Konstrukční vady
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
« Re: to DIM
ja bych jen potreboval nekoho, kdo by mi rekl, ze se mu lozisko projevovalo podobne, uz jsem kvuli toho zalozil rubriku. Nechci jit nanejisto do vymeny za 3 tKc, potrebuji alespon jedno potvrzeni. Na druhou stranu, co by to mohlo jineho delat, nez lozisko, kdyz bych na 99% vyloucil aerodynamicky hluk, protoze to ted slysim jemne huhulahat uz pri 40 km/h -
ja uz mam taky po vymene ( 1100 ( 900 bylo bez DPH ) + 1400 za praci ( 4 hodiny )), ale ten zvuk ktery mne trapi se neodstranil, spise naopak, je diky celkove mensimu hluku slyset vic. Tak jsem tam, kde jsem byl. Muze se lozisko v zadnim kole projevovat takovym prerusovanym kolisavym tichsim hucenim ( neco jako vitr v komine ) ? Projevovalo se to pri 80 km/h a vic, ted to obcas zaslechnu uz pri 40 km/h, ale v trosku jine forme. Svezl jsem dneska technika, a jemu se to jevilo jako aeordynamicky vzduch, ale to se mi nezda, protoze ten zvuk kolisa. A ted vycet veci, ktere na to nemaji vliv, nebot se zvuk neustale projevuje: pneumatiky, zapnuty/vypnuty motor, zarazena/nezarazena rychlost, predni zasterky, spodni kryt motoru, vitr/protivitr, zatacky nebo rovna cesta, furt ten pitomy zvuk. Budu muset asi jeste zdemnotovat takove plastove *, co jsou pred zadnimi koly. Asi to prodam :-) -
.........a nenechá a nenechá mě ten Michal chvilku v klidu..........Já to samozřejmě vím :-)), ale mě to HOMO nejde nějak přes klapky......:-))Taky by se mohl jmenovat kuličkové stejnoběžné klouby, no to už je přece skoro ložisko !! :-))Jinak opravdová ložiska v kolech mi vyměnili za pár hodin za avizovaných bezmála 8 tis kč., ale mám klid. -
« Re: Hukot kol aložiska.