MAZDA Thinking in new dimension....vse o MAZDE
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
« Re: MX SPORTIF
Lubos1: Mazda6 ma svoje uplne novo vyvinute diesle, ktore mmch. splnaju ako jedny z prvych Euro4 emisne normy (okrem 100kW v kombi, tam udajne len Euro3). Neviem, co planuju s Mazdou3, kazdopadne pride myslim najneskor v 2004 (opravte ma, ak sa mylim), takze sa nemusis bat. Ci tam bude HDi alebo nejaky derivat dieslov z M6 si netrufam odhadnut, takisto nie, kde ju budu vyrabat (ach, zase ma desi to Spanielsko...). Inak Mazdy by som sa nebal ani prvych kusov, o problemoch s M6 som na tomto fore zatial necital, ani nikde inde. Maju to proste zmaknute ;)) -
Lubos.1 27.02.03 15:06
« Re: MX SPORTIF
Pochybujem, ze si bude Mazda vyvijat svoj vlastny diesel, je to zbytocne nakladne. Bolo by celkom vhodne prebrat tieto motory od niekoho, kto ma s dieselami skusenosti a v podstate aj vysledky. Nebol by som proti, keby tam bola ta 1.6 HDI 81kW. Spotreba okolo 5l a slusna dynamika. Ale ved uvidime, nechame sa prekvapit.
Bol by som ale rad, aby nova Mazda3 prisla na trh co najskor, aby sa dali vychytat chyby...
Auto budem menit na jar 2005. Kedy ma prist presne na trh? -
« Re: MX SPORTIF
joe_st: ad "hodne toci": Neviem, z mojich skusenosti s 626tkami som si vsimol, ze GD bola sprevodovana do rychla (pri 140km/h na V. 3500rpm), GE do lahka (3800rpm) a GF zase do rychla (3400rpm). Vsetko dvojlitre (GE a GF rovnake 115k motory). Je na to nejaky dovod? Je to podobne aj u 323, alebo tie su vsetky sprevodovane do kratka? -
« Re: MX SPORTIF
MX Sportif je uz hotova M3, co jsem videl ty fotky od Mazdy tak je to stejne auto, tohle je ten Short Wagon, lepsi je ted Sedan (ale on je to spis liftback).
v breznovem AMS je pekny clanek o M2, ze si pry z Fiesty vzala jenom ty lepsi vlastnosti. jsou tam *Jizdni dojmy* a chvali to, jedine snad zprevodovani, ale to pripada kazdemu, kdyz sedne do mazdy z evr. auta zda se jim, ze se to hodne toci = vetsi hluk, ale jako pozitivum zase slusna dynamika ve vyssich rychlostech. snad to ty spanelaci nebudou mrvit.
to s99 antena: jo, vyndej motorek a rozeber to, je tam lanko s plastovymi kulickami a ty tlaci ten motorek ven a to tu antenu vysunuje, mas problem v tom lanku, nebo zubatym kolecku co strka ty kulicky. neni to nic sloziteho hura do toho. -
« Re: MX SPORTIF
Lubos: Mazda si - chvala vsetkym nadprirodzenym bytostiam - zachovava aj v ramci koncernu Ford samostatnost. Napr. motory v Mazda6 nemaju s koncernom PSA-Ford nic spolocne, vratane novych skvelych common-rail dieslov. Takze predpokladam (lepsie povedane duuuufam...), ze aj nova M3 bude mat vlastne motory.
To all: jukol som na stranku mazdy (mazda.cz) a so zdesenim som si precital pysnu spravu, ze sa rozbehla montazna linka v Spanielsku, kde budu montovat M2... ach jaj.... Dufam, ze ostane len pri najmensich a najlacnejsich modeloch a ze moja buduca Mazda6 bude stale vyrobena poctivymi japonskymi rukami a nie siestucujicimi spanielmi ;)) (fuf, to bol ale novotvar...) -
Lubos.1 27.02.03 09:48
« MX SPORTIF
Co hovorite na MX SPORTIF? Ak bude aspon podobne vyzerat Mazda3, tak nebudem vahat. Dufam, ze si daju zalezat na interiere.
