Škoda Fabia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
« Re: to Martas2002
2HUF Moc dobre vim, co mas za Fabku, kdo sem obcas zabrousi, jedno do jakyho fora, nemuze nevedet :-). Overene info nemam, jenom, co jsem cetl tady v rubrice, ze u Fabii (mozna ze uz to vyvojem odpadlo) trpi predek diky tezkym dieslum. Divim se, ze si to nepamatujes? :-) Fakt je ze Fabii sem ridil jen jednou a to 1,4x50 a vyrazne pozitivni na ni byl jen ten podvozek. -
« to Martas2002
To s tou přední nápravou u Fabky by mě zajímalo. Máš nějaké ověřené info? Mám TDI, na sportovním podvozku, 17" kolech, čiplou, najeto 81tisíc km a je jak nová. Při tom nejezdím jako žádný svatoušek ;o)
Na mně (jako na uživatele, ne jako na internetového teoretika) působí, že je na opak dost pevná ;o) -
"-- skrytý --" 20.01.03 08:52
« Re: Dotaz
Pro ty, kdož čerpají informace pouze z Internetu: Např. "papírový" Auto Bild č. 3 ze 17. 1. 2003, str. 22-23 (jen to, co mám momentálně při ruce). Úprava ve formě elektricky vyhřívaného dodatečného odvětrávání klikové skříně se týkala pouze vozů určených k prodeji ve Skandinávii. Krátké jízdy = cesta do práce a zpět v rámci města, vožení dětí do školy, nákupy... Nezapomeňme, že v západní Evropě tyto vozy slouží obvykle jako "druhé" či dokonce "třetí" v rodině. -
« Re: to arnold9
2fija: No, z hlavy me napadaji 2 duvody - minimalne je tam vic oleje + diesl motor je tezsi a bylo tu dost psano, co to dela u fabie s napravou. Jinak ty tabulky byly zcestny nejenom kvuli nezahrnuti provoznich nakladu :-). Akorat uz si na to konkretne nevzpomenu, musel bych hooodne vzpominat. Mozna se naklady sblizuji, ale jeste od sebe kus maji :-). -
« Re: Dotaz
co to je za blabol,divam se na www.autobild.de a nic se tam nepise.a jak pises,cca 5 tis motoru v nemecku,ale proc ne u nas,vzdyt u nas jsou mrazy pod 8 co chvili a zatim jsem o tom nikde neslysel o znamych,ze by meli nejake problemy.co to znamena kratsi popojizdky? -
« Re: Dotaz
no to je z toho že v Evropě nefunguje něco na způsob americké NHTSA. Tam stačí jako z minulého týdne. V 36 případech došlo u některých motorů z GM při rychlostech kolem 75mph k nenadálemu zhasnutí a hned se to vyřešuje. Nebo z blízké minulosti. Na Focusech (ano i v USA se prodávají) docházelo k vymlácení kuláků. Tak si to holt automobilka cvičně zadarmo vyměnila.... u nás "Máte pane kuláky v *, ste musel do díry nebo že Vy s tím jezdíte po Praze... a hned cink cink a je zbillováno :-) V Evropě přiznají svou chybu až když je opravdu nějaký zásaní průser o kterým se už někde v novinách píše... -
"-- skrytý --" 19.01.03 17:59
« Re: Dotaz
Majitelé Škodovek s "celohliníkovými" VW koncernovými motory objemu 1,0 - 1,4, dejde bacha na mráz! V Německu už mají velký skandál s cca. 5 tis. případů "totálek" motoru. Pokud se auto používá převážně ke kratším pojížďkám, při teplotách pod minus 8 st. C (a parkování venku - samozřejmě) dochází k zamrzání vodního kondenzátu na sítu sacího koše oleje. Přestože kontrolka tlaku oleje nic nesignalizuje, oleje jde do mazacího okruhu příliš málo na to, aby stačil motor dobře mazat. Zadření na sebe pak nenechá dlouho čekat a byly i případy vzplanutí! (I když nevím, pro by měl nemazaný motor zrovna hned začít hořet...). Problém se potenciálně týká přes 120 tis. vozů VW, Seat a Škoda. Koncern o něm ví už minimálně přes dva roky, ale protože hřeší na mírné zimy, tak s tím prostě nic nedělá. Zdroj: Auto Bild z tohoto a předminulého týdne. -
« Dotaz
Vlastním nový Seat Ibiza s 1.4 16v 100k.Mám ho krátce a protože je to auto velice blízké Fabii co se technických prvků týka a ve Fabii se tento motor taky dodává ,chci se zeptat jestli někdo z Vás nemá zkušenost s rozdílem výkonu při používání benzínu n95 a doporučovaného n98.Díky -
« Re: Seta diesel u Fabie SDI
MichalO > Mám s SDI najeto přes 40tis na bio (jen Seta), dvakrát do roka (tj. cca po 10tis km) vyjedu nádrž normální nafty. Zatím žádný problém. Rozdíl ve výkonu je neznatelný. Píšeš "výkon už tak není oslňující". Většina lidí vlastní 1,4MPI 50kW. Porovnej si křivky výkonů obou motorů a zjistíš, že do 4 tis ot/min má SDI pořád větší výkon než MPI. Bohužel na těch 4tis zvadne a ten vršek mu chybí. Je to hold nafta. Já osobně jezdím s oběma, vím o čem mluvím. Náklady na km jsou však poloviční (při bio). Když jsem já kupoval SDI byl rozdíl v ceně 40tis Kč (proti MPI), dneska je to už ale přes 60 a to už je na zvážení. -
« KOMERCE Prodám Škoda Škoda Felicia GLX
Prodám vůz Škoda Felicia GLX. Najeto: 105 tisíc kilometrů. Barva: modrá. POZOR jezdí legálně na LPG. Výbava: alarm, centrál, elektrické stahování oken, sportovní volant Dino (výrobce MOMO) + původní volant, sportovní pedály, střešní okno, construct, sportovní tlumiče Škoda HP, sportovní nerezový výfuk škoda + nový středový díl s katalyzátorem, lyžina pod motorem, tažné zařízení, rozpěra tlumičů, zadní horní spoiler, přední sportovní maska + původní předám, hliníková 14“ kola škoda, plechová 13“ kola s novými zimními pneumatikami NOKIAN, 6x reproduktory, nové 5 dveře a přední blatníky. Pěkný stav, super vzhled, super jízdní vlastnosti. Cena k jednání 110 tis. Kč. Při rychlém jednání SLEVA. Více na telefonu: 608 268 608. Foto na [odkaz] -
« Re: to imaxim
arnold> problem pomaleho topeni neni jen problemem TDI, ale i SDI. Holt jsou to prilis usporne motory a tak dlouho trva, nez ta troska zbytkoveho tepla ohreje ten masivni motor a 4,5l chladici kapaliny. Doporucuju nejezdit moc "usporne", pak to neni tak markantni. Do Fabii myslim je standardne dodavane spec. topenio, ktere uvedeny nepriznivy jev do velke miry eliminuje. A motor vydrzi podle zachazeni, TDI klidne 500 tisic, pokud se o nej budes nalezite starat a nehonit turbo studeny do otacek ... -
« Seta diesel u Fabie SDI
Máte někdo zkušenost se Seta dieselem ve Fabii SDI, 47 kW? Projeví se nějak na výkonu motoru, který už tak není oslňující? Může způsobit nějaké problémy, které normální nafta nezpůsobuje? To mě zajímá obecně, nemusí jít o příklad z Fabie. Diky moc.







