak jsem na to slapnul. Byla noc, na dalnici klidek, sem tam nejaky kamion a co jsem zjistil..? Podle tachometru: rovinka v pohode 230, mirne stoupani 220, mirne klesani 2xx (slo to pres 240 a tam uz neni co by to ukazovalo :-)) .. ale dobrzdovat kdyz jsem kdesi v dalce uvidel koncova svetla nejake auta.. ta dalka byla par sekund.. -
"-- skrytý --" 16.04.02 10:10
« Re: MX - 6
Ja Ti nevim ,ale to se mi zda divny!! Dost divny.. Teda vlastne mozna ne..ted mi doslo, meli jsem sice 323 sdn, ale 94 rok, ten novejsi, tohle bude asi ta starsi,co? Tak to fakt nevim..ale divny mi to prijde stejne.. co brzdova kapalina,bod varu? A co desticky? Neni chyba spis nekde tam, nez v od vyrobce spatnych brzdach? -
« Re: MX - 6
Mno 160 na 1,6 to mne nepripada nic moc. Mam 323 SDN 1.3 (55 kW) z roku 93. Vcera me chytnul rapl a potreboval jsem se trocho odreagovat - jel jsem se projet. Po dalnici po rovinkach jsem v pohode drzel 180 a ani do kopcu nesla pod 170. Motor super, podvozek super ale ty brzdy. Zastavit to ze 180 na nulu s maximalnim zpomalenim nemyslitelne. Uz pri 100 brzdy totalne odejdou. Jel jsem asi 160 (mizerna okreska ale rovina, bez aut, prehledna - v dalce vidim ze tam nekdo je zacal jsem brzdit a cca v 80 brzdy skoncily. Po ovoleni brzdy a novem zabrzdeni se zase trochu chytli ale stejne ucinek mizivy. Jeste ze jsem zacal brzdit v pomerne velkem predstihu. Nstesti clovek se z prostredka silnice stacil zdekovat, jelikoz jsem asi padesatkou profrcel kolem neho, na vic to zabrzdit neslo. Docela jsem se spotil. Proste brzdy stojej totalne za *. Coz se prokazalo i v dlouhych sjezdech v Alpach. Spotreba prumenne 7-7,5 kombinace (dost jezdim o meste). -
« Re: Mazda Tribute
tot otazka co je co...jestli Escape neni Tribute... :-) tedy bylo prvni vejce, nebo slepice ? :-) ... ale asi to nic nemeni na tom, ze jsou pry trochu problemy s kvalitou Tributu s levostranym rizenim, vsechny jsou made in USA, levostrane jsou Japan a jsou pry v pohode.
to MORFI: mas recht, drzim palce ;-) -
"-- skrytý --" 15.04.02 14:26
« Re: 323 automat a spotreba
to joe_st : jo, asi to bude vpoho, ale reknu ti, ze ted jsem v takovym stavu, ze radsi nebudu jezdit, nez bych se do toho ted poustel :-( zensky jsou potvory..ne, kdyby to tak bylo tak jednoduche, ale to sem nepatri.. dnes se ale nerozloucim mazde zdar, ale vztahum zdar. LIDI, vazte si svych drahych polovicek :-(( -
« Mazda Tribute
Aby ne amerika :-) Když je to Ford Escape :-) jenom to má jinou přední masku a volant. Jinak v tom 3.0 V6 Tribute v maximálce jsem jel taky. Otec to málem koupil, než zjistil, že to žere 18l po městě (což je podle mě blbost) jenže jemu to nevysvětlíte. v 2.0l jsem nejel a popravdě mě to ani neláká. :-( -
« Re: 323 automat a spotreba
asi je to normalni, pokud by to byl manual tak na bura by to jelo po dalnici tak za 7-7.5 no a narust ten litr za automat je normalni....to vis tam se proste nevyhazuje, a to je dost znat.
