Škoda Fabia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
« Re: Přesnost rychloměru
Mitsi:Myslel jsem to tak,že na testeru se musí nastavit co měříš za auto a typ motoru a věř že i takovou maličkost může "mechanik" zmršit.Ty karty to snad řeší.V tom případě má pravdu tester.Mě se třeba stalo,že se mechanik nestačil divit co motor ukazuje za hodnoty a že ho prej mám na vyhození.Přišel jeho kolega a povídá :"Von má jednašestku vole,musíš to přepnout".Aháá,no všechno je v pořádku.S těma čipařema souhlasím. -
"-- skrytý --" 27.11.02 13:18
« Re: Přesnost rychloměru
Ad RV: na originalnim testeru od vyrobce se pouze meni karty pro ten ktery konkretni typ vozu / motoru a naprostou vetsinu merenych (opakuji "mezenych", nikoli "nastavovacich") hodnot nelze nijak ovlivnovat. K cemu by to ostatne take bylo, kdybych mel moznost si napr. nastavit, kolik mi tester ukazuje otacek motoru, aniz by se ty skutecne otacky nejak zmenily...? Tester navic ukazuje otacky digitalne, zatimco otackomer na palubce pouze rafickou ve vztahu ke stupnici (oboji muze byt spatne nastavene / smontovane z vyroby). Nehlede na to, ze v samotnem budiku je digit./analog. prevodnik, ktery muze rovnez kecat, zrovna tak jako elektronicky rychlomer. Prave elektronicky rychlomer lze navic snadno preprogramovat a nepochybuji o tom, ze to take rada "chiparu" dela, aby presvedcili zakaznika, jak se jim jejich dilo povedlo... Ze jim to ve skutecnosti ovsem nejede o moc vic nez predtim, toho si vetsina spokojenych zakazniku ani nevsimne (a rada...). A i kdyby, stejne to nepriznaji. Hlavne, ze maji tacho maximalku tzv. "az za roh". -
"-- skrytý --" 27.11.02 13:04
« Re: To: fija, Diamant
Sorry chlapci, moc se omlouvám že jsem vás trochu potrápil ale není to Fabie ani nic od VW.Takhle se prezentuje Xsara MR2002 s multiplexem.Já jsem to chtěl uvést jenom jako příklad jiného konstrukčního uvažování a zapoměl jsem dodat typ auta.No původně to měla být Fabie kombi ale nějak se to změnilo - nevadí. Škodovky jsem vystřídal skoro všechny až po Feldu takže se rád něco dozvím i teď. -
"-- skrytý --" 27.11.02 13:03
« Re: 2 Mitsi
Ja se prece nedohaduji, kolik komu jede Skodovka podle jejiho tacho. Je jen tvrdim, ze tachometry prave u Skodovek si rady a silne vymysleji, tj. prehaneji. Jen se podivejte, jakou rychlostni kategorii pneu na to standardne obouva vyrobce. Pak vam bude jasne, ze vyrobce by musel byt uplny blazen, kdyby by obul na auto, ktere jede 230 km/h (byt treba z kopce) gumy jen v "H", tedy do 210 km/h. Z toho musi byt jasne, ze nekde je chyba: ano, rychlomer je az presprilis optimisticky! -
« Re: To: fija, Diamant
--- je tam dokud neni dostatek vzorku pro nejakou smysluplnou hodnotu.
Pri brzdeni motorem samozrejme MUSI ukazovat 0.0 jelikoz strikacky samozrejme nezerou nic pokud neni stisknutej plyn. ALE samozrejme je to omezeno otackami kde na kazdy prevodovy stupen je zadano kdy se ma zacit dostrikovat palivo - tj. ECU se brani chcipnuti motoru... -
« Re: Spotřeba versus klimatizace
To fija!!!! Nevím, co znamená, že styl mých příspěvků připomíná Oktavii. Asi jsem na téma Oktavie někdy psal, ujel jsem s ní 120000. Podepisuji se stále stejně. Ale ty vykřičníky používám pro zdůraznění, protože neumím používat - teď ten strašnej, pro mne nepochopitelnej termín - HTML Tagů. -
« Re: To: fija, Diamant
pekoz> okamzita nema nikdy --- l/100km To ma jen dlouhodoba po vymazani - tj. na "jednicce" po delsim stani, na "dvojce" po rucnim smazani. Okamzita ukazuje pri stani nesmysly. Pri brzdeni motorem ukazuje okamzita (u zahrateho motoru) nulu, u studeneho ukazuje "neco malo". -
"-- skrytý --" 27.11.02 09:34
« Re: To: fija, Diamant
Při volnoběhu --- l/100(až do rychlosti 20)jinak na volnoběh ale při vyšší rychlostí "05","08","1,5" - různě.Je zajímavé že při brzdění motorem ukazuje taky zhruba stejně - měla by tam být "0" nebo ne ?(Astra 98 má "0").
Ze začátku mi to vadilo - 20 už je dost ale ta rychlost je rozhodující pro některé další funkce.
Programátoři si asi trochu usnadnili život.Už jsem si zvykl a nakonec jak vidím asi je to OK. -
« Re: To: fija, Diamant
JakubJ> no tak to mas "stare provedeni" PP, ktere pri stani ukazuje spotrebu "vycucanou z prstu" - protoze neumi ukazat nekonecno a je to v l/100 km. Neumi prepinat. Mam stejny PP. Okamzita spotreba proste nesedi. Ale da se s tim zit :-))) A ten silnej motor ... :-))) -
« Re: Bouchani od podvozku
Něco podobného mi dělaly vyzpěra stabilizátoru to jsou ty tyšky na končích mají kulové čepy a to dělalo ty rány.
Další problémová věc je uložení motoru proto se taky dělaly ty motory s dírou po rozjezdu aby nevymlátily silentbloky! Na uutech kde byla odstraněna díra na plynu lítá po 15 000 km agregát od dorazu k dorazu to by také mohlo být ono! každá guma má jistou tuhost a je možné že pokud dáš měkčí gumy stačí rázy při rozjedu a pod zachytit§ -
« Re: To: fija, Diamant
Silnej motor je to 1.6 (55 kW). Je to MR2001 a u stojiciho auta to ukazuje l/100km a NEJAKOU (pokazdy jinou: 0.5, 11.8...) hodnotu. Ta hodnota se nekdy strida s nulou. Nekdy se tusim i zmeni na nejakou jinou. Rozhodne na to, co se deje na displeji, nema vliv to, kdyz slapnu na plyn a roztocim motor do otacek. Docela se tem softwerarum od VW divim, ze to nechali v takhle ostudnym nedodelanym stavu. Kdyz PP resetuju, tak to do rozjeti (a jeste kousek) ukazuje prumernou spotrebu "---". To bych povazoval za kulantni reseni i pro okamzitou spotrebu u stojiciho auta (pokud PP nema umet l/h) a ne ty brikule, ktery mi to predvadi. :-) -
« Ako re-aktivujem Safe system u centralu ??
Prisiel (v noci) zlodej a pokazil mi zamok dveri (aj cosi pobral so sebou). Odvtedy mi vsak nejde "safe system" u centralneho zamykania. (ked sa rozbije sklo dveri, nemali by sa dat otvorit dvere pomocou packy na dverach - cudlik nevyskoci hore). Da sa to znova nastavit do povodneho stavu ? Napr. pomocou VAGu ? Alebo mam len spalenu nejaku poistku ? Central vsak funguje dobre. Zamyka a odomyka. (cetral s dialkovym ovladanim nemam, je to skodovacky central, montovany pri predaji v servise). Help please !!







