MAZDA Thinking in new dimension....vse o MAZDE
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
« Re: Autolaros
Když jsem včera slyšel ceny dílů na Mazdu 6, tak byly tak nízké, že se mi taky nechtělo věřit, že je to japonské auto. Jestli chceš, tak zavolej na 069/6718901 a dostaneš všechny info přímo od Mazdy. Já sám jsem měl celkem tři Mazdy (MPV r.v.96, MX-5 r.v. 99 a 323F r.v. 00) celkem jsem s nimi najezdil 270 tkm bez jediné poruchy. Renaulta jsem nikdy neměl tak nevím. Ale Mazda 6 Wagon (kombi) se ještě neprodává, myslím, že se začne prodávat až v září. Zvlášť v provedení Sport Wagon vypadá výborně. Cena základního modelu s benzínem 1.8 (88kW) je 659 900,- Ten silnější turbodiesel 100 kW se dodává až v provedení Touring a cena je 769 900,- Za ty peníze je tam spousta výbavy : automatická klima, ABS, EBD, brzdový asistent, DSC, TCS, centrál s dálkovým ovládáním, tempomat s ovládáním na volantu, okna v elektrice i vzadu, ovládání audia na volantu, 6 x airbag, kola 16" s 205/55. No chybí jen mlhovky. -
« Re: Autolaros
tp Squalo: díky, ale mne zajimá jak je na tom mazda v porovnání s renaultem? Co poruchovost kvalita zpracování a tak.U Laguny by byla karta místo klíče, dvouzonová klima sledování tlaku v pneu a jiný blbůstky. Prostě je lépe vybavená, ale zase ta mazda je taková sportovní a nafták bude mít 100 kW. Já nevim co koupit prostě. Jo a co náhraadní díly na tu mazdu nejsou drahý?
Díky za radu -
« Autolaros
Tak jsem byl dnes na pozvání pana majitele v Autolarosu v Ostravě a měl jsem možnost projet se s Mazdou 6 a s MX-5 s turbem. Nejprve Mazda 6. Na pohled moc hezké auto s motorem 2.0 benzín, se 140 koníky. První dojem výborné sedačky a hodně místa na zadních sedadlech. Interiér auta je taky povedený. Auto jde hezky za plynem, motor je slyšet až ve vyšších otáčkách. Má to nové nápravy a sedí to na cestě skvěle. Fakt se mi líbilo. Nejlepší jsou na něm ceny. V showroomu stojí tohle auto v šedé barvě, motor 2,3 litru, 167 koní, kožený interiér, audio od Bose, xenonové reflektory, krásné kola a na nich sedmnáctipalcové 215/45, šest airbagů a spousta jiného za 799 kKč. To se mi zdá super. No a pak jsem se svezl v MX-5 která má 205 koní, což je o 65 více než má ta moje. Točivý moment asi 260Nm. Maximálka údajně 250km/h. To auto váží 1050 kg. Pro popis toho jak to jede se těžko hledají slova. Když vjedete na suchu do pravoúhlé zatáčky, řekněme 50 km/h na dvojku a při výjezdu dáte plný plyn, tak prudkost s jakou se snaží zadní kola dostat před ty přední je velmi brutální a máte co dělat aby se to nepřetočilo úplně. Stejně tak zrychlení toho auta je neskutečné (cca 6,5 sek. na 100km/h) a odezva motoru na sešlápnutí plynu je zanedbatelná. Když jsem vystoupil, tak jsem si musel ihned zapálit cigaretu, klepaly se mi kolena a stále se ještě přihlouple usmívám když si na to vzpomenu. Jak řekl pan majitel Autolarosu :"Je to lepší než sex, protože to trvá déle". Cena té úpravy má být podle nejnovějších zpráv pod 200 kKč. Fakt asi nemá cenu kupovat výfuky, kity sání, přečipovávat ECU, leštit trubky atd. To turbo z toho jednorázově udělá auto snů. Asi začnu šetřit. -
« Re: Neplynuly rozjezd