Neviete, ake tam budu motory? Vraj sa tam bude montovat diesel 1.6. Predpokladam, ze to bude nove HDI (TDCi) of PSA-Ford. Malo by to mat vykon 66 a 81 kW. Nebolo by to zle. -
« el.antena
Vcera mi prestal fungovat el. vysuv anteny. Po zapnuti radia sa sice motorcek anteny rozbehne ale antena sa nevysuva. Vlastne trocha sa vysunie (z -5cm na 0cm) ale to mi nestaci na to aby som ju rucne vytiahol :-) takze vysunie sa na tych 0cm, motorcek bezi dalej a antena nic. Po takych 20sec motorcek vypne. Netusite ako to v tej antene funguje? ten zvuk pri vysuvani mi pripomina ako by tam nieco preskakovalo. Inak stalo sa mi to po mrazivej noci, ked sa antena vysunula len asi na 50% a potom som ju rucne uplne povytiahol. -
« Re: Jaká kola na léto - poradíte?
xircom: Kup šestnáctky, to auto nepoznáš. Kam zatočíš, pojede, v zatáčce se nebude chtít pustit. Samozřejmě budeš muset obětovat trochu komfortu, ale u 16tek dle mého ještě pohodlí neustoupí plně jízdním vlastnostem a jistý komfort zůstává (záleží na profilu). Je to optimální kompromis a já osobně právě ten "příliš gumový" pocit z vysokoprofilových pneumatik nemám moc rád. Guma se na ráfku žvejká a jízdní vlastnosti jsou nejisté. Enzo je běžný výrobce. Kola od Firem jako OZ nebo BBS bývají bez výjimky kovaná, jsou lehčí a pevnější a pro nižší profily pneumatik zvláště vhodná. Jenže to všechno vyvažuje cena, která je u takových disků vyšší. Silika je docela zásadní pokrok v konstrukci pneumatik, doporučuju se poohlédnout po testech a samozřejmě také výhodnějších cenách na www.e-pneu.cz -
« Jaká kola na léto - poradíte?
Mám 323F_1,6, ted jsou na nem "plecháče" 14" a gumy 185ky SAVA S3 Eskymo. Na léto bych chtěl Al disky a letní gumy.
Dle techničáku mohou být pouzity disky 14",15" a 16" a gumy 185,195 nebo 205. Chtěl jsem se zeptat, jak ovlivní chování vozu volba 15" nebo 16" disku, samozřejmě, že ve spojení s příslušnými penumatikami.
AL disky : díval jsem se na na inernet, líbí se mi ENZO, typ "O", nebo "V", je to dobrý výrobce? Pneumatiky : jakou značku, aby to bylo výhodné - jízdní vlastnosti, trvanlivost, cena. Když jsem prohlížel ceníky, tak jsem se "zastavil" u Barum "Bravurius", Hankook "K102", Sava "Intensa".
Je dobré se dívat jen po pneu, kde je inzerováno použití Siliky? Lze někde na netu nalézt server s hodnocením pneumatik?
Předem děkuji za Vaše odpovědi.
-
« Re: Teplomer vonkajsej teploty
??? v zrcatku ???? ... to slysim poprve, ale to neznamena, ze to tam nektera auta nemaji. jinak 323 a 626 od roku 97- maji to cidlo na drzaku zamku kapoty, je to drzak vedouci od zamku dolu k spodni stene chladice, zhruba ve 2/3 je asi tak 4cm dlouhy cerny senzor (btw cca 2500 Kc ...uff) moje efko meri vcelku presne, dneska jsem byl Opave a cestou jsem potkal asi 4 meridla teploty na dalnici, na 3 to bylo stejne (tedy v porovnani s autem) a na jednom bylo o 1 stupen mene.