Slick 50
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Potřebuji poradit
všechny z 11
-
« Re: to Lopta
Zkus se podivat na stranky firmy vepos. Dovazi produkty Bishops Original udajne je to podstatne lepsi jak slick atd. Neobsahuji chlor ani pevne castice - kovy a firma ma vic 23 letou tradici. Sam zatim zjistuji o tom informace a zive diskutuji s dovozcem. [odkaz] -
« to Lopta
Jak to, že teflon špatně chytá na kov, to jsi nikdy neviděl teflonovou pánev, tam přeci není teflon na umělé hmotě. Jinak sám taky takovým přípravkům moc nevěřím, byť jsem jich vyzkoušel taky celou řadu (Ekolube motor, Bardahl - No smoke, Wynn, Ligui Moly - Molislip, Petromark - Xeramic). Jejich účinek jsem pocítil většinou na nižší spotřebě oleje, spotřebu nafty jsem nemohl přesně posoudit. Účinek byl však o dost kratší než udávaný. -
« Re: Radek, prosim všechny, kteří mají zkušenost,
Prosim vas, slick nie a este raz nie. Je to pripravok na baze teflonu. Existuju webstranky, na ktorych je napisane o blamazi slicku. A logicky to vezmime, ved motor je z kovu a co sa na kov najlepsie chyta, predsa kov a nie umela hmota. Takze skuste to s metalickymi aditivami (Lubrifilm). Ved tie pripravky maju utesnit ryhy a zabezpecit tesnost a obnovenie kompresnych pomerov. No neviem jak dlho moze ta umela hmota vydrzat. Ja som vyskusal Lubrifilm a znizila sa spotreba oleja. -
« Re: Lubrifilm metal
1) K LUBRIFILMU
Do starý Š100 a Š120 jsem to párkrát nalil v případě, když spotřeba oleje stoupla nad aspoň trošku akceptovatelnou mez - ta 100ka mi žrala 1 litr na 100 km (oleje) a 120ka tak 1 litr na 1000 km. Pak se ale ukázalo, že u tý 120ky to byla prasklá hlava. Nicméně i tam to pomohlo - aspoň trochu do tý doby než jsem se odhodlal do toho pořádně hrábnout. Fakt to pomohlo a spotřeba oleje silně klesla. Pak zase postupně stoupala, ale vydržela 1 dávka Lubrifilmu těch skoro 5000 km, co byla předepsaná výměna oleje. Po těch asi 4500 km to zase žralo jako před nalitím Lubrifilmu. Takže zkušenosti veskrze pozitivní - u těhle starejch a pěkně vylágrovanejch převážedel. Pkud jde o novější - těžko říct. Slyšel jsem hypotézu: naleješ Lubrifilm - ten zafunguje, rozmaže se, utěsní, postupně utěsní třeba i větší rýhu ve válci: a tam může začít problém: tohle doplnění rýhy Lubrifilmem s může celé najednou odloupnout a tahle uvolněná špóna pak udělá svý, co - to je skoro jasný, hlavně to nebude nic, co by prospělo, válci, kroužkům, ložisku, těsnění, ventilu - kamkoli se to dostane. Ale je to jen hypotéza, kterou jsem slyšel, jako odpověď na tutéž otázku (zkušenosti s Lubrifilmem) tak nevím... Ale jako hypotéza mi to nepřijde až tak blbý. Do dražších motorů by to chtělo asi něco jinýho, nebo prostě holt dražší zásah: otevřít motor a vyměnit, co je potřeba. A pak prej taky může zanýst mazací kanálky - hlavně ty na konci, který už mají menší tlak mazacího oleje. ........................................… /> 2) OTÁZKA DO DISKUSE Ke Slicku50:......................... Co je pravdy na tom, že před zimou není dobrý ho do některejch aut dávat z následujícího důvodu: udělá, co má (sníží tření atd. atd. atd.) ale tím taky sníží tepelné ztráty, které v zimě nejsou ztrátami, ale jsou využity k topení vevnitř a protože se toho tepla uvolňuje v motoru míň a protože si vevnitř topíme, tak je motor podchlazenej (třeba o 2 - 4 stupně, což mu hrubě nesvědčí, takže žere víc (čímž po Slicku není úspora paliva, ale naopak) a navíc se může nadměrně opotřebovávat cosi, co by se nemělo - u každého motoru to může být něco jiného)........A pak prej taky může zanýst některý mazací kanálky - jako Lubrifilm. Co vy na tuhle teorii??? Mě by se spíš líbilo, aby to nebyla pravda
Dík za vaše úvahy.
všechny z 11
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!