MAZDA Thinking in new dimension....vse o MAZDE
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
"-- skrytý --" 07.11.04 12:50
« Bez nadpisu
Weiny: Nepodsouvej a neposouvej,prosím.Děkuji.Psal jsem někde, že M3 + M6 jsou špatné? Zkus si přečíst...M6 jsem vždy hodnotil a považuji za extrémně pěkné auto, seč ji nakonec nekoupil. Tečka. Akorát nechápu, proč by se měl majitel Mazdy navážet do těch, co si koupili něco jiného. Koupili, no a co? Nebo nějaké ÚV zase bude nařizovat, co si mají lidi koupit, kolik kusů atd.? Lidé si kupují, co chtějí. Není fér jejich rozhodnutí ironizovat, zpochybňovat, kritizovat.Proto ta nadsázka, že auto je pro přepravu z A do B.Doma máme 2 auta, střídáme to po 3-4 letech, za komančů i nyní.Kde jsem, prosím, napsal, že mi vadí, aby někdo bral auto jako "srdeční"a "emoční" záležitost? Nevadí, je to jeho problém a proč ne? Vadí mi útoky na ty, kteří měli tu"drzost" koupit si něco jiného než "my".Chce to trochu tolerance.Nic víc. U nás je také tzv."členem"domácnosti, protože bez auta by to nešlo, navíc slouží k výkonu povolání,resp. k podnikání, proto je "členem" možná víc, než jinde.Ale musí sloužit ono nám, ne naopak.Hezký zbytek dne, žena i já musíme pracovat, bohužel. -
"-- skrytý --" 07.11.04 11:30
« výročí
No já měl včera taky malé výročí, na tacháči se mi přetáčelo rovných 10000mil >:D Co se týče vzdálenosti, má holka je z Oregonu, což je nejzažší konec Ameriky.Sem připlula z Japonska, pak přes celé státy putovala k pobřeží, přes Atlantický oceán pak do Německa a ke mě. Když vynechám Asii tak udělala okruh kolem celé zeměkoule >:D >:D >:D
S tou Fábií jsem to myslel ale úplně jinak, kdybych tušil že se tu budu pak s veledůležitým flegmatickým IT (co nevím proč vůbec chodí na diskuze o autech když pro něj vůbec nejsou podstatné) handrkovat vůbec bych se o ní nezmínil. Snad si tady píšem právě proto že někteří z nás mají auta jako rodinné příslušníky a chtějí pro ně to nejlepší,ne? Jestli v něm jen jezdíš z bodu A do bodu B a co je meti tím je spíš otrava tak ti může stačit i 120-ka, z novějších aut klidně nějaký Hyunday či teď nově Chevrolet. Z českých aut samozřejmě Fábie či pro pracháče Oktávka. Proti nim nic nemám, naopak jsem hrdý na to že se tahle naše značka vyšplhala tam kde je, má jméno ve světě a nedělá nám ostudu, v otuněných verzích se na ně dá dokonce i kouknout, jen se třeba do Fábky nesmíš posadit. Ten stísněný pocit kdy jsem byl obložen plasty a nemohl se v bundě hnout je hrozný. Oktávka je zase koráb se kterým se nedá parkovat, hlavně dozadu.
A srovnával jsem to s mou 323F a ne s Mazdou6. Kdysi jsem o Fábce totiž uvažoval, šel jsem podle ceníku a v plné palbě se kombi s nejsilnějším benzinem opravdu dostalo ke 450 000kč, proto jsem to srovnal s například současnou Mazdou3 v základu. To bylo ale srovnání pro mě, který chtěl auto na určité úrovni, designem a místem, neřešil jsem to, že Mazdu 323F či nyní trojku za 300 litrů nekoupím, to je jasné. Onu Fábii v nejvyšší výbavě si moc lidí taky asi nekoupí, protože už logicky půjdou rovnou o třídu výš. Takže pokud se budem bavit o ceně je jasné že se jich prodá víc než čehokoli jiného.
