BMW - E28 - Zkušenosti
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > BMW
-
« Re: Novy diesel dvojliter
Nikdy jsem neměl "nafťáky" rád, ale když přišlo 320d, potom 530d, 540d a 740d, došli mi slova. Sice se M-B a audi zkouší chytat, ale nemají šanci. Jak říkám, nemám rád diesly, ale mé oblíbené BMW mě opět motorově NEZKLAMALO. Prostě, když si uvědomíte, že některý 2,0 i 16V nemají 100 kW a tento diesel je má, tak klobouk dolů. Průměr u techto benzínů je asi kolem 90 - 95 kW. Taky oproti minulému 2,5tds o půl litru většímu, má o 5 kW menší výkon a jestli se nepletu tak o 10 N.m menší točák (asi 280N.m), 2,3 td v Laguně má jestli se nemýlím 83 kW a to je sakra rozdíl. A navíc od benzínu se dá pořádně poznat akorát při studených startech a podle otáčkoměru. Prostě ta zvuková kulisa taky není špatná. Je dost utlumenej takže pohoda.( není to benzín v 6ti tisících, to určitě ne !!!) O 3,0 V6 d v nové pětce , tu jsem zatím nenastudoval, ale ten v 740d, před ním si klekli všichni i v mercedesu. Jeho "kritiky" jsou super. Je to prostě skvost a to musí uznat KAŽDÝ. Jestli bych se měl rozhodnout mezi 320i a 320d, není pochyb že by vyhrála 320d, už proto že mě ten dvoulitr docela štve. Vůbec je to asi nejzapomínanější motor od BMW. Vůbec s ním nic neudělali ož od jeho vzniku. Asi bude brzo novej. Ale i přes to, tenhle 7 let starej 2,0 R6 mezi kokurencí, která nemá ani rok, pořád dobrej. V nové 530d pojedu tenhle víkend a už se na to pořádně těším. Budu moci srovnat s 528i a nevím nevím. Můj přítel, redaktor ze Světa motoru, to je pro mě zlatonosná říčka. (Audi TT nebylo špatný) No nic asi stačilo. BMW jsou jediný diesly který bych si někdy koupil a ta spotřeba !!! I přez to všechno mám o hodně radši zpěv benzínu v 6ti tisících otáčkách. -
« Zase k věci
Včera jsem strávil slastných 13 hodin při výměně převodovky. Máte někdo zkušenosti, jak hodně se mi projeví hustší olej do převodovky ? Teď jsem jezdil na Shell Sonax 75 a vzhledem k tomu, že jsem tam dával převodovku, která už taky nebyla nejmladší a má už takovej šelest při 2. a 4. tak jí budu asi muset nakrmit něčím hustším. Jak to bude vypadat s hlukem, spotřebou a zimníma rozjezdama ? -
« Re Re: Volvistovi...
Jo to je pravda. Co se týče toho "sportovního Volva" - tím, že má auto tvrdší tlumiče a podvozek, to ještě pořád není sporťák. Pro běžnej život je to ale ideál. I když na druhý straně je pacient ten, kterej jezdí denně 500km a vyladí si "dubový" šásko. Co se týče AWD, FWD a RWD - to záleží na řidiči a terénu. Je fakt, že brát v zimě u huby RWD je trochu zbytečná frajeřina, ale s AWD to zvládne každý pako. Když se podiváš trochu dozadu, co třeba Haugland dokázal s Š130RS a jaký hrůzy za volantem dneska můžeš potkat na Rallye i když maj auta o dvě generace novější, tak mi musíš dát za pravdu, že nejvíc záleží na řidiči. Já jsem měl jako první auto Š440 Spartak z roku 1958 a od tý doby mám prostě podvědomí naladěný na motor-kardan-kola. Je to asi každýho věc, ale BMW JE STEJNĚ LEPŠÍ !!!!!!!!!!! -
« Re: Volvistovi...
Zalezi na tom jaky Volvo. Treba V70R AWD ma 4x4 nahon licencovany od Subaru (viskozni spojka, normalne cca 90-10 predek-zadek, skutecne to funguje) a drzi se na silnici dost dobre (je to sportovni verze s *velmi* tvrdym podvozkem a tlumici. Zadne RWD se mu nemuze rovnat (nepocitam *specialni* sportaky). Jinak FWD Volva (treba S80 T6) jsou na tom pochopitelne hur v extremnich situacich, zadni nahon je proste aspon pro mne lepe ovladatelny nez FWD (nemluvim o AWD, to je jednoznacne nejlepsi). Myslim, ze *urcita* Volva jsou proste lepsi nez nejlepsi BMW... Urcita Volva jsou opravdu spis pro pany v klobouku. Z tech sportovnich je zajimava jeste S40 T4, S70 T5 - opet pouze predni nahon, ale dobre ladeny podvozek a skvele jizdni vlastnosti. Audi S4 je na tom jeste lepe, kdyby tohle auto nebylo tak maly, tak bych si jej absolutne zamiloval! -
« Volvistovi...
V tom případě klobouk dolů. Nebudu se s tebou hádat o autech v týhle třídě, protože jediný co jsem jezdil bylo AUDI A8 a nemám to s čím srovnávat. Vzhledem k tomu, že se živím vývojem aut, tak o tom taky sem tam něco vím. Aut jsem jezdil dost, ale většinou ve střední třídě. Když se ale znova vrátím k Volvo kontra BMW, tak ti musím znova připomenout, že se to nedá srovnat a z hlediska sportovní jízdy už teprv ne. Nevim jak tobě, ale mě docela vadí, když se mi fofrklacek při akceleraci zakloní o 4,5 cm dozadu a když chceš zařadit, tak musíš lovit kvalty jako ve starým Liaz RTO. No prostě jak říkám - Volvo je auto pro pány v klobouku... -
« Re: Pro Volvistu !
