Škoda Fabia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
« to ladao
Nebuď hned tak ukřivděný. Chápu, že na Tobě zanechalo to svezení takový dojem, že jsi přišel o část svého omezeného počtu již tak hodně zchátralých mozkových buněk :o)))
Já jsem neuvedl, že jsem odborník. Těší mně ale, že Te to napadlo ;o)
Jen se zajímám o věci kolem E31 a zjišťuju, co ano a co ne. Jsem si jistý, že jsem v tomto poznávání dál než Ty. Nevěš ale hlavu. Věřím, že i přes Tvůj věk by se Ti ty informace podařilo získat také. -
« Podobná akce jako u Říčan
Já Vám popíšu co je černá kronika - stalo se před 14 dny mezi Albrechticema a Krnovem. Znám jenom příbuzný toho vola.
"Jsem kluk 21 let, Opel Kadet GSi, starý tři týdny, přítelkyně 19 let, její bratr 11 let a kamarádka 16 let. Takhle pátek večer co se tradičně nehonit s kamarádem co má Golfa, směrem na Krnov je přece nová silnice, před tou nejostřejší zatáčkou (reálně do 100km/h), předjedu Golfa co jede 120, moje stoleté tlumiče to vydrží, dostávám smyk, kontruji, neovladatelně letím do protisměru a tam Honda Acord, nic netušící pár 50 let. Náraz, Honda letí zpátky ke Krnovu, já a přítelkyně jsme mrtví (proč bychom se připoutávali) její bratr seděl mezi sedačkami jako klasické díte, vyletěl předním oknem, večer umírá v nemocnici v Brně, její kamarádka zůstala zakleslá za sedadly, má jenom zraněné kyčle a trošku psychiku. Manželé v protijedoucím autě mají airbagy, vnitřní zranění jsou silnější, umírají po několika dnech. Takže jsem zabil dvě sousedovi děti, dva nezůčastněné kolemjedoucí, ale to nevadí, za ten požitek z auta to stálo, co na töm, že mi všichni říkají, že to není 120cítka. Aspoň jsem v Bruntálských statistikách - nejhorší nehoda za 30 let, svědci se při pohledu na ty auta zhroutili."
-
« Re: to ladao