Nemluvě o tom že jak napsal Tomant když má někdo stejný názor a požadavky jak já jen nemá na nové fáro může si koupit Mazdičku 2-3 roky starou, když se podaří je akorát zajetá, ještě v záruce a 200 litrů dolů z ceny a můžem se bavit úplně v jiných dimenzích. Měl jsem spíš napsat že nechápu, proč si někdo koupí Oktávku, když už za ty prachy může mít krásného japončíka, jenže to by zase IT přišel s nějakou jinou polemikou, prostě když chce někdo rýpnout, vždy si něco najde, už raději nebudu psát nic... :x -
"-- skrytý --" 05.11.04 19:48
« Re:
Hm, ja len nechapem jedno, preco si teda ludia co nemaju na nove auto (napriklad ako ja) nekupia radsej ojazdenu, ale absolutne spolahlivu a bezproblemovu Mazdu (ako ja) ale ako vravis, setria 3 roky a este zoberu na leasing, len aby mali "nove" auto... S ktorym potom behaju do servisu viac ako ja... -
"-- skrytý --" 05.11.04 14:44
« Bez nadpisu
To Country:Díky, o tom to je a tak jsem to myslel, ať se nám to líbí, či nikoliv. Znám ze svého okolí lidi, kteří šetří na auto 3-5 let, nakonec si berou na zbytek leasing a jsou rádi, že mají cokoliv v řádu +-350tis. Je jim docela jedno,od kterého výrobce. Berou i výběhové modely, jen když je to nové. Přihodit dalších 50-250 tis je pro spoustu lidí nereálné,nebo mají jiné proority než auto, tak je za to odsuzovat považuji, přinejmenším, za neslušné.....Prostě ne každý má na Mazdu. Navíc auto je fakt jenom auto, nic víc.Tečka. -
"-- skrytý --" 05.11.04 13:14
« Bez nadpisu
Pánové, to chce klid.
IT má pravdu, že Fabia není zase až tak špatné auto, a Weiny zase v tom, že Fabia za srdce nikoho nechytne.
A to vím, o čem mluvím. Soukromě jezdím s Mazdou, služebně občas s Fabií nebo s Feldou. A vždycky, když do škodule sednu, zažívám kulturní šok, ale přežít se to dá. A k té spolehlivosti - za 10 let jsme ojeli 2 Formany, 3 Feldy a 1 Fabiu (referentská auta, užívá je asi 15 různých řidičů), a nepamatuji, že by někdy někdo někam nedojel. Tím se nechci škovovek zase až tak moc zastávat, asi jsme měli štěstí. Můj známý to štěstí neměl, shořela mu zánovní soukromá Felda při cestě na dovolenou od zkratu v přístrojové desce.
A ještě něco, uvědomte si, že žijete v zemi, kde nová Fabia za 300 tisíc je pro většinu populace finančně nedosažitelná. Účastníci tohohle fóra jsou zdá se ale už v jiných sférách, že jo ? >:D Jinak by tady nebylo o čem diskutovat.
Takže nesrovnávejme nesrovnatelné. Fabia je určena pro jinou cílovou skupinu uživatelů než Mazda 6 -
"-- skrytý --" 05.11.04 10:27
« Bez nadpisu
Pro pana Weiny: Ulevilo se Ti? Tak to je fajn. Jinak si laskavě přečti, co jsi psal v příspěvku z 3. listopadu 2004 11:44 hod. Ty sis v tématu o Mazdě začal s Fabií. Já rozhodně ne.Méně emocí a více rozvahy při psaní.
