Konstrukční vady

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.04.00  16:18

    « Re: 1,8 20V slx > to davidoff

    to je peknej nick.Jeste tak doutnicek stejne znacky,sklenku jemne blend whisky taktez stejne znacky......no to jen tak.
    Zvuky v motoru starsiho typu Octavie-obcas rezonovalo vse.Manzelka ted jezdi 4 mesic s novou Oktavkou,a svete div se.Ohromny dotaznik od firmy,co se Vam libi,co byste chteli zmenit,dali Vam na vuz vsechno co jste chteli? - vyzkum pro vozy z ledna 2000.Za 3 dny telefonat z Fabriky,domluvena schuzka zastupce firmy(protoze zene jsem to musel chudere napsat sam,vcetne vrzajicich sedadel,klepajiciho zamku).
    Auto je nove podotykam,a se svym servisem jsem nadmiru spokojen,ale co se delo pak,jsem u nas jeste nevidel.Cekali na nas 4(slovy ctyri) jejich mechanici a sef a na miste vymenili SEDADLO !,ukazali mi zesileni v miste,kde se vetsina ostanich s tim trapi(vcetne me u sveho vozu).Seridili dvere pomoci stojiny s takovym malym cudlikem a Torx klicem.Zadne omotavani izolepou.(Na sve auto,paac je jeste v zaruce jsme se domluvili uz s sefem servisu na podobnem postupu.)
    Asi to byla reklamni akce,ale pokud byla,klobouk dolu.Slusne jsem podekoval i mailem do fabriky,poslali mi celou hromadu materialu vcetne CD ROMu,doporucili pneumatiky,olej,jak chranit turbo.
    Jsem dost casto venku,znam jiny zpusob jednani nez je zazity u nas,ale tohle mi ukazalo,ze to zrejme musi jit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.03.00  21:50

    « Re: Chrastění v přístrojové desce

    Jo, přesně při 2900-3000 ot/min. Byl jsem z toho na nervy. 2 roky mě to žralo a tak jsem ji prodal. Nekecám, jenom kvůli tomu. Byl jsem na to alergickej jak pes.
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.03.00  14:09

    « 1,8 20V slx

    Při "proturování" motoru(1,8 20V)naj.30tis. v určitých otáčkách slyším kovově zvonící zvuk (drnčení) asi v motoru.Nemáte někdo stejný motor jestli Vám to dělá taky? V servisu samozřejmě nic naslyší.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.03.00  19:37

    « Re: Chrastění v přístrojové desce

    KE CHRASTĚNÍ: Sice jsem octavii po 2 letech prodal, ale ve dveřích jsem měl stejný problém. Takže: po 1/2 dne v servisu a mé neústupnosti se zjistilo, že to dělá ukápnutý a ztvrdnutý kus lepidla ve vnitřní části dveří. Bylo to na straně řidiče a dost nepříjemné. Sedačka mi taky vrzala. Panebože hnus. Už takový starosti nemám. Nový auto nerachtá a drží. A já vám držím palce.
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.03.00  22:28

    « Ad: Chrastění v přístrojové desce

    Chrastění v přístrojové desce se mi objevilo po montáži alarmu. Nové kabely (přístupné za schránkou před spolujezdcem) byly vedeny zcela "divoce". Zakápl jsem je proti vibracím silikonem (vůči sobě, jiným kabelům, přístrojovce). Pak to přestalo. Takže já bych zkusil jít po nově tahaných a nijak nezajištěných kabelech, pokud tam taky takové máte.
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.03.00  15:19

    « Kravál2

    Sorry, myslím nad něčím jiným a takhle to dopadá. Samozřejmě jsem myslel palubovku!!! Převodovka je (zatím) v mé O 1,6 74Kw vpořádku. I když občas jde špatně zařadit 4., ale to asi není převodama.
    Zdraví Petr
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.03.00  15:15

    « Kravál

    No, chrastění v převodovce sice občas slyším, ale přisuzuji to asi nějakému volnému drátku od rádia který ve vyšších rychlostech "rezonuje" o nějaký plast.
    Ale zkusili jste si někdo otevřít mezi 80-100km/hod zadní okénka? Najednou máte plné auto nepříjemného pulzujícího hluku, který v rychlostech nad 100km/hod zmizí.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.03.00  16:03

    « Re: vrzganie sedadla

    No bol som dnes v tom servise so sedackami. Uz viem, preco ma poslali z inych servisov prec - odstranit sa to da, avsak je to dost pracne - treba komplet royobrat sedacku - calunenie a potom aspon u mna jednoducho premazali nejakym spec. mazivom casti z plastu (teda z plastu je to cele), ktore sa o seba tru a tym vrzgaju. Jedna sedacka tak trvala asi 2.5 hodiny, a to to robili po prvy krat. Takze realne tak 1.5-2 hodiny na 1 sedacku. Zda sa mi, ze ti ludia v servisoch su dost lenivy (az na velmi malo vynimiek). Radsej ta odprasknu, lebo sa im prave nechce. Len predat auto a potom si uz nula.
    Caute.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.03.00  07:48

    « Re: Chrastění v přístrojové desce

    Ano, to chrasteni se mi take obcas pri vyssich rychlostech ozyva. Zni to trochu jako by tam nekde rezonoval spadly list nebo tak neco. Ale nic jsem nikde nenasel. Kdyby nekdo vedel, co to je, byl bych mu za radu povdecen.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.03.00  21:24

    « Re: Chrastění v přístrojové desce

    Ja pocujem to iste - avsak asi len pri silnejsom bocnom vetre a pri rychlostiach nad 100-120.
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.03.00  17:36

    « Chrastění v přístrojové desce

    V mojí Octavii Kombi (r.v. 99) při rychlosti asi od 80 km/h do 160 km/h a při silnějším větru zprava něco chrastí někde v oblasti stěrače nebo zrcátka u spolujezdce. Je to zvuk jako by se tam něco třepalo. Nesetkal se někdo s podobným zvukem?
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.03.00  17:15

    « vrzajici sedacky

    Panove,neberto toto prosim jako universalni radu, ale po podobnych zkusenostech s povrzavajicimi sedackami jsem zkusil nasledujici. Na spodni cast sedacek {mimo calouneni} jsem nastrikal WD-40. Vysledkem je, ze vrzani prestalo a uz se cca. 3 tydny neozvalo. Takze to asi pomohlo. Problem je, ze tam neni dobrej pristup.
    Kdyztak dejte vedet, jesti vam to taky zabralo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.03.00  11:02

    « Re: Zadni svetla

    řekl bych, že je to v žárovkách. I u Felicie jsem měnil celkem 3x v brzd. světle během půl roku. Potom jsem se nasral, prohlédl staré zásoby a narval jsem tam nějaké historické(min 10let staré) a byl pokoj. Dalším důvedem může být gulátor napětí.
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.03.00  09:56

