Škoda Fabia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
« Re: kolisani otacek
To RV : jasne.... jednou jsem klapku cistil. Me uz to jednou udelalo, kdyz to bylo auto nove. Tehdy to byla zavada na rele J17. Ano, mam CIMBU, ale to funguje OK. Vim, ze patris k pesimistum ohledne cipovani, ale o tom uz tady toho bylo napsano dost a svuj nazor nezmenim. Spis to ma na svedomi nejake cidlo..... uz jsem mel potize i s cidlem teploty nasavaneho vzduchu. Asi ho necham vymenit, protoze to vypada, ze slo do kytek. Zajdu na diagnostiku a uvidime. -
« Re: kolisani otacek
hmm no ja jen ze zkusenosti z tohodle bych checknul lambda sondu... ale fakt nevim...
BTW!!!! POSLOUCHEJTE VSICHNI... Pred nejakou dobou se mi opet rozsvitilo EPC ... normalka stalo se parkrat po case zhaslo... Jenomze se zaclo obevovat divne chovani pri rozjedech a nejaky spatny tah odspodu a EPC po skoro 2 tydne ne a ne zhasnout. Tak jedu do servisu at mi to projedou VAGem a OUHA - VADNE CIDLO BRZD!!! A PRITOM Svetla svitily, tim jsem si jistej na 100%... tak mi ho vymenili (220kc+200 prace) a od te doby vse OK... Takze tady je videt co udelat blby cidlo brzdovyho pedalu s elektronikou motoru... Uz jsem parkrat slysel, ze motormanagement techle benzinovych 1.4 sracek (at uz MPI od skodovky ci 16V od VW) jsou na * a velice citlive na vse mozne -
"-- skrytý --" 28.11.02 13:47
« Re: To: fija, Diamant
Díky ,tak jsem si to pořádně pozpátku prošel a asi to bude podobné jako starší octavie akorát ty "nerozhodné" stavy výpočtu jsou blokované zobrazováním až od okamžité rychlosti 20km/h.Jak říkám programátoři jsou ***.Několik jich tady zrovna sedí- prevíti. Ještě jsem si vzpomněl jak se tu dohadujete o přesnosti palubky Škoda. Viděl jsem na některém z minulých INVEXŮ "nebo že by to byl Strojírenský?" jakousi jednoúčelovou stolici na nastavování palubních desek pro Fabii. Mělo to jestli se dobře pamatuji demonstrovat možnosti počítačového rozpoznávání obrazu. Pracovalo to asi takhle: Palubka byla upnutá do držáku -přijela pod kameru která byla připojená k PC (zjednodušeně)-počítač vygeneroval data pro rychloměr,otáčkoměr(jsou to jenom měřáky i když odolné) a pro ostatní včetně kontrolek-ručky se někam pohly -přes kameru vyhodnotil polohu ručiček a stavy kontrolek a zpětně zavedl korekci dat pro zprávnou předpokládanou poloh- uložil do paměti palubky. No a jelo se pro další.Vypadalo to moooc pěkně.Nevím jestli to byl jenom prototyp nebo už to někde běhá ve VDO (Autopal?).Bylo to prezentováno jako zakázkový vývoj. No a jaké to má vlastně tolerance? Detaily už nevím profesně mě tehdy zajímalo hlavně to PC a kolem něj - na svou dobu to bylo nějaké dělo. -
« sice se jedna o Felicii, ale...
Zdravím,
omlouvám se, že se nejedná o Fabii ale o Felicii, ale mám tenhle problém.
Jestliže stojí auto přes noc venku (jinak parkuji v garáži) a je vlhko - déšť, mlha (prostě pocasi dnesnich dnu), ráno se stane, že po nastartování jakoby jel motor na tři válce - kucká to a skáče...to v tom lepším případě. Před dvěmy dny se mi stalo, že jsem takhle doskákal 200 m a pak se se mnou auto přestalo bavit úplně. Po asi tříminutovém "přemlouvání" motor nakonec naskočil a po chvíli se rozjzel normálně. Tahle závada trvá cca 1-5 minut - podle toho, jak dlouho auto na vlhku stojí. Jestliže auto do této doby "nezdechne", motor se pak rozběhne normálně a všechno je ok. Jakoby se "někde něco" zahřeje a vše je ok. Výměna svíček, výměna těsnění sání (v servise) rovněž nepřinesla žádné vyýsledka. Výsledky servisního testeru hlásí "vše ok". Auto má najeto 140 000, ale tahle závada se více či méně projevuje posledních 50 000 km.
Nesetkali jste se už někdo s tímto problémem?
Díky moc za jakoukoli odpověď či typ na vadný komponent.
Pavel K. -
« kolisani otacek
Vazeni, vim ze to tu jiz bylo napsano, ale nechce se mi prohlizet vse a proto vas chci pozadat o radu ohledne kolisani otacek na volnoveh. Jde o to, ze pri jizde, kdyz vymacknu spojku spadnou otacky na cca 500 ot. a vyskoci na 800. Tohle padani se mi objevilo cca pred tydnem. Dalsi neprijemny jev - kdyz dojizdim na 2 rychlostni stupen a vymacknu ho pri dojezdu pri 1100 ot. motor necekane spadne na 400 ot a nekdy i zhasne. Nepripada mi to jako krec, kdyz 2 odradim do neutralu v takovychto otackach, ale nikdy predtim mi to nezhasinalo. Dalsi vec, ktera s tim asi souvisi je, ze mi stoupla spotreba dle PP z 0,8 na 1 - 1,1 l/h. Diky za Vas typ. -
« Re: to fija
Huf> to nevim, ale u mne tam taky nejde ani kapka, kdyz je motor zahratej. Ale kdyz neni, tak tam "neco malo" jde. Nevim proc, ale je to tak ......
Schvalne zkus postavit auto na kopec, nechat ho tam v zime pres noc, rano nastartovat a po deseti metrech tam prdnout dvojku a sjizdet z kopce bez plynu, brzdic motorem. U mne za tepla hned skoci na PP okamzita "0.0", kdezto zastudena kl;esa spotreba pomalu na 1.5, 0.9, 0.6, 0.4, 0.3 .... a to uz jsem dole pod kopcem, co ma 200m. Tak se to chova ... -
« Re: Spotřeba versus klimatizace
"keby si bol zapol vetrák na 4°, tak by ti to kľudne ukázalo aj 1,3 l/h" - možná tím, že i ten odběr větráku není malý, a jak známo, odběr el. se přenáší na odběr paliva, zkuste zapnout rozmrazování skla. Jinak tacho se nechá údajně zkalibrovat, aby ukazoval přesněji, pokud máte velkou odchylku.