Konstrukční vady

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia

  • 00 Reagovat !

    foto

    21.06.06  22:36

    « Bez nadpisu

    rozptyl
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.06.06  13:29

    « Autoradio škoda symphony CD - CDměnič

    nevite nahodou nekdo jaky CD měnič se dá připojit ke škodáckenu rádiu??Jestli jen ten originál nebo jakýkoliv. Hledal jsem v návodech ale nic jsem tam pořádně neobjevil..díky za rady
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.06.06  11:46

    « Trhavý rozjezd

    Dobrý den. Mám Octavii Combi TDi66kW Ambiente RV2004 - najeto 31tis km. Je ještě v záruce. Při studeném motoru - a při "opatrném rojíždění" má auto tendenci trhaného rozjezdu. Je to normální? Pokud přídám více akcelerace tak to není tak znatelné ale při rozjezdu bez akcelerace je trhaní velmi znatelné. Pokud je motor zahřátý je vše OK. Na auto mám už jen měsíc záruku , tak nevím jestli to mám reklamovat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.06.06  19:09

    « Re: cukání

    Co te škubající octávce nakonec bylo_?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.01.02  09:16

    « Re: to mfilip

    tu spojku zkusim. diky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.01.02  14:48

    « Re: to mfilip

    ... a ta hřídel se bude točit furt.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.01.02  14:37

    « to mfilip

    No vždyť jo, i když vypneš motor a vyřadíš, pořád se točí v převodovce jedna hřídel. Zkus u toho ještě sešlápnout spojku...
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.01.02  14:04

    « Bez nadpisu

    ono to nevibruje celym autem, je to jen hluk. Ale je fakt dost podobny, kdyz jsem jezdil s UAZem, ktery mel vycfachtany kardan.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.01.02  14:03

    « Re: to mfilip

    mne to hu-hu dela i pri vypnutem motoru a vykvaltovane rychlosti.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.01.02  13:19

    « to mfilip

    To hu-hu-hu někdy dělá převodovka.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.01.02  11:37

    « Re: to fija

    jinak mne celkem prekvapil test a zejmena rakce Octavky na www.rsautorevue.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.01.02  11:35

    « Daniel D

    Vsecko pasuje, je to slyset snad vice zepredu, nez zezadu, ale to hu - hu -hu se se zvysujici rychlosti nezkracuje interval mezi hu-hu, ale zda se mi, ze pribyva na hlasitosti a zhruba od 130 jej kvuli aeorodynamickemu hluku skoro neslysim. diky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.01.02  11:33

    « Re: to DIM

    no, clovece diesel, to by byla parada. Jenze nenajezdim tolik, aby se mi to vyplatilo. Tech 20-30 tKc z rozdilu benzin - diesel se svym 18 tkm rocnim jezdenim splacel dlouho.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.01.02  11:31

    « Re: to fija

    no copak kus rovne silnice ... ale bez provozu ??? Protoze v provozu to asi tezko merit ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.01.02  09:54

    « to fija

    Však jasně, taky jsem měl 3 měření. To chceš říct, že nemáš nikde kus rovné silnice??? :o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.01.02  06:54

    « Re: to fija

    to bude tezky, na prazdnou silnici, kde to lze zkouset tam a pak v protismeru aspon 3x tezko hledat. A za jinych okolnosti to nebude objektivni. Navic nemam vyskolenou obsluhu, ktera dokaze ovladat me stopky ... :-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.01.02  14:49

    « to fija

    Zkus směřit 0-100 a 80-120 (3,4,5). Zajímal by mně rozdíl mezi našimi vozy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.01.02  13:46

    « Re: to DIM

    no, PP je fajn, to zas jo .. ale ja myslel kvuli snadneji a lepe chipovatelnym motorum :-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.01.02  15:43

    « TO MFILIP

    No ak ti to pomoze mal som raz na VW Jetta 1.6TD podobnu zavadu. A teda, v predu bolo strasne pocut hucanie typ: hu-hu-hu-hu a cim rychlejsie som isiel tym boli tie medzery uzsie. Ked si si vsak presadol do zadu, tak si to takmer vobec nepocul. Takze prislo vyvazovanie kolies, problem samozrejme neprestal, potom vymena prednych lozisiek (uz som si trhal vlasy) potom vymena zadnych a zrazu klud a pohoda. Najzaujimavejsie bolo, ze si to pocul viac v predu ako vzadu. Ale ci je to tvoj problem, to netusim.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.01.02  15:23