    « Zadni svetla

    Nani v elektrice Oktavky nejaka bota. Na dalnici jsem sledoval kolika z nich nesviti zadni koncove svetlo a mel jsem tojem, ze snad kazda druha (to samozrejme kecam, ale jev je to ocividny). I muj kolega menil zarovku uz po treti.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.03.00  18:28

    « sedačky

    Ve všech oktávkách ve firmě vržou sedadla, resp. hlavně řidičova sedačka. Nikdy to servis nespravil.
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.03.00  10:28

    « vrzajúce sadadla

    mě to dělá při prudším průjezdu zatáčkou. tak nějak v tom zavrže asi jako v babičině starym křesle..(1.8 slx) Chtělo by to Recaro...
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.03.00  16:23

    « vrzganie sedadla

    Caute, chcel by som sa spytat, ci niekomu z vas tiez vrzga sedadlo v Octavke (v SLX standard vybava, pre GLX priplatkova) - konkretne tzv. bederna opierka - (vysuvacia cast sedadla v oblasti krizov, je na to extra ovladac na boku sedadla-tiez kolecko). Cital som to uz tusim niekde, neviem to vsak najst.
    Bol som s tym v servise - z jedneho ma poslali prec, ze nemaju calunika a odporucili mi iny, kde mi vsak calunik oznamil, ze 1. je to bezny problem, ktory sa vsak neda odstranit ??? 2. Skoda to nechce uznavat ako reklamaciu a po 3. vraj to uz preto ani nerobia (a na dokaz mi ukazal Oct. GLX bez bedernej opierky ...).
    Z toho vsetkeho vsak neverim nic, a preto ak mate niekto skusenost, ci uz ako to odstranit, resp. ste uspeli s reklamaciou a potom vymenou sedadla, napiste prosim sem. Dohodol som sa sice v inom servise, ze to predo mnou rozoberu a skusia to opravit, avsak ze to este nerobili.
    Dik, Grandson
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.01.00  10:45

    « Re: to: grandson

    nie, ten zvuk je uplne nieco ine, podobne ako rachot EDS...
    Ta brecka sa proste zachytava okolo vyfuku az sa medzera okolo a medzi sil. blokmi, vyfukom a podvozkom upcha uplne a potom to produkuje zvuk ako ked sa vyfuk opiera a bucha o kovovu cast karoserie - vertem, je to hodne neprijemne. A somozrejme, ked uz brecka na ceste nie je, tak sa scasti ta brecka roztopi a rachot prestane. Inak pozerali sme inu Oct. (1.6) a uchytenie v tom mieste bolo prakticky rovnake - jedine ta priecka mala mierne iny tvar, ale to by snad nemalo byt pricinou zachytavania snehu. A riesenie ? Neviem. Mozno sa mi tam zachytila predtym nejaka spina, ktora teraz branila odpadavaniu tej brecky...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.01.00  13:30

    « Re: to: grandson

    ???????? Kde že se ten sníh zachytával ??? To už bych spíš věřil tomu, že ta odstřikující břečka rachotí jak šplíchá spolu s posypem do podběhů......zvlášť při akceleraci.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.01.00  11:00

    « Re: to: grandson

    Chcem len doplnit, ze nastastie to hucanie a drncanie, co som naposledy opisoval, nebol sposobeny prevodovkou a pod. a ani EDS, ale dost zvlastne - snehom - a to asi v prostriedku podvozku je rura vyfuku prichytena medzi podvozkom a takou prieckou v gumovych silentblokoch - a prave tam sa neviem preco zachytavala snehova brecka a nasledne vyfuk potom sposobil ten hluk a rezonovanie celeho auta. Takze super, len teraz sa mi zda, ze moje auto je urcene len na letnu prevadzku (zatial som totiz este od nikoho o tomto probleme nepocul). Dobre, nie?
  • 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 03.01.00  22:40

    « Pochvala

    Fakt teraz budem vyzerať ako zarytý priaznivec Škody (tak trochu aj som :o), ale čo sa týka drnčania plastov vo Felicii a v Golfe, tak verte alebo nie, Golf je na tom o niečo horšie. Chodil som aj s autobusom a tam drnčalo snáď všetko. Preto som už na rôzne pazvuky alergický.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.01.00  14:22

    « Re: Problémy?

    Ty problémy o kterých píšeš - hlučnost a jakoby zadírání na sněhu fakt vypadá jako EDS !! Jinak je fakt, že má Octávia je v zimním oblečení také hlučnější, ale přičítám to zimním gumám a ocelovým ráfkům. Ale jinak si myslím, že na každém autě najdeš něco, tak jak už to tady zaznělo. Člověku by se chtělo nadávat na české auto až na to, že tyto " nadnárodní komponenty " používají koncernová auta i v cenách mnohem vyšších. Zkus se povozit v něčem jiném podobném, třeba se ještě rád ke svému auto vrátíš :-)))
  • 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 02.01.00  23:33

    « Problémy?

    Ono je to tak, že aj tak veľká väčšina ľudí má Škodu (predá sa ich okolo 50% z celkového predaja). Preto sa aj o chybách Škodovky píše najviac, lebo sa k tomu najviac ľudí vie vyjadriť. Je to úplne normálne. A s tou chybovosťou to bude skutočne tak, že to bude asi rovnaké. Inak malý postreh. Keď som začal jazdiť s Golfom, tiež mi to malé pravé zrkadlo vadilo. Nie však pri jazde, ale ono nejako narúša vonkajší vzhľad auta. Ja viem, že ani tvár človeka nie je súmerná, ale ten sa nevyrába vo fabrike! Inak keby som to bral z hľadiska užívateľa, tak ten Golf je viac poruchový, ako Felicia. Na Felicii som okrem bežných výmien oleja nemenil nič. Na Golfe nám už sneh odtrhol spodný kryt motora, obrubník polámal extrémne nízky čierny pruh predného spoilera a menilo sa už 5 žiaroviek (z toho krátko po sebe dve predné). Myslel som si, že ak má hlavný svetlomet 2 žiarovky H7, tak to bude lacnejšie, než meniť jednu H4. Opak je však pravdou. Dvojvláknová žiarovka je lacnejšia a aj napriek neustálenu prepínaniu tlmených/diaľkových svetiel viac vydrží.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.12.99  13:05

    « Re: to: grandson

    S duverou ve Skodovku uz se to asi nespravi,i kdyby auto cele vymenili.Ale prehledem ve vsech rubrikach jsem nenasel ani JEDNU znacku,na kterou by si nikdo nejak nestezoval.Je to marne,je v nich vic elektroniky,vice zatracenych plastu,tak se to kazi.To,ze Toyota je na tom nejlepe bohuzel jeste neznamena,ze nekdo nemel tu smulu a nenarazil na takovy kus taky.Musi byt i trocha stesti.No a mit svuj servis,kde jsem zakaznik,taky neco znamena.
    Ja to mam trochu od veci,kdyz jsem vetsinu roku mimo republiku a znam servis,jen kdyz mi auto technik odveze a priveze.Ale jeste jsem nezapomnel.Uz jsem jednou radil,pujde-li do tuheho,soudni znalec a posudek(stoji to v CR asi 5000 Kc).Vetsinou se ale s Boleslavi jednat da.
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.12.99  14:47

