Škoda Fabia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
« Re: 1.4 16v vRS
To ti tam narvali turbo, nebo je ten motor vyladěnej tak, že je nepoužitelnej pro běžnej provoz (neboť se kucká v nízkejch otáčkách a táhne od 3000 ot vejš.) A ty výkony co uvádíš jsou podle mne nereálný (jak jsi je měřil, stopky a tacháč => chyba cca 20%) -
« Bez nadpisu
ps: Tento tutnig a cena auta vychází velmi výhodně! kdosi tu psal že ho tento motor nebaví. Přestavba stojí do 30 000kč a hravě poráží škodovácké motory až do 1.8T(110kw) a o nafťácích totéž! Nesrovnávám ale SuperB! pouze Fabie(kde nemá konkurenci a nejrozšířenější auta Octavie) -
« Bez nadpisu
Zajímalo by mě jen Pokud tu někdo má podobný ostrý Tuning, jeho dojmy a hlavně maximální rychlosti včetně zrychlení. Jezdím často Praha - Brno(Plzeň) a mnoho řidičů jen kouká když jedem na Brno a jedu kolem 200-230 ps:Ale nelze takto jezdit úseky delšího rázu(ani použití oleje Castrol Rs nezaručuje optimální mazací schopnosti v takto vysokých otáčkách. Proto hledám další tunig a to Firmu která prodává závodní oleje pro vwelmi vysokootáčkové motory. Nechci totiž ničit motor. Poraďte -
« 1.4 16v vRS
Zdravím všechny :-) patřím mezi Fabisty vRS MOJE auto viz [odkaz]%20foto.htm , mám 1.4 16v sportovní 2xvýfuk (na stranách), sportovní filtr, sportovní svíčky, nové fýfukové potrubí (zvetšené od motoru) bez katalizátoru a vyplý omezovač otáček. Teď k výkonu cca 90kw, točák cca 144, podle oveřených metod zvyšování výkonu (aby si někdo nemyslel že ten výkon je jen tak pláclý). Maximální rychlost činí 200km/h kdekoliv kromě stoupání , na rovince a z kopce přesahuje !!! 220!! a atakuje ručičkou 230km/h zrychlení z 0-100 na pouze 2° stupně převodu je během 8,5 vteřin! omezovač otáček je vyplý, ale nelze překračovat rychlost 100 km/h nebezpečí pro motor a otáčkoměr je teměř mimo rozsah červeného pole! Cena tohoto tuningu Vám sdělím až někdy projdu faktury práce a materiálu. Zatím -
« Re: to přezrálý Muf ;o)
Jen pro upresneni, mily fija chtel abych merit pneu-tlak. A ja na to ze to jde jen u audin, diagnostika koncernu Volkswagen A.G. (tedy VAG) jde jen na koncernovych vozech. Jedine to zkusit pres genericky protokol obd2, pokud ma auto ISO1941 interface (to jest vyjma 2 automobilek vsechny). -
« Re: pro dabliky a ATX
dablik: Jejda promiň, ne nevidím do všetkých motorov, kablík jsem nebastlil, vidím že dabel vi vse jeste lepe nez ja sam (co jsem a nejsem bastlil :-) A tak jasam, jak tu nekdo pise zasvecene informace o presnosti tacho a ukazatele teplomeru apod. Dobra tedy, nebmyslim ze vseci jsou hlupaci to jiste ne, ale jen nekteri, kdyz jim 4x pisi ze rucka teploty ukazuje 90 v rozsahu 75-105 a ani to nedokazi vzit jako informaci :-).
Nahradil ATX a já? Jen to ne! U mě je tento mladý pán podvodník a doufám, že se tato skutečnost ve finále prokáže u soudu a když mě tento mladý a jistě perspektivní člověk (podniká již 10 let na ŽL v autoopravě a dodnes nemá vlastní provozovnu ani stálé zaměstnání - divné?) nenávidí a pomlouvá a štve proti mě nedozrálé mladé hošany to mě už netankuje. Ale to jen aby bylo jasno.
Pokud jde o "kabel", koncim s kabelem a prestante me spojovat s cipem domrsenou Octavkou, ta s diagnostikou nema co delat, jezdim i v jinych autech, to si vyprosuji :-o
imaxim: sebestřednost? Ohh:-) Chtel jsem vyvolat konfrontaci pro overeni nekterych udaju, ale tady je to fakt pohodova tlacharna, az na par dobrych vyjimek, takze asi ano, takze ma omluva pro Tebe.
Pro ostatni: auta me uz prestala zajimat a casu take malo, takze at Vam Fabie slapou jako hodiny a at ta Fabia RS je co nejdrive, stejne si myslim, ze to bude diesel :-)
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







