MAZDA Thinking in new dimension....vse o MAZDE
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
« Re: 105000
no jo ty servisy mazdy sou krapet drazsi...tohle je jedina vec ktera mi na tom aute vadi nejvic :-)....protoze za 40tis.KM byl jenom problem s utrhnutym steracem a pritom sem v servise nechal penez jako bych u jine znacky tam jezdil pokazdy na 90tis. prohlidku :-) -
« 105000
Tak Mazdicka je dneska v servise na kontrolu po 105000km. Ako tradicne, za poslednych 15tkm ziadny problem. Akorat jeden remen je trosku uvolneny, pri sychravom rannom starte si sem-tam zakvici. Vecer si pre nu idem, tak dufam, ze ma zase tito veprici nezoderu z koze pri plateni ;))) -
« Re: Brzdy
Tipoval bych rezavé kotouče, které se po prvním zabrzdění zbrousí a pak to je již OK. Pokud máš litá kola, lze to odpozorovat. Pokud to ale dělalo i přes krásné letní počasí, kdy bylo sucho, tak to nevím. Parkuji v garáži a vliv vzdušné vlhkosti na rezivění kotoučů jsem nepozoroval. -
"-- skrytý --" 18.10.03 10:07
« Brzdy
Cao lidi..netusite, cim by mohl byt zpusobeny problem..sem tam.. kdyz auto delsi dobu stoji, tak pri vycouvani z parkovaciho mista a zabrzdeni, z toho couvani, si prava zadni brzda jakoby hlasite vrzne, ale spis hlubsim tonem..pak to same pri prvnim zabrzdeni z dosmerneho pohybu..pak uz je vse oki, tiche a normalni. Vse brzdi vpoho. Pred asi 1000km jsem menil vsechny brzd. desticky za orig. mazda a na prednich kolech jeste kotouce. Dik R -
« to Mitsi:
odvolam se na Radima: Pánové, myslím, že se nedohodnete. Každý od auta očekává něco jiného.
...
to je prene ono...mimochodem to pluzeni tech zadnich kol...vzpomenme na Peugeota v roce 1984 a jeho pasivni rizeni zadni napravy...uzasnej system pri prvnim prujezdu zatackou mas pocit ze zadek ma vlastni volant.
myslim si, ze ten podvozek wagona M6 je opravdu jinej nez na sedanu a HB. kazda mazda mela v provedeni wagon silnejsi tlumice, tuzsi stabilizatory a to naladeni proste bylo jine. nevim, proc by byla M6 vyjimka a mela vsechny 3 verze na totoznem podvozku.
at M6 2.3...nevim s jakou konkurenci bych tohle auto mel srovnat, nic podobneho jsem neridil, mozna proto se mi to libilo :-) ...naposledy M626 2.5V6 r.v.95 viva Ruda a jeho MX6 :-) -
« Re: dotaz
To _Tom: Strejda Multiplu má, ale sotva mu skončí leasing, tak jí pouští do světa. Krom toho že s ní má problémy, tak ho sere ještě to, že se ho lidé ptají " Co to je za hnusný auto?" To by mi taky asi vadilo. Sám osobně ji považuji za jedno z nejošklivějších aut a nelíbí se mi ani zevnitř, ale fakt je že je uvnitř velice prakticky řešená a když by vypadala k světu, tak by z ní mohlo být solidní rodinné auto. -
« Re: dotaz
Ahoj, dik za odpoved, znackovej servis to byl, ale hyundai...auto uz tam nikdy nedam...bylo tam skoro o litr oleje vic nez by melo byt...je to docela neuveritelny, ze tak lehka vec jako vymenit olej se da udelat spatne :-(
Prisel jsem na to jen nahodou - na fakture byly 4,0 l oleje pritom vim ze se tam ma davat 3,4 l. Myslel jsem ze me treba osidili, ale ne, oni ho tam tolik fakt dali... -
« Re: podvozek
To STAVROS: Jak jsem již psal, tak jsem to zkoušel dohnat do extrému jen jednou a to bylo na asfaltové ploše za deště, jinak mi snad nikdy nesepnul. Jen jednou jsem to stře krouhnul na nějaké šotolině a mám pocit že nachviličku zabral, ale nejsem si s tím jistý. Možná se mi tehdy jen zdálo, ale to bylo u předváděčky, když jsem si ověřoval kvality podvozku.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







