MAZDA Thinking in new dimension....vse o MAZDE
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
« Re: Nejake scannovane veci
dabel: Pamatuješ si správně, je to 2.0i 115k. najeto mám (za rok a 11 měsíců)něco přes 28 tisíc km. Problémy zatím žádné, co bude dál, to se nechám překvapit. Ale doufám, že nebude NIC, jeden z důvodů, proč jsem vybral Mazdu byl tehdejší žebříček TÜV, kde byla v kategorii vozů do 3 let na 10. místě. Že v tom testu vyhrálo Audi je jasné, testovali němci, ne ? :-))) -
"-- skrytý --" 17.03.03 15:39
« Re: žebříček TUV
No ale vždyť o tom mluvím! Hledám ten žebříček poruchovosti ADAC, jen jsem si nemohl vzpomět jak se jmenuje. A přesně jak píšeš ty první tři automobilky odpovídají, jen mě zajímají i ostatní místa a černé na bílém. Na Adac.de ani nikde jinde jsem to nenašel. Nebo to ani neexistuje a je to jen nepsaný ortel lidí? Přece to někdy někdo musel vytisknout. Mám totiž Mazdičku mrkačku a chci Mazdu3 a chci mít v ruce papír když někdo blbě pindá že budu mít drahé náhradní díly že je vlastně vůbec nebudu potřebovat. Teda samozřejmě bráno s nadsázkou. Čauec.W -
« Re: žebříček TUV
weiny: Taky rebricek TUV nezverejnuje. TUV zverejnuje len presne tak, ako si sam napisal. Zaujimava je aj statistika poruchovosti ADAC, bohuzial tiez podla typov. Inak vo vsetkych vychadza spolahlivost/bezporuchovost 1. Toyota, 2. Mazda, 3. Nissan ;))) -
« Opet motorovy olej Castrol
Cao mazdaci, onehda jsem mel problem z klepanim ventilu pri pouziti Castrol Dynatec 7, taky pri pouziti syntetickeho oleje z original servisu Mazda Zlin (davaji tam nejakou 5w30 asi Castrol)
Klepani zmizlo po pouziti Castrol RS 0w40, ale ted jsem se docet v novych specifikacich castrolu, ze tento olej neni doporuceny pro 626 2.0i GE 1992 (pouziti az od modelu 2000), a naopak doporucuji ty polosyntetiky a mineral (fuj). Mam dotazy, jednak jestli nevite co presne se pouziva v mazda servisu. A jestli ten lepsi olej (RS 0w40) muze mit neblahy vliv na motor, podotykam, ze to s nim neklepe, za 10 tis zmizlo cca 3/4 litru oleje. BB ... zase zmaten olejem -
"-- skrytý --" 17.03.03 13:03
« žebříček TUV
Nemohu nikde na netu najít absolutní žebříček poruchovosti aut. Už jsem od mnoha lidí slyšel že je v něm jasně první Toyota, druhá Mazda a další nevím. A hledal jsem TUV a ty mají každý rok jiné výsledky, navíc to hodnotí po 3,5,7 atd. letech a zvlášť na samostatné modely, takový ale ten absolutní kde se nehledí na roky a modely a vede Toyota nikde není. Hrozně mě to zajímá, najde někdo odkaz? Díkes. W -
« Re: Nejake scannovane veci
h_ST: ked vyjde cas, tak ho (sice kostrbato, ale predsa) prelozim. V podstate tvrdia, ze tak nenapadne auto este nemali a ze image ziadny a tak, ale ze za ani nie 2 a pol roka bolo tych 100tkm odjazdenych. Kritizovali drahe servisne prehliadky. Inak ju len chvalili ;)) Za tu dobu museli 2x neplanovane do servisu: prvykrat taka hovadina, ako zaseknuty zamok na prehriadke pre spolujazdca a druhykrat zadne platnicky (to ale potvrdili, ze bola chyba servisu, lebo asi 1000km pred tym problemom bola Mazda na servisnej prehliadke). Zaujimavy je prave rebricek na konci (tusim posledna strana), kde su auta zoradene podla indexu poruchovosti, kde je Mazda s indexom 2 druha za Audi A4 1.8. Ostatne su dalej, Mazda porazila aj Toyotu Avensis a (ani nespominam) Passata 1.8T. Asi tak. Kolko km uz mas s Tvojou Mazdou? Pamatam si spravne, ze je to 2.0i 115k? -