Bacha! Rozčilování škodí, říkám já. Čest!!!! :D -
« Re: Re:
Weiny: klidek ;) Holt vrtaci su vsade. Ja viem, co viem: Mazda ma este nikdy nesklamala, nenechala v stychu, jazdi jak drak a to napriek vyse 170tkm, ktore mi momentalne ukazuje tachometer. Vsetky dlhodobe testy, ktore absolvoval rad 626/6 dopadli na vybornu (viz. [odkaz] - scany dlhodobych testov radov GD, GE, GF a Mazdy 6 (mmch. iny test ako spominany AutoTip - toto je test 2.3i v totalnej full vybave), cize nejde o "jeden kus". Rad GD bol vobec prvym autom, ktore dokazalo dlhodoby test absolvovat bez jedineho problemu. Nepoznam jedineho nespokojneho majitela, ktoremu by sa stale nieco sralo. A to mi staci... -
"-- skrytý --" 05.11.04 09:53
« Re:
IT: Spadl jsi z Marsu nebo co? Všiml sis že jsme na Mazda-fóru? Co tady propaguješ Fábii? A četl jsi můj příspěvek vůbec? To víš že si ji nikdy nekoupím! Nepsal jsem že je její průměrná cena 500 tisíc, tos překroutil jak reportéři Blesku! Já pouze zde všem přítomným hrdým Mazďákům chtěl zlepšit náladu že máme bezva auta, tys to všecko překroutil že jsou to hromady šrotu, všecky se serou a já se mám jít vyzvracet. Jdi se bodnout frajere, machruj někde jinde! Třeba i se svým pérem na "kopaliště", tíms to opravdu okořenil.
Pro každého není auto jen kus plechu jako pro tebe, pro někoho je to srdeční záležitost, já skoro 3 roky šetřil a nemyslel na nic jiného než jaké to bude až se projedu v krásném autě, což by jaksi třeba Fábie už logicky ani pozlacená splnit nemohla, dlouho vybíral a teď se znovu usvědčuji v tom, že jsem vybral dobře a chci aby i jiní mazďáci měli stejný pocit. Takže jestli nemáš Mazdu a nejsi na ní závislý nech si svoje příspěvky pro fóra o Fabii nebo 307-ku, to budou po pár letech opravdu hromadu šrotu :x
Jsi povrchní provokatér co zřejmě rád rýpe a bere lidem radost z toho mála co mají. Neděláš náhodou v Boleslavi? :mrgreen: -
"-- skrytý --" 03.11.04 13:23
« Bez nadpisu
Weiny: z jednoho namátkově vybraného auta se nedá dělat obecný závěr,spíš statistika ADAC=počet nepojízdných aut na tisíc prodaných.Stačí si přečíst, jak jsou na tom ojetiny(tak3roky staré).Když byly nové, super auta a pak poruchy všichni, napříč světem.Od japonců po meďoura.K těm fabiím:divil bych se, že prům. cena je 500 tis.Spíš kolem 350 tis.Pro někoho , seč se to jinému zdá nepochopitelné, je 100 tis. navíc mnoho.Drahé fabie se prodávají výjimečně! Vím od velmi velkého prodejce(800 aut za rok). No a i kdyby byla drahá, tak co?Je to problém kupujícího, ne náš.Navíc srovnání s auty o třídu výš trochu kulhá. Pokud Tě fabia tak moc s*re, tak si ji nekupuj, nedívej na ni a je, vyzvracej se....atd.Nebo vím o lepším řešení:zrušme tu továrnu, nějakých 23 tis lidí bude bez práce a další tisíce od dodavatelů k tomu.Ježíši Kriste,je to jenom auto. Už to jednou pochopme.Nebuďme tu jak malí chlapečci na kopališti, kteří si ho poměřují, kdo ho má delšího...Já koupil letos auto za 900 tis a stejně je to jenom auto, hromada šrotu na 3-4 roky a pak zase pryč z domu.Patřím k těm, komu je srdečně jedno, co si kdo koupí, čím jezdí(m), jestli má stejné auto dalších 1 mil. lidí.Je to spotřební věc, ne člověk. -
"-- skrytý --" 03.11.04 12:44
« Test po 100 000km
Ahoj všichni, tak jsem na svou sexici (jak ji nazval onehdá Dabel) koupil nové disky a zimní pneu (a zima jak na sviňu ne a ne přijít), disky Rial Flair po 2300kč, seru na plecháče :-! Pneu mám od nás z Barumu Semperit Sport grip 195/55 R15 (mám je za 50%), z letních 16-tek jsem to trošku degradoval, i tak mi všichni nadávají že na zimu se nosí plech, já to své Mazďuli ale neudělám :P
Všimli jste si v posledním Autotipu testu po ujetých 100 000km? Konečně dotestili Mazdu6 a hádejte s jakým výsledkem? 0, opakuji 0 trestných bodů za jakékoli problémy, dostala se na absolutní první místo od dob kdy se tyto testy dělají, je tam super článek na 6 stran, hltal jsem to asi 3x, mám strašnou radost že mám její sestřičku pouze z nižší třídy, ta bezporuchovost je ale doufám stejná, mám ji navíc ještě o rok mladší než tu co testovali. Z uvedených 25aut byl poslední např. Peugeot 307, na který byl test minule, ten museli 2x odtahovat do servisu, kde byli pomalu častěji než pro benzín s všemi možnými problémy. Nechápu že většinu lidí podobné důkazy (toho že japonci jsou nejbezporuchovější) nezajímají a 35000 lidí u nás si ročně koupí třeba Fábii, když je to takový hnus a kombi s lepší výbavou jde stejně k půl milionu jako Mazda3, o Almeře nemluvě. Doporučuji ten Autotip koupit, přečíst a pak všem s jinou značkou omlátit o hlavu, až budou mlet o drazích náhradních dílech >:-[] Na co díly, když nejsou potřeba...