    « prave zrcatko

    Za naprosto "genialni tah" od koncernu povazuji zmensene prave zrcatko u Octavek model. rok 2000. Takze po kritizovani koncernovych protejsku (Toledo, Golf IV, Bora) jsme se konecne dockali i my "stastlivci". Duvod proc je prave zrcatko mensi, opravdu nechapu, ze by usporne opatreni u auta za 600 tisic?????? Nebo si vedeni firmy mysli, ze chybejici centimetry u zrcatka opravdu nejsou potreba???
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.12.99  14:34

    « to: grandson

    jo máš pravdu na sněhu dost často zabírá eds a to je potom nepříjemnej rachot, ale vada to rozhodně neni. a jestli je to něco jinýho tak musíš počkat až to budeš moct prokázat i v servisu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.12.99  23:52

    « Re: ABS a světla

    To není pocit to je fakt. Jednoduše řečeno
    zabere ABS, EDS, zapne chlazení prostě nepatrně klesne napětí než to alternátor dorovná.
    Tohle dělá sposta aut TOYOTA Carina E,
    MERCEDES 280 E, MITSUBISHI Eclips.......
    Třeba na Toyotě když na volnoběh zapneš ventilátor
    slyšíš, že se nepatrně zvednou otáčky-
    (klesne napětí- sepne dobíjecí relé- alternátor zatíží motor-řídící jednotka zvedne otáčky).
    Prostě (chytrý) auto, ale ta prodleva tam je.
    Nepatrná ale je.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.12.99  23:39

    « Re: Nepodarok to:DIAMANT

    Ano je to tak a konečně to někdo připustil. Ano i Škodovce (resp.VW), stejně jako každé jiné automobilce se podaří vyprodukovat totální zmetek. Pořád tvrdím jedno: technologie výroby v evropě (a nejen tady) je v podstatě stejná u všech výrobců.....vždyť například dodavatelé lakoven jsou dva v evropě a je jim jedno jestli staví lakovnu pro VW, SEAT, FORD, OPEL nebo FIAT.... a tak je to se vším......
  • 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 27.12.99  23:20

    « Nepodarok

    Zdá sa mi, že Škodovke sa občas podarí vyprodukovať totálny nepodarok. Ale potom sa kazí snáď všetko. Ale keď niečo funguje, tak to funguje dlho. Toho je drvivá väčšina (našťastie).
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.12.99  17:31

    « Combi 2.0 - len smola alebo auto na h....

    Caute, takze som tu opat so svojim prispevkom plnym optimizmu (mozno moja dalsia otazka bude ako sa predavaju jazdene Octavie a aka je asi ich strata na hodnote - keby sa mi nezdalo skoda vyhodenych penazi, tak som uz moju karu asi davno predal)
    Pre tych, co zaujima, ako som pochodil v servise s predchadzajucimi reklamaciami hlucnosti a spotreby oleja, tak nasledovne - spotreba oleja OK, hlucnost - po obrateni sa na importera mi nakoniec vymenili koleno vyfuku a kat. - cenim si to, ale pomohlo mi to len na polovicu - odstranili tym zavijanie nad 4000 ot. (konecne mozem jazdit aj rychlejsie ako 150), ale hlucnost, ktora je vyrazna okolo 2200 ot. zostala - dost ma nastvalo, ked mi povedali, ze si mam "vysoko cenit, ze mi tak vysoko financne zainvestovali do auta vymenou vyfuku a kat. a ze mam byt spokojny s tym, ako to je - dost svojsky argument, este sa rozhodnem, ci sa neobratim priamo na Ml. Boleslav - lebo radi maju byt oni, ze som kupil ich vyrobok a ten nestal 5 korun!!!
    > No povedal som si, ze trochu na tom pojazdim, uvidim reku, ci sa zhorsi, ved zaruka je az do jula 2000...
    > Avsak, cuduj sa svete, vcera, ako bola na ceste brecka od topiaceho sa snehu, mi zrazu zacalo nieco pri pridavani (aj miernom) nieco z predu tak zvlastne rezonovat - najprv som si myslel, ze mi hrabali kolesa, avsak po chvili to preslo. Lenze sa to ozvalo opat, trochu vyraznejsie a potom este viac. Mne to pripomina zvuk, ako by sa nieco v rotujucich castiach zadieralo, dostala sa tam nejaka spina, resp. sa rozpadava prevodovka a ozubene kolieska do seba zle zapadali...dokonca sa tam ozyval buchot, ako by tam bol nejaky kamen a vsetko mi vo vnutri z toho rezonovalo a drncalo??? Blbe ( a mozno aj dobre, aspon som dosiel domov) bolo, ze to vzdy po chvilke prestalo. Zvlastne bolo, ze to bolo vzdy len na takom useku, na ktorom bola na ceste snehova kasa - na ceste bez snehu mi to uz nerobilo. Pochopitelne, nerobilo mi to ani ked som prisiel do servisu a darmo sa snazil im vysvetlit, co to bolo - ich kralovska reakcia bola taka, ze nech pridem, az ked mi to bude znovu robit, ze oni nevedia, na co sa pozriet. Riadne ma to napalilo, reku ci mam na tom aute jazdit, kym sa mi nerozpadne ? - Oni na to ved to mate v zaruke, tak klidek a pridite s tym ...dobre ze mi nepovedali ze len s odtahovou sluzbou. Nakoniec navela to auto navela zdvihli na zdvihak a skonstatovali po 5 minutovej obhliadke, ze tomu nic nie je. Takze moc sa tesim na dovolenku do Tatier a na to, ako mozno zostanem niekde vo fujavici visiet v aute s tehotnou manzelkou len za to, ze som sa nechal zlakat vidinou "perfektneho" auto za "malo" penazi. Vrele odporucam kazdemu, kto sa nudi so svojim bezproblemovym autickom, aby skusil napr. auto zn. Skoda. - no, mozno zacina zo mna hovorit riadna davka nechuti k tymto autam, pravda vsak je, ze som cakal ovela viac spokojnosti (teraz uz asi o nijakej hovorit nemozem).
    > Mimochodom, ak mate niekto podnu skusenost s Oct. pri snehu na ceste, dajte mi vediet, moc ma to ukludni, resp. privitam vase podnetne navrhy, co by som mohol mojim odbornikom v servise poradit, na co sa maju pozriet.
    Caute a vsetko dobre kazdemu do Noveho roku a najma vela zdravia.
    Grandson.
    (ozaj, opravovali mi aj vrzganie sedadla - pred 2 tyzdnami a uz to vrzga opat - pohoda zvezenie)
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.12.99  11:58

