MAZDA Thinking in new dimension....vse o MAZDE
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
« Re: Mazda2
To eurocitak a Joe_ST: Zapoměl jsem uvést, že ta M2 ve které jsem jela měla najeto něco kolem 30tis.km. Jinak ten motor 1.4 je údajně od Peugeotu, alespoň to tvrdil ten kámoš, co jí vlastní. Dieslové motory Peugeotů jsou sice asi jediné, co má Peugeot na úrovni, ale i tak když si člověk počte něco na fóru o P-307, tak se ukáže, že i tyto motory mají dost problémů. Existuje dnes vůbec ideální auto ? Já bych osobně složil auto z několika značek. Z Mercedesu bych vzal design, z Toyoty spolehlivost, motor bych zřejmě hledal u BMW a pohodlné sedačky asi z Renaultu. -
"-- skrytý --" 07.12.04 19:54
« Re: Re: Re: Vymena silentbloku tyce stabilizatoru
Rudo, menil jsem oba stabilizatory na MXku (za ty silny z usa) na normalni zdvizi, s vyvesenymi koly a uplne v pohode, menil jsem jak stab. tak i housing a bushing, kvuli vetsimu prumeru stabilizatoru. ta Tvoje medota bude absolutne v poho :-) mej se ;-) -
"-- skrytý --" 07.12.04 19:51
« Re: Mazda2
to co jsi vypocital jako cenu za kilometr je fajn, ale mam dojem, ze to neni realny, ve skutecnosti oba motory budou zrat vic. To auto je velmi dobry, rekl bych v tehle kategorii nadprumerny, vnitrek alespon u naseho auta nevrze je v poho, klidne bych ho srovnal s moji byvalou 323 '99. Meli jsme stejny dilema, nakonec vyhrala 1.25i spocital jsem, ze by tata musel ujet vic nez cca 8000 km za rok a to neujede, takze vyhral levny benzinak. Jestli chces mazdu tak ji kup jak s 1.25 tak 1.4D obe jsou fajn. pokud je tvuj jedinej uhel pohledu spotreba a image znacky te nezajima, asi bych nasel sporivejsi auta nez M2. -
"-- skrytý --" 07.12.04 13:04
« Re: Vymena silentbloku tyce stabilizatoru
Ja jsem to sice na Mazde nedelal, ale povazuji za nutne upozornit na to, ze vymenu je prakticky nemozne udelat za pomoci jedineho heveru: pri pouziti standardniho heveru totiz v momente povoleni sroubu (obvykle se jedna o zcela klasicky "pevnostni" sroub) vyskoci objimka gumove manzety a zpatky to lze narvat pouze dalsim heverem, event. uvolnenim pricneho zkutneho stabilizatoru na koncich, samozrejme s opetovnym problemem stejneho druhu (nejde to zpatky bez dalsiho heveru, event. spec. stahovaciho pripravku.
Idealnim resenim je proto sloupovy dilensky zvedak, kterym se ovsem auto zveda ZA KOLA, nedochazi tudiz k jejich vyveseni. Soucasne je treba upravit "vysku karoserie" tak, aby na pricny zkutny stabilizator nepusobily zadne sily: pak to jde velmi hladce, jelikoz se jedna uz jen o prostou montaz/demontaz bez potreby jakychkoli dalsich (specialnich) pripravku. Stejneho efektu lze dosahnout pri praci "na jame". -
« Re: Mazda2
To eurocitak: Kámoš má Mazdu 2 1.4D a celkem si motor chválí, ale když jsem do toho přesedl z mého auta, tak jsem si v tom připadal podobně, jako v manželčině Fabii 1.4 MPI, jen to o něco líp jelo. Myslím že to není špatné autíčko, jen mi přijde zbytečně drahé a z venku je to taková krabice. Pokud jde o spotřebu, tak říkal že to bere 5,5-6,5 nafty, dle stylu jízdy, ale osobně mi to připadalo, že nafta ubývá v nádrži ještě víc. Možná ale trochu kecal palivoměr. Jinak plasty jsou průměrné a drnčí na horších silnicích. -
"-- skrytý --" 06.12.04 22:32
« Mazda2
Čau všichni,
chtěl bych se zeptat, jestli jste někdo neřídil nebo něco nevíte o tom, jak Mazda2 jede s motorem 1,4D.Docela by mě to zajímalo, jestli se vyplatí 1,25i nebo si připlatit za ten diesel.Počítal jsem to a s dieselem vyjde na delší trasu 1km na 1 Kč...s benzínem na 1,60Kč.Dík za odpovědi. -
"-- skrytý --" 20.11.04 10:56
« Re:
Petik, nehnevaj sa na mna, mozno nemam pravdu, ale take donicene auto ako popisujes ty ukazuje len na jedno. Jazdil si s tym ako prasa !!! Tak sa necuduj... Mi nehovor ze na akomkolvek aute moze odsit naraz tolko veci len takbezdovodne. Myslim si to, prepac... Toto nema byt konfrontacny prispevok, len moj nazor...