    « Re: to DIM

    v kazdem pripade asi pockam do vymeny vyfuku, mozna ten hluk prebasuje :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.01.02  15:22

    « Re: to DIM

    druhym resenim by byl aerodynamicky tunel :-), abych vyloucil aerodynamicky hluk
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.01.02  15:22

    « Re: to DIM

    jenom LP. Ostatni se jim zdala subjektivne v poradku. Ten zvuk vychazi nekde z leve strany, ze sedadla spolujezdce neni tak markantni. Chtelo by to dat na takove ty zkusebni valce ( jako u STK ), a roztocit to. Kde by neco takoveho mohlo byt ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.01.02  15:10

    « Re: to DIM

    ..a vyměnili ti ložiska obě nebo jenom jedno ???
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.01.02  14:49

    « Re: to DIM

    ja bych jen potreboval nekoho, kdo by mi rekl, ze se mu lozisko projevovalo podobne, uz jsem kvuli toho zalozil rubriku. Nechci jit nanejisto do vymeny za 3 tKc, potrebuji alespon jedno potvrzeni. Na druhou stranu, co by to mohlo jineho delat, nez lozisko, kdyz bych na 99% vyloucil aerodynamicky hluk, protoze to ted slysim jemne huhulahat uz pri 40 km/h
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.01.02  14:46

    « Re: to DIM

    leda kvuli palubniho pocitace :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.01.02  14:42

    « Re: to DIM

    ....mě to teď jede jako nové :-)) Tím jsem tě nechtěl na..., jen je jasné, že to ložiska byla.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.01.02  13:46

    « Re: to DIM

    kup si Octavku a mas to :-)))))))))))))))))))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.01.02  13:42

    « Re: to DIM

    ja uz mam taky po vymene ( 1100 ( 900 bylo bez DPH ) + 1400 za praci ( 4 hodiny )), ale ten zvuk ktery mne trapi se neodstranil, spise naopak, je diky celkove mensimu hluku slyset vic. Tak jsem tam, kde jsem byl. Muze se lozisko v zadnim kole projevovat takovym prerusovanym kolisavym tichsim hucenim ( neco jako vitr v komine ) ? Projevovalo se to pri 80 km/h a vic, ted to obcas zaslechnu uz pri 40 km/h, ale v trosku jine forme. Svezl jsem dneska technika, a jemu se to jevilo jako aeordynamicky vzduch, ale to se mi nezda, protoze ten zvuk kolisa. A ted vycet veci, ktere na to nemaji vliv, nebot se zvuk neustale projevuje: pneumatiky, zapnuty/vypnuty motor, zarazena/nezarazena rychlost, predni zasterky, spodni kryt motoru, vitr/protivitr, zatacky nebo rovna cesta, furt ten pitomy zvuk. Budu muset asi jeste zdemnotovat takove plastove *, co jsou pred zadnimi koly. Asi to prodam :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.01.02  11:06

    « Re: to DIM

    .........a nenechá a nenechá mě ten Michal chvilku v klidu..........Já to samozřejmě vím :-)), ale mě to HOMO nejde nějak přes klapky......:-))Taky by se mohl jmenovat kuličkové stejnoběžné klouby, no to už je přece skoro ložisko !! :-))Jinak opravdová ložiska v kolech mi vyměnili za pár hodin za avizovaných bezmála 8 tis kč., ale mám klid.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.01.02  20:46

    « to DIM

    To není ložisko, ale homokynetický kloub. Nejvíce trpí pod zátěží a plynem v rejdu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.01.02  11:09

    « Re: to DIM

    Svatá pravda, bavili jsme se o ložisku v kloubu hnacího hřídele, tam se proti sobě v krajních polohách posouvají vnitřní a vnější ložiskový kroužek snad až o čtyřicet mm ....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.01.02  17:59

    « Re: to DIM

    Samosřejmě. Já to přehlíd... To je blbost jako prase.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.01.02  15:09

    « to DIM

    Ložisko v kole se nikam nenaklápí, nýbrž se hýbe spolu s nábojem. Otáčení kola doleva a doprava řeší kloub v poloose.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.01.02  12:51

    « to DIM

    Ono to ložisko bude hlavně montované na velkou část produkce WV a.g. (Octavie, Golf III, IV, Bora, Vento, toledo, A3....) a tudíž bude i v náhradě a tudíž cena jednoho předního nebude výš než 1200Kč. Tipuju.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.01.02  11:51

    « Re: Hukot kol aložiska.