    « ABS a světla

    Taky máte někdy ten pocit, že když zabere ABS nebo i EDS tak se sníží intenzita světel ??? To mi přes zimu odejdou všechny žárovky :-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.12.99  08:59

    « Re: Také Vam teče v dešti do kufru ??

    to je ´dan za pěkný design,ale ja jezdim
    novou astrou a je to u ni někdy taky
  • 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 25.12.99  08:47

    « Climatronic

    Tiež mám tú česť užívať Climatronic a ovládanie je skutočne dosť nešikovné. Keď si chcem zmeniť napríklad teplotu, tak musím chvíľu pozerať dole a keď sa zorientujem, tak to nastaviť. Aj ja som sa pokúšal ovládať to hmatom (podľa tých pásikov na dvojici tlačidiel) ale neuspel som. Takže je to zase po starom. U Fabie to snáď bude lepšie. Okolitú teplotu nájdete na palubnom počítači (nie som si celkom istý, či tam je) a nastavovanie otočnými gombíkmi považujem za omnoho jednoduchšie, než stláčať nejaké tlačidlá "nahádzané" v jednom rade. Veď aj u Sony pochopili, že je lepšie nastavovať hlasitosť autorádia otočným gombíkom. A je to fakt lepšie než tlačidlami.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.12.99  05:44

    « Serizeni zamku dveri

    Podle dilenske prirucky se ma nastavovat podle pritlaku na tesneni,spar dveri a licovani s okolnimi plochami.Sami podotykaji,ze to plati pri serizeni vsech dveri.Ridicovy dvere jsou nejvice pouzivane,tam se to projevi nejdrive.Na stojine dverniho slouku profil U povolit Torxem 40 a seridit na dosednuti podle znacek-staci tak 1, max 2 mm dovnitr.Pokud se spolehlive zavira a otevira,vymacknout zaslepku pod zamkem(na dverich,je z plastu),opet Torx 40 a jemnym pohybem v rozsahu asi 45 stupnu pootocit serizovacim sroubem.Vymezi se vule v zamku.Nesmi jit ztuha.Funguje to bez sebemensi stopy tuku(dokonce tam jakekoliv mazani primo zakazujou).
    Pokud je ulozeni zamku volne a klepe,pak je treba povolit o 1 otacku srouby zamku,nechat dvakrat po sobe doklapnout dvere a dotahnout srouby.Ustredeni probehne podle voditka dveri.
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.12.99  16:26

    « Také Vam teče v dešti do kufru ??

    Má prosim nekdo zkušenost s problemem zatekáni vody do kufru Octavie při jeho otevření ??
    Ať kufr otevřu pomalu či rychle, vždy mi z něj nateče voda při otevření na zadní reproduktory.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.12.99  10:53

    « Re: Climatronic

    S tym Climatronicom uplne suhlasim - vcera na dialnici som pri asi 130-140 skusal, kolko (odhadom) prejdem, kym sa na displeyi zorientujem (t.j. vonk. teplota, vnut. teplota, fukanie, najst potrebne tlacitko-inak snazim sa to naucit hmatom, zatial nic moc-teda to nastavovanie), no a potreboval som na to asi usek cesty dlhi aspon do 100m, mozno aj viac (bez pozerania na cestu) - a to je prilis vela pre bezpecnu jazdu.
    Co sa tyka toho ostrekovaca, niekto tvrdil, ze keby to striekalo zhora, je to kvoli zaoblenemu sklu to iste - nesuhlasim, pretoze v sucasnosti to dostrieka tak max. do 2/3 a potom voda stecie dole - keby ostrekovac bol hore, potom aj keby dostrekol max do 1/3 - 1/2, tak by voda krasne stekanim dole napravila aj otazku zahnuteho okna.
    >
    To Honza > prosim Ta porad, kedze nemam dielensku prirucku, kde sa ta skrutka nachadze, aby som si mohol zamky nastavit sam - ako som pochopil, v servise mi ich akurat namazali "spec. vazelinou", takze ocakavam, ze asi o mesiac-dva mi to zacne vrzgat opat.
    Diky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.12.99  10:28

    « Re: Climatronic

    Me se libilo v jinem tematu,jak nekomu ukradli Climatronic,vyrvali ho ven,asi radio-kdyz ma display.
    Jinak je to trochu uhozeny,nepristupny tlacitka,maly pravy zrcatko a nez si vzpomenu,jak byl nastavenej sibr,tak vetram jak magor.
    Problemu se stiracem jsem zaplatpanbuh usetren,doby kdy slibovali stirac u sedana jsou pryc.Jen si to matne pripomenu,kdyz pokropim na krizovatce pres strechu auta lidi prede mnou u manzelciny Ibizy,ze chyba je jinde.Tam to ostrikuje taky zespoda,ale po dvou kyvech je po vsem.
    Jinak je to dobry.Vrzajici zamky jsem s pomoci dilenske prirucky seridil serizovacim sroubem(Torx 40),je na kazdem zamku jeden,a nesmi se to udajne mazat.Dvere sedi lip na tesneni.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.12.99  13:27

    « Re: Climatronic

    Já sice nemám Climatronic, ale i otočné knoflíky jsou stejně schované za řadící pákou. Asi to bude proto, že kdyby byl ten panel o patro výš, tak by byla ta malá schránka o patro níž a pletla by se s popelníkem, pokud se používá. Jinak si to neumím vysvětlit....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.12.99  11:24

    « Re: Climatronic

    Souhlas, mohlo to bejt vejs.
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.12.99  10:46

    « Climatronic

    Jednu výhradu bych měl k řešení středního panelu - Climatronic bych posunul o šuplík výš, takhle je moc dole a za jízdy se musí člověk podívat hodně dolů, aby viděl údaje na displeji......
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.12.99  17:14

    « Re: Emulze na viku

    Emulze na viku je u skodovackejch motoru (vc Felicie) naprosto normalni zalezitost, hlavu bych si s tim nedelal v pripade ze po delsi jizde (<50 km) sama zmizi. Za normalnich okolnosti se jedna o vodu vstrebanou ze vzdusne vlhkosti a objevuje se to pri kratsich jizdach v chladnejsim pocasi. Pokud je a)emulze prilis mnoho, b)oleje v motoru "pribyva", c)voda se dostava do chladici kapaliny - je lepsi podivat se pod hlavu......muze to byt tesneni nebo hlava.... Ja mel sam na sluzebnim Favoritu stejnej problem - byly to moc utopeny vlozky valcu.....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.12.99  10:24

