BMW - E28 - Zkušenosti
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > BMW
- BMW 520i E28 09.09.1999 13:37
- Bez nadpisu 13.09.1999 16:40
- NO COMENT!! 13.09.1999 18:12
- BMW ueber Alles !!! 16.09.1999 14:17
- Pro Volvistu ! 16.09.1999 14:26
- Volvistovi... 17.09.1999 07:59
- Novy diesel dvojliter 22.09.1999 19:49
- Z 9 06.10.1999 07:59
- Tuning 15.10.1999 08:41
- Ahoj žralokáři 27.01.2000 08:02
- Bez nadpisu 30.10.2001 10:56
- 5-er Reihe 03.11.2001 21:57
- Bez nadpisu 06.11.2001 11:15
- Volvistovi: Volvo a BMW? 16.11.2001 11:15
- Bez nadpisu 03.01.2002 22:58
-
BMW 520i E28
Zdar lidi ! Sháním podobný závisláky na BMW, který stejně jako já nemaj na nový, ale šlechtěj ty dřív vyrobený. Já mám starou 520i s katem a v současný době se jí snažím dát víc do kupy. Zajímalo by mě, kde by se daly pořídit náhr. díly za rozumnej peníz (vrakáče) apod. Jeden můžu doporučit - vrakoviště v Uhříněvsi, jsou tam rozumný kluci a rozumný ceny. Čistě náhodou - nemáte někdo doma přebytečný kuláky mezi spojovačkou a hlavou kol ? -
-
« Re:
Zdar, o prázdninách jsem jel s BMW 528i, je to nejsilnější bmw ve kterým jsem jel a taky největší.Byl to jeden z nejsilnějších zážitků co jsem kdy v životě měl.Lepší než orgasmus. No a už se těším za 14 dní na 530d. V nový trojce jsem zatim jen seděl, ale to se brzo změní.Pak vám dám vědět. Nejspíš to bude 328i. Ten motor má fakt dobrej zvuk.
-
-
-
« Re: NO COMENT!!
BMW - prostě pomalý a předražený hnus. Oproti jakékoliv 5-kové řadě je mnohem lepší třeba Volvo S80 T6 (272hp) nebo Audi A6 4.2q (300hp), oproti 7xx je *řádově* lepší třeba Audi A8 4.2Q (310hp) nebo S8 (360p), oproti trojce se dá lépe koupit třeba Volvo S70 T5 (250hp), S40 T4 (200hp), Audi S4 (cca 260hp), atd. Pouze klučík si může koupit BMW a mít z něho orgasmus...-
« Re: NO COMENT!!
Tady klučík... kecy s M3 můžeš dostat malej orgasmus a ze spousty dalších BMW taky, ale to je každého suběktivní názor. Na auta je TAKY potřeba oběktivní názor. Sedmička sice má trošku starší motory, ale pořád jsou konkurenceschopné. Když někdo cpoe do benzínů turba tak je to podle mě neschopnost postavit dobrej motor. Až BMW příjde s inovací "velkých" motorů, tak bude zase na 10 let s konkurencí pokoj. Doufám, že příjde 760i (HAHA). S-ko půjde do...-
« Re: NO COMENT!!
Tady klučík... kecy s M3 můžeš dostat malej orgasmus a ze spousty dalších BMW taky, ale to je každého suběktivní názor. Na auta je TAKY potřeba oběktivní názor. Sedmička sice má trošku starší motory, ale pořád jsou konkurenceschopné. Když někdo cpe do benzínů turba tak je to podle mě neschopnost postavit dobrej motor. Až BMW příjde s inovací "velkých" motorů, tak bude zase na 10 let s konkurencí pokoj. Doufám, že příjde 760i (HAHA). S-ko půjde do...
-
-
-
BMW ueber Alles !!!
Volvisty si nevsimej..... Podle me ma tak maximalne stodvacu na plyn a jeho teta asi dela v trafice a nosi mu zadara casopisy o silnejch autech a on si pak vylepuje na WC. Ja osobne jezdim taky v BMW 520 E28 (na novy nemam - to priznam a nemachruju jako nekdo z antiklubu...) a nemuzu si stezovat. V dobe kdy BMW vyrabela AUTA, tak Volvo produkovalo tritunovy neprustrelny pohrebaky. I kdyz o S80 se urcite spatne mluvit neda - je super. Ja osobne jsem ridil jenom V40 - krasny dynamicky vyhlizejici auto - pro pany v klobouku a spoustou casu a penez. Nechapu, jak muze nekdo srovnavat Volvo a BMW. -
Pro Volvistu !
