Konstrukční vady

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.04.01  21:41

    « Re: Otáčky

    To je to, co rikam-skrtici klapka! Musel jsem ji vymenit!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.04.01  17:00

    « Re: Otáčky

    a co snimac polohy skrtici klapky? nevim teda jak je to u tohoto auta reseno, ale pokud tam ten snimac je, a je spatny, tak se to pak chova taky tak. blbne to i za tepla nebo jen za studena? mimochodem teplotni cidlo muze byt i na vstupu vzduchu, ale pokud uz tam nejake cidlo bylo vadne tak nepredpokladam, ze by se jich seslo vic :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.04.01  11:51

    « Re: Otáčky

    Mel jsem podobny problem s Feldou, bylo to docela dost neprijemny a delalo mi to i ve stojicim aute, nakonec(po dlouhy dobe) se prislo na to, ze to dela el. plyn, ten se dal jinej a uz to bylo ok. Delaly to servomoturky!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.04.01  11:10

    « Re: Otáčky

    Teplotní čidlo bylo opravdu vadné........jenže to už je nové, a stejně to nepřestalo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.04.01  21:36

    « Re: Otáčky

    auto se mi chovalo stejne (nejde o oktavii a je jedno o jake auto jde), ale po vyhrozovani servisu, ze to bude vstrikovani, ridici jednotka, lambdasonda atd., to bylo nakonec cidlo teploty vody, takova "prkotina", ale rozhodilo to ridici jednotku.
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.04.01  15:50

    « Otáčky

    No, já jak už jsem několkrát uvedl, mám problémy s 1,8 i s turbem. Otáčky si občas dělají v rozmezí 800 - 1500 co chtějí. A někdy drží jako přibité. Nasáváním falešného vzduchu z posilovače brzd to nakonec nebylo. Tak fakt nevím, na co napřed sáhnout, bojím se , že servis to celé rozebere za majlant a pak řeknou, že těžko říct :-((( Zdá se však, že nejde o otáčky volnoběhu, protože to je znát i u jízdy v hodně nízkých otáčkách, kdy poznám, že si auto samo přidalo, a to je i tak nízko u 1,8T znát........
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 17.04.01  23:29

    « Re: 2.0 88kW ?

    Nakoľko sledujem nábehy výroby u Škodovky, zistil som, že motor 2,0/88 nie je iba novinkou u Fabie, ale dokonca sa o ňom písalo už aj u Octavie (asi v polovici roka 99). Ale ani raz z toho nič nebolo. Takže asi s ním boli problémy, alebo je to len nejaký marketingový ťah.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.04.01  18:06

    « Re: záhada otáček

    Taky jsem o tomto problému slyšel, jedná se o motor 1.8 20V bez turba. V mém případě to bylo zdůvodňováno nikoli plynulostí při ubrání plynu, ale emisemi, které by v případě okamžitého snížení výkonu měly stoupnout snad nad nějakou limitní hodnotu. Co je na tom pravdy nevím, prodávám jak jsem nakoupil.
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.04.01  14:19

    « 2.0 88kW ?

    Pred nejakym casom sa hovorilo, ze Skoda sa chysta nahradit 85 kW dvojliter nejakym prerobenym s vykonom 88 kW.
    Nejak vsak zostalo ticho - upustilo sa od toho ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.04.01  12:46

    « Bez nadpisu

    To je divné a asi bych v tom musel jet.
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.04.01  11:25

    « záhada otáček

    Dobrý den, obracím se na odbornou veřejnost s prosbou o radu při řešení následujícího problému, kterým mě trápí octavia 1,8 S (r. v. 5/1997): Při řazení se běžně postupuje tak, že uvolním spojkový pedál a skoro zároveň sešlápnu spojku a následně zařadím požadovaný rychlostní stupeň. Když toto provedu u té mé potvory, tak se vždy zvýší otáčky o cca 500 ještě před vlastním přeřazením. Důsledkem je po přeřazení škubnutí auta (otáčky motoru jsou vyšší než u kol). Takže toto řeším tak, že nejdříve uvolním plynový pedál, počkám, až se otáčky srovnají (vlastně brzdím motorem cca 1 s), poté sešlápnu spojku a přeřadím. Umí mi někdo poradit s odstraněním popsaného problému? V autorizovaném servisu mi vyčistili škrticí klapku, prý by to mohlo pomoci (ani se o tom nepřesvědčili), zaplatil jsem 760 Kč a výsledkem je tato prosba... Budu vděčný za každou radu či pomoc.
    Dotazoval jsem se na toto i přímo ve Škodovce. Dle dotázaného konstruktéra byl od určité doby výroby přidán na spojkový pedál snímač polohy. Ten má sdělit řídicí jednotce, že dojde k přeřazení a ne k brždění motorem. Vlastní uvolnění plynového pedálu prý řídicí jednotka chápe jako brždění motorem a proto přidá krapet otáčky, aby bylo brždění plynulé. Dostane-li zároveň info o sešlápnuté spojce, otáčky nezvýší. V případě, že je tomu skutečně tak, bych asi měl nějak (ale jak) zjistit, jestli i ten můj bobánek má toto čidlo a je-li funkční. Ale nevím, nevím...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.04.01  11:17

    « Re: Motor 2.0 atd.