Viva Mazda. Čauec. -
"-- skrytý --" 02.11.04 23:37
« Re: Re: Re: benzínová pumpa
yo yo ... Mitsi ma pravdu, chce to vycistit sani a popr. dat novy vzduchovy filtr, mimochodem tvoje 323 ma bezinovou pumpu v nadrzi, nikoliv u motoru. Co svicky?....jsou ok?...doporucene jsou NGK BKR5E11 popr. 6E11. Co tam mas? -
"-- skrytý --" 02.11.04 10:50
« Re: Re: benzínová pumpa
Pokud znovu bez problémů nastartuješ, je benzínová pumpa OK. S největší pravděpodobností máš však špinavou škrticí klapku a ŘJ Ti jede v nouzovém režimu, pročeš máš i špatné spaliny. Jenže tohle všechno měli v servisu už dávno odhalit, pokud Tě tedy netahají za nos, resp. Ti nechtějí "něco navíc" vytáhnout z kapsy... -
« benzínová pumpa
Zdravíčko >:D
nevyměnili mi lambda sondu a katalyzator, ze pry udelali dalsi testy a ty vysli lepe. vymenili mi jednu cast vyfuku.
Porad se mi stava, ze mi motor chcipne, napr. kdyz vyradim rychlost a dojizdim z kopce pred krizovatkou na cervenou. >:-[]
Jenom ne nekolikrat denne, ale asi tak jednou za tri dny, po tech testech, lamda sondy. (jezdim denne asi 50 km, tyhle tydny).
Rikali mi, ze by to mohla delat benzinova pumpa, coz by znamenalo ji vytahnout z motoru a zkontrolovat, jinak ze to nejde, zjistit jestli je pumpa v poradku. Nevite, jestli to nemuze zpusobovat neco jineho, to chcipani? treba lambda sonda.?
dik za vasi odpoved -
Lubos.1 28.10.04 13:40
« Re: Dotaz na M6
Urcite je pravda, ze Mazda6 je hlucnejsia ako napr. P307. Hluk ide akoby odzadu, od prednych 'A' stlpikov skor nie. Da sa na to zvyknut, ale bol som dost prekvapeny, ked som to 'zazil' prvykrat.
Uz som si zvykol a nevadi mi to, ked mam zapnute radio - bezna hlasitost - tak to vobec nevnimam. -
"-- skrytý --" 28.10.04 12:20
« Dotaz na M6
Lubos1 : K čemu navigace? Všude se dá dojet i bez ní, ale nic proti ní nemám! Spíš mne zaujalo "profukování" kolem oken. Kde konkrétně a je to M6? Já ji chtěl koupit, ale nad 120 km se mi zdálo, že roste aerodynamický hluk. Docela silně. Měl jsem pocit, že kolem předních "A"sloupků hvízdá vzduch. Hlučné pneu tam byly také.Navíc to byl ropák a motor byl uvnitř slyšet dost silně, což uznal i prodejce. Celkově mne hluk uvnitř zklamal. Možná to byla jen náhoda, nevím.Tak jsem do toho nešel.Žena protestovala, že nechce nové auto, aby bylo hlučnější než staré. Uznávám její argument, ale M6 se mi líbí stále.