Škoda Fabia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
« Re: to imaxim, dabel
"někom řekne ATX to" - zvláště, když jde o peníze, viď? Zvláště prokecáváš-li 10tky hodin s Michalem ala českým tunerem, tak to je mi věru spojení.
Na osobní invektivy nepovažuji za potřebné reagovat :-)
Normálně uvažující a nezaujatý člověk má snad jasno v tom, že diagnostika VAG 1552 nemůže jakýmkoliv způsobem ovlivnit chod motoru, natožpak chod řídící jednotky motoru.
Přeji tvému kamarádovi Michalovi více spokojených zákazníků (já vím spíše o těch méně spokojených). -
« Re: to imaxim, dabel
huf> hele petanek je odbornik, tak jak by si mohl tu cukavou oktavku vykurvit sam ? To ten skodoliby a zakerny Michal ATX za vsechno muze!!!!! Ale jen pockej, petanek si uz do auta namontoval 16 displeju, aby videl vsechny ruzne udaje, ktere pres svuj HiTECH kabel s notebookem z RJ dokaze pres zasuvku vymamit. A beda az zjisti, ze ma spatny tlak v gumach! To bude taky jiste vliv tuningu a cerne magie ATX, ktery prece nicemu nerozumi a bastli vsechno na kolene (asi jako ten EuroComputer :-)
Dardovi zmar a petankovi zvlast .... -
« Re: to imaxim, dabel
imaxim, huf: sakra, ale je ten ATX rafinovany jak vana cukru: prispieva sem minimalne pod 10 nickmi a vsetkymi nadava na chudaka Petra. Navyse robi diskusiu sam so sebou, teraz napriklad naraz pod 3 nickmi a dokonca sa maskuje aj za slovencinu ;)) Je to betar ;)) -
« to imaxim, dabel
Jo kluci, je to smutné. On si asi chudák ani neuvědomuje, že jak tu čím dál zasvěceněji mluví o diagnostice, tak se stává tím víc nevěrohodnější v kauze jeho reklamace cukavé oktávky ;o)
Fakt by mě zajímalo, jestli je v tomto fóru někdo, kdo mu věří.
A jeho sebestřednost? Ať si ji užívá. Pokud vezmu v úvahu jeho popis od ATXe, je to člověk, který v nedigitálním životě moc neznamená a nemá přátele (přiznávám, že jsem ho sice neviděl, ale s ATXem už jsem prokecal desítky hodin a můžu říct, že mu rozumím). Dokonce můžu říct, že jsme v mnoha ohledech naladěni na stejnou frekvenci ;o)
Proč to ale píšu? Pokud o někom řekne ATX to, co o dardovi (tedy o Petrovi), nemám důvod mu nevěřit. -
« Re: Rychlostní test
All except Petr: neviem ako vy, ale z Petrovych prispevkov zacinam mat taky pocit, ze by rad na tomto fore nahradil ATX: hra sa na najucenejsieho zo vsetkych a vsetkym by rad rozdaval (nezistne) rady, on jediny vidi do vsetkeho a odkedy si zbastlil kablik, tak sa rozumie do vsetkych motorov, ktore kto kedy vyrobil. Iba vsetci ostatni mu krivdia a vlastne su uplni hlupaci ;( -
Diamant 06.02.03 22:17
« Re: Rychlostní test
Ale aj ked je auto plne zatazene a pneumatiky sa stlacia hoci aj o tie 2 cm, tak ich obvod zostane nadalej zachovany.
Ano, tachometer sa nakoduje podla motorizacie a meranie rychlosti je bud klasicky, alebo skrz snimace ABS, ak ho vozidlo ma. A len pre zaujimavost ak moj tachometer vo Fabii ukazuje 2001, tak je to v skutocnosti 192. To zase nie je az taka katastrofa. Je to chba zhruba 4%, co je celkom fajn. -
« Re: Rychlostní test
Neznám motormanagement Cariny, ale u VW jsem si neceho takoveho nevsiml, to by musela mit jednotka motoru info o zarazenem rychlostnim stupni anebo - otackomer by neukazoval otacky motoru, ale uz pevny prevod z prevodovky a y toho pocital otacky? To je vsak nepravdepodobne; puvodne tu psal pisatel o mot. 2.0 VW?
V kazdem pripade ja mam omezovac nastaveny tak (blbe), ze mi jednotka vyhazuje chybu prekroceni rychlosti a varuje ztratou zaruky na motor. - ze jsem si nemohl omezovac sam prenastavit, kdyz to mam zakodovane - pro rejpaly - je snad jasne. V motoru zacina podezrele vrcet, jeste ze na neja mam zaruku.
Mimochodem, kolik toci 1.8T v Audi TT, vite to nekdo? -
« Re: Rychlostní test luf
Jakpak jsi to tak přesně změřil, že je to právě 6700 a 6200 ot.? Když napíšu: jel jsem 250 km/h ale už ne, čím jsem to změřil a s jakou přesností :-) Prošlápni si na volnoběh a podívej se na kanál 01 Measuring Block 001 a datové pole 1 - tam máš otáčky, pak zařaď 4 prošlápni spojku a udělej to samé, jestli zabere omezovač dříve, tak máš pravdu. Jestliže se chceš dostat na 5ku na omezovač, tak si podepři hnanou nápravu, alespoň jedno kolo, nebo raději obě, aby to jedno neulítlo :-)
Začínám se ovšem neskonale bavit, až pozdě mi došlo, že toto nejsou odborná fóra (motto: Hranice témat se však neurčují, jestli si chcete jen tak pokecat - tak prosím) a diskutují zde více méně lidé, kteří tomu až tak nerozumí, okolo aut se pohybují většinou ... a ti zvládnou dokonce i vlézt na web, ale ne už přihlásit list, byl jsem a jsem účasten v desítkách zahraničních i českých listů, ale podobné tóny jsem v odborných grupách nikde neviděl, tohle je spíše chat typu xChat a xKo, kam lezou 10-16 letí adolescenti. -
"-- skrytý --" 06.02.03 20:27
« Re: Rychlostní test
Odporem vzduchu to rozhodně není - kdyby ti např. foukal vítr zpředu zboku, tak bys měl jet pomaleji, než když bude foukat do zad, ale na tu maximálku (či zvyšování otáček) to nemá vliv. Prostě mi motor drží 6250 a víc ani ťuk. A taky to nebylo o škodovce, co jsem psal já - šlo o CarinuE 1,6tku při 219km/h tachometrových. -
« Re: Rychlostní test
petr - ja nemam Skodovku. A obmedzovac mam na 1. a 2. stupni pri 6700, a pri 3 a 4 na 6200. Na 5ku sa ale k obmedzovacu nedostanem. Hufe, nechcel by si Peta trosku na dialnici potiahnut (napr. na gume od trenirok), nech zistime, kde ten obmedzovac je? :-) -
« Re: Rychlostní test
to smarty: Spotřebu mám přes výkend tak 7,3 v pracovních dnech 8,2 - 8,5 a o dovolené tak 6,8. U takovéhleho objemu je to jenom o stylu. P.S. Jednou jsem jel za otcem co má diesel asi 150 km a spotřebu jsem měl 5,8, ale to je jednoznačně způsobené pomalými rozjezdy za vesnicemi a tak.







