Škoda Fabia

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.09.99  08:16

    « Re: Zírám....

    Ahoj RSD, to je fakt úrodička, přes noc. Tak to vezmu odspopda: Pro RNALI-M : Soulasím, že se jedná, spolu s puntem a focusem o první vozy s designem počátku příštího století - škodovce se povedlo asi chytit do plachet opravdu čerstvý vítr a ne ten, který oběhl již jednou zeměkouli, jako v případě favorita a felicie, které byly sice poměrně zdařilé, ale tak o 3 roky později. Design cadillacu Evoq tomu nasvědčuje. Také jsem rád, že se auto nepogolfilo, ani nepovolkswagenilo. Ten design je prostě český, protože někdo musí zavést určitý standard. OK, je trochu poněmecky strozejší, ale je náš (a my jsme ostatně měli vždy k němcům poměrně blízko a nebýt 2. války, třeba bychom je měli i raději). Nikdo jiný u nás už auta nedělá, tak se nedá srovnávat. Navíc je ve škodovkách patrná i inspirace modely dřívějšími (tím nemyslím škody 1xx). fabia skutečně nese určité prvky astry, jde zejména o ten "stupínek" na zádi. Je to možná důsledek útěku managera GM Lopeze k VW, kdy měl údajně přenést i materiály k astře. Ale to se asi nepovedlo, protože astra je lepší, než golf. Každopádně v současnosti má stupínek astra a fabia. Jak moc podobný, uvidíme po frankfurtu. Ale není důvod ji podezřívat z kopírování. Cadillac Evoq také není okopírovaný favorit, i přesto že jsou oba hranatí až dost a mají dokonce 4 kola a světla vepředu. .... Asi už je to dlouho, co jsi ty spy fota corsy neviděl. Nepodobá se fabii ani za mák, vychází velmi úzce z corsy současné, jen je dost výrazně zahraněná (jak je vidět, trend budoucnosti). To už více připomíná punto, svými svítilnami ve sloupcích. A nakonec - 1,4/50 je starý motor OHC, ale to už jsem psal (určitě bude lepší než 1,3/50, tak to většině řidiců bude stačit, já ho honím taky pěkně). ...... Pro SABOTAGE: nelze s tebou než souhlasit. Je pravda, že designérských návrhů je mnoho a pěkných (třeba Král býval docela borec) a někdy i od studentů. Ale vesměs to jsou návrhy na superagresivní sporťáky všech kategorií a to by asi zrovna široké vrstvy kupujících moc neoslovilo. Bohužel. ...... Pro HonzuX: To je to, o čem jsem už mluvil v diskusi Felicia 2, ale pro tebe to zopakuju. Záleží na tom, jak auto vypadá sériově. KAŽDÉ auto vypadá dobře, když se upraví (spoilery, křídla, snížený podvozek, velké elektrony a tenké a široké pláště, mračítka a další ptákoviny). Viděl jsem tak upravené žiguly, vartburgy a škodovky 1xx, že by se ti líbily víc, než třeba ford puma, nebo BMW z3coupe. Ale bohužel, byly to jen žiguly, varťasy a škodovky. Ale hezké. Tak souhlasím s tím, že cosworth RS (mimochodem, to jseš rád, že byl VW tak hodný a prodal fordovi zpět firmu cosworth, viď? taky si ji mohl nechat a používat pro svoje závodní auta)je hezké sportovní auto, ale escort? tak bohužel. Je málo aut, která vypadají sportovně od výrobce, takže úpravci chudáci nevědí, co by zlepšili (Audi TT). Jejich počet naštěstí roste. Ale escort k nim fakt nepatří, nezlob se. ...... Pro ALEXe: mě se ta kressba z boku nelíbí, ale to je dáno spíš její špatnou kvalitou a tlustámi čarami. Z kreseb Airdesignu vyplývá, že SM i Airdesign asi věděli o fabii víc, než ostatní, kařdopádně to airdesign tedy moc nezúročil. Mě se líbí jen to coupe (nebo 3D, jak chcete) a i úprava pro Rally. Pickupy jsou ale takové trochu strange. .... pro BDX - fakt žádné markantní zvýšení na designu FA nevidím. Budeme chytřejší, až uvidíme všechny fotky. a nakonec pro RSD: když jsem to !!!jako první tady!!! přirovnal k A6, nebylo to ani tak proto, že jsem taky hledal podobnosti, ale proto, že jsem chtěl naznačit, že je to více audi, než bora. Teď tu zírám na fotku A6, podle tvé rady a vidím to taky: nárazník má audi úplně jiný (fabia ho má ale určitě hezčí), ale velice podobné je zakončení blatníku tou plochou hranou před přechodem do nárazníku. Diky tomu, že má A6 ten blatník v barvě a spodek nárazníku ne, tak je to dost vidět. Fabia to má ale citlivěji vyřešené. Další podobností s A6 je plocha kolmo k zemi od klik dveří. V praxi to bude znamenat více místa na šířku i přesto, že je fabia jen +1cm širší. Ale na svou obhajobu musím říct, že ředitel (ne můj, já patřím jinam- abyste nemysleli, že si šplhám) po shlédnutí fabie na mém desktopu řekl "jééé, to je pjekný, to vypadá jako ta, ta audi, sakra, A6, nóóó" a upřímně řečeno, být na chladiči čtyři kruhy, tak bych té audi věřil. Ovšem to může být pro škodu jedině pocta, určitě nebyl úmysl se inspirovat zrovna Audi. To by se u Vw moc nelíbilo, to si nemysli. A už jsme zas u toho: co by se dělo, kdyby tohle bylo nové audi? Diskuse by byla plná příspěvků: ta nová audina je zase super, a jak vypadá robustně. Ale u škodovky je to : no fuj, takovej hnus, a je to moc hranatý a robustní. Vy rejpalové - viděli jste už Audi A2? Tomu já říkám robustní auto s dost ohyzdným čumákem a s A sloupky tloušťky kolejnice. A to vám nevadí? A2 je sice zajímavá, docela se mi líbí ten odvážný design, na germány (jako TT), ale co do krásy nesahá MB A class ani po plastové disky kol. Rsd, dík za doplňky pro fabii, komentář ale až mailem, ok?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.09.99  07:45

