Škoda Fabia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
« asimov
Když se chtěl nějakej blbec svézt v mém bývalém žigulíkovi a nenastartoval, protože tam nebyl zrovna rozdělovač, tak ulámal v interiéru co se dalo. Ovšem nejlepší bylo, že mi přišla obsílka za to, že sem špatně parkoval v tu samou noc, co se to stalo. Jojo někteří policajti sou fakt frajeři. Chudák policistka na dopravním si vyžrala moji zlost :))) -
« Re: Super paráda, odvaz, pohoda
oddie: skoncil si podobne ako ja ;)) mne vykradli dnes uz neboheho Talbota 2x... vzdy mali zalusk na radio (original z roku 1980, asi do panoptika ;))), ale bolo zozadu chytene sroubom, tak len dycky odtrhli dzindziky z neho ;)) Takze prvykrat vzali lekarnicku, trojuholnik a mapu Viedne, po druhykrat len lekarnicku, lebo tam nic ine ani nebolo ;)))
huf: uprimnu sustrast Tvojmu radiu :( -
"-- skrytý --" 04.02.03 10:25
« Re: Super paráda, odvaz, pohoda
Heh, dobré. Tak už i u vás, kde dávají lišky dobrou noc? Hm, mě vykradli auto kdysi dávno, ještě žigulíka. Nevím, proč do něj lezli, když tam nebylo ani to rádio. Nicméně mi z toho tehdy ukradli aspoň lékárničku, skripta a kartáček na zuby... -
« Re: Fabia RS TDI PD 96kW
2.0 motor mela i
Octavia Kit Car 2.0L (1996 ccm) - 250kW/8000ot a 237Nm/6500ot. a
Octavia WRC 2.0 20V (1999 ccm) - 221kW/6250ot a 501Nm/3250ot. - tedy podle oficialnich parametru Skodovky.
2.0 motor ve Fabii uz je nekolik let a tak to tezko muze byt ono prekvapeni :-) I kdyz, na Fabii 2.0 asi jen tak jina Fabka nema. Pridat ji turbo a bude to raketa. -
« Felicie-Fabie
Tak jsem dostal novou služební Fábii combi. Po asi 70tis.km ve starší Feldě combi (50kw MPI) s konečným stavem asi 230tis.km jsem pln očekávání usedl za volant. Teda nejdříve jsem to omrkl zvenku. Štítek 1.4 MPI na 5.dveřích prozrazoval, že to formule asi nebude. Chybějící označení výbavy (Clasic), boční lišty, centrál a přední mlhovky, což felda měla mě trochu zklamalo, ale Škoda (a naše firma) určitě ušetřila (viz i montáž kravál dělající posuvné přepážky - M1). Po první jízdě jsem ocenil nízkou hlučnost (to ta přepážka ještě nerachtala), výborný podvozek, účinnost a přesnost řízení. Jen to řazení, i když přesné, jde na můj vkus trochu ztuha. Motor nepřekvapil ani příliš nezklamal. Prodleva na sešlápnutí plynu je větší než u Feldy, ale dá se s tím jezdit. Vyšší hmotnost je na akceleraci opravdu znát, i když se motor ochotně točí až do omezovače. Takže celkové hodnocení je vcelku uspokojivé. Při montáži HF naším mechanikem jsem se rozhodl vyměnit namontované autorádio (Sony na kazety) za vlastní s CD. Jaké bylo ale překvapení, když kabely k předním repro nebyly ve svazku, ale volně nataženy občas připáskovanou obyčejnou dvojlinkou! Chybějí i výškáče (otvor vyplněn molitanem), ale nějaké výšky to hraje, takže asi jiné (dvoupásmové)repro a asi ani anténa není originál (kabel volně natažený pravým sloupkem, menší sklon patky a napájení zeslil. není po kabelu ale souběžně vedeným vodičem jako u Feldy). Že by i příprava pro rádio už byla za příplatek? -
"-- skrytý --" 01.02.03 00:00
« Re: Super paráda, odvaz, pohoda
HUF: to je naprosto normální - poprvé nám ukradli panel z rádia v Bratislavě před "okresným súdom", podruhé ukradli opět panel a rádio rozflákali, protože ho neuměli vyndat (přitom jen stačí trochu myslet a dá se jedním lehkým škubnutím vytáhnout s celým středovým panelem) před poslaneckou sněmovnou v Praze... Takže teď sháním nějaké levné (tedy mírně jeté) rádio asi na CDčka do 3tis... nebo koupím Panasonica na MP3jky nového za 4... ale nevím. -
« Super paráda, odvaz, pohoda
Tak jsem dnes ráno přišel k autu, odemknu a vidím... Spolujezdcovo okno vysypané dovnitř na sedadlo (bylo skoro celé, držela ho fólie). Říkám si: A sakra. Prasklo. Včera jsem to k večeru umýval, pak asi přituhlo a sklo puklo.
Potom si ale všímám dalšího "detailu". Proč mi chybí autorádio? ... sekundu mi to trvalo a...
Blik. *! Je pryč! Loupež!
Policie to po sléze sepisovala a jeden z nich (fajn místní chlap), kopl do plíšku, který ležel u auta. "Jé! Co to je? Není to Vaše?" A bylo. Ten chudák zoufalý (asi neměl na automaty) se snažil dobýt dovnitř vylomením zámku po vzoru starých octavií. Nepovedlo se (ale poničil ho solidně). Tak obešel auto, vyrazil sklo a mé krásné JVC KD-SH99R (na MP3 - kdo zná, ví že je to špička) bylo rázem ten tam.
Sklo už mám nové - servis zafungoval naprosto skvěle. Zavolal i likvidátora z pojišťovny a celé to vyřídil.
Rádio jsem si už taky objednal, novější model (909).
To celé se stalo v rodinné čtvrti, ve slepé ulici, pod oknem, za kterým spím. :o(
Na závěr krátká zpráva pro dotyčného zloděje hlupáka:
Měl bys dopilovat styl. Byla to dost fušeřina. Nechals tam vole šrajtoflu, DO k rádiu a krásnou tuningovou škrabku na led :o))) Taky to páčení zámku vypadá na diletanta. Přijď to zkusit znovu tak za týden. Bude nový zámek i rádio. Máš šanci si napravit renomé, blbečku...








Plně souhlasím, že je to velmi kvalitní řešení.