Škoda Fabia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
« -na co si dát pozor při koupi ojeté fabie?
Zdravim Vás lidi. měl bych takovej dotaz na Vás, kteří fabie vlastníte. Teď mám felicii, ale rád bych ji protiúčtem v AAA vyměnil za fabii. Cena fabie tak do 170.000,- r.v. co sem koukal jsou v téhle cenové relaci 2001-02 a najeto maj ke 100000km, obsah 1,4 Jde o to, že bych potřeboval poradit, na co si mám dát pozor, abych nekoupil něco špatného. Co kontrolovat na podvozku a tak dál? Předem díky všem, kteří mi poradíte. JINAK ŘÍKÁM SI, ŽE ROK VÝROBY 2001 PŘECE NENÍ ZASE TAK STARÉ AUTO A ŽE BY NA NĚM NĚJAKÉ ZÁSADNÍ VADY BÝT NEMĚLY, NEBO MYSLÍTE, ŽE SE PLETU? PŘECI JEN, FABIE JE RELATIVNĚ KVALITNÍ AUTO, NAROZDÍL OD FELICIE, ŽE? MOTOROVĚ SNAD NENÍ POTŘEBA ANI POCHYBOVAT, MOTORY TEĎ VYDRŽÍ HODNĚ... díky moc.. jvees69 -
« 1,9 TDI spotřeba
Odpočatý, opálený, vrátil jsem se z dovolený. Najezdil jsem 2890 km, bohužel cesty tam a zpět mi propršely, což znamená tempo kolem 100km/h po dálnici, Chorvati 80km/h :'-( To jsem moc nedodržoval a překračoval +/- o 10-20km/h. Auto v pohodě, jen se mi podělalo rádio, takže jsme si povídali :-) Podle PP jsem celou dovču ujel za 5,2l/100 průměrem 65km/h. Dneska jsem to dolil do plna a vyšlo mi dokonce 4,9l/100. Co víc si přát....... ;-) -
"-- skrytý --" 11.08.06 19:57
« Re: Problém svítí kontrolka chladici kapaliny - 1.4 MPI 50KW
To je dobre, ze nemas moc vydaju, protoze tohle bude trosku vetsi vydaj :-) Bude to vadne tesneni pod hlavou. Znama zavada starych skodovackych motoru. Tesneni bude stat par stovek, horsi to bude s praci, protoze se musi rozebrat motor. -
« Problém svítí kontrolka chladici kapaliny - 1.4 MPI 50KW
do chladící kapaliny proniká olej a po studeném startu se zobrazí kontrolka chladící kapaliny. Po pár kilometrech zmizí, ale nadrzka chladici kapaliny je pekne zamazana a mastna od oleje. Nevíte nekdo prosim co by to mohlo způsobovat, kde by to mohli levne opravit a za kolik?je to vázná zavada?jsem student a nemam moc vydajů -
"-- skrytý --" 02.08.06 14:53
« Fabia Combi 1,4 55 Kw 16V
Zdravím, přátelé, chci se zeptat, zda máte někdo stejnou zkušenost s tímto vozem jako já. Jezdím se služební Fabií 1,4 16V 55 Kw a auto má ,,gumovou" reakci na plyn, tzn. po přidání plynu motor reaguje jen pomalu, resp. se asi 1 - 2 sec. rozmýšlí, jestli má zrychlit nebo ne a pak teprve začne normálně akcelerovat. Můžu to srovnat se svojí Fabií 1,2 40 Kw, což není žádný trhač, ovšem reakce na plyn je spontánní a auto táhne už odspodu (v rámci svých možností). Může to být tím, že má teprve 15t. km a rozjíždí se? Nebo je to obecná vlastnost 4ventilů, že ožijí až ve vysokých otáčkách? Dělá se při první garančce nějaká úprava motormanagementu, tzn. že se motor ,,otevře"? Dík za Vaše zkušenosti. -
"-- skrytý --" 02.08.06 12:34
« Re: Motor 1,9 TDI 74 kW
Zdravim,
mali sme Fabiu TDI (2001) takmer 4 roky, najazdili sme okolo 120 tis. K motoru:
plusy: spotreba, dynamika, studene starty...
minusy: servisne naklady (bezne prehliadky), drahe nahradne diely, hlucnost, hmotnost motora, zakonna poistka 8-s
Motor slapal bez problemov 3,5 roka, az sa raz jedneho dna porucala zdruzena vstrekovacia jednotka (PDE) jedneho z valcov. Dost znama vec medzi TDI-PD motormi. Kazdopadne nas to u sukromnika vyslo na 700 Euro plus 150 diagnostika. Hrda cena na Fabiu, ze? Okrem vysokej kupnej ceny mala Fabia rel. vysoke servisne naklady (predpisane prehliadky), ktore urcite neboli kompenzovane nizsou spotrebou. :-(
Zhrnut by sa to dalo. Drahy motor v lacnom aute, takze sa treba pripravit.
Musim vsak uznat, ze za ten spas to tie 4 roky stalo. Na Fabiu spominam rad.
Zdar
duro