    « Fotomontáž od RSD

    Tady je obrázek od RSD:
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.09.99  22:41

    « Zírám....

    Kolik se nám tu narodilo přes noc Designérů. Ale já říkám, že Fabia není ničemu podobná, je prostě svoje. Boru vám může připomínat pouze zaoblením ve venkovních, spodních rozích světel, ale ten přechod předního a zadního nárazníku nehledejte jinde, ani u A6!!! Koukněte se pozorně na fotku A6 a zakončení je úplně ale úplně jiné. No a ten zadek jako astra? Vždyť jste ho nikdo ani neviděl... Stejný debaty si pamatuju ,když vylezl v 1988 Favorit. Našlo se spousta ubožáků, který si koupili v roce 87 stodvacítku, a nechtěli, ba ani nemohli přiznat, že je Favorit o třídu lepší auto. Mne se design Fabie moc líbí, ale ty skicy od Air Designu jsou dost od věci a moc se mi nejeví. Uvidíme za pár týdnů... čau RSD
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.09.99  20:37

    « Re: Výška Fabie

    Jen pro upřesnění - nelíbí se mi vysoká auta - nové Punťo ani Focus, přitom mi nevadí tvarosloví Focusu - nelíbí se mi, že design Fabie (co znám z fotky) opticky auto zvyšuje a nelíbí se mi placek nárazníku - kdyby se odebralo 5 cm na výšku, tak by se mi to líbilo - časem si na to všechno asi zvyknu, že.
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.09.99  18:31

    « Fabia - To KING, také něco pro rýpaly a kritiky

    King. Skoro jsi to trefil, býval jsem dealerem ŠKODA, ale pokud bude něco zajímavého určitě budu informovat. Ještě nějaké kontakty na fabriku a dealery mám. Zatím podle prvních informací ze SM kraje byl zájem spíše vlažný, jelikož ne každý má přístup na internet. Zájem zatím projevili spíše stálí klienti a skalní "Škodovkáři". Větší ohlas se očekává až zítra na základě zpráv z denního tisku.
    A teď pro rýpaly. Vážení zkuste dneska vymyslet originální design. Sedněte si doma, vemte si formát A4 a začněte plodit. Vaše blafy rád nechám uveřejnit na některém serveru. Uvědomte si, že automobilové modely za celou historii vývoje změnily již svou tvář nespočetněkrát a proto je stále těžší vymýšlet něco, co by bylo originální, účelné, alespoň trošku zajímavé a líbivé. Proto si myslím, že designéři Škody odvedli vcelku dobrou práci. Jistě, nikdy se nenajde vůz, jenž by se zalíbil všem, ale myslím si, že Fabia si své příznivce najde a ani to nebude nijak dlouho trvat. V rámcí své kategorie je to bezesporu jeden z favoritů. A pokud ji přirovnáváte k Escortu, tak se proberte a nesrovnávejte nesrovnatelné. Vždyť je to zcela jiná třída. To KING: já jsem taky psavec, že?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.09.99  15:35

    « Re: Nádhera

    Sice se tu bavime o fabii ale prece: Honzo, uz jsi videl fotku Focusu Cosworth? Nerikej ze nevypada sportovne (i kdyz nema kridlo jako mel Escort, na focus neni kam dat :-))))
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.09.99  15:05

    « O.K.!

