Škoda Fabia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
« Re: to Beny_
to Yarreg: Nemám důvod kecat, kdyby mě chtěl s tou 2,5TDI V6 předjet tak k tomu měl dva pruhy v kopci, ale nestíhal. Tím spíš zase nehraju machra, neboť sem píšu asi podruhý a nekecám. Jak vidno nejlepší je každého za názor napadnout. A moje poslední zkušenost je, že ti co maj TDI se snažej všem dokázat, že jsou nejrychlejší. Uznávám, že jim to jezdí dobře a úsporně, ale na moderní benzíňáky se stejným objemem nemaj. -
« To> Hufnágl
Naopak kafráš blbiny ty. Ta spotřeba je skutečně tak (drobná poznámka tohle auto má nejmenší a zatím nepřekonaný součinitel odporu 0,26 mezi seriovými auty, zdůrazňuji seriovými). Přesnost PP mám otestovanou dle doplňování nádrže a je odchylka kolem 0,2l. Jinak tady nedělej chytrýho, protože Calibru znáš maximálně z obrázku. Díky malýmu součitelu odporu může prohánět daleko silnější auta. A s tvým TDI mi nedáš naprdel ani náhodou, možná se mě budeš chvíli držet. Závodil jsem s Pasatem TDI V6 a v kopcích jsem mu ujížděl. Takže se nevytahuj, protože to tvý udejchaný 1,9TDI na TDI V6 nemá i když je tuněný. -
« spotřeba Fabia Combi 1,4 50KW
Vážení,až po přečtení prvních reakcí jsem si uvědomil, co jsem napsal...
Tou "průměrnou" rychlostí byl míněn cca průměr rychlosti po dálnici - což sice reprezentuje podstatnou část cesty, ale určitě to není průměr dvou tisíc km v matematickém slova smyslu resp. ten, který by ukázal palubní počítač! Sorry :-) -
« Problémy po záruce
Nedávno mi začala svítit kontrolka stavu chladící kapaliny.V servise mi řekli, že čidlo je zalisované přímo v nádobce a tak ji vyměnili.Problém je ale ten, že to čidlo odešlo protože kapalina byla znečištěna pravděpodobně od oleje.Tím pádem mi naznačili že budu muset nechat měnit těsnění pod hlavou.Auto bylo vyrobeno v 07/2000 (1,4 44kw).
Vím že to byl celkem častý problém prvních Fabíí.Nemáte někdo zkušenost jestli lze tuto opravu uplatnit po záruce jako výrobní vadu, popř. za kolik to lze nechat vyměnit v "neznačkovém" servise (škoda servis chce 4000Kč).
Dík za odpověď. -
« to Beny_
Kecáš blbiny. Při průměru 160km/h nemá spotřebu 8l/100km skoro vůbec žádné auto. Dokonce si troufnu říct, že vůbec žádné. Zkus si vyjasnit pojem průměrná rychlost. Myslím, žes myslel ustálená rychlost 160km/h a to je taky dost divné, leč ne nereálné (znám přesnost PP Opelu). Caliba 2.0i je navíc dost slabotka. I já se svým TDI ji dám na * :o))) Rýp! -
« Spotřeba Fabia Combi 1,4 50KW
Vlastním téměř novou Fabii Combi 1,4 50KW ,najeto zatím 2000km, převážně po dálnici,prům. rychlost okolo 130km/h, dva lidé + cca 100kg v kufru. Průměrná spotřeba vychází okolo 8,5litru, což mi připadá dost hodně. Klesne to po ujetí více km, či je to dáno zimním obdobím, či je to normální ? Dík za Vaše názory. -
« Velká škoda!
Původním škodováckým motorům a převodovkám zvoní hrana
Do Škodovek nebudou od dubna dodávány současné „klasické škodovácké“ motory ani převodovky, jejich výroba totiž letos na jaře definitivně skončí. Poslední šanci koupit si nové auto značky Škoda s klasickým motorem 1,4 (50 kW) tak budete mít posledního března, našemu serveru to potvrdili zástupci mladoboleslavské automobilky s tím, že tyto motory budou nahrazeny tříválcovými agregáty 1,2/47 kW.
Automobilka Škoda Mladá Boleslav do konce března ukončí také mohutné přeškolování 1.200 zaměstnanců. Ti o svou práci nepřijdou, ale po přeškolení budou vyrábět zbrusu nové agregáty odpovídající konstrukci koncernu VW.
Převodovky pro Škodovku se vyrábí ve Strakonicích, v divizi Auto akciové společnosti ČZ, a také zde se management intenzivně připravuje na ukončení výroby stávajících převodovek a to k poslednímu březnu. O novém výrobním programu zatím informace nejsou.
Celková kapacita obou montážních linek škodovky na výrobu převodovek je 1.400 ks denně – nová převodovka MQ 200 se pro zajímavost montuje také v závodech VW ve Španělsku i Argentině.
-
« Re: to Ice74
Zrovna fabie s TDIčkem je hodně dobrá. Hlavně je nutný si uvědomit tu dynamiku vzhledem ke spotřebě. A s Fabií TDI za 4.5 litrů opravdu není problém. Po městě za 6 a rozhodně není brzdou provozu, spíš naopak. Já si myslím, že s tou dynamikou to opravdu není špatný. Musíte to srovnávat s konkurencí a tu podle mě TDI nemá. Alespoň ne v téhle třídě. A 1.4 TDI bude pro spořílky. A určite lepší (a dynamičtější) než SDI.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