Morfi: to viko bude ok, delal jsem to snad na vsech M. co jsem mel, je to normalni, ze to tam trochu prosakuje, jak jsem ti psal do SMS, akorat pri sundavani opatrne at neroztrhnes orig. tesneni, kdyz tak vem k ruce WD40 tou to nastrikej ono to rozpusti to prilepeni. pak to hezky vycisti, dej tam to gumovy tesneni a v mistech ruznych lomu a ohybu to namaz tim Loctitem, na a pak to tam nasroubuj zpet, bud to ok, za to ti rucim ;-) -
"-- skrytý --" 14.04.02 11:45
« Re: MX - 6
Nevim, uprimne, zda se mi to trosku vic, kdyz vezmu obsah, rychlost a ze jsi jel skoro 1/2 cesty v zavetri..ale na druhou stranu. Je to uz starsi motor, je to automat... nevim..fakt nevim.. Co Ty na to, joe_ST..ale ne, podle me to bude vpoho -
« Mazda servis - jsem sklaman
Jsem velmi sklamán s prací provedenou v Mazda servis Brno. byl jsem totiž na STK, ale znamku mi dal jen na 30 dní, čepy úplně v *, vůle snad 5mm. To naštve každého, navíc kvůli tak podstatné věci jako jsou čepy. Mazda byla ve značkovém servisu na prohlídce cca před 7000km. Co šlo vyměnit z provozních náplní, tak poctivo vyměnily. I rozvoďák, klíňáky, atd... Všecek matroš jsem dodal. Nebyli schopni spavit rádio, které je originál Mazda. Nakonec jsem si ho spravil sám. Práce vyšla na 14 000Kč. Dali se tam aj nové kola. Stále se mi zdálo něco divného na těch kolech. Až po 7000km jsem na to došel. Všechna kola dali ve značkovém servisu stejně orientované!!! To je vrchol. Škoda že už je to půl roku (celou zimu Mazda stála), takže je pozdě na reklamaci. Navíc udělali (prý) kompletní prohlídku technického stavu. Zapoměli na jeden šroub M14! Dal jsem si ho tam radši sám. Ale co teď s těmi čepy??? Zajedu do Mazdy. V Mazdě- "za ty dva čepy aj s praců tak 7000,-Kč!". Děkuji, kolik stojí samostatně? "Moment...". Skoro šeptem: "Se to nějak sere", promlouvá ke svému PC manager v obleku... "Zase to spadlo, počkejte chvíli, spadl nám zase ten systém, du to nahodit..."... po cca 15 minutách... "Jaké to sů?"-" Spodní čepy, přední náprava"... "To je kde?"-"na přední nápravě, dole pod kulovýma"...natáčí se ke mě monitor..."Možete mě to ukázat?"-"jasné"...ukazuji..."Tak ty jsou za 1965 bez DPH! Máte techničák?"-"Chcete VIN, já vám ho řeknu z hlavy..."-"no dobře..."-"..."-"To je Amerika!!!"-"No jistě že je"..."Tak to nemáme". A máte na Japan?" "To se musí proti záloze objednat, trvá to tak 10-14 dní a nevím, jestli to tam bude pasovat"..." Na shledanou...."........ Prodejna Židenice- Malý obchůdek na díly pro Japonské vozy: "Dobrý den, vy tady toho ale máte na tak malém placu...máte aj čepy na Mazdu?" "Jasně" "Ale jsou tam dvě rozteče, buď tato nebo tato, je to spodní na přední nápravě, že?" " jo!" "poďmě sa podívat." - "No to je tento...Ale mám jenom jeden, druhý tady bude za dvě hodiny...Hned ho objednám..." "to je super" "Máme aj servis, kdyby něco" "vyměníte mi ty čepy?" "To zvládnete sám: udélate todle a todle a todle..." ukazuje přímo na vozidle.." "kolik su dlužný?" "1330 Kč s DPH!!!" BOMBA... A dneska už mám STK hotové... 5670 Kč rozdíl, a to kdoví jestli. Takhle to bylo aj s výměnou doma v garáži za 3 hoďky... -
