Konstrukční vady
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
« Re: cukani oct. 1.6.
Díky všem za dobře míněné rady. Souhlasím , že v servisech chtějí ze zákazníka sedřít kůži. Kouknul jsem se na to sám a za půl hodiny jsem to opravil. Koupil jsem azbestový provaz na izolaci výfuků a omotal "šrouby" držící vlnovec. Byly totiž unavené "silentbloky z kovové síťoviny". Auto už nerezonuje cena opravy cca 25,. Kč bez práce. Otázka je trvanlivost opravy ?! Jeste se ozvu. -
« Re: Výfuk rezonuje těsně nad 2000 ot.
Za prve stare provedeni vyfuku u 1.6 ma debilne ulozenou sondu, za druhe nema kloub, jako TDI a ostatni, ale jenom clen s vlnovcema.
Nove provedeni uz ho ma.
Za druhe, vyrobce v ramci nizsi ceny u 1.4 a 1.6 nemontuje protihlukovou izolaci na stenu mezi motorakem a prostorem pro cestujici smerem z motoraku.
Mozna ma vliv i silentblok na prave strane motoru, ktery pochazi z felicie, nebo odkud. -
« Re: Výfuk rezonuje těsně nad 2000 ot.
Pokud vim, tak skodovka v ramci kulance do 36 mesicu meni predni cast vyfukoveho potrubi zdarma, teda jen za praci.
V rade servisu jsou * vsech kurev, a asi stahnou jak zakaznika, tak skodovku,
nebo jsou liny podivat se do kulancniho katalogu.
Nejlepsi odpoved na otazku, jestli by neco neslo vymenit na kulanci byla "Co je to kulance ?"
-
« Re: Výfuk rezonuje těsně nad 2000 ot.
Ano, měl jsem ten samý problém, bylo to nesnesitelné. V servisu mi řekli, že mám špatný katalysator a přední díl výfuku, chtěli po mě 20000,- (jen za materiál). Navštílvil jsem firmu SPEI servis (zabývající se výfuky), kde to opravili za 3800,- A kat. mám prý v pořádku. Od té doby nemám problém. -
« Výfuk rezonuje těsně nad 2000 ot.
Octavie 1997, 55kw, rezonuje výfuk těsně nad 2000 otáček hlavně při brzdění motorem. Dle servisu vadný vlnovec.Výměna přijde kolem 8000 Kč !!!!! Nezná někdo levnější rešení. Dle názoru některých automechaniků jde o výrobní vadu!? Co s tím? -
« Re: vibrace přední kapoty
Ja pri svych ujetych 24200km od prevzeti nove Octavie nemuzu rict, ze bych kdy videl "tresouci se predni kapotu". Pravda, nejezdim rychle. Ale prece mi to parkrat nedalo a zkusil jsem z auta vyzdimat 200km/h - to se o chloupek nepovedlo (taky uz je to o strach, bez kotoucu vzadu a ESP v pripade nutnosti prudce brzdit). Ale kapota nevibrovala. Mozna jsem vyjimka potvrzujici pravidlo, ale ani kolegove s Octaviema nemaji "vibracni zkusenosti" - pritom maji jinou motorizaci - 1.8/20V a 1.6/55kW. A oba jezdi mnohem rychleji nez ja... -
« vibrace přední kapoty
Po prvních celkem pozitivních dojmech po přesednutí do Octavie jsem se za jízdy rychlostí asi 160 km/h mírně zděsil při pohledu na přední kapotu. Její vibrace mně přinutili zbytečně zastavit, protože kapota byla zavřena. Prodejce Škody mě s důvěrou ujistil, že jeho Octavie to dělá taky. Jste na tom taky tak , že se snažíte nastavit si sedačku tak, aby jste radši na okraj kapoty nedohlédli? -
« Zajíždět
No to by mě zajímalo proč někdo začne zrychlovat s 1900 otáček z benzinŃákem na plno a ještě se diví že mu tam něco vibruje!!!., Tak jestli jsi i podobnými kousky zajížděl tak se nediv. Jo a jen tak v návodu píšou zajíždět do 1500km ale to znamená točit jen do 3/4 otáček TAKŽE POKUD JSI JEZDIL 3000 KM JEN KOLEM 2000 OTÁČEK tak si ho nezajížděl ale DOST POKAZIL A BUDE ŠPATNĚ ZAJETÝ!!
ps: Myslím že ti to potvrdí i ostatní -
« Vibrace
Zdravím všechny a rád by se zeptal na váš názor. Mám Octavii GLXi 74kW, najeto cca 3500 km. Motor jsem zajížděl velmi opatrně asi 2000 km. Poslední dobou jsem si všiml, že pokud motor točí 1800 - 1900 ot. a přidám plyn, při zrychlování proběhou motorem kolem 2000 ot. slabé vibrace, které jsou cítit ve volantu. Projevuje se to hlavně při jízdě do kopce, mnohem méně po rovině a nikdy při jízdě z kopce. Čím silněji se přidá plyn, tím jsou vibrace znatelnější. Při jiných otáčkách to nedělá.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!