Konstrukční vady

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.04.00  21:46

    « Re: Rez ?

    Nemám sice škodovku, ale po každé zimě mám tohle na karosérii ve slušném množství taky, hlavně na spodní části auta (stříbrná metalíza), loni jsem bohužel při jarním mytí víc přitlačil a lak nedopadl zrovna dobře. Letos to tam je zas, ale koroze auta to určitě není, je to i na plastech co jsou stříkaný. Nejspíš to bude nějaký svinstvo z posypu nebo pochytaný železný piliny bůhví odkud. Co oděr z předních brzd?
    KB
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.04.00  16:18

    « Spojka

    Zdravim vsechny ! Mam TDI 81kW, 7 tydnu starou, 8tkm. Uz od zacatku mi lehce "pulsuje" spojkovej pedal pokud je selapnuty tak z jedne tretiny. V servisu mi samozrejme rekli, ze je to u dieslu normalni, nejake ty vibrace. Je to neprijemny hlavne pri popojizdeni, brni z toho noha... Pokud je seslapnuto na max, tak nic, pokud jen z kraje, tak taky nic. Mate podobnou zkusenost, jedna se o konstrukcni vadu ? Diky moc za odpovedi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.04.00  20:36

    « Re: Re:

    asi si měl hodně naraženou čepici...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.04.00  16:17

    « Re: Re:

    Zajímavé je, že já to nejvíc slyším, když je takové to vlezlé zimovlhko. Při velkých mrazech to tak slyšet nebylo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.04.00  15:22

    « Re: Re:

    To drnceni z prevodovky u 1.6 by melo bejt kolecko 5.prevodovyho stupne. Je mazany rozstrikem oleje, ale pokud je zima a olej ztuhlej, nemaze se a drnci. Po zahrati je vse OK. V servisu to meri pri dany teplote 60C a nic samozrejme nedrnci. Mam to od jednoho skodovackyho technika, kterej mi to dost podrobne popsal. Sikovnej kluk.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.04.00  07:09

    « Re: for DIM

    ja jsem tu psal o dotazniku a nasledne akci servisu.Poslali mi doporuceni pro olej(od noveho typu uz bude doporuceni vymeny po 30.000 km,chce to ale indikator vysky olejove naplne,jiny filtr).Oleje pro turbo jen plne synteticke,s normou 503.00 pro benzin a 506.00 pro TDI,5W/40 pro oba typy.Zatim tam lijou TITAN FUCHS,doporuceny jsou Castrol,Aral,OMV,Mobil.Jine neuvedli,nevim proc.Nikdy nevypinat motor z tahu,nechat bezet alespon minutu az dve naprazdno.
    Pri servisnich kontrolach je pry urcena kontrola turba- dostava se tam olej z odsavani klikovky pres ventil,ma se to cistit.Byla to celkem novinka i pro servismany.Casto nefunguje cidlo teploty nasavani vzduchu,oxydace kontaktu,to je tak to nejzajimavejsi z tech materialu.
    S prevodovkou jsem zazil u prvni Oktavky sve.Odesel synchron petky,neslo to tam dostat nez s dvojim vyslapnutim spojky a to jeste pomalu.Byla to tehdy jedna z prvnich prevodovek,ktere rozebirali a prijel na to servisman.Tak ten synchron jsem videl,zadna slava,praskly - a ted si vzpominam,ze to delalo na volnobeh divny zvuky.Takovy selest,nez se to zahralo.
    Zdravim
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.04.00  17:29

    « Re: Re:

    něco podobného mi dělalo na F 1.6 a řekli mi, že je to synchron kde vlivem nízkých teplot dochází ke zmenšení jakéhosi dílu a tím pádem ke chrastění. je to prý celkem běžná závada, která je neškodná, ale buduli chtít tak pokud ho budou mít skladem, že ho potom vymění .... oteplilo se a závada byla na nějaký čas zase skrytá.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.04.00  11:01

    « Re: Re:

