Konstrukční vady
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
« to novak
Ta fligno, vypadá to, že ti odešlo nějaké čidlo teploty, které co vím, pracuje na principu nízká teplota-značný odpor, vysoká teplota-nízký odpor, a klimatronic si myslí, že je v autě zima a topí a topí. Napoj to na diagnostiku, klimatronic se rád vyzpovídá, co mu nefunguje, a poté se jen vymění ono čidlo... -
« Re: Pocení celního skla
Jestli to je napsane v manualu (ze ma vypinat pod +4), tak je to slusny spek :-)). Vzdyt proboha nejvic se okna mlzi prave kolem nuly (mirne nad), pri takovem tom slizkem vlhku! V manualu od Renaultu je napsano, ze pri velmi nizkych venkovnich teplotach se klimatizace nezapne ani pri stlaceni tlacitka AC. -
"-- skrytý --" 14.12.01 07:25
« Re: Pocení čelního skla
pánové neznáte nějakou flignu na Klimatronik? Topí to jak o život (nereguluje). Teď s tím nemám čas jet do servisu a řeším to tak , že přepínám neustále mezi režimem Lo (jde chladný vzduch) a 18 st. (začne topit). Mírně nepohodlné.. Dík LN -
« Re: Pocení čelního skla
No jo, AC ti sice sviti, ale klimatizace nebezi kvuli nebezpeci zamrznuti - ja tam protimrazova ochrana. Ono to ani neni potreba, protoze pri teplote -20 je tak suchy vzduch, ze to odmlzuje topenim docela fajn. Ja jsem to ze zvedavosti zkousel vloni v zime a pri -5 jeste bezela, pri -10 uz ne (AC svitilo furt jak o zivot). -
« to grandson
1. Vlastní diagnostika řídící jednotky není dokonalá. Sice uloží do paměti závadu, ale nedovede přesně specifikovat její původ a někdy ji omylem přiřadí k něčemu úplně jinému nebo uvede jako závadu nějaký větší montážní celek.
2. Ta tvoje závada je nejhorší, protože se jedná o sporadickou závadu, která se dle libosti projeví či nikoliv.
3. doporučuji digitální osciloskop a proměřit vstřokování a zapalování. Je možné, že v řídící jednotce je nějaký přechodový odpor, nebo jsou vadné koncové zesilovače... -
« kontrolka "CHECK"
potreboval by som poradit od odbornika - mam 2.0 motor a zacala sa mi objavovat nasledovna chyba - rozsvieti sa oranzova kontrolka "CHECK", pricom mi sucasne, a to najma na kratko po nastartovani stupne okamzita spotreba na uroven okolo 40-50 litrov. Po chvili sa upravi na normalnu, no kontrolka mi zostane svietit aj po dalsom nastartovani. V servise mi diagnostikou odcitali vyskyt chyby - "prilis bohata zmes, nieco so vstrekovanim...", no po vymazani sa chyba nezopakuje, a teda vraj diagnostikou nevedia zistit skutocnu pricinu, test vzdy prebehol v poriadku. Nasledne sa mi to znova stalo asi po 2 tyzdnoch, v servise opat rovnako - v pamati chyba sice bola, no po vymazani zhasla aj kontrolka a pokial bolo auto v servise, chyba sa neobjavila. No dnes (vcera som s tym bol v servise) mi kontrolka zasvietila opat, pricom, ako sa mi zda, spotreba bola zatial OK. Zrejme ide o nejaku jednorazovu chybu, ktora sa zatial nevyskytuje stale, avsak rad by som ten problem odstranil este pred vianocami, lebo zrejme cez sviatky nikto robit nebude. Neviete mi poradit, na co by sa mali v servise zamerat ? Vdaka za radu. -
« Re: Pocení čelního skla
marson> No vždyť jo. Já mám vypozorováno, že po 15.000km je na vyhození. Já ale jezdím moc, takže možná ostatním bych doporučil tak maxilálně rok a pryč s ním. BTW, hodil jsem do Fabie ten aktivní filtr (s aktivním uhlím) a je to celkem fajn věcička. Když venku pálí listí, nevím o tom. Avii to zvládne tak na 60% a i ostatní smrady ve městě to velmi dobře filtruje. A co víc, umí to přefiltrovat i nesnesitelný smrad z Otrokovické Kafilerie a to už je co říct. -
« Re: Pocení čelního skla
Už jsem na to přišel. Kromě toho, že se potila skla jsem cítil i divný puch. Přišlo mi divný, že při vntřní cirkulaci větrák fučel jako o závod, a na okna skoro vůbec. Topení fungovalo normálně. Odpoledne jsem se na to mrknul a zjistil, že je totálně hotovej pylovej filtr. Tak jsem ho vyhodil. Větrák už zase fučí ve všech pozicích.
Je pravda, že by se ten pylovej filtr měl po čase vyměnit... -
« Re: Pocení čelního skla
Zkus jestli ti fouka teply vzduch na skla, jestli jo, tak zkus jestli ti nezustava viset klapka vnitrni cirkulace. Jestli mas klimatizaci a odmlzujes s ni, tak pri nizkych venkovnich teplotach se mozna nezapina (nevim jestli u Octavie to takhle je nastaveny, u Renaulta ano)