Škoda Fabia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
« Re: Palubni Pocitac to peta
ku.va co to tu trepes za somariny ? Kdes na to prisel, na ta sva tvrzeni ? Pokud by se chtel KDOKOLIV hadat, at doda presne podklady - ja si zapisuju kazde tankovani, ujete kilometry, spotrebu dle PP i spopcitanou. A tvrdim, ze mi PP promeroval v prvnim roce a neco bez chipu uplne stejne, jako promeruje po chipu - a tedy ze chip KERSCHER nema na presnost PP vliv. Moje spotreba kolisa dle PP od 3,3 do 5,4 (vzdy udaj za konkretni tankovani, tj. alespon 800km), dle realu od 3,6 do 5,5 a v dlouhodobych prumerech jsem nemel nikdy (dle PP) vyssi spotrebu nez 4,2 (za 5500-6500 km) a dle realu jsem nikdy nesel pres 4,5l.
Jednotliva mereni a rozptyl PP od skutecne spotreby se lisi od 0,2l/100km po 0,7l/100km dle stylu jizdy a topho, zda JEZDIM SPIS DELSI TRASY, NEBO SPIS PO MESTE. -
« Re: Problém s vnút. cirkuláciou
Pak to pošli Přemkovi do Receptáře, třeba to nějakému výrobci udá:-). Já bych si to třeba koupil hned, dejme tomu do 1000 Kč, no bude potřeba prodat tak 3000 kusů, aby se to někomu vyplatilo zařadit do výrobního programu a to jen tak někdo neriskne. Nápad je to dobrý, výrobce ale s Oktávky Volvo dělat nesmí a podomácku si to také málokdo udělá, škoda... Ten smrad je cítit i ve skoro novém autě (1000 km) a že se to má vysušit nikdo neví... -
« Re: Palubni Pocitac
0,15L na 100km - to je skoro zanedbatelné, ne? Takto precizně mě osobně to nikdy nenapadlo měřiti. To už může být skoro i odpaření z nádrže :-), ale že po chipu Kerscher ukazuje Oktávka typicky o 0,50 i více litrů méně spotřeby (a tedy chip Kerscher bere více než ukazuje PP) je věc známá a mnohokráte popsaná, je tu někdo z Oktávkou TDI a slavným chipem Kerscher, kterémuz to neproměřuje o půl litru? -
Diamant 15.11.02 20:56
« Re: Problém s vnút. cirkuláciou
Ja uz pracujem na zariadeni, ktore po odstaveni auta este bude cca 3 minuty vetrat na 2°. A ked sa uz tomu budem venovat, tak chcem aj funkciu, ktora po odomknuti auta spusti opat na 3 minuty ventilator, ak je v aute teplo. To som odkukal z Volva S80. Uz som aj urobil prieskum ovladania ventilacie a klimy (musela ist von aj stredna cast pristrojovky). Takze teraz to uz stoji len na mojom nedostatku casu. -
Diamant 15.11.02 20:50
« Re: Palubni Pocitac
Mne po cca 20.000 km vysiel v priemere rozdiel PP oproti skutocnosti 0,15 l v moj neprospech. Ale zistil som, ze ak jazdim na dlhe trasy mimo mesta, tak ukazuje skor viac, nez skutocnost a v meste (ked je spotreba vyssia ukazuje menej. Ale ja sa tmolim hlavne po meste. -
« Palubni Pocitac
Heledte jsem zjistil ze me PP * jeden promeruje cca 0.7 litru v muj neprospech ?? Je toto normalni. Jezdim dle PP za 6.3 a dle dlouhodobeho tankovani za 7.0 litru.... servisu ze je to prej normalni ? Je to tedy normalni. Mate nekdo podobnou zkusenost ? Dikes -
Diamant 14.11.02 19:49
« Re: Problém s vnút. cirkuláciou
Ano, je to tak. Je dobre pred odstavenim auta tu klimu vypnut a trochu vysusit. Samotny vysusac je mokry od vyzrazanej vody a samozrejme aj cele potrubie je studene a ciastocne sa na nom zraza voda. Kedze je tam vsade casom prach, tak je to zivna poda pre kadejaku pliagu. Mne sa preto najlepsie osvedcilo to vysusenie klimy. -
« Re: Problém s vnút. cirkuláciou
Já se v klimatizacích nevyznám, ale empiricky jsem zjistil, že klima chvíli smrdí jenom když se nějakou dobu jezdí s vypnutou a pak se zapne. Vzhedem k tomu, že ji nevypínám, tak nikdy nesmrdí. Alespoň takhle funguje automatická klima u Mondea a Climatronic u Oktávky. -
« Re: Problém s vnút. cirkuláciou
Nejcasteji to byva hniloba/vlhost v nejakem
filtru, ktery filtruje vnejsi vzduch. Dalsim
duvodem je vlhkost z klimatizace. Pomuze bud
vymeneni mikrofiltru (jestli je to ale opravdu kvuli tomu),
coz je ale na 800 km docela draha sranda. Pry take
pomaha nejaky sprej proti plisnim...
Ja mam jine auto s klimou a smrdi mi to take.
Po vymene pyloveho mikrofiltru to na cca 100 km prestalo a pak to opet
zaclo zapachat. Nekdo tvrdi (viz. archiv a tema o klimatizacich),
ze je to kvuli kondenzaci vlhosti v systemu vzduchove
cirkulace (klima pri ochlazovani vzduchu vzduch zaroven vysusuje a vlhost se ve vymeniku usazuje)
a pak pry pomaha klimu pred koncem jizdy vypnout
a pustit na par minut vetrak na plno, cimz se
usazena vlhkost vypari.
Nebo muze byt take ucpan odtokovy ventil vyparniku
klimatizace a voda z vysouseneho vzduchu pak
nema kam odtekat a ve vymeniku zahniva.
Toliko teorie. Jak a proc je to u tveho auta (Fabie?)
nevim...








Znamená to tedy, že lidé s tímto chiptuningem si typicky stěžují na chybné údaje o spotřebě. Nic víc jsem říci nechtěl. Pokud je pravda, že Octavia TDI ukazuje chybné údaje i bez tohoto chiptuningu, o tom nemám žádné zprávy a ani nikdo, koho jsem se ptal, milý Fijo, to nepotvrdil.
Je proto důvod psát o ku*vach a magorech, milý Fijo? Ta tvá Octávia TDI už má pár let za sebou, to je MR1999?