    « Re: Stierače a ostrekovač

    Na feldě ten zadní ostřikovač fungoval lépe, ale znovu připomínám, že tak prohnuté zadní sklo jako na Octavii Combi by člověk u jiných aut pohledal !! Už jsem uvažoval, že na zimu bych na ten stěrač přidělal hadičku s dírkami a že by to pak teklo přímo pod tu gumu stěrače. To už kdysi někde někdo použil, mohlo by to být řešením.....
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.12.99  09:58

    « Dvířka přihrádky před spolujezdcem

    Když začaly mrazy, před asi měsícem, přišel jsem ráno do auta a otevřel přihrádku u spolujezdce, abych si vyndal stěrku na okna, zabouchnu ji, a ona se zase otevřela, znovu a zase, tak jsem ji chvíli přidržel v zavřeném stavu a ona už zůstala zavřená. Po bližší kontrole jsem zjistil, že pomalu vyjíždějí boční plastové lyžiny, které zapadají do zámků. Namazal jsem je silikonovým olejem a zatím to funguje. Jeden můj známý měl obdobný problém, v servisu mu na záruku vyměnili dvířka, s tím, že to je závada v zámku, který se nedá rozebrat, a měnili jich desítky, za měsíc mu to dělalo zase...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.12.99  14:31

    « Re: Emulze na viku

    Me se taky zacla delat emulze na vicku a ubyvat olej. Tak sem doleval a dolaval az to bouchlo - doslova.Ten olej totiz frcel do vody a hadice ke chladici uz to nevydrzela. Pricina byla v praskla hlava motoru (220.000km).Muze to ale byt jenom tesneni. V kazdym pripade se to na novym aute nemuze objevovat.
  • 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 09.12.99  23:40

    « Stierače a ostrekovač

    Musím sa pripojiť k Vašej diskusii. Podobnú skúsenosť mám s Golfom IV. Zadný stierač (a predné tiež) maú úplne nedostatočný prítlak. Porovnával som to s Feliciou a je to obrovský rozdiel. Na Golfe sme za 1,5 roka menili gumičky stieračov už 3x, kdežto Felicia ich má ešte z fabriky. Ostrekovač je na Felicii skutočne lepšie vyriešený. Zaprvé strieka do dvoch miest a hlavne zhora. Takže keď sa to správne nastaví, je to paráda. Na Golfe to strieka zospodu a je to celkom nanič. Predpokladám, že je to presne tak aj na Oct.C. A to ani nehovorím o neskutočnom zanášaní celého zadku blatom a špinou. Len pre srandu sa pozrite na Feliciu, tá sa zanáša len odspodu po to malinké plechové "krídelko" (pod zadným oknom) a vyššie je to už menej špinavé. To sa Škodovákom fakt podarilo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.12.99  16:39

    « Re: Emulze na viku

    Ke kauze zadní ostřikovač: Už v tisku někdo kritizoval slabý přítlak zadního stěrače a je to pravda, přítlak by mohl být větší. A co se týče ostřikovače tak to byla první věc, na kterou jsem musel šáhnout, když jsem přivezl Oktávku domů - seřízení zadní trysky. Jinak Grandsone držím palce, aby to dobře dopadlo......Nejdříve jsem také uvažoval o dvoulitru, ale nakonec jsem šel do TDI a zatím je spokojenost veliká, zvlášť když vidím ty ceny benzínu.......
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.12.99  10:14

    « Re: Ruční brzda

    .jo a ten zadní ostřikovač má problémy, ale hlavně to asi bude tím, že okno vzadu je hodně prohnuté a ten ostřikovač neumí stříkat za roh. Takže kdyby byl nahoře, bylo by to asi ještě horší, to by ostříknul jenom asi 20 cm nahoře a pak by už jen kropil cestu. Asi by to vyřešily ostřikovače dva - nahoře i dole, ale zase ta spotřeba vody .....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.12.99  10:10

    « Re: Ruční brzda

    Ruční brzdu nepoužívám téměř nikdy - nejlépe je zařadit. Ale podobnou zkušenost s tím, že by vyskočila slyším poprvé, ale mohlo by to být i tím, že když ji zatahuješ tak zároveň držíš to uvolňovací tlačítko. Pak to nemusí dobře zaskočit.... Jezdil jsem i s Feldou, ale toto neznám. Vrzání dveří už jsem kupodivu dlouho neslyšel, ale zpočátku to bylo běžné. Několikrát se to mazalo a přitahoval se upínací mechanismus. Teď už dobrý. S tou emulzí to určitě souvisí taky s typem a kvalitou oleje, který se použije. Ale z trochy emulze na víčku bych nedělal žádnou vědu....Měnit koleno výfuku ?? To je nějaký divný !! Buď se ti to rozpojilo a pak to stačí zase spojit a nebo jsi to někde utrhl, což by u Octavie nebylo asi nic těžkého :-(( Ale jsem zvědavý, jak to dopadne....
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.12.99  20:46

    « Ruční brzda

    Asi na to mám smůlu v mírném kopečku jsem zaparkoval Octavi, zatáhl, zdůrazňuji zatáhl ruční brzdu a šel s manželkou na nákup odešli jme od vozu asi 15m když jsem uslyšel cvaknutí. Napadlo mne otočit se a viděl jsem jak se vůz pomalu rozjíždí okamžitě jsem se vrátil odemkl a zabrzdil. Kopec to byl opravdu nic moc. Kupodivu ruční brzda se sama uvolnila a spadla do dolní polohy. Největší sranda na tom byla ta, že u Felicie kterou jsem měl předtím se mi toto stávalo běžně tak 1-2x za měsíc a bez zařazené rychlosti jsem ji neponechával. Raději jsem ji jistil dvakrát poprvé se mi totiž zastavila o míchačku. U oktávky jsem to nečekal.
    Teď už pochybuji i o tom jestli nevyskočí rychlost. Začínám uvažovat pořídit do výbavy vozu cihlu. Ale chvílem si říkám jestli se cihla nepohne. Máte někdo podobnou zkušenost. Jak jsou na tom Fabie?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.12.99  18:45

    « Re: Emulze na viku

    ja bych teda souhlasil s Menzlem - nejakou emulzi na vicku sem videl jenom jednou - u Skodovky(120) co mela v * tesneni pod hlavou. Jinak sem se s tim nikdy nesetkal.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.12.99  17:39

