ŠKODA Felicia a její tuning

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.10.99  18:06

    « Re: Chiptunning od Cimbu autosport - první dojmy

    to Sardias: pokud se tyce plynu napis si na info@cimbu.cz
    Jinak jeste ke spotrebe. Felicia Combi GLXi, rok 1996, jednobodovy vstrik po uprave Cimbu. Jezdim vetsinou po Praze, Mlade Boleslavi a mezi. Posledni dobou hodne po okreskach. Kdyz se drzim zpatky, je to okolo 6 litru. Kdyz mi trochu hrabe, a davam si rally (na okreskach opravdu lahudka, pokud ty * nedelaj treba repu a neni na ceste 5 cm blata), vyleze to na cca 6.5 litru. Uz nevim, co bych mel delat, abych to dostal na sedm. A to podotykam, ze motor ma najeto 158.000 km a krome beznych veci (svicky, filtry) se na nem nic nedelalo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.10.99  17:57

    « Re: Zkušenosti

    to Solitaire: A co delaj ty 195ky na vode? Vzhledem k vaze Felicie bych se skoro bal, ze budu potrebovat misto volantu kormidlo :-) Ja mam 165/70 Continental, je fakt, ze ty ostry prujezdy zatacek jim davaj dost zabrat, jsou moc vysoky. Jinak ale supr gumy, panove ve Skode totiz setrili a jako prvni tam dali Matador MP-11. Neco tak hroznyho, jako tyhle gumy jsem v zivote nezazil. Auto na nich skakalo a drncalo, kazdou chvili jsem pichnul a kdyz napadl snih, tak jsem se nerozjel skoro ani z kopce. Navic se ojizdely do hrbata, ackoliv tlumice byly OK. A zivotnost cca o 10.000 km mensi nez u Continentalu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.10.99  07:57

    « Re: Felicia VR6

    Bestiasi, tohle je ze života, ne felicia VR6. Za chiptunning by už asi zabíjeli, ještě že to není vidět. A mimochodem, bez zástěrek jezdí dnes tak 30% aut. Sorry, ale jsou na pěst.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.10.99  06:45

    « Re: Felicia VR6

    A nebo v Rusku. Můj příbuzný pracoval v Rusku jako letecký mechanik a vyprávěl, že domácí kutil se tam neomezuje na traktůrek, ale staví svou "samodělku". Lze tam prej vidět vozidla od žebřiňáku s přídavným motorem až po polopancéřovaný offrady... Když už se tu někdo zeptal, co by tomu říkali na DI - včera jsem dostal od policajtů ukrutně *, že nemám vzadu zástěrky. Moje vysvětlení, že sice vím, že je to ve vyhlášce, ale chci mít auto v originál stavu jaksi nechápali...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.10.99  19:50

    « Re: Felicia VR6

    Šlo by to určitě, ale vyvstávají dvě otázky: 1) kdo by to zaplatil? 2)kdo by to otipoval. V našich končinách by to bylo tak auto na rallyecross nebo do soukromé sbírky....škoda, že tu není legislativa alspoň jako v USA. Tam je v tomhle naprostá volnost.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.10.99  07:55

    « Re: Felicia VR6

    bomba to teda je, ale zajímalo by mě, jestli jde do feldy narvat i 1.8T a co by to s chudinkou udělalo :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.10.99  00:00

    « Re: Zkušenosti

    Ty tlumice HP potvrzuji, jizdni vlasnosti super.
    Jeste to chce kola 15" 195/50 a tu zatacku muzes
    jed klidne o 40 km/h rychleji, ale nesmi tam byt
    treba hruska. Auto se skoro nenaklani, drzi bezvadne stopu, ale na kostkach je to trochu horsi. Ale stejne je to good.
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.10.99  23:10

    « Re:VR6

    Tak to je hamání. Klobouk dolu ale s těmi 200PS to musí upalovat strašidelně. Decentní, bez jakýchkoliv okázalostí ale uvnitř naprosto dokonale sladěné. Tomu říkám smysl pro krásu. A ty kola mmmmmmmm. Jde jen o to, jak by se na to tvářili na STK a na DI.
    To by člověk musel obědnat předem rychlou záchranku, aby všechny ty mlíkaře zachránili ze srdečního šoku.My třeba teď rveme 1.8T do Golfa III, ale to je pro Rallyecross a ne na silnici (škoda....)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.10.99  17:11

    « Re: Felicia VR6

    To je ovšem naprostá bomba!
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.10.99  15:46

    « Felicia VR6

    Pokud máte dost motorů 1.3l, 1.6l strčte si do Felinky třeba šestiválec 2.8l nasaďte kola 17" a jste v pohodě. Opravdu se to tam všechno vleze. Kdo nevěří, ať
    tam běží. -Mi
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.10.99  11:11

    « Re: Chiptunning od Cimbu autosport - první dojmy

    Jde takovou úpravu udělat i při přestavbě na plyn? Ozvi až budeš vědět co dělá ze spotřebou. Čau.
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.10.99  13:35