« Re: MX - 6
Mam starickou, ale spolehlivou americkou M 323 1.6i sedan, AT a nedavno jsem ji pokouril na D1 Brno-Pha-Brno, po rovinkach nesla pod 160, vic jsem se ani nesnazil. Pak jsem dojel 911, borec jel furt 130-140, tak jsem se za nim drzel asi 100km, protoze mi hezky razil cestu. Vysledna spotreba byla po natankovani za Brnem 8,6l/100km. Je to v poho nebo ne? -
"-- skrytý --" 13.04.02 13:29
« Re: MX - 6
to joe_ST To Ti fakt drzim palec, je to naprosto nadherny auto. A na leto neznam lepsi!!!! To Ti povim..jen kdyby byla 2+2..to bych uz davno nemel mx6,ale 5!!! Co se tyka tesneni, pozde, skouknul jsem to a zdalo se mi to volny, trochu jsem to dotah, ale nic hroznyho...ale stejne mi prijde, ze to stale prosakuje..neni to nic hroznyho, ale... Jo, tydlifounek Ti urcite okamzite posilam, ozvi se a dame spicha... Ja budu pristi tyden v Praze porad.. prace :-( :-D mej se R -
« Re: MX - 6
caues: TO MORFI: hele dneska jsem mu to poslal mailem, tak bude snad neco po nedeli. jinak NB cko zatim nic, to je normalka, jak to zacnes shanet, tak neni ani jedna :-((( grrrr ... ted mam info o nejaky v rakousku, snad 1.8 6speed YUM YUM .... ve stredu mam volat. to tesneni pod hlavou na tom 6V neni zadna sranda....asi bych to sam nedelal, uz jen z duvodu, ze to musis utahnou momentovym klicem presne na predepsany moment a po vymene tesneni se to pak musi jeste dotahnout po urcitych kilometrech. hele pristi tyden pojedu do PHA tak bych to rad videl, posli mi do mailu na tebe telefon, brnknem si :-) ... cus
Jo TRIBUTE dneska jsem se povozil v Tributu 3.0V6 Exclusive, automat, kuze..proste fsecko....z tohgo auta mam jeden dojem : je na tom na 80% citit amerika, razeni pod volantem, to je jen o zvyk a ten automat je nekdy prijemna zmena, 3L motor co tak trochu premysli jestli pojede hned nebo az za 2-3 vteriny, a uvnitr opravdu spostu mista, to auto vypada z venku mensi nez je vevnitr, no a 20% je japonec . dobry brzdy, hezky se to ridi, na to jak je to masivni auto tak to #posloucha#, a docela napaditej interier, nevim jak to muze jet s tim 2.0 ale tohle by slo....takovy velmi slusny SUV :-) -
"-- skrytý --" 12.04.02 21:46
« Re: MX - 6
Jo, 323 1,5 v sedanu meli nasi, super auto, krom toho, ze jezdilo perfektne tak jeste nasim zachranila zivot. Potkali se s kolmo jedoucim autem ve stovce a nepripoutany :-( Meli desny stesti..ale 323 to neustala :-( at je ji tam nahore dobre... Jo, mx6 je fakt super.. Ale trvalo mi dlouho, nez jsem ji prisel na chut..zdala se mi moc velka.. -
« Re: MX - 6
Tak to mas na veelmi dobru spotrebu. A vies ze ti aj verim? :o) Pred casom som podobne prehnal svoju 323sedan 1.5 z Prahy do Brna. V Prahe plna nadrz a kedze mate lacnejsi benzin tak som si v Brne povedal ze este dotankujem do plna a palim dalej. No a ostal som prekvapeny ked sa mi podarilo dotankovat iba 12,8 litra. Inac som svihal iba 170-180 non stop, to vies neni to MX6 :o)







