MAZDA Thinking in new dimension....vse o MAZDE
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
« Re: Neplynuly rozjezd
Kolik me to stalo radeji uz ani nepocitam. Pred chvili jsem mluvil se servisakem z Mazdy a poradil mi at vymenim zapalovaci kabely, ze toto pomuze na 90%, pry je to bezny problem u 2.5l motoru. Takze s prevodovkou pockam, co na to ty kabely. Nicmene mi doporucil pouze originaly a to je taky docela palka: 6.000Kc. -
« spojkové prasátko
Prosím o radu ! Kape mi na 626 pracovní válec spojky ( ten pod autem )Nevíte někdo jak to v něm vypadá ? Musí se demontovat z vozu nebo to lze opravit na voze ? Opravárenskou sadu už mám objednanou cca. za 200 Kč má v ní být : O kroužek, prachovka, prachovka na odvzdušňovák .Zajímá mě zda mě může něco překvapit, nebo je-li to jednoduché.
Děkuji za odpovědi -
« Re: Zděšení...
Jo, taky me hlavou probehly myslenky, ze se nemazou ventily nebo upadl vyfuk. Mozna to ma neco do souvislosti s tim, ze jsem tam pred cestou nalil Original Bishop, jestli se tim pripravkem neuvolnili nejaky sracky. Kazdopadne od te chvilky zadny problem.. -
« Re: Zděšení...
Jednou se mi stalo neco podobneho -- take strasny
randal po chvili jizdy. Byl to uvolneny sroub (cca M17, delka 12cm,
nikdy jsem nenasel odkud vypadl), ktery se "mlel"
v prostoru rozvodoveho remene.
Osobne mi to tenkrat znelo jako upadly vyfuk a
beh motoru bez oleje. Kdo vi, co to bylo u tebe. -
« Re: Autolaros
Subaru by Ti podla mna vyhovovalo vtedy, keby si bud byval v kopcoch alebo najazdil kazdu zimu 30tkm po Alpach. Inak na bezne jazdenie podla mna 4x4 nema az taky extra vyznam, aby sa Ti "zaplatila" vyssia spotreba (obzvlast ako 2.0 turbo) - mozno so mnou nebudete suhlasit, je to moj subjektivny nazor. Ja by som rozmyslal medzi Mazdou 6 (ale v benzine, ja nerad naftu; 2.0 alebo 2.3, to by bol najvacsi favorit) a novym Nissanom Primera. Este by do uvahy prichadzala Toyota Avensis, tam by sa mi pozdavalo to, ze uz by to malo byt vyzrete auto, aj ked uprimne, u Mazdy ani Nissana nejake velke problemy s novym typom nepredpokladam. Ostatne "najlepsie auta v triede" ako Mondeo, frantici, Passak ;) etc. by som asi radsej nechal tak, staci sa pozriet na mnozstvo volani spat do servisov. Argumentacie o vysokych cenach dielov su mozno pravdive, ale len do tej doby, kym si clovek zrata, kolko dielov potrebuje do Mazdy a kolko do nejakeho konkurenta "Premium"-znacky. Moja bilancia po 35000km s 10-rocnou Mazdou 626 (tie km som najazdil za 9 mesiacov): filter+olej menene 3x, nikdy nedolievane (neviem, ako to Mazda robila, ale necucla ani deci oleja... sam som tomu neveril...), po zime (mala ju velmi tazku, kazdy tyzden Blava-Mnichov) trosku chrasti vyfuk, jediny problem sposobil nefabricky alarm, ktory zblbol a cucal baterku. Inak: NIC! Problemy s 9-rocnou Primerou: od marca 18tkm, vychytane akorat muchy od byvaleho majitela, ktory to auto zanedbal: novy chladic - jedina vaznejsia vec (totalne vyzraty od nemeckej soli), bocny blinker, osvetlenie SPZ, vyvareny chrastiaci vyfuk. Inak pohoda, za tych 18tkm nebol jediny problem. Preto razim heslo "Nejdriv Japonec, vsechno ostatni nakonec" ;))) -
« Re: Autolaros
v kvalite zpracovani a poruchovosti srovnavat Rencka a Majdu snad ani nejde, takovou ostudu si ten francouz nezaslouzi :-)))
dneska jsem videl moc hezkej letacek na M6...neco ve smyslu:
....Rychle si bezte vyzkouset novou Vectru a Primeru, protoze brzo tu bude Mazda 6
:-) -
« Re: Autolaros
to Squalo> tu miatu s turbem musi byt radost ridit, musim se k panu Lasovi vypravit taky, tohle me zajima.
to STAVROS: nelze srovnavat M6 a Forestera, to je trochu jiny kafe, ja jsem dneska M6 taky protuknul a velmi, velmi dobrej dojem, byl to sedan 2.0, super sezeni, ovladani, razeni a motor proste na 1 s *.
to MORFI: tak uz je doma :-) mam i nejake foto tak to picnu na web, a mam z ni moooc radost :-)))) je to 99, jenom 1.6, ale hezka :-)
no tak uz je to tam
[odkaz] -
« Zděšení...
Měl jsem za sebou cca 600km, stál jsem v koloně před Chorvatskou hranicí a najednou se z motoru ozval šílený hluk, něco jak když na Š120 hlučí rozvodový řetěz, ale mnohem hlasitěji. Šlápl jsem na plynový pedál a od 2.900 ot. hluk zmizel. Povolil pedál, hluk se zase objevil. Nechal jsem to běžet a otevřel haupnu - rachot pod hlavou. Tak jsem si říkal, dojel jsem a už jsem přemýšlel jak z té dálky dostanu auto abych na to nemusel půl roku dělat. Vypnul jsem motor a okamžitě nastartoval. Hluk zmizel a od té doby - cca 1.000 dalších km - se neobjevil. Sakra, co to mohlo být? -
« Re: Autolaros
Myslim si, ze ked chces najma spolahlive auto, tak pri dileme Mazda-Renault je volba 100% jasna: Mazda. Nie je co rozmyslat. Fungl nove elektronicke srandicky v style karta na startovanie su len na to, aby sa mohli pokazit, iny vyznam nevidim... (aha, este druhy: squely marketingovy tah...)
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!