Škoda Fabia

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia

• 00 Reagovat !

foto

22.01.05  17:27

« škoda Fabia

dneska jsem mluvil se segrou o Fabii,říkal jsem jí že uvažuji o jeji koupi pro manželku,zrazovala mně od toho, prý u ní ve firmě lidi kteří Fabii mají na ní nadávají, kamarád má taky Fabii a nedá na ní dopustit, tak jsem zase na začátku :roll:
  • 00 Reagovat !

foto

22.01.05  10:04

« Bez nadpisu

Ahoj Wachne,mam stejnej problem jako vanquish,taky chci neco novyho,rozhoduju se mezi:
    Fabia 1,2/40kw (288000,-)
    Fabia 1,2/47kw (303000,-)
    Fabia Combi 1,2/47kw (318000,-)
    Píšeš,že 1,2/40kw nebrat,proč myslíš? Já jsem začátečník,řidičák mám půl roku a co sem vyšel z autoškoly,tak jsem v autě neseděl,a ani jim nějak moc nerozumím,takže každá rada je pro mě drahá.
    Taky jsem ještě přemýšlel nad Yarisem a Getzem,ale asi pujdu do Skodovky.
  • 00 Reagovat !

foto

21.01.05  20:18

« Olej

Poradí mi někdo ten olej do Fabie 1,4MPI 50kW ??? Nebo nikdo nevíte co vám tam lejou ?
  • « 00 Reagovat !

foto

"-- skrytý --" 21.01.05  13:33

« Re: Škoda Fabia

Takže nám odpadá 1,2/40kW. No a teď babo raď :-! Jel jsem s Fabií kombi 1,4/50kW(už se nedělá, místo ní je 1,2/47kW) a 1,4/55kW 16V. Je to opravdu znát (ta 16V) hlavně ve vyšších otáčkách jede fakt líp. Dál tam máme 1,4/74kW - to by se mi líbilo, ale prý žere olej (daň za ventily) a proti "klasiku" 1,2/47kW je o cca 75 tis. dražší. Otázka ovšem je, jaký "dravec" manželka je >:D Já mám sedan 1,4/50kW a nějaký ten koník navíc by se šiknul. Jinak ale to auto je zcela bez problémů, nevím co je to dolívat olej, což ovšem neplatí o benzínu ;-) Nezmínil jsem diesely, protože bych diesel nechtěl - nic proti ničemu, ale jsem prostě benzínový typ. Takže co bych doporučil? Moje žena by mi neodpustila, kdybych měl o jeden válec víc ve svém sedanu, než ona v kombíku...ne, dělám si pr*el - záleží na Tobě, kolik do toho chceš nacpat peněz a jestli to má vůbec smysl.
  • 00 Reagovat !

foto