    Samozrejme,všetko sa dá hneď skopať pod čiernu zem - ale prečo? dle mýho - elegancia aj agresivita designu desiatych rokov 21.storočia.
    my notes: všetko rastie do výšky - prečo nie Fabia? A nové Polo nebude tak skoro - najprv bude fejslift á la Golf /som veľmi rád, že sa F nepogolfila/. Vyzerá to, že skôr bola maminou Astra:-))))) /tlieskam/. Preto si myslím, že Fabia predbehla oplofcov /podľa spyfoto bude veľmi-veľmi-veľmi podobne vyzerať nová Corsa / a u Opla nastal asi smútok - Škodováci ich predbehli/. A to je veľka pocta nie? A ešte: Dúfam že tá 1.4 bude od ocinka Golfíka a nie tá OHaVa od sestričky Octavky... to by bol najoptimálnejší motorček! Ale chcelo by to asi aj 3-dverovku pre nejaké chrumkavé GTi (1.8T?).
    A vnútorná priestor sa bez vyskúšania nedá komentovať - veď aj s týmto rázvorom sa dá čarovať - uvidíme...
    Ešte raz - príjemné prekvapenie.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.09.99  13:15

    « Re: Nádhera

    To: Král silnic: Teda Kingu, nejsi fakt žádný blbec, ale neuraž se - že by Escort nevypadal sportovně? A co takový RS Cosworth nebo RS 2000? To nejsou motoricky, podvozkem a vzhledově sportovní auta? Na rozdíl třeba od Focusu, který baculatou linií evokuje spíš vyloženě rodinné auto /a překrývá to velmi extravagantním a diskutabilním designem/. Nemluvím o tech. kvalitách Focusu, ty jsou fakt na víši, ale vzhled - agresívní ano, ale sportovní - to nevím.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.09.99  13:08

    « Re: Celý SM věnovaný informacím o Fabii

    Skici od Air Designu jsou docela pekny, kresba z boku taky (tady ma fabia opravdu sportovni nadech). Jinak ty clanky opravdu nic moc. A navic: ty soutezni upravy taky ujdou, jak 5dv tak 3dv. Doufam ze se jich dockame v realu. A ten pick-up s nastavbou se Air Designum taky poved. Uvidime, co se z toho bude nakonec vyrabet... Kdyz si vzpomenete na Favorita, existovaly prototypy sedanu, kupatka i proskleneho furgonu (neco jako Oepl Combo Tour nebo Ford Fiesta Courier). Nakonec se z toho nedelalo nic....
    Result toho vseho zni: ze predu je fabia opravdu oskliva, ale z boku se povedla. Nicmene si budeme muset pockat na dalsi fotky a na to az ji uvidime v realu. A snad se dockame i tridverove verze (nebo dokonce kupe????) ve verzi GTi....
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.09.99  12:43

    « Motory Fabie

    1,0/37kW, 1,4/50 (původní 1,3/50 z Fe, převrtaná na 1,4 a s výkonem 44 kW montovaná do Oc), 1,4/74. Diesely 1,9SDI/47, 1,9TDI/66kW (pravděpodobně) a 1,9TDI/81kW. Jedinou záhadou zůstává nejsilnější benzín. Tom z auto.cz si myslí, že to bude 1,8T/110. Já bych s tím tak docela nesouhlasil, bylo by divné, kdyby měla fabia stejně výkonný motor jako octavie (i když u seatu tomu tak je, naopak ibiza má o 5 kW větší výkon u 1,8T, než toledo u 2,5/110/V5. Já bych to tipoval na 1,6/88/16v i když bych jí to turbo přál. Každopádně až na ten 1,0 a 1,9D to bude velice slušná motorizace. Spotřeba 1,0 cca. 5,9, 1,4/74 cca 6,9.
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.09.99  12:34

