Škoda Fabia

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia

  • 00 Reagovat !

    foto

    15.01.03  00:00

    « to diamant

    to diamant:moc dekuji,urcite bych pokec.jestli muzes,tak:petr.bit@seznam.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.01.03  17:21

    « Re: to Beny_

    to Yarreg Dobrá, jak sleduju jeho příspěvky, tak mám podobnej pocit.
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.01.03  14:32

    « Klimatizace ve Fabii?

    Mohl by někdo popsat princip klimy ve Fabii v návaznosti na Octavie, do rubriky OCTAVIE jízdní dojmy od 1.4 - 1.8T a TDi ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.01.03  10:09

    « to smarty

    Bál jsem se, že ta návaznost na lemy blatníků (další část paketu) bude vypadat blbě, ale žádná tam není. Teď jsem s čumákem spokojen. Decentní a nevypadá tak strašně dodělávaně, jak ten předchozí. S ostupem času se mi přestal líbit, protože to byl nalepenec na stávající tvar. Zase byl nižší. To víš, pořád se vyvýjím :o)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.01.03  10:00

    « Re: to smarty 2

    vypada docela dobre, ale nejak mam v posl. dobe odpor k tem sitkam at uz vzadu u vyfuku nebo vepredu v tech dirach dole...
    btw si pamatuju ze loni jsi na timto kusem plastu ohrnoval nos... :)
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.01.03  23:59

    « omlouvam se,zapomel jsem 55 kW

    omlouvam se,zapomel jsem 1.4 16V 55 kW.dik.Petr
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.01.03  20:55

    « to Yaregg

    Fakt? 2? No tohle...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.01.03  20:33

    « Re: to Beny_

    sorry to nemělo být na tebe Beny, ale na toho pana přechytřelého Hufa to je tady na tomto portálu totiž největší brouk pytlík, který všechno zná a všude byl nejméně dvakrát no ne-li třikrát.Jo a ještě se neví který je který protože jednu dobu byli dva a nemohli se dohodnout
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 13.01.03  19:56

    « Re: fabia combi 1.4 16V

    Neviem, ktorú verziu 1,4 16V máš na mysli, ale tá silnejšia (74 kW) ožíva až vo vyšších otáčkach a to nie je to pravé. Teda pokiaľ nie si závodník a nemáš radosť, kým otáčky motora nenavodia v kabíne tú správnu atmosféru. Ak chceš, tak mi napíš mail a pokecáme súkromne. Aj ja som stál pred podobnou voľbou, tak ti možno budem vedieť poradiť.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.01.03  14:36

    « tak znovu... to K_O_K

    Mám zmrzlé ruky. Tady nasněžilo jak sviňa :o)

    Jasně, že první podmínkou jsou pneu. Každá brzda musí umět zablokovat kolo, ale jen z počátku. Při brždění z vyšších rychlostí notabene s plným vozem ale po chvíli ztratí vlastnosti vlivem přehřátí. Brzdný účinek se vytratí, někdy se k tomu ještě zvlní kotouče a vibrují. BTW, kotouč hned tak neschládne, takže opakované brždění je pro něj smrtelné.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.01.03  14:33

    « to K-OK

  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.01.03  13:27

    « to Hufnagl

    No možná by se teda dalo souhlasit i s brzdama. Ale to je stejně spíš o gumách - nebo ne? Kola se mi totiž zablokujou i na suchu spolehlivě. Povedlo se mi to jednou a nechtěně (teda okolnosti to vyžadovaly :o). Jen tak na zkoušku to trápit nebudu - ABS nemaje, nevyšoupu si přece plošky na gumách :o). Jinak souhlasím, že třeba ABS je na mokru dost velká výhoda. Byl jsem na něj zvyklej (z tátovi Sierry) a těžce jsem si zvykal zpátky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.01.03  12:36

    « Re: zrychlení

    Samozrejme, ze primarne za vse "muze" kroutak, ale je nutno vzdy uvest, pri jakych otackach. Zatimco tedy uvedeni hodnoty max. kroutaku "300Nm" ti nerekne absolutne nic, naprotitomu kdyz reknes, ze auto A ma 100kW a auto B taky 100kW, tak podle me nemusis ani uvadet otacky a vis, ze ty auto umi stejne. Je ti totiz jedno, jestli A dosahuje 100kW pri 2000ot (pak tam bude mit velku Mk) nebo B dosahuje 100kW pri 6000ot. (pak tam bude mit maly Mk, ale vysoke tocky). Pokud bude prevodovka cca bezeztratova a bude to vhodne zprevodovane, tak auta pojedou stejne.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.01.03  12:34