    ......ono sned není tak drahé to ložisko samotné ale taky ta výměna.......ale pokud se pamatuji, tak jsme se o ložiscích na Octávku bavil s někým od ložisek, že v předních kolech Octávie díky požadavku na malý poloměr otáčení jsou ložiska , které musí zvládnout velký úhel naklápění v krajních polohách - a že to ložisko je poměrně unikátně " tvárné " .
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.01.02  13:51

    « Re: Hukot kol aložiska.

    Ja jdu taky pristi ctvrtek s Bravou na vymenu loziska. Ale ceny jsou trosku prijatelnejsi: 900 za lozisko a pripadne 1500 za naboj. 175 tkm
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.01.02  12:22

    « Hukot kol aložiska.

    Tak mi kola ( kolo) vydávají stále hlubší valivý zvuk a mé podezření na ložisko se vyplnilo - podle technika. Výměna za 4 tis za jedno kolo. Mám najeto 120 tis.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.01.02  15:47

    « Re: Combi - střikovač zadního skla

    Brunox> 1 praminek
    Jinak mam ze vcerejska jeden poznatek, treba se to bude hodit i nekomu jinymu. Pri rychlostech nad 100 km/h mi zacalo vibrovat rizeni a cely auto se chvelo. Tipnul jsem si na upadly zavazicko. U pumpy jsem obhlidl kola a ejhle - v pravym prednim (plechace) byl docela slusnej kus ledu - to je to parkovani venku :o) - po odstraneni pohoda
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.01.02  10:45

    « Re: zamrzlé stěrače

    V pátek jsem se pokusil je nastříkat glykosolem a po jízdě začaly jít, ale v sobotu ráno zase nic. Ani se nehly, tak jsem je vytáhl z auta a rozdělal. Ten glykosol jim nepomohl a ani nemohl, protože na čepech jsou nejen ty gumové krytky ale i gumové O kroužky. Tak jsem ty čepy vytáhl, vyčistil, namazal, vyměnil O kroužky za nové a celé znovu složil. Teď už budu mít od stěračů klid, už šlapou tak jak mají.
    Motorkem to naštěstí nebylo. K ozubenému kolečku se nedá dostat aspoň u mé Octavie. Je totiž v zanýtovaném pouzdře.


    >
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.01.02  13:53

    « Re: zamrzlé stěrače

    dneska tam pod stěrač dávají gumovou krytku,která chrání ten čep
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.01.02  15:06

    « Re: Combi - střikovač zadního skla

    Opravdu tu není nikdo s combi MR2001 co má trysku ostřikovače zadního skla ve 3. brdovém světle, ale mi řek, jak mu to ostřikuje? Rozptyl? Či 1 pramínek?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.01.02  14:20

    « Re: zamrzlé stěrače

    Zatím jsou tuhé. Snad to v garáži rozmrzne. Koupil jsem glykosol a nastříkal na ty osky tak snad to pomůže jinak to budu muset vytáhnout ven a nechat vysušit nebo co. Je to na nasrání, ještě že nesněží. Nic podobného nikomu nepřeji.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.01.02  12:15

    « Re: zamrzlé stěrače

    no kdyz se mi to kdysi stalo na Golfu, tak po zapnuti se mi protocila ocelova drazkovana oska v umelohmotnym ozubenym kolecku, ktery pak kejva obema pakama k osickam steracu a bylo zadelano ... radeji neblbni a strikni tam neco co nejdriv!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.01.02  11:20

    « Re: zamrzlé stěrače

    Ano, je to v těch čepech, ale co s tím? Mám tam stříknout glykosol nebo rozmrazovač zámků?
    Ať to nezmrzne tak, že s tím hnu až na jaře.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.01.02  11:00

    « Re: zamrzlé stěrače

    Nejsou přimrzlé gumičky ale pravděpodobně čepy otáčení...............
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.01.02  10:36

    « zamrzlé stěrače

    Včera odpoledne sednu do octavie a chtěl jsem setřít stěrači poprašek sněhu po ometení a ty se ani nehly. Přimrzlé nebyly. Jen při zapnutí v nich truchu škublo.
    Při jízdě rozmrzly a ráno se zase nehly. Nevíte někdo co se s tím dá dělat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.01.02  08:48

