MAZDA Thinking in new dimension....vse o MAZDE
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
« 'Zahada'
Prajem pekny den. Chcel by som sa spytat, ci niekto nevie, ci v rokoch 1996-1997 bolo mozno u Auto Palace objednat uz priamo v Hirosime upravene auto :-). Preco sa pytam?
Som druhym majitelom-musim povedat, ze, co sa tyka jazdnych vlastnosti velmi spokojnym, istej 323 1.8i (sedan). Jazdim velmi vela a s casu na cas sa stane, ze sa chce clovek vyburit :). Vtedy si vsimam, ze to ide naozaj akosi 'pridobre'-subjektivne, ale aj vtedy ked to porovnam s okoloiducimi, pripadne podla vyjadreni spojujazdcov... tak mi nedalo a spojil som sa s predchadzajucim majitelom: Citujem: 'To auto ma upravenu prevodovku podla poziadaviek zakaznika - priamo od vyrobcu', podrobnosti nedodal. Snad iba to, ze aktulane je majitelom RS-ka, ktore uplne nenaplnilo jeho 'papierove' ocakavania, ze ta Mazda jazdila naozaj ako pila..., co mozem iba potvrdit - samozrejme az na tu spotrebu - dlhodoba: 8.5l :((((((((
Tak teraz neviem, ci som majitelom 'unikatu' (ako sa to vezme - unikatu v zravosti, ale na druhej strane...), alebo si ten chlap robil prcu? Faktom je, ze to auto aj pri 170000km zrychli 0-100km/h za 8-9s (udaj vyrobcu je 9.8) a maximalku ma mimo tachometer :((( samozrejme tachometrovych :))). -
« Re: MR2000
h_ST: Dakujem za info. Prave som prisiel do prace aj s novymi milacikom, prvych 30km v hustom dazdi bolo velmi prijemnych :))) V servise mi este odporucili ako zimne pneu Dunlop Wintersport, dali mi rozumnu cenu na kompletne obutie aj s diskami a rovno mi to namontovali. Takze zatial 100% spokojnost, auticko sa mi velmi paaaaaci ;))) -
« Re: Back in black ;)
Je to r.v. 93, este karbec, ale relativne zachovaly. Smola je, ze pred 2 mesiacmi dostal fungl nove zimne boticky aj s diskami :(( Neviem, mozno by som niekde dostal viac, ale takto to mam v podstate vsetko jednou ranou. Este vybavit formality - prehlasenie, odhlasenie, poistenie - a mozem mazdit ;)) -
« Back in black ;)
Priatelia, tak po pol rocnej pauze sa hlasim spat do klubu mazdistov: vcera som si bol zahovorit "cerstvo zabehnutu" Mazdu 626 GF, rocnik 98, konkretne ide o toto auticko:
[odkaz]
Cena je uplne fantasticka ("odporucana" cena ADAC je 10000EUR) a to len kvoli malemu skrabancu na pravych zadnych dverach. Navyse zobrali mojho doterajsieho Nissana na protiucet.
Tesim sa uz teraz ako maly chlapec. Napada ma len jedna vec: vsade citam, ze tieto Mazdy maju slabsie brzdy, fakt je, ze oproti Nissanu sa mi zdali byt "maksie". Je to s nimi velmi zle, alebo pohoda? Je este nieco, co by ste mi odporucali skontrolovat? Inak auto ma rok zaruku, tak pripadne problemy snad budem moct prehnat cez nu ;) Dakujem za info!