    « Re: Emulze na viku

    Mal som to auto este v dalsom servise, kde mi tiez tvrdili, ze ta emulzia aj ubytok oleja je OK - ze nie su ziadne netesnosti na motori a pod.
    To iste mi tvrdil aj technik zo Skoda-Auto, a navyse ze ubytok oleja posudzuju podla instrukcii z Ml.Boleslavi az po 15000 km (ja mam 13t.). Mozno sa k nim s tym este vratim...
    > Co sa tyka hlucnosti, nakoniec suhlasili, ze tam nieco je navyse a navrhli vymenu kolena vyfuku (vyvod z motora), mozno aj kat. No uvidime.
    Dalsia vec co ma strasne zacina otravovat, je vrzganie zamkov dveri - asi pred 2 mesiacmi som to mierne premazal, avsak je to tu opat. Dam si to pozriet v servise, ale to by urcite mali vyriesit v Skodovke (zial uz nie na mojom aute...).
    No a neviem ako Vam, co mate kombika, ale podla mna zadny ostrekovac okna ostrekuje uplne na h.... . Na Felicii to bolo vyriesene aspon o triedu lepsie (ktori neviete rozdiel, tak na Felde to striekalo na okno zhora - teda sa to pekne roztekalo, na Oct. to strieka zo spodu, takze to akurat pekne steka z okna a stierac okno akurat smirgluje)!
    Ale inak napr. 4 kotucove brzdy, ABS a ,zdoraznujem EDS su super veci.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.12.99  10:43

    « Re: Emulze na viku

    myslim, ze asi mas pravdu, ale posud sam-mam 10let starou Sierru a o emulzi na vicku natoz o uniku oleje se mi ani nesnilo.Pravda menim olej casto{naposledy po 9500}-docela si potvora chrochta.Stejne to furt ale nechapu, uvazuju o koupi Oct. takze to jeste budu proverovat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.12.99  10:28

    « Re: Emulze na viku

    Emulze opravdu vzniká při smíchání oleje s vodou. Po nějaké době však zákonitě nějaká vlhkost do olejové vany pronikne, taky se tam více nebo méně dostávají zplodiny přímo z válců kolem pístů, což nikdy 100% těsné nebude....... Emulze se usazují nejraději právě na tom víčku, proto se dá asi říct, že určité množství usazeniny je opravdu normální.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.12.99  14:02

    « Emulze na viku

    Podle mych zkusenosti emulze na olejovem viku znamena vodu v motoru.Kdyz jsem vybiral auto po bazarech tak tohle byl jeden z bodu jak poznat pruserovy auto.Kamosovi u Sierry se zacala delat emulze na vicku a mel praskly tesneni-tekla mu do oleje chladici kapalina.Nechapu jak muze nekdo rict, ze ta emulze je normalni.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.11.99  06:49

    « Re: spotreba oleja?

    Je to divne,po Vasem cudne.Ale nedelam si legraci,to auto je evidentne v neporadku,pokud mi benzin vezme 1 litr oleje,musi to byt slyset na hydraulickych zdvihatkach a rez na krytu rozvodu zevnitr - dival se na to nekdo?Ja,kdyz jsem na dieslu vyjezdil 1 litr oleje a zapomnel dolit(upozornuji na Octavii se 30.000 km),tak mi v Chorvatsku jecel bzucak tlaku oleje jak pominutej pri jizde do svahu a v zatackach.A uz jsem dolival.U mych znamych nikdo ani nevi,kde na benzinu ma olej dolit.Je ale pravda,ze motory jsou koncernove,to neni chyba Skodovky,chybicka se vloudi.Pokud neuznaji chybu,pak sepsani reklamace,informace primo fabrice-doporucene,a nechat si provest soudnim znalcem rozbor oleje a chladici kapaliny.Event.prohlednout vuz.Je to za nekolik dni,stoji to sice par penez,ale dat najevo,ze se nedam,je dulezitejsi i pro reklamaci.
    A jen tak na okraj,rady se davaji obecne dobre,nebyl by to prvni vuz koncernu VW s napr.prasklym tesnenim pod hlavou.
    Preji pevne nervy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.11.99  06:33

    « Re: Palivova nadrz

    Tesim se z reakce,ale fakt to tak bylo.Kdyz si odmyslim objem cerpadla(ma stejne jen benzin),naftova verze ma takovou srandovni dutou trubku,ale siiirokooou,no a plovak.Takze teoreticky 55 l plus privodni kuzel od hrdla i s kapsama.Dival jsem se na podbeh,ono je to dost objemny,netusim kolik.Zajimave taky je,ze po pisknuti a rozsviceni kontrolky jsem byl pred Shopping Centrem v Brne a jel jsem pro naftu k OMV na Prahu(asi tamtez).Pokud je rezerva jen asi tech 2-3 litry,tak to potes panbuh,ale narval jsem to tam az na hladinku.
    Diky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.11.99  11:52

    « Re: spotreba oleja?

    Takze v servise mi povedali presne co som ocakaval - teda spotreba oleja je v poriadku, takisto emulzia na veku (vraj mi mozu ukazat x aut s rovnakou emulziou) a co sa tyka hlucnosti - ze preskumali cele auto a nevedia, co by mohlo hucat, vraj je to OK. Ked som dalej namietal, ze to OK nie je, tak sa so mnou (ochotne) previezol hlavny majster. Ten nakoniec suhlasil, ze tam nieco pocuje, ale dodal, ze ine Oktavky hucia aj viac. No lenze tiez povedal, ze este NEMA skusenosti s Oktavkami s motorom 2.0 - takze si nejaku pozicia a prevezie sa s nou a mam sa este teda ozvat. Tak som necakal na tento SUPER TEST HLUCNOSTI a priamo som sa obratil na hlavneho technika SKODA-AUTO Slovensko, ktory mi tiez prezradil, ze zial nema skusenosti s takymito motormi (priznavam, ze ma to dost sokovalo - vyzera to, ze v Skode nevedia, co montuju ?) No tak mi odporucil, aby som dal svoj problem na papier a faxol im to, ze sa uvidi. Takze dalej cakam ako rybar na brehu Mrtveho mora (dufam, ze efekt nebude taky isty)
    Pisem to len ako upozornenie pre Vas, ak budete mat tu smolu a budete chciet nieco reklamovat. No ale aspon ze som nemal zatial z ich strany pocit neochoty.
    Vela bezproblemovych a bezpecnych kilometrov vsetkym.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.11.99  23:53

    « Re: Palivova nadrz

    1.9l TDI 66Kw
    To se divím, že jsi tam nalil 52l a bylo to "jen" na písknutí. Normálně se tam po písknutí vejde cca 43l. Nádrž dle manuálu má cca 50l. Já jsem to chtěl vyzkoušet a vyjel jsem nádrž úplně do sucha (na dálnici u Brna mi to prostě zdechlo a to jsem to jel úplně na doraz, až to přestávalo mít záběr, tak jsem podřadil u ujel na ten zbytek v trubkách cca 4km těsně ke stojanu OMV (50m před stojanem mi to zdechlo a i posilovač samozřejmě přestal fungovat, tak si to dovedete představit), jak mi dobře poradil jeden technik z Mladé Boleslavi, jo startovat musíte cca 30s než si to čerpadlo natáhne, pak je to zase OK, ale u benzínu bych to nezkoušel, tam je to prý problém a musíte ručně zaplavovat, diesel má asi silnější čerpadlo). A vešlo mi tam nějakých 53l, to samozřejmě nebylo zaplaveno čerpadlo, takže se tam podle mně vejde takových 54-55l. Když ti to písklo a načerpal jsi po odvzdušnění 52l, tak si myslím, že ti to píská pozdě a ne cca 10l před koncem nádrže, ale tak 1-2l před koncem. Já na písknutí ujedu okolo 200km.
    Co se týče toho, že někdo dostal do nádrže po zakoupení 45l, tak se mi stalo něco podobného. Prodejce říkal, že je tam cca 3l, ale ouha bylo tam víc cca 9-10l!
    Ahoj a těším se na reakce.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.11.99  11:42

    « Re: spotreba oleja?

