Škoda Fabia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
"-- skrytý --" 28.02.06 09:49
« Bez nadpisu
Tom J. tych 180km/h bolo s 1,4 16V 100k Fabiou pri plnom plyne, po rovine? Co bol silny protivietor? Tachometrovo musi ist aspon 190 az 200km/h inak je niekde chyba (znizeny vykon) alebo nedodrzanie rozmeru pneu (mensi priemer - mensia dosiahnutelna rychlost), ale zas lepsie zrychlenie -
« Bez nadpisu
to David K.
S tim com. rail mas pravdu, jsem slysel ze "cerpadlo tryska" je pomerne draha na vyrobu a meli by problemy s emisema a plnenim Euro norem.Nevim co je na tom pravda, ale zkusim zjistit info. primo u zdroje ;-)
to one-z
Ja jsem s moji udelal tachometrovych 180 km/h, ale spotreba hroziva. -
« Re:
To David K.to je spíš reakce na změněné daně v některých zemích kde se platí dle výkonu motoru.První byla 1.4 TDI z 55-59kw nyní i benz.1.4 to samé.Něco mě říká,že i zřejmě 1.2 12v brzy bude mít 51kw což je další hranice/zřejmě místo 47kw/.Tyto motory na brzdě toho dosahují bez problémů už teď,takže zřejmě bude malá úprava softweru.
To One z:motor 1.4 55kw zmizí z nabídky. -
"-- skrytý --" 20.02.06 19:27
« Bez nadpisu
V červnu tohoto roku dostane Fabia sedan, Fabia kombi a Octavia liftback výkonnější benzínovou čtrnáctistovku. Místo motoru 1.4 16V 55 Kw se bude montovat verze s výkonem 59 kW. Provedení 1.4 16V 74 kW ve Fabii i nadále zůstane. Tento krok je bezesporu reakcí na výkonnější motory stejného obsahu, které začíná do svých vozů dávat konkurence. Fabii by ale prospěla ještě další změna: motor 1.2 12V 47 kW by se měl stát základní motorizací, přičemž verze 1.2 HTP 40 kW by byla zcela zrušena. Na těžkou Fabii (a koneckonců i Polo) rozhodně není 40 kW dostatečný výkon. :roll: -
"-- skrytý --" 20.02.06 15:19
« Re:
Kolik ti jede nejvíc ta tvoje HTP. Známej ji chvíli měl a na dálnici udělal 170km/h Surprised není to nějak moc (měl tu slabší)
Toz to ti nepovim, protoze to nevim :-) Nejvic sem s tim jel 160 podle tacha ...coz muze byt tak 145 realnejch. Jeste by to jelo, takze tu maximalku co ma v technicaku to da urcite. Vic fakt nevim. -
"-- skrytý --" 19.02.06 19:54
« Re: Re:
To potom teda přichází otázka proč kupovat 1.4 16V, když 1.2 HTP má skoro stejný výkon, menší spotřebu, je levnější a má lepší povinné ručení Confused
Protoze ma prijemnejsi chod, lepsi tocivy moment, asi bude mit vyssi zivotnost,... no za ty prachy mi to urcite nestoji :) -
"-- skrytý --" 19.02.06 19:31
« Re: Výkony
NiceOne napsal, že na brzdě naměřili 40kw - 46kw a 47kw - 56,5kw.
Nechci to vyvracet, ale zajímal by mě výkon 1.4 16V 55kw i 74kw Question Question
To ti nepovim, ale kdyby byl zajem tak v SM merili vsechny 1.4 TDI - 51kW 55kW 59kW. Zajimave bylo ze zatimco oboum slabsim namerili vyssi vykon nez udava vyrobce, tak te nejsilnejsi namerili 59kW, takze rozdil mezi tema motorama byl jenom v kroutaku.
V SM ted u hodne aut, ktere testuji meri vykon. Nejen Skodovkam. Je to zajimave srovnani.
BTW: Ten 40kW HTP mel velice dobrej kroutak 116Nm v nizsich otackach nez udava vyrobce.