    « to kral´ zabijakow

    Jasně. Vzhled je otázkou. Komfort ani ne, ale každý upřednostňuje něco jiného. Lze jej ale objektivně posoudit. Jízdní vlastnosti závisí na typu a úrovni úprav (155R13 - junior versus 225/35ZR17 - Huf). Brzdné vlastnosti bývají všeobecně achilovkou starších aut. U Tvého BMW jsou brzdy možná i slabší, než u Fabie 1,4. Znám x případů, kdy majitel (jinak spokojený se svou ojetinou) velmi pomlouvá brzdný účinek. Je to spojené s tím, že dřív byly malé kola a do nich se vešly jen malé brzdy. Dnes mají nejmenší vozy 14" a trend se jednoznačně posouvá k 16" jako k výchozím kolům. Já i tak namontoval kotouče + desky sportovní - od OMP. Až teď můžu říct, že brzdy brzdí.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.01.03  12:21

    « Re: to hufnagl

    koukám, že jsem to napsal dost nesrozumitelně. Myslím diskutovat u kterého z aut je lepší.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.01.03  12:18

    « to hufnagl

    souhlasím s bezpečností a spolehlivostí. O ostatním by se dalo diskutovat. Jinak já jsem také tomu dotyčnému to auto náležitě pochválil ("To musí být úžasně úsporné a spolehlivé a toho prostoru všude kolem!" :o). Přece, když mě někdo sveze, nebudu do něj rejpat :o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.01.03  11:21

    « Re: to kral´ zabijakow

    To je ten motor co cinká. Kamarád mi půjčil Octavku s SDI. Popravdě čekal jsem to horší. Do 80 km/h jede celkem důstojně. Kolem toho 100km/h ještě tak nějak. Pak už je to tragedie. Nicméně po převážně město (třeba jako taxi) to nemusí být špatná volba. Asi bude díky absenci turba spolehlivější při vyšší kilometráži. Do těch 80 jede normálně. Silně mi to připomělo když jsem měl služební 1.9D Feldu. Po městě ideální auto mimo město špatný. Nicméně jsem chtěl říci, že mě docela rozesmál ten cinkot SDI. SDI prostě cinká :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.01.03  10:57

    « to kral´ zabijakow

    Moje řeč. Já bych taky nikdy nekoupil SDI. Sice jsem dal za TDI o dost víc, ale aspoň trošku to jede. Jen nemám rád, když je pro někoho jediný parametr vozu rychlost. Je to jistě dost důležité, ale ne na úkor bezpečnosti, komfortu, spolehlivosti, vzhledu, jízdních vlastností, brzdných vlastností atd atd...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.01.03  10:43

    « svezení ve Fabii

    řeknu Vám, že jsem se vezl (neřídil) ve Fabii. Byl to sedan SDI. A teda fakt moc nechápu lidi co taj 400 táců za něco takovýho. To moje 15 let starý a 8krát levnější auto, když už zavrčí, tak alespoň jede. Ta Fabka vrčí, vrčí a nic. Prostě takovej trochu rychlejší Zetor.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.01.03  10:33

    « to petrbit

    Souhlas se smartym. Ještě hůř, že chceš kombíka. Tam se 1,4 16V, který začne zabírat kolem 4.500ot/min., fakt moc nehodí. TDI je podle mně ideální. Je ale drahé. Co takhle 2.0? Moc pohodový motor. Navíc, kombík jde koupit bez DPH, takže to zase taková pálka není (nevím, jestli to jde u Tebe).

    S výběru bych vyloučil 1,4 16V 101PS a SDI. SDI je nejhorčí motorizace. Dlouhé kvalty a žádný Mk.

    Něco jiného by bylo, kdybys měl točení motoru do omezovače rád. Pak by Ti 101PS 16V nemusel vadit.

    Rozdíl v ceně mezi 16V a 2.0 je v Eleganci 25tisíc. Za to 2.0 určitě stojí. Od 2.500ot jede velmi příjemně.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…