    Mám 1,8 T, najeto 30 tis. a oleje tam je pořád stejně - v tom termínu 15 tis. Hlučnost asi po nějaké době zvyšuje každé auto......Ale jestli mluvíš o sluchátkách, tak je to divné. Zkus zjistit, jestli je to spíš převodovka nebo motor, příp. něco jiného. Hodně ale dělají také pneumatiky, vnější teplota a pod.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.11.99  10:17

    « Re: spotreba oleja?

    rozhodně dej vědět jak jsi dopadl! Držím palce ..
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.11.99  10:06

    « spotreba oleja?

    V juli som kupoval Oct. Combi 2.0, Az doteraz som bol spokojny, lenze minuly tyzden mi zrazu zacal hucat motor (alebo prevodovka?). Bol som s tym v servise, tvrdili, ze je vsetko OK. Podla mna vsak nie. Zdalo sa mi, ze hluk narasta, tak som skontroloval olej a zistil som, ze mi motor po 12 tis. km a 4 mesiacoch pouzivania zozral asi 1 liter oleja. Je to podla vas v poriadku?Podotykam, ze to nie je diesel. Okrem toho, na spodnej strane vieka a na hrdle otvoru, kde sa nalieva olej, sa mi tvori zvlastna emulzia, ktora vyzera ako maslo. Takisto je tam voda a spodna strana veka je zhrdzavena. Som dost nastvany, lebo to auto nestalo 100 tis. korun a mam pocit, ze kvoli zvysenemu hluku by som si mal kupit traktoristicke sluchadla na usi. Dnes to idem znovu reklamovat. Mal som dost problemov s Feliciou (hlucna prevodovka, stale mi odchadzal silenblok - klepanie pri rozbehu, stale problem s geometriou) a tusim zacinam lutovat, ze som opat kupil Skodovku. Totiz od auta za takmer 3/4 mil. sa da ocakavat snad trochu pohody. Co vy na to? Mate niekto skusenosti so spotrebou oleja?- podotykam, ze som malokedy jazdil nad 150 a takisto velka vacsina bola po dialnici. A takisto, spozoroval niekto z majitelov Oct. vyraznejsi narast hlucnosti?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.11.99  02:43

    « Re: Palivova nadrz

    Tak jsem tu zpatky,vyjel jsem nadrz na pisknuti,a docerpal naftu.Najelo ji tam 45 l.Hybal jsem ventilem,a vsiml jsem si,ze je na nem nejake smeti.Vytahl jsem odtud nejaky zmolek,snad hadru ci co,ventil zasycel,vypustil vzduch.A ja jsem dotahl nadrz na 52 litru!Tak jsem zase tam,kde u puvodniho auta,kde se mi pohnula rafika az po 100-120 km jizdy.
    Diky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.11.99  14:40

    « Re: Palivova nadrz

    Kalibrace palivoměru se dá udělat pomocí přístroje VAG. Stejně tak palubního počítače - spotřeby...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.11.99  12:07

    « Re: Palivova nadrz

    Když jsem tankoval do sveho TDI (66kW) přímo u prodejce při přebírání vozidla tak se tam věšlo pouze 42 l. přičemž kontrolka na přístrojovce před tankováním samozřejmě již signalizovala rezervu - pod 9 litrů - kolik tam ale bylo přesně nafty nevím. 1. vypnutí pistole bylo něco kolem 40 litrů a to mi ten chlápek od pumpy ještě dva litry dolil. Takže jaký je pravý objem nádrže je tak trochu ve hvězdách nebo měli špatně zkalibrovaný stojan :-)))))
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.11.99  23:07

    « Palivova nadrz

    V mnoha jinych diskusich si stezuji lidi na mnozstvi benzinu nebo nafty.kterou vmacknou do nadrze,dokonce v televizi to nejaky paka demonstrovali na 2 litr.odm.valcich.Ukazuje vam dobre-presne palivomer,nebo jste meli problemy.Ja jsem tam drive narval palivo "na hladinku" a dost dobre 150 km se rucicka ani nehla.Ted uz to nejde,mam novou Oktavku,hladinka stejna,rucicka se hybe po 20 km.I ten dojezd se mi zda takovy kratsi.Pritom spotreba podle palub.pocitace zhruba stejna.Hledal jsem,jestli se to da vyregulovat-Passaty mely kdysi korekci napeti pristroju pristr.desky.V dil.prirucce se dily uvadeji jako vymenne-no jak jinak.Bubliny v nadrzi nemam,odvdusnuje se to z mista nejvyssiho bodu a dalsi jsou propojeny,ventil se da pri cerpani otevrit.
    Diky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.10.99  06:26

    « Re: Je to normální?

    tak jsem si zalistoval v dilenske prirucce Oktavky,byl to celkem cvrkot,je toho 8 tlustych samovazacu.Tucne je tam zdurazneno NEMAZAT NICIM MECHANISMUS ZAMKU,a protoze mam stejne problemy,odstranil jsem je serizenim stojiny,jinak receno zvysenim pritlaku obvodu dveri.Zmizel klepavy zvuk,a zmizelo hvizdave snad profukovani vzduchu ve sterbine pri jizde.Prirucka dale doporucuje prekontrolovat vuli zapadky,ktera ma byt 0-1 mm.Vytlacit plastovou zatku na spodnim okraji zamku,do otvoru vlozit jistici 3 mm kolik,zvedneme aretacni packu do 1 polohy,az zaskoci.Zajistime 3 mm trnem a seridime spodnim sroubem Torx.Po uvolneni zapadky trnem uz nic neutahovat.Jak jsem precetl a napsal,tak pisu.Problemy s klepajicimi zamky ted nemam.Ja vim,ze to ma umet delat servis,ale to byste jim museli stat za zadkem a radit-to je dost podivna predstava. Jeste k razeni - pokud jde o lankove razeni,u novejsich typu je kloub,predchozi typy mely jen pricne uchyceni saltru a tim padem po urc.dobe provozu dost velke vule.Da se odstranit nastavenim lanek,ale nejde to dost dobre doma,lanko se musi predepnout a nastavit podle sablony,dala by se vyrobit,ale asi by bylo levnejsi nechat si to seridit.Konstrukt,pokud je montovan spravne,drive seshora,nyni zboku,pri razeni neprekazi,teda pokud byl montovan spravne.
    Zdravim
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.10.99  10:43

    « A co na to Skoda auto?

