Škoda Fabia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
« to ladao
Nebuď hned tak ukřivděný. Chápu, že na Tobě zanechalo to svezení takový dojem, že jsi přišel o část svého omezeného počtu již tak hodně zchátralých mozkových buněk :o)))
Já jsem neuvedl, že jsem odborník. Těší mně ale, že Te to napadlo ;o)
Jen se zajímám o věci kolem E31 a zjišťuju, co ano a co ne. Jsem si jistý, že jsem v tomto poznávání dál než Ty. Nevěš ale hlavu. Věřím, že i přes Tvůj věk by se Ti ty informace podařilo získat také. -
« Podobná akce jako u Říčan
Já Vám popíšu co je černá kronika - stalo se před 14 dny mezi Albrechticema a Krnovem. Znám jenom příbuzný toho vola.
"Jsem kluk 21 let, Opel Kadet GSi, starý tři týdny, přítelkyně 19 let, její bratr 11 let a kamarádka 16 let. Takhle pátek večer co se tradičně nehonit s kamarádem co má Golfa, směrem na Krnov je přece nová silnice, před tou nejostřejší zatáčkou (reálně do 100km/h), předjedu Golfa co jede 120, moje stoleté tlumiče to vydrží, dostávám smyk, kontruji, neovladatelně letím do protisměru a tam Honda Acord, nic netušící pár 50 let. Náraz, Honda letí zpátky ke Krnovu, já a přítelkyně jsme mrtví (proč bychom se připoutávali) její bratr seděl mezi sedačkami jako klasické díte, vyletěl předním oknem, večer umírá v nemocnici v Brně, její kamarádka zůstala zakleslá za sedadly, má jenom zraněné kyčle a trošku psychiku. Manželé v protijedoucím autě mají airbagy, vnitřní zranění jsou silnější, umírají po několika dnech. Takže jsem zabil dvě sousedovi děti, dva nezůčastněné kolemjedoucí, ale to nevadí, za ten požitek z auta to stálo, co na töm, že mi všichni říkají, že to není 120cítka. Aspoň jsem v Bruntálských statistikách - nejhorší nehoda za 30 let, svědci se při pohledu na ty auta zhroutili."
-
« Re: to ladao
Za to ty jsi odborník Hufe na slovo vzatý nejen na M 3, Audi RS 4, Seat Leon Cupra, ale i na celou osmičkovou řadu BMW. Jen tak dál komický človíčku. Já se v r. 90 v Anglii vezl v osmsetpadesátce, zatímco ty jsi v té době teprve zjišťoval co to je Walkman ty troubo a to ještě kdoví jestli. -
« Re: 2 smarty -nehoda u Rican
jo dival jsem se ten predek toho seatu nebyl vubec zdeformovanej a jelikoz rikali exitus obou rodicu ve predu tak mi bylo jasne ze nebyli privazani... A TO JE ZASE JEJICH BLBOST protoze podle toho jak vypadalo to auto bych rekl ze to mohli s vysokou pravdepodobnosti prezit... A ten * se S125 ten zakalil ? Docela bych mu to pral... Nekdy si rikam ze ridici techhle vraku jsou ti nejarogantnejsi na silnici (teda az po kamionacich) -
« 2 smarty -nehoda u Rican
Byl jsem u te bouracky, fakt husta a ten ridic Skodovky musel byt *! Bylo to v nedeli navecer, kdy se Prazaci vraci domu. Jsou to kolony dlouhy nekolik kilometru a on se rozhodl predjizdet se S125 a se 4 lidma! Chudaci v tom Seatu a ty deti, co ted budou bez rodicu! Na druhou stranu ty rodice pravdepodobne nebyli pripoutani, protoze na prednim skle byly pekny pavouci! A dnes rano se o 100metru blize k Ricanum odehrava neco podobneho, silnice je tam opet uzavrena, jsou tam mraky hasicu a zachranek, dokonce uz tam prijizdeli policajti a videl jsem jak se nekoho snazi ozivit, fakt husty, jak ta nedele, tak dnesni rano! -
« Re: nova zkusenost s 1.4MPI
akorat pouceni pro mne, pokud nemam auto u kteryho vim jak akceleruje a ze to stihnu tak nepredjizdim .. kdyz jsem jel po tech okreskach s MPIckem tak jsem delal tak 40% predjizdecich manevru co obycejne delam svym 16V... a prave proto premyslim o necem vic pruznejsim abych si mohl byt jeste mnohem vic jistej pri predjizdeni ze to stihnu - ne jen kvuli maximalce atd... -
« Re: nova zkusenost s 1.4MPI
Hmm ted nemluvim primo k fabii MPI ta preci jenom porad nejak akceleruje... Ale vcera byla v TV hnusna bouracka a to jenom diky tomu ze se nejakej idiot se škodnou (rozumej schade hundert-zwanzig) predjizdel na rovince a uz se nestihl vratit do svyho pruhu... fakt je ze asi ten s tou ibizou ci co to bylo mel taky naslapnuto podle me tak 120-140... I tak hnus...
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!