ŠKODA Felicia a její tuning
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
« Re: Klepání a zase klepání...
Dělá mi to taky. Brzdí to normálně, ale na nerovnostech to jakoby drnčí. Zjistil jsem že je vůle mezi těma dvěma malýma pístkama a jejich lůžkem. Pokud je v tělese brzdiče nějaká vložka (jako to lůžko pro ty pístky (jsou to dva šrouby)) tak by určitě pomohla výměna těch vložek a asi i šroubů. Nemělo by to být moc nákladné. V případě, že tam žádná vložka není musí se opravdu vyměnit brzdič nebo aspoň jeho polovina. Ale jak říkám brzdí to normálně tak na to zatím fuckuju.:-))) -
« Re: Felicie RS
Tak s tim výfukem, mam sice vyndaný prostřední tlumič, ale mám tam koncový tlumič seebring a ten to utlumí, tak to tolik neřve. Do 2500 tis. otáček vůbe a poté s přibývajícími otáčkami roste i síla zvuku. Vůnec netvrdím, že to udělá z auta závoďáka, ale psal jsem, že si mechám udělat kompletní kitový výfuk, od profíka, který to tu v Mladé boleslavi dělal dříve pro motosport a teď podniká soukromě. A s tímto výfukem díru do světa udělám. A s tím krouťákem pokud si udělám svody a.t.d., tak se mi zvýší krouťák v celém spektru otáček. Hlavu jsem myslel samozřejmě komplet(snížení, zaleštit kanálky, tvrdší pružiny a a odlehčené ventily, ale napsal jsem jen snížení. Do konce roku bych to měl mít hotové, tak hned po těchto úpravách to hodím na brzdu a uvidíme kdo měl pravdu. A ještě se vyjádřím ke kitovému filtru, který zvišuje výkon až o 5%, ale musí tomu být přispůsoben motor. taky byl v jednom z letošních čísel Tuningu test, kde to měřily na brzdě a naměrily až o 2kW větší výkon, ale s kitovým filtrem, ne s vložkou.
tak se zatim měj a pokud budeš chtít tak mi napiš na jenz.rs@altlas.cz -
« Re: Felicie RS
Jeste k tem vyfukum : nejmensi vliv na cokoliv ma vymena koncoveho tlumice, dle mereni na mot. brzde pry skoro zanedbatelny. Naopak nejdulezitejsi a nejucinejsi upravou vyfukoveho systemu jsou svody,pokud mozno navrzene a odbrzdene pro vackovy hridel daneho motoru. -
« Re: Felicie RS
Ja si tu na chytreho nehraju,ja netvrdim ze moje kara ma 70kW,i kdyz bych treba i mohl,ale nebylo to zatim na brzde a proto se o tom nezminuju. A s tim kroutakem se neptam, protoze bych si snad myslel ze jej dokazu jentak odhadnout,ale ptam se te proto ze kdyz si tady vymyslis vykony bez mereni, ze bys mohl primyslet taky nejaky ten kroutak taky bez mereni,jak rikas!
Ke tvym upravam (jen kratce): 1)vyhozeni stredniho tlumice vyfuku a katu - pokud tam je jen trubka, dochazi k poklesu krouticiho momentu - overeno na motorove brzde! 2)vzduch. filtr : pri merenich na mot. brzde byl zkousen motor s filtrem a bez filtru a ke zmene parametru motoru vubec nedoslo! Z toho plyne ze sport. filtr zadny vliv zrejme nema... 3)a take jen pouhe snizeni hlavy na kterese chystas zrejme nebude dira do sveta, hlavvu je treba upravit jako celek (CMT jiste rad vysvetli) vcetne ventilu atd. a bez poradne vacky ta kara stejne nikdy slusne nepojede! O jednotce Cimbu bych jiz nerad z pochopitelnych duvodu dale diskutoval. Pokud chces muzu te seznamit tady s jednim "tunerem" od nas z kraje,ktery ma taky MPi s Cimbu a trubkou misto vyfuku, rikame mu Řepohlav - jeho kara strasne rve ale jinak doslova stoji na miste...... -
« Re: Felicie RS
ty jsi ale chytrej viď ja se tu s vami nebudu dohadovat, ale až tam dodělám ty úpravy, tak s tim pujdu na brzdu a uvidime, kdo z koho. Jinak s tim krouťákem to nevim, ale jestli ty jsi takový inteligent, že krouťák poznáž bez měření, tak to klobouk dolu. zatim čau -
« Re: Felicie RS
Nazdar chlapi tak jsem lehl na hadr po dvou zkušebních dnech s Fabií a její klimatizací již jí nechci vidět.
