Škoda Fabia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
"-- skrytý --" 04.07.06 08:27
« Re: Klepanie prednej nápravy
Nazdar,
nieco podobne som mal kedysi na svojej Fabii. Na nerovnostiach, pripadne pri väcsom prepruzeni kolies (pri pomalej jazde po vymoloch) sa od prednej napravy ozyvalo buchanie. Praskli puzdra v ktorych je ulozeny priecny stabilizator prednej napravy - dost chronicky znama porucha u Fabii po 60.000 km (+-). Tie puzdra boli totiz plastove, takze zas sa setrilo tam kde nemalo. Meni sa tam komplet cely stabilizator.
Neviem ci to bol problem len starsich rocnikov - moja Fabia bola r.v.2001
Zdar
duro -
« Re: Re: Re: Omezovač rychlosti
Tempomat tam samozrejme mam... jenze mu neco chybi... 1) moznost nastavit presne pozdavanou rychlost neco jako volic ze chci jet 50,60, 90, 130 atd treba s krokem po 10
2) ten omezovac, protoze ten mne na rozdil od tempomatu omezi kdyz bych chtel jet rychleji nez je nastaveno, ale jinak normalne slapu na plyn a brzdu... -
« Bez nadpisu
Nazdar Eifel, mal som ten istý problem na 1.4 50kW sedan, po 53 tis.km. Po 12 tis. km som vymenil tyčky stabilizátora a teraz som musel meniť celý stabilizátor lebo tie puzdrá boli totálne uničené. Robili mi to v servise Škoda a len stabilizátor stál 2800,-Sk, ale po oprave je to ako nové. Bez problémov. Ten rozbitý stabilizátor mi narušil aj geometriu kde mi pekne dralo gumy, takže po výmene sa robila komplet geometria.Ináč bez problémov len keby toľko nežrala v meste. -
« Klepanie prednej nápravy
Fabia 06/2001 1,4 MPI 44kW Sedan po 20tis. mi začalo niečo klepať na prenej náprave pri nerovnostiach (prejavuje sa to odvtedy ako som bol na teste tlmičov) na diskusných fórach som sa dočítal že by to mohli byť tyčky stabilizátora, známi zase radia vymeniť gumy na tyči stabilizátora prepojujúcej ľavú a pravú stranu. Poraďte čo by pomohlo. -
« Re: Re: Re:
Zapomnel jsem napsat, ze mam 1.2 HTP 47 kW Combi r.v. 2003.Jel jsem po dalnici z Noveho Jicina na Olomoc, mam dojem, ze je to trochu z kopce :*) .Co se tyce te maximalky, jde urcite o rozmer pneumatik, protoze kamos ma sirku 195 ja 165 a byl tam rozdil 15 Km/h(165 je rychlejsi, mensi valivy odpor a u tech malovykostnich motoru je to znat).Dale je to urceno prevodem a mnoha dalsima okolnostma.
Pro zajimavost, jsem to nechal u kamose chipnout a vysledek je docela o nicem, udelalo to nejake 3Kw a trochu klesla spotreba (zhruba 0.3l).Pozitivni je na tom je jedno, ze to leze svizneji do otacek.Jeste ze to udelal zadarmo, protoze ty prachy co za to chce jsou vyhozene oknem. -
"-- skrytý --" 28.02.06 18:02
« Re: Re: Re: ad výkon HTP
Jo, o tom pojištění v Německu vim, ale nasrali mě ve škodovce, když zvětšili objem starýho OHV z Felicie na 1.4. Nevim co udělali za úpravy, ale výkon se nezvětšil a kvůli objemu se ten motor dostal do vyšší sazby :-( Myslím, že pojištění podle kw by bylo lepší, i když pomalu začínám měnit názor, protože např. 1.4 TSI má myslim 125kw a teď by se za něj platilo stejně jako za 1.4 44kw >:D -
"-- skrytý --" 28.02.06 14:43
« Re: Re:
blesk999: já jsem se ptal NiceOne kolik mu jede 1.2HTP 40kw, protože známej s ní prej udělal 170 km/h :-O Takže Tom J. asi odpovídal na tento motor, jinak 1.4 16V 74kw musí udělat aspoň těch 200-210 km/h ;-) Jinak rozměr disku a pneu mi vrtá hlavou docela dlouho, tacho podle mě ukazuje pořád stejně i kolo se otáčí stejně, ale na jedno otočení udělá menší nebo větší vzdálenost, podle toho co si tam člověk dá :-) A potom se udělají ty odchylky.








Ještě lepší by bylo kdyby začal vrnět plynový pedál nebo se v něm zvětšil odpor!