MAZDA Thinking in new dimension....vse o MAZDE

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.02.05  22:26

    « Re: Slušná Image

    mazda alespon pro me neni auto o image...tak jako je Alfa Romeo CUORE SPORTIVO tak Mazda je proste Passion for the road. Kdyz mezi lidma reknes ze mas mazdu tak to nikoho za usi nechytne, ale kdyz Ti pred barakem stoji RX8 tak je Ti to fuk, protoze se uz tesis az budes sedet uvnitr a brni Te prava noha...mel jsem dneska odpoledne tenhle pocit a strasne se tesim na otepleni a az sleze snih a mohl vyndat Miatu...a kdyz jsem napsal strasne tak jsem myslel STRASNE :-) ale mam dojem, ze jsi se do te M6 zamiloval a o tom to je :-) jsi nas ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Luky" [62.168.123.XXX] 20.02.05  18:41

    « Re: to RADEK

    Nejak prehanas,nie?My sme mali mazdu 323 1,8 r.v. 96 a malo najazdenych cca 250 000 a uz niektore casti v motoru hrzdzavali aj na lavej strane pri zadnom kolese zacala hrdza aj na kufri....A malo problemy s olejom, strasne rychlo sa minal....takze neviem nevim
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.02.05  15:12

    « Novej....

    Jinak já jsem tady v této diskuzi nový. Celou jsem ji ještě nepřečet >:D , ale snad někdy...V létě budeme s otcem asi kupovat faceliftovanou M6 2.3i. Tak už se těším. Měl jsem už půjčenou současnou 2.3i ta byla taky fantastická ale je fakt že např. ten šestkvalt tam teď chybí. Jinak nejlepší byla kombinace cca 4500ot. na 4rychl.stupeň a soundsystému BOSE. Skvělý!!! Těším se na vaše reakce Čus... 8)
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.02.05  14:56

    « Slušná Image

    Mazda měla na našem trhu vždy zvláštní postavení, ale myslím si že v poslední době stále více zdokonaluje svou image. Dneska, ten kdo má novou Mazdu, tak je mnohdy víc než ti co jezdí s VW a spol. a to nemluvím o francouzech ti už totálně odpadli... :o
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "b e t h e" [192.76.172.XXX] 19.02.05  18:01

    « .

    ..
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.02.05  12:12

    « Re: AUTOMAT

    V manualu k Mz3 s automatem se pise, ze za jizdy nikdy nedavat N, protoze se pry muze stat, ze auto po opetovnem zarazeni D spatne zareaguje. Jednou se mi to stalo, myslel jsem, ze mam prepnuto na manual a chtel jsem podradit a mel jsem D a dal N misto podrazeni. Jel jsem tak 90, takze co jsem mel delat, nez tam dat D zpatky. Nic se nestalo, ale asi to ok nebude, ja nevim. Tak jak tvrdi Ace2 na vsech forech. Obecny koncenzus je takovy, ze pri jizde mas mate neustale D i pri stani na semaforech atd.. S timhle uz se u automatu pocita a nijak jim to nevadi. Nakonac proc chmatat po pace, kdyz ma clovek automat? Tak si to Weiny uzij :-) , ze uz nemusis skoro nic delat.
    Ja N davam, nekdy na zeleznicnich prejezdech a vlastne i P a vetsinou u toho i zastavim motor. Proste kdyz vim, ze to bude trvat. Ono to taky neni prijemny stat pet minut na brzde. Co jsem u sebe ale vypozoroval je, ze se nesmim moc kochat okolim, kdyz stojim na semaforu. Nebo hledat neco v aute. Jakmile se zacnu ruzne vrtet a naklanet, tak odlehcim nohu a hned bych jel. Ale uz o tom vim, takze no problem.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.02.05  20:41