Chtěl bych se vyjádřit k těm vašim pripomínkám k mému článku. Psal jsem, že tam mám jednotku, filtr, zapoměl jsem svíčky. A psal jsem, že mě cěká předělat celý výfukový systém a hlava motoru a nepsal jsem že tam mám 70 kW, ale že se jim budu blížit, přesněji že budu někde u. A jestli mi někdo chce namluvit, že s těmito úpravami nemohu dosáhnout min 65kW, když ze série má Felicie 1,3 okolo 55kW, tak ať se ozve a můžeme se dohadovat.
Zatim čau -
« Re: tuning felicie
Mam 1.3 50 kw.
Nejlepsi uprava ridici jednotky pan Janda v Mlade Boleslavy firma se jmenuje Cimbu Autosport kontakt mozny v Autotuningu inzerce firem.
Jinak dobre tlumice a poradna kola cena ridici jednotky se pohybuje okolo 3500 kc. vyfuk okolo 5000/6000kc.
filtr okolo 3500 kc. tlumice 5000 kc.kola + pneu min.12000 vyslednou castku si spocitej a to je bez jedinyho plastu to te vyjde kdyz jses sikovnej min. na 15 - 20000 mozna min tlumice firma HP sporting Jablonec nad Nisou tel uvadim 0428/302230, 0428/302024 p.Husek Ota nebo Milan
-
« tuning felicie
Nevíte někdo kolik je možno maximálně dostat do felicie 1.3 (50Kw) navíc koní, tim myslim jako uprava řídící jednotky, vzuchový filtr,laděný vejfuk, vačka atd. a taky kolik by to stálo. Dále by mě zajímalo jestli je takový auto možno později předělat na plyn a jaká je výdrž motoru. dík -
« jedina zachrana pro 1,3 - zvetseni objemu....
Plne souhlasim s CMT!Velka vacka sice neni vubec spatna vec,ale seriova skrin je potom opravdu sakra "dlouha" a jede to opticky ale i prakticky "hur" nez seriovka, je nutny minimalne kratsi staly prevod,ale na normalni jezdeni to neni. Ted mam 1450ku s rozumnou vackou a jede to bomba i se seriovou skrini (staly prevod ser. 4,17), jede to na 5ku 50km/h a v pohode se rozjede.. a je to s karbecem, strikacka bude mit jeste "lepsi spodek". Vsichni piloti 1,3 jsou z toho "nemocni" a nepomuze jim ani Cimbu.... -
« Re: Zvětšní objemu, he?
Nejlepší opravdu bude, když si přečteš moje články na Škoda tech webu. Tam je to celkem dost popsáno, pokud budeš mít nějaké otázky, pošli e-mail na: Chovanec.tuning@cmail.cz. Zvýšení objemu je sice dražší než nějaká úprava ve stylu hlava+vačka+počítač, ale nárůst kroutícího momentu a výkonu je výraznější. Použitelné otáčky motoru jsou 2000 - 6000 ot/min. Tedy žádné vyhoněné motory s životností 20 000 km. 120 000 km je minimum, kolik ty motory vydrží. S emisema taky není problém, spotřeba se zvýší podle stylu jízdy. Navíc ale nepotřebuješ nic dělat s převodovkou, sériové odstupňování je vyhovující. To jistě ocení ti, co s tím mají své zkušenosti, kdy si nechali dát do motoru nějakou hodně sportovní vačku a všechny kvalty teď mají dlouhé. -
« Re: Stredova operka/katalisator pryc???
A naco chces trapcit s atrapou katu, kdyz ho chces vracet pri TK zpet? Myslis ze ti budou na silnici svestky lezt pod tu tvou cervenou berusku a koukat jestli tam mas kat? A propos, kdyz na emisich projdes i bez katu, tak to muze byt kazdemu jedno -- to, jak se vejdes do emisnich limitu muze byt kazdemu ukradeno (fakticky to urcite bude jinak, ale co). -
« Stredova operka/katalisator pryc???
Joj ted jsem si jeste vzpomnel...
Nevite nahodou kde a za koli by se dala sehnat stredova operka do Feldy?
A jeste jeden dotaz: pry existuje jakasi atrapa Katalisatoru ..proste jen trubka s jeho tvarem. Vyhoda: katal. jde vyndat a vratit v pripade TK
nevite o tom neco ..opet zkusenosti/kdo/kde/kolik???
Jeste jednou Diiiikch
ROOOM -
« Zvětšní objemu, he?
Zdravicko,
rad bych ziskal Vase prakticke zkusenosti se zvetseni objemu u Felicie 1.3(BMM). Mam v tom dost "hokej"
1)musi se to vrtat? nebo jen menit nejake podlozky pro presah valcu apod.
2)Zivotnost motoru/spotreba/emise??
3)na kolik to jde MAX., kdo, kde, za kolik to provadi v okoli Plzne.
Diky ROOOM
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!