Konstrukční vady
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
« Re: Lambda a vyfuk
hmm to mas blby. Tata ma Oktavku 99 TDI 66kw , ma ji ted 2 roky a cca 100tis.Km krome nejakyho vadnyho preplnovaciho ventilu nemel jedinou poruchu a to tam ma prvni tlumice a jednou se mu podarilo tam natankovat pul nadrze specialu a na to jeste dojet do servisu... :-) takze ja mam o Oktavkach jenom nejlepsi mineni :) -
« Re: Lambda a vyfuk
Měl jsem služební Octavii 1.6/55kW. První výměna výfuku byla po velkých tahanicích ještě v záruce (uvolněná přepážka a koroze (po 10ti měsících provozu!!). Po cca 15ti měsících to začalo cukat a chcípat studený - klasika, výměna lambda sondy - to už se o těch problémech s výfukem obecně vědělo - autorizované servisy měly podle mých informací "neoficiální" pokyn tyto závady uznávat i po záruce jako "záruční". Lambda sondy tam byly za 3 roky provozu (najeto cca 110000km) celkem 3, kompletní výfuky 2 a díly výfuků se měnily snad každých 20000km (příruby, uvolněné přepážky, vlnovec, katalyzátor). Po třech letech šla Octávie z "domu" (konec leasingu). -
« Lambda a vyfuk
Slysel jsem vcera ze sdelovacich prostredku vyjadreni tiskoveho mluvciho Skody ohledne Octavii 1.6 55kW a jejich dost omilanych problemu s lambdou a vyfukem. Docela by me zajimalo co si o tom kdo myslite ci co o tom vite. BTW v Octavianove foru se nekdo ptal ATX na urcite zvuky ozyvajici se pri akceleraci z predni casti na jednicku a nekdy i na dvojku. ATX samozrejme zcela logicky odpovedel, ze by to musel videt. Nicmene u meho auta se presne takhle projevuji ty vibrace vlnovce ve vyfuku, kterych se tykala ta informace ze Skodovky. Ten clovek, ktery se ptal ATX, neuvadel, co ma za motor. No to jenom mimochodem. Spis by me zajimalo, jestli jiz nekdo z vas treba nezkousel v ramci tohoto pristupu Skody tyto zavady reklamamovat a jestli treba jiz nahodou neuspel. Diky Martin V. -
« Re: klepot
Klepání...byl jsem v servisu a tam mi technik rikal, ze znaji mista, kde nejcasteji palubovka klepe a podkladaji je molitanem. Me osobne klepala palubovka za vydechem ventilace na predni okno. Jsou tam takove ploska na kterych ta deska sedi. Pod nedali molitan a je klid. Jiak jsem rozebral temer celou palubku a vsechna mista, kde neco mohlo klepat jsem "odizoloval". ted mam klid i kdyz je pod nulou... -
« Re: Otáčky
Ta Felda je MPI a klapku tam ridej servomoturky-znamy v servisu rikal, ze je to komplikovanejsi nez treba u Forda, nejdriv vsechno rozebral, promazal(coz ti v servisu neudelaji), pak ty otacky byly v pohode a po 10000km to zacalo delat znovu, tak se dala nova a uz to krasne funguje. -
« Re: Otáčky
No u Feldy je plynove lanko pripojene na skrtiacu klapku na ktorej je snimac polohy otvorenia klapky a podla toho ake hodnoty tento snimac dava, tak podla toho dava jednotka bud menej alebo viac paliva. Takze teoreticky, ked ten snimac polohy otvorenia blbne, tak to moze zblbnut jednotku. Ale je to len teoria. A este nieco na Felde BMM je volnobech rieseny tym, ze si jednotka servomotorom priotvara alebo zatvara klapku a to robi podla snimaca otaciek, ktory je na prevodovke. Takze opät teoria. Ak jednotka na volnobehu otvori klapku a dostane zle info od snimaca polohy otvorenia, tak moze zblbnut a zacat otvarat a zatvarat.......... -
« Re: Otáčky
jaky el. plyn? jaky elektromoturky? snimac polohy skrtici klapky snima polohu mechanicky prestavovane klapky. mel jsem za to, ze tim el.plynem myslis reseni pri kterem neni plynovy pedal mechanicky spojen s tou klapkou, ale prestavuje ji elektromotor. jen se mi to nejak nezdalu u feldy :)
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!