    « Re: Combi - střikovač zadního skla

    NO TO S TÍM OSTRIKOVACEM NEMYSLÍŠ VÁŽNĚ ???????!!!!! Fakt ostatním u kombíků do MR 2000 chodí tryska i s osou stěračů ????? Mě první rok a půl stříkala jen středem okna....a za moc to nestálo.....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.01.02  22:06

    « Re:

    to stejný, akorát mně to přijde jak kdyby mi začalo ňák víc hučet turbo - snad to opravdu dělá jenom ten vzorek
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.01.02  22:01

    « Re: Combi - střikovač zadního skla

    tů DIM: mě se tedy u mý kombi MR99 ostřikovač otačí spolu se stěračem už od začátku... buďto ti to teda ze začátku negungovalo správně nebo to je u mě rozbytý už od výroby :-) fakt nevim...
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.01.02  11:44

    « Bez nadpisu

    Nějak se mi zvýšil hluk od kol........buď to dělají gumy na tom sajrajtu - ale je to celkem stejné při různých podmínkách - a nebo že by nějaké ložiska ??? Co ostatní ??
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.01.02  13:52

    « Re: Combi - střikovač zadního skla

    Mně asi před rokem zatuhla tryska zadního ostřikovače v otočném čepu stěrače a začala se točit společně s ním - a vznikl skvělý efekt, kdy voda stříká před stěrač v půlkruhové křivce . Od té doby stírám i zaschlou špínu mnohem snadněji. To by snad byl typ i pro výrobce.....i když teď už jsou vlastně trysky ostřikovače na střeše, já jsem mluvil o těch starších provedeních......
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.01.02  10:52

    « Re: Combi - střikovač zadního skla

    Na Brave mam na hadici k prednimu a zadnimu ostrikovaci takovy jednocestny ventilek s membrankou, ktery vlastne ma udrzovat neustale vodu v hadickach k tryskam. Uz se mi staly 2 zavady. Poprve mi voda nesla k ostrikovaci vubec - ventilek byl nepruchodny, a protoze jsem do te doby nemel o jeho existenci a umisteni ani paru, opravil to servis za 25 Kc za novy ventilek. Podruhe mi se voda jen tak slabe curala na sklo a to uz jsem do ventilku vlezl, zjistil jsem ze v membrane je dirka a pres otvor ve ventilku mi voda misto na sklo chcala na tapecirunk kapoty.
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.01.02  09:43

    « Combi - střikovač zadního skla

    Jak vám u kombíku funguje ostřikovač zadního skla?
    Já když ho pustím, tak z trysky jen vytéká pramínek vody jedním směrem. Myslím, že je to nějaká vada. Vždyť i u Feldy to mělo trysku s 2 pramínky a ostřikovalo to, ne že z toho jen vytéká voda.
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.01.02  00:00

    « Automatické odmykání

    U Škodovek jak se Vám líbí?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.01.02  00:00

    « Re: piskani po startu

    Někdy to bývá studeňák, řidič - auto!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.12.01  17:48

    « Re: piskani po startu

    Jo, no to je obvyklý problém, těchto přetechnizovaných štítů. Mně to udělalo jednou, na podzim, u rok starého auta s 50tkm. Od té doby nic. Někdy pomůže rezdělat, kontox na všechny konektory a je pokoj. Někdy je to studeňák ve štítu...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.12.01  16:36

    « Re: piskani po startu

    Diky za reply, i kdyz musim rici, ze jsi me moc nepotesil :o) Zajimave je, ze to dela casteji v tech dnesnich mrazech. Asi pockam do jara a kdyz se to nezlepsi, tak to hodim do servisu. Kazdopadne jeste jednou dik. Aspon vim, co jsem si koupil...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.12.01  16:20

    « Re: piskani po startu

    To znám, super závada! Špatná kostra na štítu přístrojů. Rozdělat a proměřovat. Buď někde na konektoru, nebo uvnitř na tišťáku.
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.12.01  11:11

    « piskani po startu

    Panove, stalo se mi jiz nekolikrat, ze v octavii se mi po nastartovani ozve 3x pisknuti. Je to to same pisknuti, jako kdyz dochazi benzin, ale s tim rozdilem, ze se 3x opakuje. K tomu se jeste rucicka tachometru vymrsi az na maximum a hned jde zpet na nulu. Netusite, cim by to mohlo byt? Je to asi nejaky servisni kod. Neni to pokazde, jen nekdy. V servisu ze me delali blbce, ze pry jsem se musel preslechnout. ATXi, pomoz...!! Diky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.12.01  16:56

