ŠKODA Felicia a její tuning
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
« Re: Felicie RS
Snad nám nechceš tvrdit, že s Cimbu jednotkou, výfukem a filtrem máš skoro 70 kW!!! Na 70 kW potřebuješ hodně dobrou sportovní vačku, upravenou hlavu a jednotku nejlépe v kombinaci s vyšším objemem. S tím, jak jsi to tu popsal, tak tam máš nanejvýš 54 kW!!!! Jinak, pokud jsi si pohrál se vzhledem auta, tak to může vypadat velice pěkně, není nad vylepšenou Felícii. -
« Re: Felicie RS
Zdar chlapi, jsem rád že můj příspěvek to tu trochu rozjel a že toto téma nebude opomenuto. Tak abyste neřekli, dnes si půjčím fo´ták a půjdu to mé zlato vyfotit. Sice mám fotky, ale ty jsou již půl roku staré. Tak dnes sjedu do myčky (máme tu speciální myčku, která nepoužívá kartáče a tak nepoškrábe) a nafotím pár snímků. Stejně jsem si chtěl vyfotit obě mé lásky u sebe, tak té příležitosti využiji. A pokud by jste měl někdo v autě síbíčko, tak mě chytnete na 10 – 12 kanálu pod volačkou Píďa RS. ( tak do 20 – 30km od Boleslavi) Je to velice šikovná věc a každému, kdo jezdí rychle ji vřele doporučuji. Od té doby co ji mám jsem neplatil žádnou pokutu. Kdo byste chtěl vědět něco podrobného, tak jsem k dispozici, ale musíte napsat přesně co byjste potřebovali. Zavedl jsem si sešitek, do kterého si píši ceny veškerých úprav na mém mazličkovi a mám již popsány 3 stránky, tak toho tam je již požehnaně.
To bude dnes asi vše, tak jen pište, ať to tu žije.
PS: moje adresa JENZ.RS@seznam.cz
-
« Re: Felicie RS
*, to bych chtel videt a hlavne slyset.To musi bejt skvely, podle toho jak pises. Muzes mi poslat na osobni mejl nejaky blizsi informace, prip. planky jak je vsechno udelany. Snazim se udelat Filcku (50kW BMM) na "soutezaka" nebo aspon jemu podobnymu a jeste mi schazi par veci, hlavne udelat motor a zvuk.Budu ti moc vdecnej.A mozna ze ti taky poradim co a jak.Predem diky, Beavis.jstibr@iol.cz -
« Felicie RS
Nazdar chlapi tak si to tu pročítám a rozhodl jsem se že Vám taky něco napíši.
Mám Felicii spotline, která již z výroby nabízela atraktivní barvu červenou rally, hliníková kola 14“, červené sedačky, pásy…… Již to bude rok co jsem ji přivezl domů a od té doby se změnila k nepoznání. Začal jsem výfukem Seebring, který již na mého miláčka čekal doma, dále jsem si nechal přečipovat jednotku od Cimbu a nakonec poslední úprava Kitový filtr od JaR.(Což z líného auta udělalo takový polozávodní stroj) Pokračovali sportovní tlumiče od „žabáka“ (které se mi velmi osvědčily a zlepšily celkový vzhled mého vozu a hlavně jízdní vlastnosti je to teď úplně o něčem jiném). A nedávno se mi přestal líbit zvuk motoru a jak již někdo psal na zvýšený výkon motoru si člověk za chvíli zvykne, tak jsem vyhodil prostřední tlumič a katalyzátor.
Po mém broučkovi se te´d každý ohlédne ale je vidět hlavně zezadu při předjíždění. Nemůže se samozřejmě rovnat motorům s vysokými obsahy, ale ve své třídě je to špička, to vám povím.
Teď mě ještě čeká snížení hlavy a svody, které mi udělá kamarád, který je dříve dělal pro motosport a to za 4 000kč. Není to skvělý? A to výkonově budu již někde u 70kW. Tak co vy na to?
Čekám na vaše reakce a těším se že opět rozjedem toto téma, které je přeci tak krásné a stále neprozkomané. Tak pište a ať to frčí.
Zatím čau Jenz
-
« Re: Sound System
Mozna to bude znit jako rouhani. Mam rad muziku a doma ma zarizeni za 100.000,- Kc + televizor za dalsich 80.000,- (Doufam, ze to nectou zlodeji). Ve Felicii mam ve dverich komponentni repro Sony XS-HA1324 za 2590,- Kc (vyskac nahore v oblozeni a basak 13cm klasicky v kapse bez jakychkoliv dalsich uprav. Ten vyskac pomuze hodne) V zadnim plate mam tripasmove ovalne SONY XS-F6930 16x24cm opet za 2590,- Kc. K tomu mam Sony MiniDisc 4x35W (Je to ten starsi typ a presny nazev si ted nevzpomenu), stal pred dvema roky asi 12.000,- Kc. A hraje to velmi dobre. Sedel jsem v aute s HiFi vybavou za 200.000,- Kc (Mnoho repro, zesilovace, subwoofer, vsechno vystrikane penou, desky MDF), ale hralo to jen o trosicku lip nez mne ve Felicii a s poslechem u mne v obyvaku se to neda srovnavat vubec. Podle mne je to snobarna mladych lidi, kteri musi byt slyset driv nez prijedou. -
« Sound System
Jeste jeden tip pro ty, kdo si chteji uzit muziku v aute.
