Konstrukční vady

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.04.01  01:00

    « Re: kvalita octavie

    Od decembra mam Octaviu 2.0 Elegance Combi, strieborna, cierny bamboo interier. Auto je ako celok vynikajuce, najde sa vsak par blbych detailov, ktore kazia dojem z auta:

    1.) Potahy na sedadlach - auto ma najazdene 14400 km, (90% jazdim sam s plnym kufrom) a na sedaku soferovho sedadla je latka uz uplne zvlnena - skratka totalne vysedena.

    2.) Climatronic - bud som uplne blby a neviem ju nastavit, alebo nieco nie je v poriadku, ale teraz v zime som mal problem zo zamlzovanim okien. Teraz ako je vonku uz teplo, uz sa okna nezamlzuju.

    3.) Spotreba oleja :((((( - minuly tyzden pocas jazdy zapipala kontrolka oleja a zostala svietit. Myslel som, ze je to len blbost, tak som zastavil a znova nastartoval. Vsetko bolo ok, ale na druhy den zasa. Tak som sa nastval, nechal som vychladnut motor a skontroloval som olej. Ked som vytiahol odmerku, neveril som vlastnym ociam - po oleji ani stopa. Tak som rychlo dolial 2 litre GTX3-ky a cakam co bude dalej.

    4.) Hlucnost - pri beznej jazde zo zadnej casti auta pocut dunenie. Mal som moznost vyskusat L&K na trase Bystrica-Bratislava a to auto sa mi zdalo byt lepsie odhlucnene. Ze by bol naozaj rozdiel medzi beznou oktavkou a L&K?

    Takze tolko k ku kvalite Octavie. Nevravim, ze je nekvalitna. Ako som uz spominal, najde sa zopar detailov, ktore by stalo za to este vylepsit. No a preco som zvolil ja 2.0? 1.6 74kw sa mi zda na plne zatazeny kombik malo, takisto ako TDI 66kw. Horna hranica pre nakup auta bola 700tisic, cize 1.8T ani TDI 81kw by sa nezmestila :(( A nemam pristup k 'lacnej' nafte.

    V priebehu 1-2 tyzdnov idem na prvu prehliadku, dam vediet, ako dopadne najma ten olej.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.04.01  19:38

    « Re: kvalita octavie

    Já mam zkušenosti se dvěma Octaviemi (20V turbo SLX 1998 a nyní Laurin 20V turbo 2000). Nemůžu, než je chválit. Pár maličkostí tu bylo, ale nic formátu tady grandsona. BTW, proč jsi zvolil 2.0 MPI?
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.04.01  16:00

    « kvalita octavie

    Kedysi sa tu objavil prispevok typu Skoda=*.
    Asi sa zacinam k tomu priklanat po mojich skusenostiach s autom, ktore som kupoval pred necelymi 2 rokmi a najzdil som na nom asi 44 000 km doteraz. Nebudem uz dalej pouzivat citoslovcia, napisem len ake problemy som doteraz mal.
    Mimochodom, je to vybava s climatronicom, 2.0 motor.
    1. hlucnost pri vybranych otackach, najma pri brzdeni motorom - nakoniec uznane ako reklamacia a vymena kolena vyfuku + katalyzator.
    2. postupne vymena stahovania okien na vsetkych 4 oknach (3 v zaruke, stvrte teraz v zime, ked som sa pokusil stiahnut okno, ktore, ako som zistil, bolo primrznute, v momente sa utrhol drziak lanka - musi byt obrovskej kvality)
    3. uz asi 5x dezinfikovana klimatizacia - naposledy pred styrmi dnami - a viete co, uz opat smrdi!!!!!!!! )
    4. spotreba oleja - naposledy takmer 2 litre!! na 15000 km a Skodovka sa tvari, ze sa nic nedeje - to je jak v stredoveku - mimochodom, uz som to reklamoval este pocas zaruky, odpoved vsak bola, ze je to OK.
    5. prave mi odisla (asi) lambda sonda, co sa prejavilo nastavenim riadiacej jodnotky do nudz. rezimu, co znamena spotrebu zvysenu o 50% oproti normalu! - a to po 44 tis. km - najlepsie je, ze v ziadnom servise ju nemaju na sklade a dodanie vraj bude trvat od stredy (bol som v servise) v lepsom pripade do pondelka, resp. dlhsie (co dufam nebude).
    Vrzgajuce sedadla uz ani nespominam.
    Urcite zo mna hovori zatrpknutost, avsak uz hodne lutujem, ze som vobec na Octaviu niekedy pomyslel ako auto, ktore kupit.
    Na buduce to bude radsej hoci aj DAEWOO, kde je zaruka 3 roky, co by si Skoda pri takejto kvalite nemohla dovolit, nakolko by urcite skrachovala.
    Mimochodom, nenapadlo vas este, preco Skodovka dodnes nezverejnila vysledky CRASH testov - no mozno preto, ze su tak super, ze by si uz nikto ine auto ako Octaviu nekupil (alebo zeby to bolo opacne). Len tak uvadzam, ze som cital, ze niekto na otazku priamo do Skody ohladne Crash testov dostal odpoved, ze to nemozu zverejnit, lebo je to predmetom obchodneho tajomstva. No to je genialne!!! Nech zije SKodovka - mna osobne Skoda presvedcila, ze jej nazov je fakt vystizny...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.04.01  11:31