Jo, este neco : Volvisto, bud tak laskav a zdel nam vsem smrtelnikum typ, barvu a hlavne okres, ve kterym se pohybuje tvoje zena autem. Kdyz slysim, ze nekdo posadi zenskou do auta s 250 hp, tak mi naskakuje husina a chodidla se mi zatinaji v pest. Mam uz neco najeto, ale porad (cim dal tim vic) se nemuzu zbavit strachu z zensky za volantem. A jestli mas neco proti, tak si precti statistiky....-
« Re: Pro Volvistu !
Nazdar bestias, jezdim ted s *novym* autem s V8 5.0 motorem (hadej co to je...:-), predtim jsem mel Audi A8 4.2Q (310hp a Quattro), predtim (napriklad) Volvo S80 T6 (272hp, ale FWD), MB E-class (E280), Volvo V70R AWD (250 hp), etc. Co jsi vlastnil ty a ujel v tom *alespon* 20.000km? Myslim si, ze na zaklade toho co a v cem mam najezdeno toho o autech vim daleko vice nez kdokoliv v tyhle skupine. Jinak okres: Praha.
-
-
Volvistovi...
V tom případě klobouk dolů. Nebudu se s tebou hádat o autech v týhle třídě, protože jediný co jsem jezdil bylo AUDI A8 a nemám to s čím srovnávat. Vzhledem k tomu, že se živím vývojem aut, tak o tom taky sem tam něco vím. Aut jsem jezdil dost, ale většinou ve střední třídě. Když se ale znova vrátím k Volvo kontra BMW, tak ti musím znova připomenout, že se to nedá srovnat a z hlediska sportovní jízdy už teprv ne. Nevim jak tobě, ale mě docela vadí, když se mi fofrklacek při akceleraci zakloní o 4,5 cm dozadu a když chceš zařadit, tak musíš lovit kvalty jako ve starým Liaz RTO. No prostě jak říkám - Volvo je auto pro pány v klobouku...-
« Re: Volvistovi...
Zalezi na tom jaky Volvo. Treba V70R AWD ma 4x4 nahon licencovany od Subaru (viskozni spojka, normalne cca 90-10 predek-zadek, skutecne to funguje) a drzi se na silnici dost dobre (je to sportovni verze s *velmi* tvrdym podvozkem a tlumici. Zadne RWD se mu nemuze rovnat (nepocitam *specialni* sportaky). Jinak FWD Volva (treba S80 T6) jsou na tom pochopitelne hur v extremnich situacich, zadni nahon je proste aspon pro mne lepe ovladatelny nez FWD (nemluvim o AWD, to je jednoznacne nejlepsi). Myslim, ze *urcita* Volva jsou proste lepsi nez nejlepsi BMW... Urcita Volva jsou opravdu spis pro pany v klobouku. Z tech sportovnich je zajimava jeste S40 T4, S70 T5 - opet pouze predni nahon, ale dobre ladeny podvozek a skvele jizdni vlastnosti. Audi S4 je na tom jeste lepe, kdyby tohle auto nebylo tak maly, tak bych si jej absolutne zamiloval!-
« Re Re: Volvistovi...
Jo to je pravda. Co se týče toho "sportovního Volva" - tím, že má auto tvrdší tlumiče a podvozek, to ještě pořád není sporťák. Pro běžnej život je to ale ideál. I když na druhý straně je pacient ten, kterej jezdí denně 500km a vyladí si "dubový" šásko. Co se týče AWD, FWD a RWD - to záleží na řidiči a terénu. Je fakt, že brát v zimě u huby RWD je trochu zbytečná frajeřina, ale s AWD to zvládne každý pako. Když se podiváš trochu dozadu, co třeba Haugland dokázal s Š130RS a jaký hrůzy za volantem dneska můžeš potkat na Rallye i když maj auta o dvě generace novější, tak mi musíš dát za pravdu, že nejvíc záleží na řidiči. Já jsem měl jako první auto Š440 Spartak z roku 1958 a od tý doby mám prostě podvědomí naladěný na motor-kardan-kola. Je to asi každýho věc, ale BMW JE STEJNĚ LEPŠÍ !!!!!!!!!!!-
« Zase k věci
Včera jsem strávil slastných 13 hodin při výměně převodovky. Máte někdo zkušenosti, jak hodně se mi projeví hustší olej do převodovky ? Teď jsem jezdil na Shell Sonax 75 a vzhledem k tomu, že jsem tam dával převodovku, která už taky nebyla nejmladší a má už takovej šelest při 2. a 4. tak jí budu asi muset nakrmit něčím hustším. Jak to bude vypadat s hlukem, spotřebou a zimníma rozjezdama ?