    « Výška Fabie

    tak něco pro všechny, jímž se nelíbí výška 144,5cm. Hádejte, kolik má nové punto - ??!! 148 cm! to je dalších 3,5 cm navíc. Tak to už bude někde znát. Ještě vám přijde fabia vysoká? A komu se nelíbí, tak ať si prohlédne 5D punto (3d taky nic moc, dokud dedostane spoilery jako HGT). Pak se se zalíbením vrátí k fabii. ..... Článek o puntu v Automobil revue končí slovy:" Zdá se, že nové Punto opravdu přináší do své třídy zcela novou úroveň. Máme tedy poprvé po dlouhých desetiletích možnost porovnat dva automobily stejné třídy, určené pro stejné zákazníky, uvedené na trh ve stejné době. Kdo z nich bude lepší? technici fiatu, nebo škody? Fiat má zatím lehce navrchv nabídce převodovek, kdy nabízí 5 a 6ti stupňový manuál, a 6ti a 7mi stupňový automat se sekvenčním řazením. To asi u fabie nehrozí, šestikvalt. Taky asi fabii převálcuje v designu interiéru ,ale to se uvidí. No dobře, už nebudu spekulovat, podebatíme po Frankfurtu, až bude jasno.
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.09.99  11:25

    « Proc hledat podobnosti, toto je Fabia !

    King ma asi pravdu v tom, ze neustale hledani nejakych podobnosti s nejakym jinym autakem je pro kocku. Kazdymu necim neco nejaky auto pripomina, ale dulezitej je celek. Toto je Fabia a hotovo. Snadno rozpoznatelna a rozlisitelna, i kdyz ma taky jako Bora ctyri kola a volant :-)))) Ale vazne, na seriozni nazor je z jedne fotky malo, nevidel jsem zadek, bocni pohled, interier, kufr, nejel jsem v tom, tak co mam rict. Snad jen: Jako nastupce Feldy, auta nizsi tridy, na prvni pohled spica. To co jsem videl se mi libi. O zbytku az to uvidim a vozkousim. Zatim bylo kazdy dalsi auto ze Skodovky lepsi a lepsi, nemam duvod si myslet, ze z niceho nic pusti *. Uvidime.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.09.99  10:50

    « Celý SM věnovaný informacím o Fabii

    Ááááá, opět crowbar a jeho "objektivní pohled" na škodovky všeobecně. Víte, podle něho vlastně škodovky nejsou auta. Ale to je fuk.... Ve SM věnovali fabii a všem věcem okolo ní včetně historie od FA skoro celé číslo. Ale všechno to jsou jen bláboly skoro o ničem. Rozhovory, ze kterých se nic nedozvíte, a tak. Ale mají tam nakreslený profil fabie, ale dost dřevácky, to bych nakreslil asi taky a pár pěkných skic od AIR designu. Za 18 peněz se to dá přežít. ....Chtěl bych se ještě věnovat designu škodovky, i s odvoláním na jeden ze článků v SM. V rozhovoru s designerem škodovky se hovoří o teamu designérů, nezávislých na VW a pracujících na designu takovém, aby vylučoval podobnost s ostatními koncernovými vozy. To se splnilo a škoda má už svou charakteristickou tvář (vzpomínáte ještě, kolik keců bylo na design octavie? že je to jako vectra, golf, passat, mondeo a prostě odvar z celé střední třídy.), kterou fabia dále rozvíjí. Jak už tu bylo řečeno, určité detaily mohou připomínat A6, profil možná astru, zadek bůhví co, a tak podobně. Každý druhý v tom dokonce vidí svýma slepýma očkama boru? Proč? No protože fabii končí světlomety také (jako u bory) v přední masce, nejsou vytažené do stran. Vůbec nevadí, že mají úplně jiný tvar. Prostě to je jasná bora, vy blbouni. To nám ovšem přináší řadu překvapení. Jako bora totiž vypadá taky Honda Prekude, Lada samara, lancia kappa, RR Silver Seraph a ještě pár desítek jiných aut. To je hrozný, co, jak ty ostatní automobilky vobkreslujou. Kdepak, ještě jsem tu snad neslyšel názor typu: Hele vole, vono to má ouplně orygynáľně udělanej čumák vole, to je vole super vole, že se to vole nebude vole plíst s žádnym jinym pekáčem vole vole. proč v tom furt něco hledáte. V dnešní době, kdy se jen těžko hledají skulinky v designu, který ještě nikdo nepoužil a tvary sklouzávají k podobnostem, se škodě povedlo zcela jednoduchou fintou - obdélníkovým chromovým rámečkem - dosáhnout jasnou odlišitelnost od konkurence (s vyjímkou volva a roveru, který ovšem design nyní mění ve stylu 75ky). Fabia to nyní okořenila velmi nápaditý tvarováním nárazníku, což se zatím u jiného vozu nevyskytlo. Jistě, je to dost nezvyklé a mnohým se to nelíbí, ale to Alfa 156 s excentrickou SPZ nebo Multipla také ne. A my, místo toho, abychom to ocenili, tak to přirovnáváme k boře. No paráda. já osobně bych se přimlouval za tvarování chladiče takové, jaké se vyskytlo u modré a červené skicy z jara letošního roku. A světlomety té modré studie byly perfektní. Ale i to se něčemu podobalo. navíc takto hranatý design jde zvolna do módy (co třeba cadillac Evoq?). Na boční partii asi dost dobře nic jiného vymyslet nejde, tak alespoň zdvihli boky a zmenšili prosklenou prochu, což autu dá robustní a dynamický vzhled. U "skleníku", jako je třeba golf, bora, 306ka, mazda 323/fiesta, moc dynamického vzhledu nehledejte. (Proto podle mého bora vůbec nemá sportovní šmrnc, na rozdíl od "rodinné" octavie). Tak na to zkuste koukat kapku jinak. ... Teda já jsem psavec....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.09.99  10:05