    Panove, mel jsem ten samy motor, ale pod kapotou VW Passatu, r.v.91. Najel jsem s nim 40kkm a za tu dobu mi sezral minimum oleje (par deci). Jezdil jsem s nim po dalnici v rozmezi 130-180 km/h, ale oleje se to opravdu ani netklo. A hlucnost? Nemohl jsem si stezovat. Kdyz jsem ho vloni prodaval, tak mel najeto 193kkm. Ted na nej vzpominam jen v dobrem...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.04.01  11:03

    « Re: Dizajn Octavie

    No právě ta šířka se mi líbila. Ty budíky jsou fakt otporné.
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 12.04.01  22:09

    « Dizajn Octavie

    Mne sa Faceliftovaná Octavia páči viac ako tá stará. Hlavne predok je teraz taký kompaktnejší a veselší. Ten starý na mňa pôsobil príliš širokým dojmom. Len mi je ľúto, že Combi nedostalo zadné svetlá s dvoma čírimi pruhmi a'la Fabia ale hlavne tie otrasné "budíky".
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.04.01  15:31

    « Re: Motor 2.0 atd.

    jestli se nemenily v posledni dobe ceny, tak TDI/66kW je levnejsi nez 2.0MPI ... alespon v Cesku ... a po chipu ma TDI 85kW a vyrazne lepsi kroutak, myslim, ze se to da s 2.0 srovnavat ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.04.01  14:46

    « Re: Motor 2.0 atd.

    To Slovnaftar - este tam ta rozbita Oktavka stale je - fakt si neviem predstavit, ci tam niekto mohol prezit.
    Mimochodom, mne sa zvuk 2.0 motora paci, je tichy az do tych 155, potom ho je uz viac pocut, avsak nie je to moc tragicke. (az na ten olej). Inak ja mam priemerku (spotrebu) o dost lepsiu - mimo dialnice pri ozaj sviznej jazde medzi 6.8-7.5, na dialnici pravda viac (tam sa da lahko dostat na 9 litrov).
    Este jeden postreh - neviem co to sposobuje - ci konstrukcia motora, odhlucnenie alebo co, ale ked dam v zime plechove disky namiesto povodnych hlinikacov, tak hlucnost auta fakt stupne mozno 3x (to sa potom naozaj trochu podoba na diesela) - nikto mi neveri, ze je to tymi diskami, uz som skusil aj vymenit gumy, avsak hluk sa vobec nezmenil - dokonca sa aj v servisoch technici dusovali, ze to diskami byt nemoze - nastastie ale je, takze vzdy sa neviem dockat jari, aby som zhodil plechace.
    Mate niekto obdobnu skusenost aj s inymi motormi? (opakujem, hluk nie je sposobeny gumami).
    A preco som sa rozhodol pre tento motor ? Tdi 66 kW je vyrazne hlucnejsi, slabsi a pritom drahsi o 10tis., 1.8T bolo pre mna uz moc drahsie (tusim + 45 tis.) a TDI 85kW este viac - no a chcel som viac ako 1.6. Takze jediny zostal 2.0 - iste, nema parametre inych automobiliek, no mne sa 85 kW, nizko polozeny krutiak zdali dost dobre. Ak by som bol v rovnakej situacii, asi by som vybral rovnako, no po mojich trampotach ho nabuduce (ak kupim vobec skodu) asi nezvolim - najma kvoli tomu oleju. Dufam tam zacnu davat aspon ten 96kW z Audiny - snad.
    Inak dost ma prekvapuje (alebo uz mozno nie), ze za 2 roky montaze tohoto motora do Oct. v Skode uz spominane problemy este neodstranili. Este jedna pikoska na zaver - v servise som sa dozvedel originalne vyriesenie problemov so splnanim emisnej normy tohoto motora - je tam zabudovany doslovne maly "fen na vlasy", ktory fuka cisty vzduch do vyfukoveho potrubia, a tak sa riedenim dosiahla potrebna "cistota" vyfuk. plynov - nie som odbornik, takze nevysvetlujem riesenie, len podavam tak, ako mi bolo povedane.
    Caute
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.04.01  14:25

    « Re: Motor 2.0 atd.

    Taky to tak beru (s humorem).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.04.01  14:21

    « Re: Motor 2.0 atd.

    Koldo šak ti nikdo kurňajz nenadává, jenom se tě ptám co máš nebo nemáš. Ber to z humorem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.04.01  14:04

    « Re: Motor 2.0 atd.

    Bohuzel nemam garaz a jsem pohodlny.Nemam motor 2.0, ale mam zadni sterac - ten mi ale k výkonu moc nepomůže. Přiznávám že jsem trochu mimo téma.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.04.01  13:57

    « Re: Motor 2.0 atd.

    Koldo v čm si na tom stejně s fijou - máš či nemáš motor 2,0 ? nemáš garáž a máš či nemáš stěrač ?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…