-
-
-
-
-
« Re: Novy diesel dvojliter
Nikdy jsem neměl "nafťáky" rád, ale když přišlo 320d, potom 530d, 540d a 740d, došli mi slova. Sice se M-B a audi zkouší chytat, ale nemají šanci. Jak říkám, nemám rád diesly, ale mé oblíbené BMW mě opět motorově NEZKLAMALO. Prostě, když si uvědomíte, že některý 2,0 i 16V nemají 100 kW a tento diesel je má, tak klobouk dolů. Průměr u techto benzínů je asi kolem 90 - 95 kW. Taky oproti minulému 2,5tds o půl litru většímu, má o 5 kW menší výkon a jestli se nepletu tak o 10 N.m menší točák (asi 280N.m), 2,3 td v Laguně má jestli se nemýlím 83 kW a to je sakra rozdíl. A navíc od benzínu se dá pořádně poznat akorát při studených startech a podle otáčkoměru. Prostě ta zvuková kulisa taky není špatná. Je dost utlumenej takže pohoda.( není to benzín v 6ti tisících, to určitě ne !!!) O 3,0 V6 d v nové pětce , tu jsem zatím nenastudoval, ale ten v 740d, před ním si klekli všichni i v mercedesu. Jeho "kritiky" jsou super. Je to prostě skvost a to musí uznat KAŽDÝ. Jestli bych se měl rozhodnout mezi 320i a 320d, není pochyb že by vyhrála 320d, už proto že mě ten dvoulitr docela štve. Vůbec je to asi nejzapomínanější motor od BMW. Vůbec s ním nic neudělali ož od jeho vzniku. Asi bude brzo novej. Ale i přes to, tenhle 7 let starej 2,0 R6 mezi kokurencí, která nemá ani rok, pořád dobrej. V nové 530d pojedu tenhle víkend a už se na to pořádně těším. Budu moci srovnat s 528i a nevím nevím. Můj přítel, redaktor ze Světa motoru, to je pro mě zlatonosná říčka. (Audi TT nebylo špatný) No nic asi stačilo. BMW jsou jediný diesly který bych si někdy koupil a ta spotřeba !!! I přez to všechno mám o hodně radši zpěv benzínu v 6ti tisících otáčkách.
-
-
Z 9
Právě se dívám do novýho MOTu a je tu představená studie BMW Z9 Grad Turismo. Jako že BMW miluju, tak tahle studie je příšerná. Jestli takhle budou vypadat auta budouctnosti, tak to potěš koště. Z vnějšku to ještě jde, i když tradiční "tvář" BMW - dvojitý vstup vzduchu je tu znásilněnej snahou bejt moderní, takže to vypadá spíš jak "sahara". Ten, kdo dělal interiér, byl asi v těžkým rauši. Z9 mi připadá jako nějaká Bertoneho nepovedená studie (i když v MOTu píšou, že je to práce z Mnichova)......-
« CB
Tak mě tak napadlo - máte někdo E28 a máte v něm CB ? Já ho mám zatím schované ve schránce u spolujezdce a rád bych ho zadělal někam do palubky, ale nechci aby bylo moc vidět. Napadlo mě, že bych ho mohl zadělat na střední panel u stropu, ale nevím, jestli si neodpálím stanici, když budu mít kabel k anténě třeba jenom půl metru (mám ji uprostřed střechy). Jestli někdo máte víc zkušeností, prosím poraďte ! Pro informaci na CB mám volačku stejnou jako login "Bestiáš" 20 CH.
