OPEL VECTRA 2,5L V6
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL
-
-
« Re: TEPLOTA
Jezdim Vectrou 1.8 1995 - ta dvoustupnovou regulaci nema. Ale saharu to spina tak pri 103 stupnich - rekl bych ze asi vsechny Vectry budou temperovane trochu vys. Jinak - bylo by asi lepsi nezakladat nove tema a presunout prispevky do rubriky Opel Vectra.
-
-
TEPLOTA
DÍKY ZA ODPOVĚĎ.
KDYBY, UDĚLALI MĚŘIDLO TEPLOTY NA PALUBCE S VĚTŠÍM ROZSAHEM, NECHÁVALO BY TO ČLOVĚKA KLIDNĚJŠÍM.
DÁLE BY MĚ ZAJÍMALO KDE JE ČIDLO NA PRVNÍ BĚH.
TERMOSPÍNAČ NA CHLADIČI PRO MOTOR JE DVOUSTUPŇOVÝ A SLOUŽÍ PRO ODPOJENÍ KLIMATIZACE KDYŽ VENTILÁTORY NESTAČÍ(110*C-120*C),DRUHÝ KONTAKT PRÁVĚ SPÍNÁ DRUHÝ BĚH.
MÁŠ PRAVDU S PŘESUNEM DO JIŽ ZAVEDENÉ KOLONKY,ALE TAKHLE BYCH CHTĚL VÍCE UPOZORNIT NA 2,5l KTERÝCH ZASE TOLIK NEJEZDÍ.
-
« Re: TEPLOTA
Tu teplotu jsem si overoval v knize Etzolda: Opel vectra a calibra - tam dokumentace k motoru 2,5 V6 chybi. Nicmene je tam popis asi sesti benzinaku a dvou dieselu - vsechny maji spolecne reseni termoventilu - zacina se otvirat teprve pri 92stupnich a plne je otevren az pri cca 107. Aby to cele nevyvrelo je ve vodnim systemu udrzovan pretlak 100-130kPa. O spinani sahary se tam nic nepise ale lze odtusit, ze pred plnym otevrenim termoventilu to nebude. Speciality s klimatizaci neznam (nemam ji) ale snad by ji mohl mit Grep v rubrice Opel Vectra Club (jezdi s 2.0).
-
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
NENÍ TO PŘÍLIŠ VYSOKO.