« Re: zeneva
straveno :-) ... hele ten kluk co to od nej mam ma nohu po operaci..nekde v alpach si sehnal nejakou peknou vretenovitou frakturu...tak ted je trochu mimo, ale myslim na to a jakmile budu mit nejake info tak napisu, mam dojem, ze tohle je jednotka ktera se montuje parazitne ke stavajici ECU, ale nevidim v tom nic tragickeho, info z oktavky 1.9TDi 4x4 a 2.5TD Omegy je velmi pozitivni. to co jsem videl v premacy 66kw bylo od jine firmy a melo to moznost prepinani pomoci switchu na ruzne rezimy. stejne si myslim, ze pokud tahle skatulka ma svoje napajeni tak se da lehce vypinat a zjistit jak to jede na orig. ECU a na CHIP. -
« Re: zeneva
za dnesek na foto.albu 39 navstev :-) dik, takovy zajem jsem necekal :-)
muzu vam rict, ze ta RX8 vypada na fotkach hrozne nabusene a agresivne, ve skutecnosti je to nadhera a zjev je to celkem civilni (rekneme sportovne-civilni) kdyz si tomu sednete za volant tak uz je to jen o tom mit pred sebou pekne klikatou silnicku s peknym asfaltem a hura prohnat wankla.... je to super co dodat. btw ta moje nastavajici premaska bude stejna barva jako je v tom albu ta 323efko.
subaru tam melo dreveny model nejakeho konceptu...jako by o pul cisla vetsi RX8 :-)
asi nejlepsi zazitek byl Chrysler Crossfire...to je fakt maso. trochu divnej (americkej) volant jinak fakt dobry.
muzu vam s klidem rict, ze po 2-3 hodinach chozeni po vystave se vam zdaji vsechna ta auta stejna...4 kola, volant a hoodne se to blyska :-) :-)
ale zazitku je fura ....
-
« Re: zeneva
STAVROS: s tou modrou, to je zaujimave. Doteraz, co som videl predvadzacky a vacsinou aj normalne na cestach, bola prave v 80% tato modra metla, pripadne este tmavo siva metla. Sem-tam este kriklavo zlta. Videl som ale M6 v ciernej a z tej som bol namakko.... -
« Re: zeneva
to joe: ty fotky jsou super, Mazda 6 Wagon v ty modry je parada / az me stve ze mi ji nedokazali sehnat a ze ma tu champagne nazlatlou/ no a ta RX-8 to je proste nadhera. Skoda ze nemam v garazi misto jo a jeste vlastne na ucte zase moc mista volnyho. No snad napresrok. -
« Re: Mazda 323F 2,0 V6- žádost o radu
Zdar. Mam 626 2.5l V6 a resim stejny problem - tedy resim, zatim neresim, ale ten problem mam. Tento tyden jedu na diagnostiku, uvidim co ukaze a co mi k tomu nasledne reknou. Svicky jsem pouzival take NKG, ted tam mam nejaky Champions(?), ale porad je to stejny. Prichazi jaro a tak je potreba mit auticko v pohode, tak se bude resit. Loni jsem resil problem s cukanim po prerazeni, nikdo si nevedel rady, az jeden koumak prisel na to, ze to ma neco spolecnyho se sanim vzduchu. Vymenilo se cidlo (mimochodem novy stoji 13.000 Kc) a jsem v pohode, ale vice nez pul roku jsem trpel.. dam vedet.