MAZDA Thinking in new dimension....vse o MAZDE
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
« Re:
Jasně, to beru. Ale že se odporoučelo KOMPLEXNĚ, tj bylo na tom vyměněný skoro všechno... Všechny čidla ABS, vodní pumpa, stabilizátor na přední nápravě 3x, brzdový kotouče 2x, zapalovací cívky, průtokoměr vzduchu, palivoměr... Já si na všechno už ani nevzpomenu... -
"-- skrytý --" 18.11.04 13:58
« Bez nadpisu
petik: sice mazdu nemám, ale nepodařit se může jakékoliv auto.Kdysi jsem psal, že z jednoho auta nelze dělat obecný závěr a myslím, že to stále platí, seč to kohosi vytočilo.1 auto=1 zkušenost.Dobrá nebo špatná, ale nevypovídá to nic o "nekvalitě", v tomto případě mazdy. Spousta lidí by už zase nikdy nechtěla opla, VW,rencla,toyotu atd...Je to vše relativní, kolik lidí, tolik názorů.Každé auto se může odporoučet. -
« Bez nadpisu
Čau mazďáci. Cca před měsícem jsem prodal M323 1.5 SDN rv2000. Ve 130tis se začala tak neskutečně *, že už jsem se jí musel zbavit. Odcházelo kdeco, vevnitř všechno mlátilo, tapecírung se kroutil, ABS v háji, servo, stabilizátor na přední nápravě (už 2x měněnej!)... A to jsem servisoval poctivě, pravidelně. Řeknu vám, že mě Mazda totálně zklamala. Měl jsem z toho auta divnej pocit od počátku, ale pořád jsem se vnitřně přesvědčoval, že je vše OK. A i přestože jsem jezdil různejma služebníma autama, který byly (snad kromě Clia a Magana) všechny lepší než ta Mazda... Teď jsem koupil auto z jinýho sudu. Protože v práci mám VW tak jsem chtěl něco na soukromo, hlavně spolehlivýho a velkýho, vzal jsem Astru Caravan Clasic rv1997 taky 130tis, díesel, bylo to auto za pár peněz. Nechal jsem to prohlídnout, je to zdravý. Opravy za pár šupů, spraví to kdekdo. A pocit z jízdy úplně někde jinde než v té neštastné Mazdě.... Já mám do budoucna jasno: japonce nikdy a Mazdu už vůbec ne! Mějte se a šetřete na opravy:-)! -
"-- skrytý --" 18.11.04 09:11
« Ad tekuté stěrače...
Ano používám, ale má to svá omezení: Musíš jet dostatečně rychle (min. 70-80 km/h); musí pršet dostatečně intenzivně nebo musí být naprosto čisto, tzn. žádné blátíčko na vozovce atd.; krátce po aplikaci je účinnost největší, ale zase hůř stírají stěrače, postupem doby účinnost klesá (hlavně v dráze stěračů), ale zase se "normalizuje" jejich činnost. Jinak super, hlavně se pak skla (používám na všechna, včetně plastových překrytů světlometů) mnohem lépe myjí stěrkou. -
"-- skrytý --" 17.11.04 20:34
« Re: Re: Re: díky...
@ Mazda2: problemy nebyly vubec zadny, proste nic, snad jen, ze po dlouhe dobre potrebujes k otevreni kapoty druheho cloveka, musi trosku pritisknout kapotu dolu pak uz jde zevnitr otevrit, ale jinak za to tahlo cloumas a nic. Ale to je asi problem toho kusu co mame doma. Co se tyka toho benzinu tak jsem opravdu nepozoroval zadny rozdil, motor je novej, zadny usazeniny, aby Vpower neco cistil, a jak rikam, asi ta 1.25 nepozna to vyssi oktanove cislo, ale je taky mozny ze jsem s nim ujel moc malo abych to stacil zpozorovat, tady u nas Shell neni, takze tata dava N95. Co se tyka prislusenstvi tak nekupovali jsme nic extra, mozna casem domontuju mlhovky a tata chce zaves.
