MAZDA Thinking in new dimension....vse o MAZDE
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
Lubos.1 20.10.04 23:29
« Mazda 5 - novy diesel
Zaujal ma novy dieselovy motor v Mazde 5 . 105 kW (143k) /3500 ot a 360 Nm/2000 ot. Samozrejmostou je standartne filter pevnych casti. A konecne 6-stupnova prevodovka.
Dufam, ze ho zacnu davat aj do M6. Budem zvedavy na porovnanie tohto motora s dieselom v Honde Accord. -
"-- skrytý --" 17.10.04 22:14
« updated
Nazdarek Mazdaci :-)
sice jsem v jednom letu, ale podarilo se mi updatovat WWW.MIATA.CZ a zaroven aktivovat domenu WWW.MX-5.CZ
kdyz budete mich chvilku a zajem dovedet se neco o Mazde MX5 - Miate bude vitani na www.miata.cz
mimochodem, nemate tu nekdo Mazdu 2 s motorem 1.25? diky Joe -
"-- skrytý --" 06.10.04 15:10
« Re:
Nemám rád kombíky typu "Astra" s kolmou zadní stěnou. Když jsem vybíral kombík, vybíral podle různých kritérií, tedy i podle vzhledu, a vybral jsem 626ku. A M6 je ještě povedenější, ale ta tehdy ještě nebyla :-( .
To lítání věcí v kufru - koupil jsem do kufru plastovou podložku vytvarovanou podle půdorysu kufru a prakticky ji z auta vůbec nevyndávám. Jednak se neušpiní čalounění, když převážím sekačku (a kape z ní olej) nebo půl metráku dřeva :shock: , ale hlavně má uprostřed gumovou plochu, která dost dobře drží věci "na tření", pokud člověk zrovna nebere zatáčky po dvou kolech. -
Lubos.1 06.10.04 13:35
« Re:
Mne sa moc kombi verzie nepacia, resp. je ich malo designovo vydarenych. Myslim, ze M6 hatchback/liftback je idealna kombinacia a pritom este vyzera k svetu. Osobne som najprv planoval tiez sedan, ale dal som sa ukecat a stoji to za to.
Akurat ma sere, ze su v M6 zle vyriesene uchytavanie ploch v kufri. Aby mi tam vsetko nelietalo, kupil som original siet. Vsetko by bolo v poriadku, keby sa ta siet nedala uchytit iba na podlahu. Takze aj ked mam pod nou nejake veci - napr. 5-litrovu bandasku s vodou do ostrekovacov, tak pri prudsom pohybe lieta tak ci tak.
Predtym v aute som mohol siet uchytit nielen na podlahu, ale aj na zadnu stranu zadnych sedaciek, co bolo idealne. -
« Bez nadpisu
Presne, ohladom sedanov sa zhodneme ;) Ked uz, tak aspon hatchback.
ad Xedos: Myslim, ze sa jednak uz prestaval predavat (tych novych po facelifte pred troma rokmi som videl ako safranu), jednak uz je vyrazne za zenitom. Konstrukcne zo zaciatku 90-tych rokov (vysoka spotreba, 4-st. automat) sa uz nemohol chytat na konkurenciu. Navyse mam svoje pochybnosti, ci motor 2.5V6, povodne plniaci emisnu normu Euro I, zvladne Euro IV platnu od buduceho roku - toto mohol byt tiez dovod. -
"-- skrytý --" 06.10.04 12:35
« Re: MPS
Sedan je použitelný tak akorát na služební cestu se se(x)kretářkou ;-) , na normální ježdění s rodinou je potřeba pořádný Wagón >:D
Jen tak mimochodem - z nabídky Mazdy vymizel Xedos, všiml jsem si toho až dnes, a dost mě to překvapilo. Proč, málo se prodával ? -
"-- skrytý --" 03.10.04 01:07
« Mazda 5 ?
Ahoj, nemate nekdo nejake zakulisni informace o tom, kdy se bude a za kolik radove se bude v CZ prodavat nova Mazda5 ? Zajimaji me hlavne modely s temi dvoulitrovymi commonraily. Na prvni pohled se mi to auto libi, ackoli je trosku usedlejsi nez M6 nebo M3. -
« Bez nadpisu
psycho_mike: Myslim, ze hlavne zalezi na Tvojom style jazdy a kde jazdis. Ked jazdis len mesto systemom brzda-plyn, bude vydrz niekde inde ako ked jazdis iba po dialniciach. Ja jazdim takmer len po dialnici kludne a plynule a dosticky vydrzali tak vpredu ako aj vzadu 90tkm. Potom mi ich vymenili. Ci vsak boli uplne zodrate, to neviem... -
"-- skrytý --" 24.09.04 14:46
« Bez nadpisu
TomAnt: Za mých asi 7 příspěvků na SK fóru si je opravdu nezasloužím, navíc jsem poctivý ;-)
Co se týče destiček asi je dost hobluji, jezdím brzda-plyn a vychutnávám si ten úžasný zátah všech čtyřech kotoučovek. Protože ale jezdím jen málo a krátce všiml jsem si že mi kotouče dost rezaví, což mě jako puntičkáře celkem rozčiluje, asi je něčím namažu aby nerezly >:D >:D >:D -
"-- skrytý --" 24.09.04 11:37
« Re: Re: Re: Re: Brzdové destičky
Taky jezdím plynule, nejsem žádný divočák ;-) . A hodně dojíždím bez zařazeného kvaltu nebo přibržďuji motorem. O tom svědčí i spotřeba - Na chalupu do hor a zpátky jezdím (ve dvou) i za 6.5 litru - města 50-60, mimo do 120, průjezdy vesnicema (přehledné, rovné) 60 - 80, a žádné velké brzdění, pokud nemusím. Možná to ale bylo i tím, že v zimě občas nejedu nikam třeba 14 dní a asi mi zrezly kotouče a pak se ty destičky asi ojížděly víc. Tak teď mám nové, tak hurá do dalších 50ti tisíc ! :) -
"-- skrytý --" 24.09.04 11:05
« Re: Re: Brzdové destičky
Jestli se nemýlím, tak máš brzdové destičky od 90tis km, tj. najeto 75 tisíc ? Jestli jo, tak to je teda výdrž. Ale ty jezdíš většinou po dálnici sám, a já hodně na hory ve čtyřech s plným autem a ještě se střešním boxem, tak to ty destičky ubývají :-( . A letos jsem udělal "výškový rekord" - projel jsem passo Stelvio, tj. přes 2700m.