Škoda Fabia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
lorenzlubos 18.08.06 14:06
« Sportline nie, ale Sport asi ano
To je samozrejme jasne! Nova Fabia nepride ako akcny model Sportline, hoci akasi vybava "Sport" sa cakat da (podobne ako pri Roomsteri). Rozhodne bude bez tych sivych pruhov. Poskladat si Sportline, s vynimkov tych pruhov a farebnych bezpecnostnych pasov, by problem nemal byt. Sportove sedadla, sportovy volant, maly kozeny paket, sportovy podvozok, tie disky a ta vybava, to sa da. Asi za riadne vyssiu cenu. Ale ako pisem, nova Fabia bude asi aj vo verzii Sport. Konkurencia ma takto strihnuty stupen vybavy uz davno a Roomster uz tiez. -
Tommy100 18.08.06 12:41
« Bez nadpisu
tak o tom teda pochybuju,jestli je pravda,že fabia končí výrobu v prosinci tak asi škodovka nebude dělat ze začátku akční modely 8-s
Jinak na tom sportline není nic zásadního.Pořád je to normální fábia 8-s to víc se mi líbila felicia sportline,která měla i kůží obšitý volant,páku a brzdu,a taky žlutý interiér.... :roll: -
"-- skrytý --" 17.08.06 20:10
« Re:
jvees: hm tak to bude složitější, jestli chceš černou a motor 1.4 16V, tak to budeš muset jít do starších ročníků (01-03). Já vybíral podle motoru, na barvě moc nezáleželo, a taky stav musí být slušný, ale já to měl usnadněný, že jsem kupoval rok starý auto 8-s
Chtělo by to aby jsi si vybral přesně jakou verzi chceš, jaký motor, shruba jakou výbavu a vybírat ;-) -
« kryt motoru Fabie 1,4 16V/74kw
Zdravím , potřebuji radu koupil jsem Fabii (jetou) a chci zkontrolovat svíčky, ale problém je že nevím jak sundat plastový kryt motoru..? v příručce je napsáno , odstranit krytky montážních bodů , ale na celém krytu není žádná plastová krytka ani šroub(není ani pod znakem Škoda) tak nevím jak velkou silou mám "škubat" , nebo jestli se to dělá nějak jinak....?? jestli někdo máte nějakou zkušenost s odstraněním krytu na 1,4/16V/74KW poraďte, protože jsem koukal na jiné motory Fabie a tam plastové kryty/šrouby jsou ! -
lorenzlubos 17.08.06 19:22
« Bez nadpisu
Nedavno sa mi posral snimac otacok serva (4831.-Sk v servise Škoda) a vsimol som si pred tym, ze mi tiez blikalo podsvietenie pristrojov, zaroven aj svetla. Uplne mierne, ale predsa. Takze, stalo to tolko, uz to nerobi. Ale mne ta ikonka serva, ked zacala svietit (len tak rano zrazu, hned ako som nastartoval), uz nezhasla a volantom slo tocit uz tahsie, ale stale to servo dost pomahalo. Tolko teda. -
« Kontrolka Servo+Elektronika motora
Zdravim vsetkych, ktori sa vyznaju v autach. Mam mensi problem. Jazdim na Fabii 1.4, 44kW (r.v. 2001, 125 000km) a predvcerom sa mi pocas jazdy rozsvietila kontrolka serva a preblikavalo mi podsvietenie palubovky. Ked som znovu nastartoval, tak signalizacia serva v pohode zhasla a uz sa nerozsvietila. Ale vcera sa mi rozsvietila kontrola elektroniky motora (nie EPC, ale ta druha ikonka) a odmieta zhasnut.
To preblikavanie palubovky a servo predpokladam, ze ma na svedomi akumulator (i ked samotna kontrolka baterky nesvieti a auto startuje bez akychkolvek problemov) - vie mi to niekto povolany potvrdit/vyvratit?
A moze sa kvoli tymto problemom rozsvietit kontrolka elektroniky motoru?
Za odpoved vopred dakujem.