    « Chiptunning od Cimbu autosport - první dojmy

    Carramba, byla to osudová chyba, neměl jsem to přeprogramování dělat. Proč? Každý ví, jak se chová klasická felicie. nenutí vás vytáčet motor na 5000ot/min, protože víte, že stejně z ní víc dostat nemůžete. S tím zpropadeným chipem je to průšvih. nejen, že se v 5000 cítích jako doma, ještě chce, potvora víc, A víc. A víc. Omezovač se aktivuje až v 65000t/min.. To je ještě o 500 víc, než točí náš accord 2,0. Ale začnu od začátku: Do 4500 ot (zelené pole, nebo je do 4000? To je fuk) se toho zase tak moc extra neděje. Je sice znát vyšší točivý moment, protože i na 4ku a 5ku je i při zatížení 200 kg docela ochotná zrychlovat a výkon je také mírně cítit, ale při prvních přidáních plynu mě to moc "nevzalo" (postupně jsem ale ten rozdíl začal pociťovat i tady dole). Ale dál,.... Po přehoupnutí se přes zelené pole se ovšem stane něco neuvěřitelného: Pocítíte lehoulilinké škubnutí a - chudinka felinka s motorem původem z 1000 MB vyrazí dopředu jako protržená, 4500, 5000, 6000, stále se stejnou silou až k 6500, kde ji zastaví omezovač. Je pravda, že rychloměr jde nahoru pomaleji, než otáčkoměr, ale je to 1,3. Navíc mám pocit, že se i přes zběsilou jízdu, jakou teď to auto trápím, ručička palivoměru skoro nehýbe. Ale spotřebu jsem zatím neměřil, to udělám až se trochu vyřádím a začnu jezdit volněji. Ale abych vás nenudil jen svými sujektivními pocity: Naberte si do svých felicií taky 200 kilo zátěže, jako já (je to včetně řidiče + spolujezdec a nějaká taška vzadu) a porovnejte výkony své s těmi zde popsanými. Tak: 1čka točí do 50km/h. 2ka do 85km/h. 3ka do 125km/h(!). 4ka do 158km/h(!!) a 5ka do 168km/h (na rovině). Akceleraci změřím ještě tento týden, tu zatím nemám. Pokud jste tak dynamičtí řidiči jako já, nedávejte si ten tunning. Přestanete jezdit normálně, protože se budete těšit z toho, jak řidiči octavií a meganů vytřeštěně civí do zrcátka a diví se, jak to, že vás při zrychlení nesetřásli.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.10.99  14:09

    « Re: Cimbu

    to davidz: není to raketa? No máš pravdu, s Monomotronicem toho zlepšení není asi tolik, jako u mé 50kW MPI. Až udělám nějaká měření, tak se ozvu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.10.99  14:06

    « Cimbu

    Mám přeprogramovanou řídící jednotku od výše zmíněné firmičky. Ááááááááááááách!
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.10.99  23:04

    « dotaz na cimbu

    Máte někdo zkušenost s touto mladoboleslavskou tuningovou firmou?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.09.99  13:14

    « tlumiče HP

    Hello!
    I am Felicia owner from Russia. Please, tell me about shock absorbers HP. Maybe web addres with information about subj In English or Czech?
    Good luck!
    Alexandre
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.09.99  20:24

    « Re: Zkušenosti

    Jde o to, co myslíš tuningem. S křídly a rychlými pruhy nemám žádnou zkušenost. Mám celkem obyčejného kombíka 1.3/50 kW, rok 1996, tj. jednobodový vstřik. Nechal jsem si od firmy Cimbu (www.cimbu.cz)udělat chip, není z toho sice raketa ale zmizela díra pod plynem a ještě spadla tak o půl litru spotřeba. Další skvělá věc jsou tlumiče HP, stejnou zatáčku jedu tak o 10-15 km/h rychleji. Na obyč tlumičích se auto vlní, na těchto drží až dokud to snesou gumy, pak jde do smyku. Je to docela libovka, s tímhle v zatáčkách slušně školím i daleko lepší auta. On je vůbec problém, že spousta lidí se 150 a více koňmi pod pedálem umí jezdit rychle jenom rovně, před zatáčkou je odvaha opustí a stojí na brzdě.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.09.99  22:19

    « Re: Tuningové díly

    Je to asi logické, tak velká firma nezvládne seznámit se se všemi výrobci a úpravci a tak se to snaží alespoň oddálit. Když s nimi není schopná na jejich úrovni spolupracovat. Navíc se může distancovat od nepovedených a narychlo splácaných dílů, které se třeba později stanou trháky. A případně je nahradit svými srovnatelnými díly ovšem s orig. razítkem a nesronatelně vyšší cennou. Navíc jim tyto firmy zadarmo v mnoha směrech ukážou tudy cesta nevede a tudy ano.
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.09.99  18:50

    « Tuningové díly

    Po republice je možné sehnat celkem solidně široký sortiment doplńků a úprav jak motorů ,podvozků, tak spoilerů je tu i několik výrobců. Bohužel musí se schnánět v obchůdkách s příslušenstvím a na burzách. Ve Škodováckých servisech moc velký výběr není.
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.09.99  22:03

    « Zkušenosti

    Jaké máte zkušenosti s tuningovými díly pro Felici a které se vám nejvíce osvědčili, a které vám nejvíce schází?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…