    No to mě dost zajímá !!! Mě se ozývá kovový šramot na neutrálu především první 2 minuty po ranním startu. Nejvíc je to slyšet , když je zima a vlhko ......po sešlápnutí spojky to ale mizí. Servis reagoval tak, že každá škodovka štěrká :-)))) Jako by to bylo jedno, Favorit nebo Octavia 1,8 T.......:-)))) Ale co s nimi chcete udělat, jedině si musíme otevřít nějaký servis sami, Octavie bude public relations, ten by přesvědčil každého, že tady jsou ti praví servisáci :-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.04.00  10:50

    « Re:

    Pro DIM: Ložiska mi mění proto, že se s převodovky ozýval při neutrálu kovový zvuk, který sice nebyl příliš výrazný, ale dal se rozlišit. Servis si na to pozval lidi z MB, kteří si to poslechli, týden to v MB analyzovali a pak sdělili servisu, že je třeba převodovku rozebrat a vyměnit ložiska (je jich tam asi pět nebo šest). Servis na tom stále pracuje. Až to dokončí, dám vědět, jak to dopadlo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.04.00  02:20

    « Re: 1,8 20V slx

    To Davidoff: to drnceni motoru (zvonici zvuk)pri urcitych otackach zpusobuje uvolneny sroub, ktery drzi sani. Zkus primacknout sani k motoru a uvidis, ze to prstane. Kdyz jo, tak hledej kde to je prisroubovany k motoru a ten sroub dotahni a mas pokoj. Musim rict, za zavady jako drnceni dveri, pristrojove desky a vrzajiciho sedadla uz jsem mel taky. Ten problem, ktery tady popisoval Grandson (drncejici vyfuk pri jizde ve snehove brecce)se u meho auta taky objevoval, kdyz bylo jeste celkem nove, ted to uz nedela, ale reknu vam kdyz se mi to stalo poprve tak jsem myslel, za mi chce snad upadnout motor i s vyfukem nebo co. Dalsi problem ktery jsem mel a na ktery vam v servisu zarucene neprijdou je uchyceni stabilizatoru na predni naprave. Pri jizde po nerovnostech se ozyvaji takove tupe razy. Staci vymenit ty gumy v uchytech a je to v pohode. Moje zkusenosti se znackovymi servisy Skoda jsou proste hrozivy. Kdyz maji najit nejakou zavadu, tak to je pro ne neco nemozneho. Ja kdyz tam jedu, tak si nejdriv sam zjistim, kde je problem reknu jim co maji vymentit a pak to je OK. Ale jinak to je banda neschopnejch idiotu, ktery kdyz mate nejaky problem s autem tak na vas cumi a nevedi co s tim. Vyzkousel jsem uz tri servisy a vsude je to stejny. Pokud se vam nezadre motor nebo neupadne kolo, tak je podle nich vse OK. Ale abych vas uklidnil, mel jsem uz i OPELa a FORDa a jsou to jeste daleko vetsti srace nez auta z produkde VW. Hlavne ten opel to je horor.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.04.00  14:49

    « Re: Hagusy a stresni nosice vubec

    Mám střešní podélníky už asi rok, ty kratší, a prohlížel jsem si tu černou lištu a nemám pocit, že by se nějak vlnila. Když mi to montovali, tak ji celou vyloupli, zkrátili, nasadili ty podélníky a lištu po částech zase vrátili zpět. Fakt je, že v zimě na bednu na lyže je to super a i na kolo je to fajn, ale dnes bych volil tu delší variantu, co začíná až u předního skla, protože jsem musel navrtat do bedny na lyže nové otvory, jinak překážela vzadu anténa.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.04.00  14:19

    « Bez nadpisu

    Honzo, co ti poslali ohledně olejů a turba ??? To by mě fakt zajímalo. Ten dotazník jsem dostal taky a zapomněl ho vyplnit, resp. odeslat. Teď mě to teprve mrzí ...:-))) Jak to bylo s tou převodovkou ?? Měl jsem s ní taky trochu problémy, auto má skoro přesně rok, asi 40 tis ......proč ti měnili ložiska a jak jsi je k tomu donutil ??? Stříbrné tečky mám na mém autě taky !!! Měl jsem za to, že to jsou normálně zrezavělé částečky kovového prachu z cest se solí. Zvlášť v Ostravě při průjezdu areálem Vítkovic mě to už nepřekvapovalo....
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.04.00  12:48