@ Mlzeni oken: jo jo klima je ok, ale klima prestava fungovat asi v +5C co kdyz je +1?.... mimochodem co 'tekute sterace' ?....pouziva to nekdo z vas? -
« Re: Re: Mlžení skel
Ja na myti skla zvenku i zevnitr pouzivam normalni myci prostredek na okna, neco jako Okena, ale delaji to Germani. Ma to dokonce i modrou barvu :-) Je to v takove nadobe, kterou si to muzes na to sklo nastrikat ve forme mlhy, nebo peny. Pak to jen jednoduse setru do sucha papirovyma uterkama, jen je dobre si koupit nejake lepsi s mekkeho saveho papiru.
Ta sracka z venku na skle muze jit i ze steracu, takze vzdy kdyz mi zacnou matlat sklo, tak je umyju tim samym, a kdyz uz to nepomaha tak je vymenim.
Jestli se ti hodne mlzi predni sklo a bocni okynka, tak mas hodne velke vlhko v aute. Na vysuseni je nejlepsi klima, a nebo hodne topit a vetrat, casem to vyschne. Pripadne si nechat v garazi otevrene okynko. Vetrani pouzivam jen s venkovnim okruhem, vnitrni uzavreny okruh zamlzi co muze :-) Po tom co udrzuju v aute sucho uz neni z mlzenim problem. Nejlip to vysycha kdyz je venku mraz, to je suchy vzduch jen to prasti :-)) -
"-- skrytý --" 17.11.04 09:28
« Re: Re: Re: Re: Mlžení skel
V tom případě jde zřejmě o zbytky konzervačního/převozního vosku. Navíc každé mytí skel, obzvláště pak u auta, vyžaduje chemii: zevnitř se totiž usazují čistou vodou těžko odstranitelná změkčovadla z plastů v interiéru, zvenku zase "mastné emise" z vozidel jedoucích před Tebou, obzbvláště pak s dieselovými motory. -
"-- skrytý --" 17.11.04 09:19
« Re: Re: Mlžení skel
Na vodní kámen kyselinu chlorovodíkovou? Ale ne! Přece forforečnou.
Ale teď vážně. Sklo vezmi nějakým přípravkem na okna automobilů (zvenku i zevnitř), který obsahuje čpavek. Okenu v žádném případě! To ona zanechává ty čmouhy!!!
A zkontroluj si, jestli nemáš zapnutý vnitřní okruh ventilace - to pak totiž skla zevnitř těžko odmlžíš. Klima je samozřejmě nejlepší recept. -
"-- skrytý --" 17.11.04 08:25
« Mlžení skel
No bezva, taky mě vždycky zajímalo jaká ta M2 je a jak to s tím slabým motorem jezdí, tak jsi to pěkně popsal.
Odbočím, taky vás tak sere to mlžení skel sotva se ochladilo a nedejbože když je vlhko či prší? Někdy mám úplně zamlžené i boční okna, což mě rozčiluje, nechce se mi je otírat. Vesměs popojíždím po městě, takže to nestačí odfoukat vzduch. A co mě maximálně vytáčí je čelní sklo, z venku se mi udělal jakýsi film, když nastartuju a jedu za tmy tak při použití stěračů nevidím skoro nic, jen ten film (kdyby to byl aspoň Matrix :P ). Přitom jsem skla okenou umyl. Mám na to vzít aceton či co? Zkusím to zatím benzínem, přece to musí jít dolů, je to jak rozleštěná mastnota. Zevnitř se to taky mlží, než to ofoukne vzduch, zde jsem na vážkách zda použít nějaké nemlžící prostředky či hadry, pak totiž když náhodou vysvitne slunce vidím, že to naneslo vrstvu která sice zabraňuje mlžení ale okno vlastně zašpinila, protože je vidět že není úplně čiré. Jó, zima, má své mouchy, a to ještě ani nezačla. Nejlíp myslím umyje sklo přimrznutá voda seškrábaná škrabkou >:D
Jaký je váš názor, co s tím čelním, mám koupit kyselinu chlorovodíkovou? Na vodní kámen je nejlepší >:D :shock: :D -
"-- skrytý --" 16.11.04 20:57
« Re: díky...
