Škoda Fabia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
« Re:
ta sazka by me taky zajimala :-) Tvrdil si Buchlovsky kopec ve dvou, tak se to nesnaz ted narychlo menit na plne nalozene auto. To je jasny ze kazdy plne nalozeny auto, se standardnim pomerovym vykonem, ma problem s akceleraci. Jinak ja sam v kratke Fabce 47 kW klidne jedu Praha- Brno 130 kopec nekopec. -
-
« Bez nadpisu
Ad kocik - golfove hole BeBe pasuju iba po uhlopriecke, v ziadnom inom aute taky problem nebol. Kupoval som ich koli uspore miesta - po zlozeni su to iba kolieska a zopar tenkych trubiek. Dalej hlboky kocik, po zlozeni podvozku uz nie je kam dat vanicku (na vrch podvozku nejde koli rozmerom kufra, vedla podvozku sa uz nezmesti). Tieto dva kociky som mal a v ziadnom aute s nimi problem nebol, vratane krpateho Clia. Koli kufru Fabie som musel kupovat treti, ktory sa sklada podivuhodnym mechanizmom do vyslednej akejsi kocky a ten uz sa zmesti bez problemov. Zrejme preto, ze je Made in Germany :-)
Netvrdim, ze sa tam ziadny kocimk nevlezie, ale je treba pri jeho kupe davat pozor na to, co sa do Fabie zmesti. A kombi od Fabie tento problem neriesi. Evidentne je vam trnom v oku, ze som na to upozormil. -
« Bez nadpisu
Kludne na toto mozem vsadit hocikolko, pretoze su miesta, kde plne nalozena Fabia na hocijaky stupen viacej ako 70 nepojde. Viem o com hovorim, jazdim tadial pravidelne (bohuzial obcas aj na Fabii). Radsej nemachruj, mohlo by ta to zbytocne stat kopu penazi ;-) -
« Re: Re: Re: Re:
To Luf:tak dobře,bydlíme mám takový dojem koudek od sebe/mám kombi 1.2 47 kolik vsadíš na to že na čtverku hore každým kopcem v Buchlovských horách pojedu min.devadesát?Navrhuji 5000kč.Jinak by se to dalo i na pět,ale je tam pár kritických zatáček.A bylo by to o držku.
Máš nabídku tak se ukaž,že nejsi jenom mluvka.
Jinak složený kočárek se nám pohodlně vlezl i do Favorita taže nevím aký kočiar si mal na mysli :) -
« Re: Re: Re:
Fabia ma hlavne problem s tym, ze do kufra sa pohodlne nezmesti kociar. A v tomto ani kombi nepomoze, proste medzi podbehmi je na sirku prilis malo miesta. Absolutne cisla este o vyuzitelnosti kufra nehovoria nic. BTW ak ma niekto poziadavku na ABS, 2xabg, klimu a velky kufor, preco nejde o tredu vyssie? Cena bude cca. rovnaka, ale auto bude dosplejesie a praktickejsie (vid. sucasne zlavy na 307, Astra predchadzajucej generacie, korejci a pod.)
A este o tom, ako niekto pisal o jazde s HTPkpu v Buchlovickych kopcoch - HTP 47kW sa s dvomi ludmi hore kopcom ledva drzala na 70km/h na 4ty prevodovy stupen. Ziadne dam 100 na tempomat a idem si. Nemystifikujte, vyzerate potom ako idioti ;-) -
"-- skrytý --" 13.11.05 20:45
« Bez nadpisu
Jaké byste doporučili zimní pneu na krátkou Fabii ?
Pokud nehodláš jezdit po horách v hlubokým sněhu, tak určitě 185...bude mít lepší trakci. A osobně, pokud by nezáleželo na penězích, bych šel do Michelinů. :D
Rozměr 165 nebo 185? Barum Polaris 2, Michelin Alpin A2, Sava Eskimo S3 nebo Good Year Ultra Grip 7? Díky za tip. -
Charlie 04.11.05 14:04
« Bez nadpisu
to paulz:
Objem kufru je u fabie combi dost zavadejici pojem.
Vnitrni rozmery kufru 206sw:
5. dvere spodni hrana zadniho operadla 80 cm
5. dvere horni hrana zadniho operadla 50 cm (fabie combi 71 cm)
sirka mezi podbehy 114 cm (fabie combi cca 100cm)
vzdalenost podlaha roletka cca 50 (fabie +- taky)
206sw ma navic hranu s podlahou a moznost otevreni okna 5. dveri
Strecha fabie se svazuje uz za sedackama a jde hodne prudce dolu.