Konkretne, si pozri co si napisal "vevnitř všechno mlátilo, tapecírung se kroutil, ABS v háji, servo, stabilizátor na přední nápravě (už 2x měněnej!)... " podla mna je to uplne jednoznacne... Moja Mazda ma najazdene 235.000, ma 16 rokov ale vsetko z toho co popisujes ty mam v absoultnom poriadku... Viem si vsak zivo predstavit ako by som lahko mozhol dosiahnut ten stav, ktory popisujes ty... na akomkolvek aute... -
-
« Bez nadpisu
jo, a jeste jsem zapomel na klimu - chladic byl jak reseto a novej nestal zrovna malo... To auto bylo novy v CR a servisovany ve znackovejch servisech. A jezdil jsem normalne, nemyslim ze jsem ras. Uznavam, ze jsem mel asi smulu, ale pocit znechuceni zustal... Tak at Vam to jezdi! -
"-- skrytý --" 18.11.04 20:49
« klima
Jo, to si vzpomínám moc dobře, seděl jsem na pivu po fotbale (s jedním to nějak dom uřídím >:D )a sotva jsme dojeli koukám co mi teče pod auto, byl jsem zděšen že mi prdl chladič nebo něco, kámoši mě v tom parchanti nechali vymáchat, já se plazil pod autem a studoval odkud to teče. No a byla to samozřejmě klima :P -
"-- skrytý --" 18.11.04 20:47
« žiju a mám se fajn
Joe_ST má pravdu, klimatizace, se může používat v režimu "topení" a vlhký vzduch docela dobře vysušuje, někdy mívají i režim provozu tzv. "odmlžování čelního skla". Jak už název fce. říká...
Kdo klimu nemá, nezbývá než okna rozumně zevnitř omýt,vysušit a nanést něco, co brání rosení.Starý známý Clarin to jistě není.
Dobrý je např. sprej od fy. Johnson "ANTI BESCHLAG", vydrží tak 5-6 týdnů podle teplot a vlhkosti venku, jedno balení na 4 ošetření všech skel, něco kolem 100,- Kč.Doma použ. teprve 5. rokem na 2 autech a funguje. -
"-- skrytý --" 18.11.04 19:26
« Re: IT žije!
to Wieny: klima vzduch nejen chladi ale hlavne odvlhcuje, takze se neboj pri zamlzenych oknech dat naplno topeni a zapni klimku...pak uvidis ten fofr jak se to odmlzi. k tomu odvlhceni vzduchu, vsimni si, ze v lete pod autem se zapnutou klimou muze byt louze kondenzovane vody.
to Mitsi: mam s temi tekutymi steraci stejny zkusenosti... ;-) -
"-- skrytý --" 18.11.04 19:07
« IT žije!
Díky za rady s tím sklem, nejvíc se mi líbí ta s nějakým spešl přípravkem se čpavkem, to zní zajímavě, poptám se někde v prodejně. Patlal jsem to tím samým modrým prostředkem co tu popisuje 626BB, ten mi ale způsobil tu plpu na skle. Problémy jsem měl hlavně jak teď byly ty mlhy a vlhko, jinak se mi to nemlží, že bych tam měl zapaříno >:D
Nechápu ale proč radíte zapnout klimu na odmlžení skel? Vždyť klima je jen aby chladila, a já potřebuji teplý suchý vzduch! Musím to zkusit. Co se stane když je v autě kosa, dám teplotu naplno a zapnu klimu? Nic ne? Zkusil jsem to a bez účinku, snad jen jak tu uvádíte občas to udělat aby se protáhla,co? Vždycky když jsem snil o autě s klimou a byla mi ve studeném autě zima těšil jsem se že s klimou se hned zahřeji, netušil jsem že funguje jen v modrém poli kolečka s teplotou 8-s To bych musel přikoupit topeníčko, jak to dělají švédi či noři...
To Dabel: Scanner nemám, nepotřebuji a mám hlavně málo místa v bytě, takže bych to musel scannovat u někoho a kvůli tomu se mi nechce nikoho otravovat. Ale budu na to myslet, občas někomu instaluji PC s HP kopírkou.
To Petik: Kdoví co jsi po kom měl za šrota, kde a po čem jsi s tím jezdil a jestli to vůbec byla Mazda. Jestli tebe sem neposlal provokovat IŤ-ák, že vy jste se domluvili :?: :mrgreen: -
"-- skrytý --" 18.11.04 19:05
« Re: Re:
to petik: jasne auto se muze nepovest, ale tohle vypada na trochu jinej problem, to auto jsi kupoval nove? nebo dovoz?..cizina?....kde bylo servisovane? atd atd to by bylo hafo otazek. Jen se mi to trochu nezda, protoze nerozumim jak muze 2x odejit predni stabilizator, trochu pokroucena tyc v gumovych blocich, pokud nepojedu rally a nekde ji proste neprerazim (i to jsem videl) tak se krom vymackani spojek (kosti) vlastne nemuze nic stat. kotouce se muzou zkroutit, ale brzdy jsou trochu spotrebak a hodne zalezi na jizdnim stylu. Nebo si mel nebetycnou smulu..preju Ti aby jsi mel nebetycne stesti s tim oplem aby se ti nekazil.