    « AUTOMAT

    cau jeste k tomu automatu, nerikam ze to jak popisujete pouzivani automatu neni ok, ano je to tak jak se jezdi v USA, neustale D, pohoda a na selektor vlastne nesahate... ale mam tu orig. JP manual k 626 2.5AT a ctu si (v angl.) pouzivani automatu: nikde neni napsano ze pri zastaveni nesmim zaradit N stejne tak za jizdy, jedine co je napsano je, ze pri zarazeni N ...cituji:
    The wheels and transaxle are NOT locked.
    rozpojeni prevodovky a poloos.....
    ja jsem s kazdym autem s automatem jezdil tak ze jsem na svetlech vyrazoval a nebal jsem se ani z kopce vykvaltovat, Pontiacy, Oldsmobil, Xedos9, i BMW 740iL to prezilo a nikdo nerikal ze by ten automat potreboval generalku, jedina vec: u americkych aut pri vyhozeni z kopce bacha...US auta blbe brzdi :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.02.05  15:11

    « Re: Re: Náprava

    Tak bylo to přece jen levé ložisko, světe div se... Byla v něm malinká jamka po kuličce, která to všechno dělala, * jsem si mohl ušetřit 4 litry za to pravé co jsem tam nechal dát nové a za práci při testování všeho ostatního...
    No příště budu chytřejší, taky doufám že podobné příště hned tak nebude. Díky za pomoc Mitsi, snad už tu zas budem probírat příjemnější věci...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.02.05  13:45

    « Re: Náprava

    Kotouče mohou házet nejen axiálně (nejběžnější případ), ale i radiálně (v tom případě "nekopou do volantu", ale vydávají zvláštní dunivý rachot). Nutno změřit obojí! Výrazná radiální házivost je obvykle projevem nějakého problému s nábojem kola.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.02.05  12:18

    « Náprava

    Kotouče jsou prý nesmysl, kdyby házely tak bych prý cítil vibrace při brždění, a to necítím. Dnes mi zkusí přehodit ty kineťáky (zleva doprava, prej to jde) a pohýbat motorem zda dobře sedí silent bloky, pokud nic nezabere tak už nevím, asi si to hodím :-( .
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.02.05  18:25

    « Re: Problém s přední nápravou.

    Díky Mitsi, zatím si tu dva dny píšu jen s Tebou, Tvé rady jsou ale nad zlato, zřejmě autům rozumíš víc jako většina ostatních smrtelníků, musím si to opsat, abych to nezpackal, až to budu tlumočit na patřičných místech. Co se týče aut jsem jak rádi říkají mí PC klienti uživatel, a problémy popisuji stejně jako oni, typem: "Hodilo to nějakou anglickou hlášku a spadlo to". :-)
    Takže říkáš zajet s tím někde na válce kde sundají kola a změří zda nehážou kotouče? Kdosi mi říkal že mám uplatit někoho na technické, kde mají mašiny co by mohli problém odhalit, nejhorší je zjistit která z těch několika desítek předražených součástí nápravy to mohla odnést, ty ceny mě děsí, nápravnice 20, poloosa 15, těhlice 5 tisíc, co se ještě všechno mohlo blbým nárazem hnout...
    A vytáčí mě že náraz byl zleva a hluk a problém při točení volantem je zprava, to auto si ze mě dělá šoufky a chce mě přivézt na mizinu >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.02.05  17:07

    « Bez nadpisu

    Mám 323 F-1,6 (typ 323 BJ14M24-III JMZBJ14M2) koupeno na podzim 2002, kdy končí i leasing. Uvažuji (s předstihem) o novém autě, samozřejmě, že Mazda 3 je jedna z možností, ale protože jsem s 323 spokojený, tak zvažuji i možnost koupit málo ojetou (tak do 40 tis. km) 323 F, zase nejspíš 1,6.
    Když jsem se díval na internetu, tak v ČR není moc velký výběr a povětšinou auta mají přes 100 tis.km, ale zato v Německu je situace naprosto odlišná, nabízejí tam 323ky, málo jeté, jako nové a je z čeho vybírat.
    Chtěl jsem se zeptat, zda něko z Vás neřešil podobnou situaci a nechal si dovézt ojeté auto ze zahraničí. Existují zde nějaké firmy, které se zabývají dovozem ojetých aut?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.02.05  15:58

    « Re: Problém s přední nápravou.