Nazdar bestias, jezdim ted s *novym* autem s V8 5.0 motorem (hadej co to je...:-), predtim jsem mel Audi A8 4.2Q (310hp a Quattro), predtim (napriklad) Volvo S80 T6 (272hp, ale FWD), MB E-class (E280), Volvo V70R AWD (250 hp), etc. Co jsi vlastnil ty a ujel v tom *alespon* 20.000km? Myslim si, ze na zaklade toho co a v cem mam najezdeno toho o autech vim daleko vice nez kdokoliv v tyhle skupine. Jinak okres: Praha. -
« Re: NO COMENT!!
Tady klučík... kecy s M3 můžeš dostat malej orgasmus a ze spousty dalších BMW taky, ale to je každého suběktivní názor. Na auta je TAKY potřeba oběktivní názor. Sedmička sice má trošku starší motory, ale pořád jsou konkurenceschopné. Když někdo cpe do benzínů turba tak je to podle mě neschopnost postavit dobrej motor. Až BMW příjde s inovací "velkých" motorů, tak bude zase na 10 let s konkurencí pokoj. Doufám, že příjde 760i (HAHA). S-ko půjde do... -
« Re: NO COMENT!!
Tady klučík... kecy s M3 můžeš dostat malej orgasmus a ze spousty dalších BMW taky, ale to je každého suběktivní názor. Na auta je TAKY potřeba oběktivní názor. Sedmička sice má trošku starší motory, ale pořád jsou konkurenceschopné. Když někdo cpoe do benzínů turba tak je to podle mě neschopnost postavit dobrej motor. Až BMW příjde s inovací "velkých" motorů, tak bude zase na 10 let s konkurencí pokoj. Doufám, že příjde 760i (HAHA). S-ko půjde do... -
« Pro Volvistu !
Jo, este neco : Volvisto, bud tak laskav a zdel nam vsem smrtelnikum typ, barvu a hlavne okres, ve kterym se pohybuje tvoje zena autem. Kdyz slysim, ze nekdo posadi zenskou do auta s 250 hp, tak mi naskakuje husina a chodidla se mi zatinaji v pest. Mam uz neco najeto, ale porad (cim dal tim vic) se nemuzu zbavit strachu z zensky za volantem. A jestli mas neco proti, tak si precti statistiky.... -
« BMW ueber Alles !!!
Volvisty si nevsimej..... Podle me ma tak maximalne stodvacu na plyn a jeho teta asi dela v trafice a nosi mu zadara casopisy o silnejch autech a on si pak vylepuje na WC. Ja osobne jezdim taky v BMW 520 E28 (na novy nemam - to priznam a nemachruju jako nekdo z antiklubu...) a nemuzu si stezovat. V dobe kdy BMW vyrabela AUTA, tak Volvo produkovalo tritunovy neprustrelny pohrebaky. I kdyz o S80 se urcite spatne mluvit neda - je super. Ja osobne jsem ridil jenom V40 - krasny dynamicky vyhlizejici auto - pro pany v klobouku a spoustou casu a penez. Nechapu, jak muze nekdo srovnavat Volvo a BMW. -
« Re: NO COMENT!!
BMW - prostě pomalý a předražený hnus. Oproti jakékoliv 5-kové řadě je mnohem lepší třeba Volvo S80 T6 (272hp) nebo Audi A6 4.2q (300hp), oproti 7xx je *řádově* lepší třeba Audi A8 4.2Q (310hp) nebo S8 (360p), oproti trojce se dá lépe koupit třeba Volvo S70 T5 (250hp), S40 T4 (200hp), Audi S4 (cca 260hp), atd. Pouze klučík si může koupit BMW a mít z něho orgasmus... -
« Re:
Zdar, o prázdninách jsem jel s BMW 528i, je to nejsilnější bmw ve kterým jsem jel a taky největší.Byl to jeden z nejsilnějších zážitků co jsem kdy v životě měl.Lepší než orgasmus. No a už se těším za 14 dní na 530d. V nový trojce jsem zatim jen seděl, ale to se brzo změní.Pak vám dám vědět. Nejspíš to bude 328i. Ten motor má fakt dobrej zvuk. -
« Bez nadpisu
Hoši a co říkáte na BMW Z3? To podle mýho nemá chybu . Možná je fakt že je trochu víc drahej , ale každá krása něco stojí né?? No jinak s těmahle autama mám docela dobrý skušenosti i když žerou jako kráva. Ale tedˇ už moc neřídím takže mi to je docela jedno. -
« BMW 520i E28
Zdar lidi ! Sháním podobný závisláky na BMW, který stejně jako já nemaj na nový, ale šlechtěj ty dřív vyrobený. Já mám starou 520i s katem a v současný době se jí snažím dát víc do kupy. Zajímalo by mě, kde by se daly pořídit náhr. díly za rozumnej peníz (vrakáče) apod. Jeden můžu doporučit - vrakoviště v Uhříněvsi, jsou tam rozumný kluci a rozumný ceny. Čistě náhodou - nemáte někdo doma přebytečný kuláky mezi spojovačkou a hlavou kol ?
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!