    « Poruchy

    Lepsi je koupit si kvalitnejsi auto nez SKODA :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.04.00  11:41

    « Re: 1,8 20V slx > to davidoff

    Já jsem si koupil novou oktávku 1.8 T v pátek před velikonocema před rokem. Ten samý den večer jsem jel večer z Prahy na Moravu k rodičům manželky, a za Olomoucí na dálnici se vysypala převodovka a nešlo se rozjet. Zavolal jsem na nonstop dispečink Škody v rámci záruky mobility, a asi za hodinu přijela odtahovka od firmy Pilař Drahotuše. Naložili auto, ale náhradní dopravu do cíle zajistit odmítli a náhradní auto také neposkytli, ačkoli to záruka mobility Škody slibuje. Tak musel pro nás přijet tchán. Teprve po sedmi dnech u Pilaře zjistili, co s převodovkou vlastně je (oprava celkem trvala 14 dní). Opravili to špatně, za dva měsíce mi začal z převodovky téci olej a převodovka byla hlučná. Únik oleje mi odstranili v rámci záruky v servisu, kde jsem to koupil. Zítra mi v rámci záruky budou měnit všechny ložiska v převodovce a tím snad peripetie s převodovkou skončí.
    Praktické doporučení: V případě, že je vaše auto nepojízdné mimo sídlo servisu, kde jste nový vůz koupili, je lépe se nespoléhat na jiné servisy Škody, ale nechat vůz odtáhnout do vašeho servisu (je-li to technicky možné). Tam se budou vašemu vozu věnovat lépe.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.04.00  11:21

    « Re: Hagusy a stresni nosice vubec

    Před několika měsíci jsem si nechal namontovat hagusy (původní kratší typ, dnes jsou už k dostání delší). Vše bylo v pořádků, aerodynamický hluk se nezvýšil, pouze černá lišta mezi předním sklem a počátkem hagusů na obou stranách se pořád nějak vlní (jakoby byla příliš dlouhá). Všiml jsem si toho i jiných kombicích s hagusy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.04.00  11:18

    « Re: Rez ?

    Mám taky jednoroční oktávku (kombi) a tyhle rezaté tečky mám u pantů pátých dveří. Vypadá to jako rez nebo jako pyl z nějakých stromů. Ten prostor se zřejmě neumývá, proto tam pyl mohl zaschnout.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.04.00  10:59

    « Re: Rez ?

    To: Top. To vypadá zřejmě na nějaké exhalace buď průmyslového charakteru, nebo stání pod nějakým rezavým předmětem (okap apod.). Šudlání ti usnadní, když použiješ nějaký prostředek na WC mísy, ty umějí odsranit i úsady rzi. Stoprocentně to nebude rezavěním karoserie.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.04.00  09:42

    « Hagusy a stresni nosice vubec

    Slysel jsem, ze prej jsou nejake problemy s monotovanim hagusu na Octavky (Kombi). Mate nedko zkusenosti ? KOlik takove dodatecne namontovani stoji ? Taky jsem slysel, ze firma Thule stahla vsechny pricne nosice zakoupene pro Octavky, ze tam neco nesedelo. Jake nosice doporucujete ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.04.00  09:38

    « Rez ?

    Na jednorocni octavce (metaliza) nachazim takove malinkate jakobyrezave tecky. Nevite nekdo, co to je ? Opravdova rez to byt prece po jednom roce nemuze, navic kdyz takovou "rezavou" tecku dostatecne dlouho sudlite, tak nakonec - zda se - zmizi. Mate nekdo podobne zkusenosti ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.04.00  18:06

    « Re: 1,8 20V slx > to davidoff

    Uvodem, osobne si skodu asi nikdy nekoupim...:-)
    Rodice si ji koupili, na felicii diesel jim po 200 km prasklo tesneni pod hlavou.V servisu rikali, ze na to nic nemaj` a at to zkusime nekde jinde nebo jindy, tak jsem zavolal do fabriky, rekl jsem to tam dvema lidem a prask` telefonem za 30 mi volal majitel servisu s omluvou a za dalsich 30 min stala pred domem odtahovka a druhy den to bylo OK. Pristup lidi na salonech a v servisech neni na odpovidajici urovni....bohuzel.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…