    « Re: Pocení čelního skla

    Ja mam automat, pri rezimu Auto si to dela vse samo a AC se nyni nezapina, pokud ji zapnu rucne, vypne se nyni Auto(v lete se AC zapina spolu s autem, zalezi na venkovni teplote), ale v normalnim rezimu ji mohu zapnout nebo pokud zapnu tlacitko odmlzovani oken, AC se rozsviti sama!Zajimave je jak Auto funguje, kdyz nastartuju, tak se rychlost ventilatoru temer zastavi, az se motor zacne zahrivat, zapne se vnitrni cirkulace vzduchu, zvysi se rychlost ventilatoru a vzduch zacne do auta proudit a vsak ne aby mne studene ofukoval, zkratka vsude jinde, jen ne na pasazery, az se motor ohreje na zhruba 2/3, tak se prepne na venkovni cirkulaci a ohraty vzduch proudi inside... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.12.01  11:55

    « to novak

    Ta fligno, vypadá to, že ti odešlo nějaké čidlo teploty, které co vím, pracuje na principu nízká teplota-značný odpor, vysoká teplota-nízký odpor, a klimatronic si myslí, že je v autě zima a topí a topí. Napoj to na diagnostiku, klimatronic se rád vyzpovídá, co mu nefunguje, a poté se jen vymění ono čidlo...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.12.01  10:19

    « Re: Pocení celního skla

    Bohuzel, nejde jen o udaj v manualu. Ta klima se skutecne pri teplotach pod +4 stupne nezapne.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.12.01  09:29

    « Re: Pocení celního skla

    Jestli to je napsane v manualu (ze ma vypinat pod +4), tak je to slusny spek :-)). Vzdyt proboha nejvic se okna mlzi prave kolem nuly (mirne nad), pri takovem tom slizkem vlhku! V manualu od Renaultu je napsano, ze pri velmi nizkych venkovnich teplotach se klimatizace nezapne ani pri stlaceni tlacitka AC.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.12.01  09:26

    « Re: Pocení čelního skla

    Nee, manual. Ta protimrazova pojistka (cidlo) je na trubce u kompresoru (asi to je obyc. teplomer).
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.12.01  08:52

    « Re: Pocení celního skla

    U focusu se manualni klima uz vypne (nebo neazapne) kdyz teplota klesne pod +4 stupne (dle manualu). Mate pro to nekdo vysvetleni?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.12.01  07:25

    « Re: Pocení čelního skla

    pánové neznáte nějakou flignu na Klimatronik? Topí to jak o život (nereguluje). Teď s tím nemám čas jet do servisu a řeším to tak , že přepínám neustále mezi režimem Lo (jde chladný vzduch) a 18 st. (začne topit). Mírně nepohodlné.. Dík LN
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.12.01  20:28

    « Re: Pocení čelního skla

    meda- mas automatickou klimu?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.12.01  09:12

    « Re: Pocení čelního skla

    No jo, AC ti sice sviti, ale klimatizace nebezi kvuli nebezpeci zamrznuti - ja tam protimrazova ochrana. Ono to ani neni potreba, protoze pri teplote -20 je tak suchy vzduch, ze to odmlzuje topenim docela fajn. Ja jsem to ze zvedavosti zkousel vloni v zime a pri -5 jeste bezela, pri -10 uz ne (AC svitilo furt jak o zivot).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.12.01  22:05

    « Re: Pocení čelního skla

    meda- klima u Renaualtu zapnout jde manualne jen AC, pokud zapnes Auto-tak AC pri nizky teplotach zhasne!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.12.01  16:58

    « to grandson

    1. Vlastní diagnostika řídící jednotky není dokonalá. Sice uloží do paměti závadu, ale nedovede přesně specifikovat její původ a někdy ji omylem přiřadí k něčemu úplně jinému nebo uvede jako závadu nějaký větší montážní celek.
    2. Ta tvoje závada je nejhorší, protože se jedná o sporadickou závadu, která se dle libosti projeví či nikoliv.
    3. doporučuji digitální osciloskop a proměřit vstřokování a zapalování. Je možné, že v řídící jednotce je nějaký přechodový odpor, nebo jsou vadné koncové zesilovače...
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.12.01  14:04