-
« Zajizdeni - 323F
Mam najeto 2000 km a jak poradil Joe_st zkousim ji obcas projizdet ve vyssich otackach (5 000 na IV a nekdy i trochu vic ) - po ceste mam kousek dalnice. Vcera jsem sledoval jak rychle se splha rucicka otackomeru, misto abych "koukal na cestu", coz nebylo zrovna bezpecne, ale uplne jine kafe, nez jsem byl zvykly z felicie. Co mne prekvapilo a zatim si nemohu zvyknout, je rizeni. Myslim, ze v casopisech tomu říkají, že "podvozek ochotně zatáčí", pro mne to spíše znamená, že nějak nemohu "trefit" plynulé projetí rychlých táhlých zatáček ve vyšších rychlostech, naopak ostré zatáčky nájezdů a sjezdů z dálnic jsou paráda. Nevím zda popsané chování je dáno konstrukcí přední nápravy nebo "naladěním" posilovače.Nerovnosti na silnici mazda zvlada s prehledem, jedno typicke misto na silnici, kde jsem míval silny pocit, ze budu ze sedadla feldy katapultován, jakoby zmizelo :)))
-
« Re: Klepani ventilu u prehrateho motoru & jaky olej
to scuderia99: Predpokladas spravne, zkousel jsem jeste nekolik minut drzet motor na 4000 v garazi po prudke a rychle jizde -> vse je naprosto OK. Motor byl zahraty tak, ze se na nem vypaloval veskery prach. Takze diky moc. Bob -
« korivost....stary motor
jo kluci jak to ctu, mam stejnou zkusenost, takovy ten med do oleje v pruhledne lahvicce z Makra je fakt dobrej snizil mi spotrebu oleje v 323 1.7D s 282.000 km (!!!) zhruba na 1L na 10.000km coz je v pohode a motor sel vazne lehce a tise. tak do stareho auto urcite jo. -
« Re: Klepani ventilu u prehrateho motoru & jaky olej
Jezdil jsem s nim cca 200 km, ted mam novy olej. Myslim, ze ty ventily utisil potoze zhustil olej a pak se uz stihaly vyrovnavat vule. Dobry olej ma v popisu taky ze udrzuje viskozitu oleje v celem rozsahu. Ja mam radsi ridsi olej, protoze musim jezdit do prace cca 8 km a to znamena studene starty. Test s prehratim motoru na volnobeh jsem na novem oleji neprovadel. Nechavam to tak, jestli se neco casem objevi.
Pred rokem jsem s tim pripravkem na teto mazde najezdil cca 6000 km. Ale kdyby byly vule na zdvihatkach moc velke, tak bych tam dal radeji asi ten pripravek, nez nejaky min kvalitni a hustsi olej. -
« Re: Klepani ventilu u prehrateho motoru & jaky olej
Zaujimalo ma to hlavne preto, lebo ti to odstranilo ten klepot bez vymeny oleja. Inak takisto na ziadne pripravky neverim. Podla mna skor poskodia ako pomozu. Ale na tej stranke Liqui Moly som nasiel jeden zaujimavy pripravok, ktory by mal udrzovat konstantnu viskozitu oleja a tym padom mat vyrazne pozitivny ucinok hlavne na ventilove rozvody. Btw, este jazdis s tym pripravkom alebo si uz vymenil olej? -
« Re: Klepani ventilu u prehrateho motoru & jaky olej
to scuderia99: Cenu uz si bohuzel nepamatuju ale asi kolem 300 kc. Koupil jsem to v HyperNova. Kupoval jsem to pred rokem, kdyz jsem si koupil 626, pak jsem se ale dozvedel, ze je daleko lepsi investovat do poradneho oleje, nez do nej lit tyto pripravky. Tak jsem ho mel porad v garazi. Pouzil jsem ho az na test tech ventilu. Na te strance neni, to jsem prohledaval, nez jsem sem napsal. Na jakem principu to maze nevim, ted to radeji nepouzivam, protoze to mozna zhustuje olej a to ja zrovna nechci (mam ted Castrol 0w40). U stare 323 mi to bylo jedno, bo ten motor byl uz oficialne mrtvy (ale jezdil az do konce na vybornou). Jinak osobne si myslim ze nejlepsi z techto mazadel asi bude Militec: www.olejservis.cz/militec/
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!