Zadni plato je treba vyrobit samozrejme z MDF , v nejhorsim 20mm drevotisky. Ale jde dostat i peknej bass z prednich dveri.
Shodte tapecirunk, odsroubujte kapsu. Ze strany, kterou sedin na tapecirunku, ma hluchej prostor. Ten celej vyst5ikejte montazni penou. Nechte to tuhnout a rust aspon 18 hodin, pak to seriznete na tesno s tapecirunkem a v dire pro repro vyriznete peknej kulatej tunel. Po seroubovani s tap. podmazte repro poradne silikonem, nechte tak deset min zaschnout, drobet opatlejet vodou a prilozte na misto. Jak to dotahnete, uz nedavejte repro pryc, jinak celej silikon ste vzpatlali k nicemu. Jeste je treba presne v ose repra proriznout diru v igelitu na dverich. Celej vtip toho je v tom, ze bas udela tlakovou vlnu, ktera pak jde !! cela !! tunelem v kapse do prostoru dveri a ty pak fungujou vlastne jako basova ozvucnice. Drobet si dejte pozor na klicky od okynaek atd. jetreba to vytesnit gumou, protze to pak silene vibruje.
V predkach ma 120W Blaupunkty, a basuje to fantasticky, vzadu mam v plate akorat 160W Blaupy, a nepetruju bass tubu, ani subwoofer.
Zkuste to! -
« Re: 15
15 kola - dost dikutabilni. Spotreba vzroste o drobet, nejvic vsak dela pouzita sirka kola (185,195, 205-nevim ale asi se tam ani nevejdou). Jsou dva rozmery - 195/50R15, asi nejdostupnejsi, jedina nevyhoda je zaklepnout ohyb na zadnich blatnicich. Druhej 185/55 R 15 - tohle odpada. Auti se mirne zvedne, takze pokud ho chces mit zase ve stejnej vejsce, tak neco s perama, ale neni to tak drasticky. Pro policajty je jeste dobry hodit lemy na blatniky, takze kola tolik nebijou do oci. Na hranicich (mel sem na Favu 185/55R15) se na to Skoboun akorat podival, zakroutil hlavou a nechal me bejt, stejne vi cocku, co je u nas povoleno. Spotreba u dieslovy Feldy vzroste tak o 0.5l/100 km, u benzinu 1.3 tak o 0.9-1.2 l/100km, 1.6 tak 1.3-1.5l /100km. Samozrejme zalezi na tom, jak jezdis. Jizdni vlastnosti:bomba!! Drepi v zatacce jak prilepena!
Vrele doporucuju, zaklepni lemy na blatnikach, hod plasty na blatniky a nema to chybu.
Osobne sem po vsech pokusech skoncil na "nejrozumnejsim" kompromisu a to 185/60R14. Auto neni tak liny jako na 195, gumy tak nehuci (u 195 je to slyset), na 60 vejsce to neni zas tak tvrdy a pri tom to drepi jak prisity. A s vejskou auta sem nic nedelal... -
« Re: Klepání a zase klepání...
V knize od Grady (p.Cedrich) se pise,ze: "Hazeni kotouce nad udanou mez se muze projevit dunenim (byl muj pripad pri zataceni) a pulzaci pedalu brzdy. Hazeni v provozu muze zavinit i vule v lozisku naboje (unašeče)predniho kola, hazivost vlastniho naboje apod."
Jinak tloustka oblozeni vcetne operne desky nesmi bejt prej mensi nez 7mm (op. deska ma 5mm)
S tim, ze za "dotazeni" sroubu nechcete platit 2k souhlasim, ale s brzdama bych si sam radsi nehral (casto je potrebuju :o)
ROOOM -
« Re: Klepání a zase klepání...
O výměně mi ani nemluv, stojí to dvojku. Kdyľ mi brzdiče měnili poprvý, tak se mi po deseti kilometrech spekly brzdový destičky, protoľe brzdiče nebyli dotaľený. Samozřejmě, ľe odeąly celý přední brzdy a servis to pak opravoval za svý. Safra, jak na to?
-
« Re: Klepání a zase klepání...
Kolama to určitě nebude, já mám originál 165/70 R13, a dělá mi to taky. V servisu mi řekli, že se musejí vyměnit celé brzdiče, ale že na funkci brzd to nemá žádný vliv. Zdá se mi, že se mě chtěli jen vytáhnout prachy, přeci se to musí dát nějak opravit. -
« Klepání a zase klepání...
Zdravim všechny, nadhodim tu jeden problém a nevim, jestli se ste se stim setkali. Měl sem F-Combi 1,3LXi z 96, a neustále mi klepali brzdiče. Ujel sem po opravě tak 8000km a opět. S nadějí na zlepšení sem si koupil před měsícem krátkou 1,9D 8 měsíců starou a začínají mi klepat zase. Nevim, jestli to je prokletí, ale na Favoritech se mi to nestalo. Dlužno podotknout, že jak první, tak druhá felda jsou na Ronalech 185/60R14, ale safra, to přece neni těma kolama?!! Kámoš má feldu hozenou na 195/50R15 a je v klidu!!
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!