Škoda Fabia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
"-- skrytý --" 19.12.05 14:10
« vložka zamku prednych dveri
Zlodej mi pretocil vlozky na oboch dverach .Neviete ci sa da "urobit" vlozka na povodny klucik od dveri-kvoli cipu v kluci?Otvaranie funguje teraz iba na central.
Skusal som vybrat vlozku podla navodu z knizky o fabii, ale nesla von(Fabia r.v.2000)Nevite poradit? -
« Cvakani spojky
Dobry den, nevite nekdo jestli je normalni(u Motoru 1.2 HTP 47kW), ze mi spojka, pri nastartovanem motoru, na neutral, pri seslapovani a vyslapovani cvaka, zhruba v mistech kde je normalne zaber. Mam to auto asi 3 mesice. Tak nevim zda-li je to normalni u tohoto motoru( najeto 5500km)diky -
« Re: Re:
Eh, teď nějak nevim, co je MR2005 a 6
Byla to Fabia Combi, Elegance, 2.0 benzín a stojí ve Stahovským NH Caru (pro případ, že si z Prahy)
Nicméně s tou výškou - já měřím 186 cm, ale fakt je, že i stejně vysoký brácha vždy sedí o kus blíž. Já totiž musím mít natažený nohy, jinak mě bolej kolena. -
"-- skrytý --" 01.12.05 08:26
« Re:
to El Carlos: To se me nejak nezda. Merim 187cm a kdyz si posunu sedadlo uplne dozadu tak nejen ze mi nezavazi stredovej panel, ale ani poradne nedosahnu na volant (ktery mam uplne vytazeny),... takze nevim....mam MR2005. (jestli jsi ale nevidel MR2006,.. tam nevim) -
« ad. kocary
Me zkusenosti s kocarem do Fabie Combi:
taktez hluboky kocar, do kufru vleze bez nutnosti odmontovavat kola, na druhou stranu, at se slozi ci ne, je o neco vyse nez roleta, takze je ji nutno nechat slozenou, coz az tak zase nevadi.
Mezi kocarem a sedadly je jeste misto na tasky, neco vleze "pod kocar", neco do volnych mist na bocich.
U me tedy zadny zasadni problem, asi dost zalezi na konkretnim kocaru, rozhodne odmontovavat kola neni to prave orechove. -
"-- skrytý --" 22.11.05 10:41
« Bez nadpisu
Ohledně kočáru do Fabie: potvrzuji situaci, že složený hluboký kočár (na vysvětlenou: ten co mám já - řekl bych dost běžný typ) do Fabie nejde ani do kombi jinak, než že se z něj musí demontovat všechna kolečka - neprošel by kolem podběhů. Na výšku je to OK, roleta se přes něj v pohodě zatáhne, ale kolečka musí dolů a vazelínou a šmírem opatlané konce hřídelí zašpiní při manipulaci vše okolo. Na rozdíl od Megane Grandtour, kam lze strčit okamžitě po té, co se složí (spustí dolů), může zůstat na kolech a za ním - dá-li se až k sedadlům - je ještě docela dost místa na další krámy. Jinak jízdní vlastnosti pro běžnou pohodovou jízdu se mě osobně jeví dost srovnatelné, Megane na 16´ nožná o něco víc drncá. -
« Bez nadpisu
Uz mam na Megane 15" zimaky a aj Fabia je prezuta na 14" zimaky. Stale je Megane istejsi aj na tych zimnych balonoch, ako bola Fabia na letnych. Ved to auto sa hrnie po predku zo zakruty von, ziadne prudke zmeny smeru sa nekonaju! Sa desim toho, ked budem musiet jazdit na snehu, s tym autom asi nikam nezatocim. Toto fakt Megane nerobi na ziadnych gumach. Ale blizsie poreferujem, ked budem donuteny znovu tu trasu ist Fabiou. -
« Bez nadpisu
To Luf:samozřejmě ty dva pruhy se musí využít celé,jinak skutečně by se to nedalo takovou rychlostí projet.Jinak mám pneu 195/50 15" což je dost velký rozdíl rychlosti v zatáčkách/proti 14"/.
Proč ve Fabiích často lidi jezdí pomalu hore kopci?Prostě šetří-ono zrychlovat hore takovým kopcem je o moc dražší než jet třeba 80km/h.
Jinak jsi tady často zmiňoval jízdní vlastnost isvého Meganu proti Fabii.
Jenomže Ty máš na Meganu 17" kola a zrovnáváš to ze 14" na Fabii.
Pokud by jsi srovnal Megana na standartu/myslém 15"/ze standartní Fabií 14"zas takový zázrak by Megan proti Fabii nebyl.Mohu Ti říct /s vlastní zkušenosti/že rozdíl v jízdních vlastnostech u Fabie 14" a na 15" je dost velký. -
« Buchlovicke kopce
1) neverim, ze ked budes mat dolu pri benzinke 110, tak hore pri motoreste budes mat 80, nech pojdes na akomkolvek stupni. Mal som tam 80 a dusil som 3ku s plynom na podlahe pri dvoch ludoch (smer od Brna)
2) je tam zopar zakrut, kde som si s Fabiou viacej ako 70 netrufol a po ich prejdeni na trojku a plny kotol som bol rad, ze drzim tych 70 az po vrchol kopca. Myslim tu seriu zakrut tusim v druhom stupani (tam, co v opacnom smere dali nedavno betonove bloky proti vyskakovaniu do lesa), prechadzam ju v zasade v jednom pruhu, nie ako niektori po celej sirke dvoch pruhov (smer od Brna)
3) kopec za Hrozenkovom je presne to iste ako Buchlovice, aspon tak mi to pripada. Cela finta na tento kopec je v tom nebat sa tej prvej vracacky dolu :-)
4) kopec nad Slavkovom mi nejako neutkvel v pamati. Len nejako nechapem, preco tam tie Fabie zavadzaju v pravom pruhu a vlecu sa popri kamionoch 80, ked tam v pohode mozu ist 110 (smer do Brna).
BTW rychlostami v tomto prispevku nemyslim rychlost, ktoru dosiahnes v bode zlomu na klesanie, ale v stupani. -
"-- skrytý --" 18.11.05 12:04
« Bez nadpisu
skusal som kamaratovu Fabiu 1,4tdi 55kW vo vybave elegance a musim povedat ze ma hlavne ten motor hlboko sklamal. Len ma utvrdil v mojej zalube v benzinoch. Hruby nepruzny, hlucny, pomaly reagujuci na plyn. Rozhodne mne osobne by nestal ani za tu nizku spotrebu. To stale trasenie a traktorovy zvuk v kabine s mizernym tahom by ma neukecalo. Jazdim s OII 1,6MPI Ambiente a s ulavou som si do nej sadol spat :D -
« Re: Re:
To Rony:ani to plné autu by Lufovi nepomohlo,protože plně naložené má zase lepší jízdní vlastnosti a jediný problém je projet dostatečně rychle pár zatáček/ze směru od Brna/.
Jinak po dálnici se dá udržet velice slušná rychlost i přes všechny kopce,pouze to má jednu nevýhodu že to dost papá.Taže spousta lidí prostě šetří a do kopců jedou pomalu.








Na stránkách škodovky to nabízejí za příplatek 3000 do nových aut.
Díky Pavel