Konstrukční vady
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
« Re: cukani oct. 1.6.
To Roger: muj mail je rageh@iname.com
Jinak auto je ted v servisu, reklamace minule opravy a i pro to, ze vcera jsem v pohode dojel do prace, ale v poledne neslo nastartovat. Starter se tocil bez problemu, ani nepomohla ani vymena baterky... Tak jsem jim to tam dotahli... Jestli to ma souvislost s tim cukanim netusim... Jimak zatim diky vsem za rady. O tech kabelech jsem jim rekl... -
« Re: cukani oct. 1.6.
Po vlastni zkusenosti muzu rici, ze dily, ktere ti v servisu vymenili jsou zcela zdravy.
V ramci experimentovani "proc auto jede po vymene vadne lambdasondy hur nez s vadnou" jsme vymenili "ochipovanou" rid. jednotku za "neocipovanou" a ejhle auto zacalo obcas skubat jak bez plynu , tak i pod plynem.
Tudiz dle myho je budto vadna konkretni ridici jednotka, nebo soft v ni.
Mas - li zajem nejak bliz se o tom pobavit nech tu kontakt. -
« Re:
Ja som mal podobny problem na Felicii. Mal som dva prerusene kable ku svieckam. Ked to bolo studene (hlavne rano, ked padala rosa), tak tam bola nejaka ta vlhkost a iskra skakala, ale akonahle sa to zohrialo....karamba...a zaujimave je, ze ked som mal plyn na podlahe, tak to necukalo. -
« "cukaní" motoru - Never end. story
Ahoj vsichni,
pred casem jsem sem psal o mem problemu s cukanim motoru 1.6 55kW. Protoze jsem byl fakt bezradny (a i v servisu) poslal jsme mail do MB. Prekvapive ochotne mi odpovedeli a domluvili kontrolu ve znackovem servisu (zamerne nenapisu ve kterem, jen to ze je v Brne). Tam to ze zacatku vypadalo taky slibne... ZAvolal mi reditel toho servisu, domluvil si se mnou schuzku. Tam jsem mu vse dopodrobna popsal, on si delal poznamky - zdalo se vse na dobre ceste. Shodou okolnosti jsem odjizdel na dovolenou a tak jsem jim tam auto na bezmala 2 tydny nechal. Vratili ho s tim, ze je to v pohode (pry spinavy snimac otacek). Bohuzel po ujeti par set kilometru je to stejne jako driv... Budu to pochopitelne reklamovat, ale nemate nekdo tuseni co tomu muze byt? Za jakoukoliv odpoved moc diky.
P.s. Rekapitulace: pri zahratem motoru a zarazene rychlosti (libovolne), motor pri jizde jakoby na okamzik (cca 0,5 - 1,5 s) vynecha. Podle budiku se nic nedeje, ani vlastni diagnostika nehlasi zadny problem. Navic to nikdy nedela pokud jedu s plnym plynem (ale jezdete s plnym plynem porad, ze). Servis menil lamdu a svicky, kontroloval skrtici klapku, snimac teploty, rozdelovac,cistic paliva, rele cerpaci jednotky, el. instalaci motoru...
-
« karoseria - chybne zvary
Caute, chcel by som poprosit niekoho z vas, kto sa trosku vyznate v konstrukcii karoserie Oct. Combi, keby ste mi vysvetlili jej konstrukciu, uchytenie (je tam pouzity nejaky pomocny ram, alebo je napr. priamo na karoseriu uchytena naprava a pod.)
Pytam sa preto, ze mi nieco zacalo hrkotat v karoserii niekde nad pravym zadnym kolesom, neskor sa mi rovnaky zvuk objavil aj na lavej strane a najnovsie sa mi zda, ze ho pocujem aj niekde dalej zo zadnej casti karoserie. Bol som s autom v servise, kde mi po dlhom skumani a rozobrani celej zadnej casti oznamili, ze zial su chybne bodove zvary (myslim ze spomenuli nieco ako "uchytenia karoserie") avsak nevedeli zistit, ktore presne zvary su chybne - a asi ze sa to stalo pri zvarani karoserie zrejme tym, ze elektrody uz mali byt vymenene alebo tesne pred vymenou. Tiez mi oznamili, ze sa jedna o vacsiu opravu a ze kvoli tomu budu musiet kontaktovat Skodu a zrejme sposob opravy by mohol byt taky, ze kazdy bodovy zvar (asi na konkretnom mieste) sa musi prevarit.
Podla informacii, ktore som si zohnal, vsak vraj to nejde, nakolko - 1. technologia bodovych zvarov neumoznuje ich rucne opravy (a mozno ani strojove) a dalej korekcia spravneho sposobi jeho prehriatie a poskodenie, 2. karoseria je cela pozinkovana a teda najprv by bolo nutne odstranit nejakym sposobom tuto vrstvu, co prakticky nejde, 3. ked su chybne zatial takmer 100% minimalne 2 zvary, kde je istota, ze postupne sa neuvolnia aj dalsie?
No a dostal som odporucanie (nie zo servisu) nepovolit takyto zasah do vozidla ale ze by som mal ziadat bud vratenie penazi alebo aspon vymenu auta.
Viete mi niekto dat nejake info, ktore by uvedene bud potvrdilo alebo vyvratilo? Tiez ma jeden mechanik varoval, ze problem zvarov moze mat vplyv aj na jazdne vlastnosti. Mimochodom, to by mi mohol povedat iny majitel Combi, ci si nevsimol, ze Combi sa v zakrutach naklana viac ako sedan Octavia - ja som si to totiz na svojom aute vsimol, ale az doteraz som bol presvedceny, ze je to sposobene inym tvarom karoserie.
Dakujem za reakcie.
Grandson -
« Jízda na dálnici
Pánové, jel jsem takhle se svojí Octavií 1,6 74kW po naší super dálnící D1 z Brna do Prahy asi 200 km/h a vzadu, nevím kde, mi tam něco začalo hučet.Kolega ve předu vedle mne si ničeho nevšimnul a já taky ne-(poslouchali jsme Jirku Schellingera "Hrr na ně"), ale kámoška seděla vzadu a po příjezdu do Prahy mi to oznámila.No nevím co s tím? Stává se Vám to taky? To jsou cesty!!! -
« Re: Požár motoru u Octavie
:-) To s tim pozarem motoru bych nevidel hned jako konstrukcni vadu :-) Muze to byt take vada ridice -- jako jednou v mem pripade. Kontroloval jsem olej, pak ho dolival a zapomel jsem zavrit nalevku. Po peti kilometrech jsem se divil, co se o za mnou line za kour. Zastavil jsem, otevru haupnu a ... Jeste ze byl snih -- tak tak jsem ten ohen uhasil. Fuj :-) -
« ztahování oken
K té 1.6 SR nic Víc než smůla ale možná bys udělal líp u slabší. Jinak zase se projevu teď v létě když se hodně otvírají okna se mi několikrát za sebou vrátí okno zpátky dolů při vytahování a dost mě to štve. Už to dělá dva roky sem tam do měsíce. Stábá se to někomu????
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!