    « kontrolka "CHECK"

    potreboval by som poradit od odbornika - mam 2.0 motor a zacala sa mi objavovat nasledovna chyba - rozsvieti sa oranzova kontrolka "CHECK", pricom mi sucasne, a to najma na kratko po nastartovani stupne okamzita spotreba na uroven okolo 40-50 litrov. Po chvili sa upravi na normalnu, no kontrolka mi zostane svietit aj po dalsom nastartovani. V servise mi diagnostikou odcitali vyskyt chyby - "prilis bohata zmes, nieco so vstrekovanim...", no po vymazani sa chyba nezopakuje, a teda vraj diagnostikou nevedia zistit skutocnu pricinu, test vzdy prebehol v poriadku. Nasledne sa mi to znova stalo asi po 2 tyzdnoch, v servise opat rovnako - v pamati chyba sice bola, no po vymazani zhasla aj kontrolka a pokial bolo auto v servise, chyba sa neobjavila. No dnes (vcera som s tym bol v servise) mi kontrolka zasvietila opat, pricom, ako sa mi zda, spotreba bola zatial OK. Zrejme ide o nejaku jednorazovu chybu, ktora sa zatial nevyskytuje stale, avsak rad by som ten problem odstranil este pred vianocami, lebo zrejme cez sviatky nikto robit nebude. Neviete mi poradit, na co by sa mali v servise zamerat ? Vdaka za radu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.12.01  11:00

    « Re: Pocení čelního skla

    marson> No vždyť jo. Já mám vypozorováno, že po 15.000km je na vyhození. Já ale jezdím moc, takže možná ostatním bych doporučil tak maxilálně rok a pryč s ním. BTW, hodil jsem do Fabie ten aktivní filtr (s aktivním uhlím) a je to celkem fajn věcička. Když venku pálí listí, nevím o tom. Avii to zvládne tak na 60% a i ostatní smrady ve městě to velmi dobře filtruje. A co víc, umí to přefiltrovat i nesnesitelný smrad z Otrokovické Kafilerie a to už je co říct.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.12.01  10:19

    « Re: Pocení čelního skla

    Už jsem na to přišel. Kromě toho, že se potila skla jsem cítil i divný puch. Přišlo mi divný, že při vntřní cirkulaci větrák fučel jako o závod, a na okna skoro vůbec. Topení fungovalo normálně. Odpoledne jsem se na to mrknul a zjistil, že je totálně hotovej pylovej filtr. Tak jsem ho vyhodil. Větrák už zase fučí ve všech pozicích.
    Je pravda, že by se ten pylovej filtr měl po čase vyměnit...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.11.01  09:07

    « Re: Pocení čelního skla

    Zkus jestli ti fouka teply vzduch na skla, jestli jo, tak zkus jestli ti nezustava viset klapka vnitrni cirkulace. Jestli mas klimatizaci a odmlzujes s ni, tak pri nizkych venkovnich teplotach se mozna nezapina (nevim jestli u Octavie to takhle je nastaveny, u Renaulta ano)
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.11.01  07:45

    « Pocení čelního skla

    Nazdárek, objevily se mi potíže s odmlžováním čelního skla. Než se do toho začnu angažovat, nemáte někdo tip, v čem může být příčina a jak ji odstranit? Díky předem za názory.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.11.01  11:00

    « Re: kryt pod motorem

    pod 1,6 74kw patří také krátký kryt. Aspoň podle katalogu ve škodovce mi to tak ukázali.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.11.01  12:19

    « Re: kryt pod motorem

    Zkusím se zeptat. Je zajímavé, že ho nechtěli vyměnit. Když tak se mi ozvěte na mail pastva@rbp-zp.cz.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.11.01  20:06

    « Re: kryt pod motorem

    nevím,radši se zeptejte v servise.Já mám 1,6
    55KW,tam nejde protože tam vadí výfuk,musím mít
    pouze ten malý.Nechtěli mi to vyměnit tak mi zustal na památku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.11.01  12:57

    « Re: kryt pod motorem

    Mám 1,6 74Kw bude to pasovat?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.11.01  20:40

    « Re: kryt pod motorem

    mám uplně nový kryt pod mptor na TDI nový stojí kolem 4000Kč. Za 2000Kč jedná se o velký kryt.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…