Dalsi limitem je vstupni otvor 5.dveri. Ten se velikosti od hatche moc nelisi narozdil od 206sw proti klasicke 206.
Do 206sw dam 72cm stereo televizi v krabici na sirku s tim, ze jen povolim zamky zadnich operadel. Do fabie combi jsme ji museli dat na delku a sklopit zadni sedacky.
Pro informaci uvedu rozmery te krabice:
Šířka balení : 823 mm
Výška balení : 690 mm
Hloubka balení : 587 mm
Kdyz jsem se koukl poprve do kufru fabie combi tak se mi zdal proti 206se strasne hlubokej, ale to je asi tak vsechno. Hodne zalezi, co v nem vozis. -
« Re:
To Mezek:vždyť jsem psal,že Fabie kombi není klasické kombi.
Jinak jmenuj v této třídě praktičtější?206SW má tak malý kufr,že se nemůže vůbec srovnávat.Jinak i bývalý majitel např.O1 se klidně může snížit do FK,prostoru mimo šířku je stejně a kufr 422 litrů zas není o tolik menší.
Koneckonců Fabie kombi se dost kupuje i na západních trzích,jako druhé auto do rodiny,není velké a na nákupy ideální.
Jinak škodovka zřejmě ví co má vyrábět 10% nárust v této době je víc než ůžasný,přičemž nárustu bylo dosaženo na zahraničních trzích,na našich byl mírný pokles/pouze každá sedmá škodovka se prodá u nás/.
Jinak kdyby např.Fiat prodal na domácím trhu poze 13% vyrobených aut,tak už jde dávno do kytek. -
mezek 04.11.05 11:07
« Bez nadpisu
paulz: Když si přečteš, kolik litrů které auto má, tak těch 260-270 l. je průměr. A musíš počítat s tím, že auto segmentu B si koupí hlavně člověk, který už takové auto měl. Nebo menší. Pochybuju, že majitel Octavie nebo Astry, Meganu, Stila a pod. půjde koupit malé auto. Snad jen jako druhé do rodiny. A tam se taky na kufr nekouká...
A hlavně je důležitá skladnost kufru. Jsou auta se 400 litry a větší bednu v tom nepřevezeš. Fabia sedan, Octavia /tam sice ano, ale jen s otevřenými pátými dveřmi/.... Nebo Fabia Combi - sice velký kufr, ale s většíma předmětama to je taky těžké. Vadí sklon střechy. Na pohled je hezký, ale v praktičnosti... -
mezek 03.11.05 21:30
« Bez nadpisu
paulz: Takže Vám v pohodě stačí 260 l. Já mám těch 297 l. A když stačí 260 l. ve Fabii, proč myslíš, že by ten samý objem nestačil u Grande Punta? Nepočítám s tím, že by nějak ohrozil pozici Škodovky /na to jsou češi, no.../, ale mezi ostatníma konkurentama asi vítr udělá. Ceny bych se nebál, podívej na nové Clio III. Až se u nás lidi odnaučí "Fiat = děs", potom zjistí, že jsou i "velká" a kvalitní auta...
Když se náhodou objeví něco, co normální hatchback nepřeveze /ani po sklopení sedaček/, není nic jednoduššího, než zajistit odvoz jinak. Např. většina velkých obchodů tuto službu nabízí a v blízkém okolí zdarma. Na to ostatní stačí pořádně využít celý kufr.
Souhlasím, že Fabia Combi je druhá nejhezčí škodovka. První je Fabia WRC. Vlastně, ještě jedna je nejkrásnější... 110R !!!








Proboha v kterém místě by mě to tam nemělo jet víc než 70km/h?
Nad 70km/h na čtyři udržím bez problémů i do kopce nad Hrozenkovem a ten je větší,navíc je tam svinská zatáčka/no ve čtyřech dospělých nevím,to jsem tam nejel./
Jinak pokud někdo nechá spadnout čtyřku kolem 70km/h tak skutečně se hore kopcem povleče-chce to min.kolem 80km/h.
Jinak kopec nad Slavkovem ve čtyřech není problém zrychlit z 80 na zhruba 110 taky na čtverku.
V jaké Fabii jsi jezdil?