    « Re: Ložisko ???

    To pískání bude asi od brzdového obložení. To mi taky dělává.
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.04.01  10:33

    « Ložisko ???

    Nějak mi to jaro nesvědčí :-))) Jen jsem trochu stáhnul okýnko, už slyším, jak mi něco vlevo popískává, když se dotknu brzdy , tak to sice přejde ale zase se to objeví......A navíc občas při rozjezdu se ozývá nějaká " rezonance", jako by mi chtěl upadnout výfuk . Ložisko, nebo tlumič ?? Neznáte to někdo ??? Mám tam 85 tis km.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.04.01  09:13

    « Re: Posilovač

    .....no, možná že jo, ale jestli něčemu nevěřím, tak jsou to díly za 1/3 ceny :-))) A ještě k tomu brzdy ......asi jim raději dám na nový, a když to tím nebude, tak je budu mít na lopatě :-))) Nejhorší je, že teď to zase nedělá, tlak vydržel přes celou noc ( ta nová hadice tam ještě není...) , tak už jsem z toho Janek.......
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.03.01  14:44

    « Re: Posilovač

    není. P.S. Jsi li mimo záruku, určitě ho seženeš v Annonci za 1/3 cenu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.03.01  14:36

    « Re: Posilovač

    a co kdyby si skusil udelat roztok vody s Jarem a potrel tim spoje hadic u posilovace ? Bublinky by mely signalzovat netesnost.
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.03.01  14:19

    « Posilovač

    Autokomplexi, byl jsem v tom servisu s tím posilovačem, a nakonec mi nabídli, že mi tam dají novou hadici i s ventilem zadarmo, že jinak tam nic viditelně špatného nenašli - resp. že tam nic nesyčí nebo tak :-))) Když to tou hadicí nebude, tak pak už prý jenom posilovač - cena 11 300,- kč............+ práce :-(((( Je k tomu co dodat ????? Díky.
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 28.03.01  20:08

    « Re: Pro Hufnágla - ABS a tranzistoráček

    Napájanie po kábli znamená, že už nepotrebuješ ďalší vodič, ale sa napätie je privádzané po tienenom vodiči, ktorým sa smerom naspäť vedie signál. Čo je podľa mňa rozumné riešenie. Akurát k tomu potrebuješ napájaciu výhybku (teda ak ju nemá rádio). Tá výhybka má za úlohu do rádia pustiť len signál a napätie nie. U predzosilňovačov v TV anténach sa to robí jedine takto (kto by ťahal ešte jeden vodič, že).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.03.01  12:31

    « Re: Pro Hufnágla - ABS a tranzistoráček

    Pozri sa na ten test na webe a pochopis, ze neni co chapat. Vysledkova tabulka neobsahuje nic! Taketo testy su na milu Jarmilu :-) Nastastie to napisali hned na zaciatku, ze s tymi autami jazdili ako k***ti a stale brzdili. Mozte mi napisat viacej detailov o tom teste? Diky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.03.01  10:13