    Úchylkoměrem je třeba změřit házivost kotouče a v případě potíží zjistit, zda je hozený "jen" kotouč, případně i unašeč náboje kola, resp. celá těhlice. Pokud je toto vše OK, pak bych šel po homokinetickém kloubu, a to jak vnějším (u kola), tak i vnitřním (u převodovky).
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.02.05  10:53

    « Problém s přední nápravou.

    Mám malý problém, po menší kolizi s patníkem a následné výměně levého ramena a disku mi přetrvává problém, a to že když jedu nad 50 a zatočím volantem doprava (stačí trošku) tak se ozve z nápravy silný souvislý hukot přesně jako když najedete na onu bílou schválně zdrsněnou krajnici co má člověka probudit když na ni vlítne na dálnici.
    Doleva je to OK, doprava děs.
    Názory se různí, nejvíc lidí zatím tipovalo pravé ložisko, takže jsem (ač je to nelogické když náraz dostalo levé kolo) zvolil tuhle variantu a za další 2 litry + práce mám pravé ložisko nové, samozřejmě bez nejmenšího zlepšení. Napadá Vás někoho co s tím, co ještě může být špatné, mám vyměnit i to levé ložisko kde byl náraz i když to cítím a slyším zprava? Co všechno může podobné zvuky způsobovat?
    Díkes
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.02.05  10:22

    « Automat

    Tak jo, ukecali jste mě, škoda že jsem se nezeptal dřív, zbytečně si ji už skoro rok ničím a to věčné dilema zda vyřadit či ne jsem si mohl ušetřit. Takže vyřadit jen pokud vidím že jede vlak a je to na dlouho nebo lezu ven z auta. Díky moc, teď ještě to dostat do podvědomí. Je zvláštní že o tomhle se nikde nedočtu, a to těch časáků louskám hodně...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.02.05  06:11

    « Re: Re: Re: Automat

    Ta převodovka se nějak jmenuje. To jméno je AUTOMATICKÁ, takže podle toho názvu je dobré ji používat. Na křižovatce rozhodně nikam nevyřazuji ani neřadím, je stavěná na "styl brzda-plyn" ovšem v trochu jiném smyslu než by si to někdo mohl vykládat :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.02.05  13:02

    « Re: Re: Re: Automat

    Žádná "spojka" v klasickém slova smyslu tam není! Vadit to může pouze brzdám a event. teplotě ATF, ale od toho je tam obvykle chladič ATF.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.02.05  12:49

    « Re: Re: Automat

    No to bylo strohé! Takže stát na brzdě? Proč? Ta spojka tam funguje jinak než u manuálu? U manuálu mám zafixované spojku nedržet vůbec pokud možno, tady je to naruby a naopak to mám nechat být? Mě to připadá divné, když navíc auto samo jede dopředu a musím ho brzdit. A kolik minut tedy maximálně? I třeba 5? Já tomu pořád nemůžu uvěřit, bude mi to asi někdo muset vysvětlit odborně, proč je v tom takový rozdíl a u manuálu je spojka tabu a tady je zase špatné vyřazovat... :?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.02.05  12:38

    « Re: Automat

    Nevyřazovat, pokud tedy nebudeš zrovna stát půl hodiny...!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.02.05  11:30

    « Automat

    Zdar chlapi, chvíli jsem tu nebyl, ale teď mám dotaz pro odborníky co se již setkali s automatem (a je Vás tu dost,to vím ;-) ). Mám totiž dilema zda mám na semaforu vyřazovat na neutrál nebo tam nechat D-čko a držet auto na uzdě brzdou.
    Mám jak víte 323F US 2003 s tiptronicem, vezl se mi v ní jeden automechanik a tvrdil že i když budu stát víc jak 10s nemám do toho zbytečně zasahovat a mám tam nechat D. Já jsem naopak přesvědčen že pokud je to víc jak cca 5s je lepší vyřadit do neutrálu aby se netrápila spojka jako v klasickém manuálu. Tak co s tím, kdo je blíž pravdě, jaká je optimální nejmenší časová prodleva kdy je lepší u automatu vyřadit na neutrál?
    Díkes.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…