    « Re: Nádhera

    Pro BDX- Fabia narostla do výšky jen o 3 cm oproti felicii, to není zase tak moc. Je teď třeba o 2,5cm vyšší, než polo. Tak jaký focus? Ten přerůstá astru a golfa o podstatně víc. ... Pro RSD: ty už jsi někde viděl podobu nového pola? Jestli ano, tak ji pošli. Mail na mě máš. Díky. ... pro Honzu X: to samé jako pro BDX, nenarostla zase tolik do výšky, jako focus. Myslím, že je proporčně dobře vyvážená a nepůsobí vůbec násilně. A6 opravdu připomíná řešení nárazníku a blatníku - no a? Bude tu někdo vykládat, že to vypadá jako A6ka? Asi těžko. Fabia nebude autem nižší střední třídy, ale vrcholem třídy malých vozů - do golfa jí chybí nějakých 20 cm. Proč by měly být všechny vozy sportovně štíhlé? A jako escort? No ty se mi asi jen zdáš. Escort jako sportovní auto. Slyšel jsem o escortech už ledacos, ale takovýhle blábol ještě ne. Neuraž se, to bych nerad, ale na escortu není sportovní ani blinkr. Escort - sportovně štíhlý .... no dobře, no. nelze ale říct, že sportovní vzhled musí být jen štíhlý (třeba jako calibra, ne escort). Sportovní auto je stejně tak ferrari, lamborghini, NSX,(štíhlé) jako viper, nebo carrera (baculaté). Stejně tak štíhlé auto je Honda S2000 a protipólem buclatá, až "oplácaná" auta BMW z3, Audi TT nebo fiat barchetta. Záleží víc na jakési jiskře, která tě chytí a zaujme. Samozřejmě každému se líbí něco jiného. Ale určitě nepopřeš, že příď fabie působí více než agresivně, na svou třídu velmi agresivně, možná bych řekl nejagresivněji, spolu s 206kou. Taková ibiza vypadá zpředu dost přívětivě, vynahrazuje si po ale v profilu a na zádi. Tohle zatím u fabie nevíme. ..... Pro sabotage: podle tvých slov jsi určitě dealer škody. To je fajn, doufám, že budeš informovat o zájmu o fabii, o jejich prodeji a o novinkách a inovacích....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.09.99  09:54

    « Re: Nádhera

    ja nevim ale to auto je zoufaly, tolik tajnosti a pak je to okopirovana astra se zkazenym predkem, no asi ten sefkonstrukter neni z nejnapaditejsich, nechci uplne odsoudit nez si ji prohlidnu ve frankfurtu, ale prvni dojem je ze auto se plne hodi k tomu nazvu FABIA kdo to vymyslel????
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.09.99  08:39

    « TO KING/RSD a spol.