    « Re: Pro Hufnágla - ABS a tranzistoráček

    Ak máš prípravu na montáž rádia, tak tam máš konektor, ktorý je unifikovaný. Každé slušné rádio má pribalenú schému zapojenia konektora - tak sa stačí trochu v tom vyznať. Ja som kupoval Pioneer v Rakúsku a podľa návodu tam bolo upozornenie, že je možno potrebné prehodiť dva vodiče - boli na to pripravené... Montáž do Octavie MR2001 trvala 5 minút (a bolo treba dokúpiť koaxiálnu prechodku (50 Sk), lebo tam dávajú v škodovke takú "fajku")... Hraje to obstojne ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.03.01  08:25

    « Re: Pro Hufnágla - ABS a tranzistoráček

    no ja mam MR2000 a kablik kolem koaxu taky nemam ... ale hraje to opravdu dobre :-))) (pro mne az prilis :-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.03.01  08:06

    « Re: Pro Hufnágla - ABS a tranzistoráček

    Škodovka, tuším od MR2000 dělá napájení předzesilovače po koaxiálu (co vede k anténě). Pro neŠkodovácká rádia je nutná napájecí výhybka! Taky jsem si připadal jak "malý kluk" když mi to nehrálo. Čau LN
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.03.01  07:51

    « Re: Pro Hufnágla - ABS a tranzistoráček

    Máš pravdu ten předzesilovač tam je a napájení je opravdu tím kabelem co vede s kolaxiálem.
    Rádio jsem si zapojoval sám a hrálo..... no hrůza a přitom ve fáčku šlapalo bezvadně(grundik). Na internetu jsem se dočetl o tom předzesilovači. Stačilo propojit s vedlejším kolíkem(z hlavy nevím s kterým ale můžu se podívat) a teď hraje a chytá stanice bezvadně. V servisu vědí jak to zapojit a tak je to možná chyták pro ty co si chtějí rádio zapojit sami.
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 27.03.01  23:18

    « Re: Pro Hufnágla - ABS a tranzistoráček

    Aha, na to som úplne zabudol. Ja mám tiež SONY (s MD) a mám taký silný dojem, že anténa má vlastný predzosilňovač. Ale to na 100% neviem. Iba sa domnievam, nakoľko na obvode koaxiálneho kábla ku anténe je ako keby nalepený vodič očividne napojený na výstup autorádia určený na napájanie predzosilňovača. Inak ešte z doby štúdia viem, že predzosilňovač má význam pri anténe a nie v rádiu. Jeho úlohou je kryť straty na vedení. Rádio si už so signálom poradí.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.03.01  17:59

    « Re: Pro Hufnágla - ABS a tranzistoráček

    Lufe, vůbec jsi ten test nepochopil. Try it once again.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.03.01  14:14

    « Re: Pro Hufnágla - ABS a tranzistoráček

    nevim lufe, ale byly to presne definovane podminky pro 10 aut, viz [odkaz] rubrika SERVIS, kolonka Velky test brzd, ja to cetl v casopise (ne na webu), bylo to cislo 2/2001. Asi to je ono, co rikas, protoze Scenic RX4 sice neuvaril kapalinu, ale odpalil oblozeni, takze pak rucni brzda ani nebrzdila 9jestli si dobre pamatuju). Zda se mi to docela odpovidajici, co se podminek tyka ....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.03.01  13:31

    « Re: Pro Hufnágla - ABS a tranzistoráček

    fija, neviem ci hovorim o rovnakom teste, ale ja som nedavno videl nejaky test, kde zjazdovali kopce a na Audi A2 uvarili kvaplinu a napriek tomu dostali brzdy vyborne hodnotenie, na R Scenicu sa nic take nestalo, ale dostal nevyhovujuce hodnotenie. Mas pocit, ze su objektivni? Ten, kto uvari brzdovu kvapalinu je bud pretekar so seriovymi brzdami alebo uplny *, co nevie jadit. Taketo pseudotesty su nahovno, brzdy treba objektivne a presne merat. V jednom nie teste, ale merani VU, namerali Fabii dlhsie brzdne drahy ako vacsine konkurencie. A skodovka sa chvali super brzdami. Zase len marketingovy tah zo strany skody, a nemecke casopisy svojich vyrobcov tvrdo podporuju.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.03.01  09:53

    « Autokomplex

    vidis, ja pri vzrustu podobnym fijovi a prumernemu evropskemu vzrustu 175 cm jsem s 192 cm nepocital :-)). Dale melo mi byt jasne, ze davas prednost srdci auta pred obalem. Jsou lidi, kteri to delaji presne naopak a to je pak daleko horsi.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…