Škoda Fabia

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia

• « 00 Reagovat !

foto

10.09.02  10:53

« to Cleaner

Neříká se náhodou tomu Tebou popisovanému manévru objíždění? :o))))
  • « 00 Reagovat !

foto

10.09.02  10:47

« Re: nova zkusenost s 1.4MPI

Hele předjíždět se dá i Fabkou 1.0, jenom jde o to koho a kde a hlavně přitom myslet (myšlení je vůbec moje silná stránka)
  • « 00 Reagovat !

foto

10.09.02  10:46

« Re: Podobná akce jako u Říčan

imaxim-jenze tohle je uz za dva dny 5 mrtvych na stejnem miste!
  • « 00 Reagovat !

foto

10.09.02  10:45

« to ladao

Nebuď hned tak ukřivděný. Chápu, že na Tobě zanechalo to svezení takový dojem, že jsi přišel o část svého omezeného počtu již tak hodně zchátralých mozkových buněk :o)))

Já jsem neuvedl, že jsem odborník. Těší mně ale, že Te to napadlo ;o)

Jen se zajímám o věci kolem E31 a zjišťuju, co ano a co ne. Jsem si jistý, že jsem v tomto poznávání dál než Ty. Nevěš ale hlavu. Věřím, že i přes Tvůj věk by se Ti ty informace podařilo získat také.
  • « 00 Reagovat !

foto

10.09.02  10:45

« Re: 2 smarty -nehoda u Rican

Tady ty stodvacítky jsou hrozně rychlý auta. Jejich řidiči pak strašně riskujou a to je pak moc nebezpečný.
  • 00 Reagovat !

foto

10.09.02  10:43

« Podobná akce jako u Říčan

Já Vám popíšu co je černá kronika - stalo se před 14 dny mezi Albrechticema a Krnovem. Znám jenom příbuzný toho vola.