Vcera jsem Tvuj nazor konzultoval v servisu. Vytahli z bedny moji puvodni spojku a rozhodne i po desitkach tisic kilometru nebyly poskozeny tlumice kmitu. Treci plochu setrvacniku v tuto chvili nelze samozrejme zkontrolovat. Pritlacny kotouc byl take v poradku, jednine opotrebeni bylo samozrejme na lamele spojky, coz je normalni, pochopitelne. Dvouhmotovy setrvacnik skutecne MAZDA 626 nema. Jeste me napadla dalsi vec. Protoze problem na nekolik set kilometru zanikl po vymene spojky resp. po demontazi a nasledne montazi prevodovky, zda nemuze byt problem v ulozeni prevodovky. Toto mne napadlo vcera vecer, takze zkusim konzultovat s mechaniky. A Vase nazory....? -
"-- skrytý --" 03.07.02 10:26
« Re: Neplynuly rozjezd
Moje diagnóza: poškozený nebo prostě od začátku nefunkční tlumič torzních kmitů na spojkové lamele. Znovu vyměnit a použít originál díl. Zkontrolovat třecí plochu setrvačníku, v případě nerovnoměrného opotřebení přebrousit. Stejným způsobem postupovat u přítlačného kotouče. Zkontrolovat talířovou pružinu přítlačného kotouče (v případě nerovnoměrného opotřebení "paciček" dosedajících na spojkové ložisko nebo nerovnoměrností tvaru pružiny - po jejím vymontování - rovněž vyměnit). Problém by mohl být i v tzv. dvouhmotovém setrvačníku, ale silně pochybuji, že ho Vaše auto má. -
« Re: Neplynuly rozjezd
Sejri me to cim dal tim vic, proto premyslim co s tim a cim to muze byt. Dnes hned po ranu mne napadla myslenka, jestli na spojce ci setrvacniku neni neco zkrouceneho, neco jako osmica na kole, rozumis, to cukani je jako kdyby to sedlo pri pusteni spojky dvakrat, jednou a.. jeste jednou. Kdyz to sedne tak uz je to v pohode, sundas nohu s plynu, zaber se uvolni a zase cuk, preradis pustis spojku a dvojcuk.. co Ty na to..? -
"-- skrytý --" 02.07.02 12:29
« Re: Neplynuly rozjezd
Nepovidej!! hm..tak to na to se svejma 150 tis nebudu pospichat. No..prisel jsem na to, ze kdyz radim citlive..ze se to da naucit tak, aby necukala..horsi je to pri sundani nohy z plynu (brzdeni motorem) No..kazdopadne o neseriditelnosti spojky jsm se o tomto vikendu take dozvedel. je to prste hydraulika..nastavuje se to samo.. do toho nehrabnes: -( -
« Re: Neplynuly rozjezd
Takze po asi 2.000 kilometrech prislo zklamani. Spojka se zacalo chovat tak jako pred vymenou. Takove ty dvojcuky atd. Kazdopadne ja jsem se vymenou spojky neunahlil, protoze, jak jsem jiz psal, byla sjeta na 99%, ale dost me mrzi, ze se to vratilo do puvodniho stavu. Servisaci mi rekli, ze spojka se proste neda seridit, ze je hydraulicka a ta si to ridi sama (P.S. Co je na tom pravdy Joe_st..?). -
« Re: Xedos 9
Zdravim, mozna je to off-top, ale pro zajimavost, mam Xedose 6 2.0,r.95 neni z bazu, koupeny v rodine, najeto 160tis. Jizdni vlastnosti, skvely, a komfort taky, vybava odpovida cene. V podstate jsem spokojen, jen me trochu zaskocila spotreba, i kdyz jsem pocital s vyssi, vzhledem k obsahu motoru, preci jenon si vezme asi 10l/100, ale to je asi tim, ze jezdim na kratsi trasy a po meste. Jinak puvodni majitel mi rikal ze jen do chorvatska i za 7l, ale to se mi nejak nezda, kdovi. -
« Re: Xedos 9
jo AutoPoint, ja vim, ze jsou trochu drazsi, ale tusim, ze i tam se s cenou da neco delat ;-) a hlavne to auto je fakt proklepnuty...narozdil od AAA & Company....s tim millerem jsem jel a je to uzasnej kocarek :-) ... ja moc na velky auta nejsem, ale to je fakt dobry, mam z toho treba lepsi dojem, nez z BMW 740iL - to byl americkej model a nijak me to neoslovilo.