    Hmmm, musim se pochlubit, muj nazor na Fabii uverejnili jako prvni v MF DNES... Muj zivot to sice nezmeni ale je to * :))))))) Libi se mi vic a vic, a jestli ho za 14 dni spatrim cely i s interierem, tak po nem zacnu touzit, je to sladky a zaroven dravy auto. Oni ty mrchy vedej jak na me zautocit. Skoda jen ze clovek se musi rozhodovat mezi tolika prioritama a plat ma jen jeden. Ne ze bych si stezoval, ale budu muset pockat. Navic v tomhle ohledu se cekani urcite vyplati, protoze to auto ma urcite jeste mouchy, navic ja bych to koupil s TDI 81KW. RSD, myslim ze kdyz budes vychazet v tom interieru z Ibizy, moc se nespletes, jen to bude ponekud konzervativnejsi, zato ucelnejsi. Nicmene uz se moc tesim na tvuj odhad, jestli bude tak kvalifikovanej jako tve skicy, tak nejsme na Skodovku vubec odkazany... :)))) Lukas
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.09.99  22:58

    « Re: Fabia! Jak se Vam libi? to KOTR

    Ja si počkám až Fabia skutečne vyjede. Soudit podle fotografii (navíc jen z jednoho pohledu a v jedné barvě) přece jen zcela zodpovědně nelze. Nekdy zkreslují málo, někdy víc. Také by mne zajímal interiér. Na každý pád, myslím si, že už bylo načase, aby Škoda přišla s něčím novým. King: Octavia startovala v prodeji s 1,6/55 GLX a 1,9TDI/66 SLX, v nabídce byl sice také 1,8/92 SLX, ale čekací doby byly velmi dlouhé. Když jsem jej chtěl v 11/96 objednat pro zákazníka, neměl jsem šanci. 1,6 GLX šla v pohodě a 1,9TDI GLX trošku hůř. 1,8 SLX a 1,6 LX byly na moc dlouhe čekání. Nevím jak jinde, ale takový byl stav v Karviné na konci 1996 a začátkem 1997.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.09.99  22:45

    « Re: Nádhera

    No, tak fakt není vyloženě špatná, jako dnes skoro každé auto. Ale zdá se mi to opravdu jako konglomerát mezi Audi A6 /ten nárazník, typické/, Borou /podobná, leč sešikmená světla/ a proporcemi á la Focus /zvýšená střecha, vyšší posaz, tedy typický fígl sedíš víš, přisuň se blíž k volantu a budeš mít místa dost, možná i vzadu/. No, nevím, jestli se dá mluvit o sportovním fleuru, to bych spíš zařadil do kategorie rodinný vůz pro ,,mladou rodinu" v nižší střední třídě. Aby působila sportovně, musela by podle mě mít nižší posaz a ne tak baculaté linie - prostě sportovně štíhlá - jako např. Escort. Á propós, řekl bych, že zadní světla bude mít něco jako Octavia Kombi /stojaté s bílými proužky - další podobnost, tentokrát opravdu s Oplem - jestli tomu tak je doopravdy/.
    No, není špatná, je za tím obrovský kus práce, ale řekl bych, že to není můj šálek čaje - to už je hezčí Oktávka, jen kdyby neměla tak škaredý zadek - ta úzká světla vypadají fakt bídně.
    Mějte se a čekám na odpověď. Honza.
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.09.99  22:10

    « Nádhera

    Předpokládal jsem samozřejmě , že Škoda pustí první fotku ve světlé metalíze, protože co si budeme povídat, ta sluší každému autu. Jsem rád že Fábia nekopíruje žádný dosud vyrobený automobil a dokonce vypadá o mnoho lépe než-li připravované POLO na stejné platformě. Mé dojmy z prvního reklamního fota jsou opravdu velmi příznivé. Pko Kinga a Lukáše slibuji že asi tak zítra přepracuji moje prvotní skicy, a možná už tuším ,jak bude vypadat interiér a konečně i zadek, takže to všechno zase zpracuji a pošlu k posouzení a diskuzi.Jinak díky za pochvalu mých předešlých skic, ale opravdu jsem jinou, než-li tu žlutou fotku neměl. Myslím si, že ŠKODA nezvolila co se týče motorů do začátku moc slibnou strategii, a tak se přikláním k názoru Kinga a ostatních, že brzy příjdou i jiné motory (Ten 1,4 50KW je OHV! a vychází z motoru 1,3, pozitivní je však toč. moment 120 N.m
    a používá se již v OCTAVII 1,4LX) Ahoj RSD
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.09.99  21:30

    « pěkný, moc moc

    Tak vám řeknu přátelé, moc se mi nová škodovka líbí, ještě zadek ve stejným stylu a je to bezva auťák.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…