-
-
-
Ahoj žralokáři
Čte tuhle rubriku ještě někdo? Já osobně mám BMW E28 524TD. S autem mám celkem dost zkušeností a k tomu 3 auta na díly. Takže celkem slušný zabezpečení co se týče dílů. Kdybyste někdo chtěl probrat ňákej problém nebo pokecat, tak budu rubriku sledovat. Co se týče ladění benziňáků ale nevim nic. -
-
« Re:
Ty máš ETU? Tý se budeš asi trochu hůř zbavovat... Motor to není parametrama vůbec špatnej, ale obsah 2,7 je v dnešní době dost nezajímavej. Jestli budeš chtít prodat, mám pocit, že budeš muset ještě takovejch 10 koliků slevit (pokud je to pěkný auto). Nechci strašit, ale takovej názor na to mám.-
« Re:zadek524
Jojo je mi jasný ze 2.7 je na dnesní lidi dost.Konkrétně to moje je 85ka,extrémně zachovalý auto.Nevim no. V ackach mi za nej chteli dat na protiucet 35 tak sem na ne sral.Jsem od Liberce a tady jsou zraloci tak od 25 do 68000/pojizdný/.nevim no jsem sam zvedavej.Nedavno jsem si jeste koupil 525 sport za 2000!!! jelo to jak slak a jedina vada na krase byla to,ze nemel svetla.3dny jsme s kamosema zkouseli co to vydrzi ted uz je ve srotu chudak.Zbyly mi z nej jen skla volant a jednotka.
-
-
-
5-er Reihe
Ciao Volvisto. Mám mírně upavený 480 TURBO (kola 205/50 R 15,vzpěry vpředu a vzadu,sportovní filtry, svíčky, olej, nový turbo a samozřelmě sportovní podvozek a celej komplet vejfuk. Až mě někdy potkáš na silnici tak použij fšecky svý zkušenosti a kvality, stejně myslim, že nebudeš mít šanci - cca 165HP na zhruba 945Kg je neporazitený (pokud nemáš zrovna Super 7).
O to tady ale nejde. Potřeboval bych poradit co za auto když podle tebe neni nejlepší pětka.
Budu kupovat jetý auto za zhruba 750 000. -
-
« Re:
TAk jestli je ta tvoje Eta extra libovec, třeba za ní těch 40 dostaneš. Za těch 70 se prodávaj vyvoněný 524td. Jinak s tím tdesem jsem osobně nikdy nejel, ale jezdil jsem 524TD E34. A něco jsem najezdil v Opel Omega 2,5TD - ta má bavoráckej motor právě z těch 525tds a můžu jenom říct: dooost dobrý!!!
-
-
Volvistovi: Volvo a BMW?
Volvisto, sice jsou tvoje prispevky uz 2 mes. stare, ale stejne si neodpustim komentar. Srovnavas sportovni modely Volva s temer lowendy od BMW. To nejde. Svez se v M5, nebo M3 (jeste mnohem lepsi) a az se ti prestanou klepat ruce, tak rekni. Proti Volvu nemam vubec nic, svagr ma S80 s automatem a na cesty po Evrope je to super. Auta jsou to urcite kvalitni a pohodlna. Jenze BMW ma neco navic. To auto s tebou proste komunikuje a drazdi te k poradny jizde. Ja osobne jsem se v taky neco najezdil jak v BMW, tak v Audi A6 s quattrem (i kdyz jenom 2,6) a jsou to super auta. Kdybych si to kupoval, tak asi pujdu do Audi, ale jizda v BMW je stejne o kus jinde. Asi se to neda rozumne popsat. Jo, a to jsi sel z A8 4,2q na Volvo dobrovolne? Tomu neverim! -
-
« Re:
Tak budu teda drzet palec, ale pocitej, ze budes muset aspon 10 slevit, alespon dle meho nazoru.-
-
« Re: Re:
524TD je dle mě na starýho ropáka velmi vyvedený auto. Parametry: 115PS, maximální rychlost v TP 180km/h, ale běžně jezděj i 200km/h - tachometru, průměrná spotřeba při svižný jízdě, kde je toho dost po Praze je do 8 litrů, bez problémů jezdí i za 6 litrů, když jezdíš venku a jezdíš mravně (to znamená po okreskách v davu a dálnice tak 120km/h. Jsou to taky šestiválce a jízdní vlastnosti a ostatní parametry jsou dost podobný 525e, je to jen o něco slabší. Můžu jenom doporučit, cenově jsou kolem 50.000 Kč + - a službu udělaj velkou. Mám tažný na 1.800kg a auta za tím tahám na plaťáku pořád a motor je opravdu neúnavnej!
-
-
-
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!