cau cau, mame to bez ABS...kdyz neni clovek tupec co hapsne na brzdu tak to neni 100% nutny. Jo predvadecku mi proste dali a mohl jsem si jet kam jsem chtel a kudy jsem chtel :-) proste jsem ji za 30min vratil :-) co se tyka delsi trasy tak bych se niceho nebal, jedine co mi pri delsi jizde vadilo je absence odkadaci plosky pro spojkovou nohu, v premacy i v mxku to mam a v M2 je takovej divnej hrb, tak jsem do nej porad noho narazel, ale to je tim, ze jsem zvyknutej tam tu nohu vzdycky odlozit a zvyk je zelezna kosile :-D
Co se tyka benzinu, tankujem 95, mel jsem v tom 99+ (jeste pred VPower 100) ale bez efektu, ten motor to pravdepodobne neni schopen rozpoznat. Takze momentalne to jezdi na 95 od Eurooilu. (tam tata bere). Koukam, ze ten ICE&FIRE to ABS nema, ale nevidim v tom nejakej problem. Zalezi s cim jezdis ted. jestli to ABS ma ci ne. Me nekdy stve, jednou me zachranilo. (zivot ne jen plechy :-D ) -
"-- skrytý --" 16.11.04 17:13
« díky...
čau, díky moc za to co jsi mi napsal...jakej do toho tankujete benzín?stačí 95?A nevíš, co to udělá, když se do toho dá něco lepších(100 OČ)?Máte v ní ABS?Myslíš,že se to dá zvládnout i bez něj?Kudy se jede ta předváděčka?Jen někde po městě, nebo předvedou co všechno to umí? >:D jaký máš zkušenosti s jízdou na delší trasy(např.Slovensko,...) jestli tě ještě něco k tomu autu napadá tak to prosím napiš...ještě jednou dík moc -
"-- skrytý --" 15.11.04 23:41
« Re: Mazda2
Mazda2 ... v garazi mame jednu je rok stara, ma ujeto cca 5000km barva Tonic Blue, motor 1.25i. Zavady - zadne, spotreba: po meste a studeny auto cca 8-8.5 (to je bohuzel 85% toho co najezdi) jinak mimo mesto tak okolo 6-6.3. Dojmy: perfektne se to ridi, motor se musi tocit aby to jelo, mozna proto ta spotreba, neni problem drzet otacky mezi 4-6 tis. je to jako motorova pila :-) ale jezdi to dobre, presny razeni, paradni brzdy, dobry tlumeni nerovonsti, pro 4 dospely lidi dost mista. Urcite kladny body za praktickej interier, snad malicky minus za kratky sedaky prednich sedacek. Velmi pohodlny nastupovani. Ta vyssi spotreba bych rekl ze je touhou toho motoru po otackach a pak celkove vyssi stavbou auta = vetsi aerodynamicky odpor. Kufr v tehle tride dobrej, ani prilis malej ani maxi. Asi prumer. Zpracovani dobry, myslel jsem ze to bude od tech spanelaku horsi. V interieru jako z japonska, slicovani dilu karoserie hodnotim na cca 80% toho co bych cekal Made in JP. Ale rozhodne vyrazne lepsi nez Ford :-D jestli se rozhodujes o ICE&Fire tak to je dobry :-) dali jsme na to 14" ALU kola a je to fajn auto, kdyz se s nim muzu svest tak se na to tesim :-) jinak jezdil jsemv predvadecce 1.4 a nerekl bych ze to jelo nejak vyrazne vic. Nejel jsem s dieselem ani 1.6. To auto je fajn a muj otec z nej ma radost :-) a ja mam radost ze on ma radost z auta ktere jsem mu doporucil :-)