PS: Po kolkych startoch (na Fabii) zmiznu z RJ zavady ak sa uz nevyskytuju? -
« Re: Re: Re: Re: Re: fabka
jj, to je fakt.. na tom určitě něco bude.. No, jak sem už psal, kupovat (měnit) budu nejdřív za 2-3 měsíce, takže je na to čas.. Moc bych ale chtěl černou barvu, snad na něco natrefím.. Prohlížel jsem ale dost bazarů a inzercí a nikde jsem nenarazil na edici fabie "sport line" ještě se mrknu, ale ta kára se mi moc líbí.. tak se měj a dík.. -
« Re: Re: Re: Re: fabka
jvees69: Můj názor je takovej, že nový auto je jenom o tý vůni novoty (což se dá dneska nahradit stromečkem :-) ) a o pocitu, že v tom před tebou nikdo nejezdil. Auto je nejhorší investice, jak známo. Kupoval jsem novou tu před tim, r 2000 s vědomím, že si ji nechám 5 let, nakonec to bylo 6. Prodal jsem ji za 40% původní hodnoty, nepočítaje úroky z leasingu. Kdybych měl dneska peníze, stejně bych koupil jetý auto, tak rok starý. To je jako nový, ještě v záruce a cena bude výrazně nižší. Nevim jak předváděcí a referentský vozy, podle mě s tim jezděj jak dobytci. Ale ty ceny jsou taky dobrý. -
« Re: Re: Re: fabka
jo, dík, kouknu se.. Jinak, myslíte, že se v dnešní době ještě vyplácí kupovat auto úplně nové?? Dost sem se zamiloval do fabie sport line, ale tam bych byl přes 400.000,- a to bych se zadlužil tak na 4 roky a akontaci bych musel složit asi 150.000,- Nejspíš se zbavim felície, tu vyměnim za fabii a uvidim jak se bude dařit.., když dobře, bude sport line, ale bůh ví, co bude za dva roky... -
« Re: fabka
No, dobrá, zkusim se tam mrknout... Koukám, že ty máš 1,4 74kW na něco takového jsem taky myslel... No, uvidim, jak to bude. Jsem ale celkem dost omezen ve výběru, protože bych moc chtěl černou barvu a když pak člověk kouká i po barvě, je to pak dost složité.. každopádně dík moc... -
"-- skrytý --" 16.08.06 19:58
« fabka
jvees: na áčka se vys.., felcku prodej na inzerát a fabku si vyber třeba na tipcars.cz (sám jsem ji tam před třemi měsíci vybíral ;-) ). Nevim co přesně chceš za výbavu a jakou verzi, ale já osobně bych koukal jenom po fabkách po faceliftu (asi srpen v roce 2004), budou mít už HTP, které je lepší než 1.4 8V (značené jako MPI), najeto budou mít málo akorát výbava nebude nejlepší a cena bude nebo mírně překročí těch "tvojich 170 tisíc Kč" ;-)
Jinak já fabku co mám v podpisu vybíral asi 3 měsíce.
např. jsem tam našel combi s pěknou výbavou za 180 tisíc Kč, nějaký krátký tam jsou, ale rozhodně bych nekupoval ročníky co jsi psal ty, pod 2004 nejdi a snaž se vybrat nějakou po faceliftu a nikdo nepozná, že nemáš nový auto ;-) -
« Olej
Mám klasicky nastavený prohlídky a výměnu oleje po 15 tisících, jenže to najedu za +/- půl roku. Chci se poradit, jestli, když tam naleju Longlife olej, můžu měnit po 30tisících a po roce. Nebo se při prodlouženejch intervalech dělá ještě něco, že to jako vydrží těch 30000?? (Třeba jiný filtry a tak) Do autorizovanýho nejezdím, jde mi o to, aby se něco nepodělalo jenom proto, že jsem línej 2x za rok měnit olej.... :) -
« Re: Re: -na co si dát pozor při koupi ojeté fabie?
Díky za odpověď. Já už takhle upoval právě tu felícii protiúčtem, no a auto, které ode mě koupili protiúčtem za 45000 pak prodali za 65000 no ale bylo to všechno bez problémů a hned vyřešený. Dám si na tu feldu inzerát a uvidim no, je v černé barvě, tak by se nějakej mladej nadšenec mohl najít, to je fakt... No, nějak to dopadne, ještě je na to čas... Jo a díky za radu ohledně toho stabilizátoru.. Měj se.. jvees69 -
« Re: -na co si dát pozor při koupi ojeté fabie?
Dávat auto protiúčtem, obzvlášť v AAA, je docela nevýhodný. Sám jsem prodával 1,4 Fabii. Chtěl jsem protiúčtem u dealera škodovky, ale nabídli tak málo, že jsem dal inzerát a prodal ji o 20000 dráž. Kór v těch AAA tě sedřou z kůže. Na ojetý Fabce bych se kouknul na stabilizátor př. nápravy a tyčky stabilizátoru. To u těchhle ročníků odchází. Sám jsem to měnil 2x a zrovna zadarmo to není(ve škoda servisu). Na tý,co mám těď je budu měnit co nevidět 8-s Jinak na mojí předchozí 1,4 44kw se 100t km jsem neměl větší závadu. Hodně štěstí při výběru...