    Vazne by mne zajimalo, jestli panove ze Skodovky vedi o nekolika zda se notoricky znamych vadach octavie. A hlavne co delaji/nedelaji pro jejich pokud mozno rychle odstraneni. Skodovakum zdar.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.10.99  08:18

    « Re: Problémy

    U mne jednicka a ostani kvalty bez problemu, lehce, problem byva pouze ze zarazenim zpatecky. Nekdo tady kdysi rikal, ze to muze byt Construktem. Ma nekdo podobne problemy ? Jinak zatim za pul roku zadne problemy, musim to zaklepat. Akorat do te nadrze se mne porad nechce (po pipnuti) vlizt vic nez neco pres 40 litru. Coz mne hrube stve.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.10.99  14:04

    « Re: Dneska na rovině

    Lyzinu pod motor jsme schopni udelat i u nas. Materialem je dural, sily 5mm. Cena 2500 - 5000 korun podle velikosti [vcetne montaze a DPH]. Problem asi bude v tom, ze jsme z Roznova pod Radhostem, tedy Severni moravy. Moje adresa je: d9chovan@ite.fme.vutbr.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.10.99  14:34

    « Re: Problémy

    Už dříve jsme tady s někým rozebírali mé drobné problémy sřazením ( 1,8 T ) . Má ještě někdo podobnou zkušenost ?? Mě se to zatím spíš horší ( mám necelých 30 tis). Jedničku tam občas dostávám tak napodruhé......
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.10.99  07:33

    « Re: Problémy

    To jo, ale za kolik ? A kolik stojí hodina v servisu ? K tý ližině - zkus napsat to RSD.
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.10.99  21:37

    « Problémy

    Zdravim.
    Nerad bych pomlouval Škodu Octavii, ale kdyby jste si koupili Nisana, Toyotu nebo Hondu, neveděli by jste co je to závada. S těmito auty by jste prostě jen jezdili a jezdili ....
    Mějte se.
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.10.99  20:29

    « Dneska na rovině

    Dneska jsem drhnul asfalt na rovině, jen takovej propadávák ani nebyl skoro znát zhruba ve 100 km/h. Tak mě napadlo kolik cm pod asfaltem nebo nad asfaltem je spodek vozu, když jsou a péra na doraz. Co sleduji oktávky tak jich jezdí hodně s plápolajícím plastem pod motorem. Kdo dělá ližinu pod motor nevíte a za kolik?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.10.99  15:46

    « Re: Je to normální?

    Já osobně jsem měl taky rány v podběhu, a bylo to prasklý oko držáku předního stabilizátoru - mezi stabilizátorem a spodním ramenem, který je do r.v. 8/98 z plastu a praská. Od 09/98 je nahrazen kovovým a světe div se, nepraská.
    Vrzání zámku se mi podařilo odstranit seřízením, tj, dotažením zámků tak, aby dveře lícovaly s karoserií a zatím to přestalo.
    Navíc mi rachtá zadní plato, stejně jako u Favorita, jako u Felicie,...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.10.99  12:32

    « Re: Je to normální?

    Mne to vrzgalo takisto. Asi pred 3 tyzdnami
    do zamkov nastriekal mazaci a vytesnovaci sprej
    WD40 a zatial je to OK. A ani som sa od toho
    neumazal - doporucujem (ale skor by to mali vyriesit v Skodovke)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.10.99  06:51

    « Re: Je to normální?

    To smyk - jestli takto projíždíš každou zatáčku z těch 60.000 km, tak je to naprosto normální. Jinak si nech zkontrolovat a seřídit řazení. Rány z podběhu může dělt bordel v brzdách, nebo kuláky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.10.99  05:38

    « Re: Je to normální?

    No k tomu vrzani. Delaji to opravdu zamky, myslim, ze uz to tu urcite nekdo popisoval. Na cas pomuze, kdyz namazes zapadky hustou vazelinou, nejlepe grafitovou. Ovsem potom musis pocitat s tim, ze se asi nekolikrat umazes. Ja jsem taky zkusil, obalit oka pro zapadky (na karoserii) umelohmotnou paskou. Na cas to pomohlo, ale potom se paska prodrela. Silnejsi pouzit nelze, protoze by se jiz ocko neveslo do zapadky, takze jsem se musel vratil k vazeline, ale mam ticho.
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.10.99  23:21

    « Je to normální?

    V ostře jetý klopený zatáčce z kopce a přibržděno promáčku auto TDI 66 kW, až na šusplast pod motorem nebo něco jinýho škrtá, možná rameno. Po přeřazení se ozývá klepnutí spíš je jako cítit nohou v podlaze. Snad závaží na převodovce. Při brždění na nerovnosti něco mlátí buď z levého nebo pravého podběhu nějaká kolize? Celý auto potichu vrže, jak když se houpu na židli najeto skoro 60 000 km. To jsou prý zámky?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.10.99  15:05

    « Re: Velikost vnitrniho prostoru

    Abych vám to trochu objasnil : všehchny vozy maj pro měření vnitřních rozměrů tzv. R-bod. Ten se najde třeba tak, že si strčíte do zadku tužku a R-bod je zhruba na jejím konci. Většina aut má sedačku při max. posunu dozadu umístěnou právě v tomto R-bodu. Octavia však na rozdíl od jinejch aut nabízí posun ještě o dva zuby za tento bod. Proto když chcete srovnávat Octavií, tak si doražte sedačku dva zuby před konec a pak si sedněte dozadu. Jestli je tedy v Octavii málo místa, pak spíše vepředu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.10.99  12:11

    « Velikost vnitrniho prostoru

    Vazeni, chtel bych se vratit k tolik diskutovanemu vnitnimu prostoru a to konkretne, kolik je mista na zadnich sedackach. Nedavno jsem mel moznost porovnat Octavii a Lagunou. Provedl jsem dva testy. Nedrive jsem si nastavil sedlo ridice na moji vysku (176 cm) a potom si sedl sam za sebe. Pro moje nohy tam zbyvalo priblizne 8 cm mista. Potom se prede mne posadil ridic s vyskou 190 cm a nastavil sedlo. V tu chvili se zadni cast sedadla ridice priblizila asi na 1 cm. To stejne jsem ku svemu prekvapeni nameril u Laguny. Oba dva vozy model 99. Podle technickych tabulek ma Octavia rozvor cca 2500 a delku 4500. Ovsem Laguna skoro stejne rozmery, delka je asi o par cm jina. Tak se ptam, proc se vlastne porad tak urputne tento nedostatek u Octavie kritizuje? Neni to spis jenom OSTRE SLEDOVANY VUZ? Ja sam mam Renault 19.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…