Škoda Fabia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
« Re: Zajímá vás vzhled zadní partie a profilu? Rád popíšu.
Ještě se pokusím popsat profil, ale to bude dost tvrdý ořech: Profil využívá zdařile harmonii kontrastů zaoblených a ostrých křivek. Předek je pěkně kulaťoučký a baculaťoučký a ostře do něho vstupuje mírně přečnívající gril a světlomety. Auto má větší přední převis (jako Megane) a velmi krátkou záď (proto ten malý kufr). vypadá to agresivně, ale lepší, vyváženější proporce bude asi mít sedan. Blatníky jsou vykrojené více, než se zdálo z čelního pohledu, ale ne zase tolik, jako u focusu. Zadní dveře nejsou žádné mini, jsou stejně široké, jako přední a nejsou vykrojené podél blatníku, ale šikmo jím procházejí (náročné na kvalitu zpracováni a slícování - bravo). Vzadu bude pravděpodobně více prostoru, než v octavii. Kliky mají stejný tvar, jako u octavie. Boční linie oken pokračuje hranou do C sloupku, který je poměrně mohutný, jako u octavie a tvarem lehce připomíná punto 5d, ale bez toho zalomení nahoru. Pokud bych měl profil přirovnat ke konkrétnímu autu, bylo by to asi Punto od předních dveří, ale s menší prosklenou plochou a jiným zakončením kastle vzadu. fabia také nemá tak strmě kolmo zkosené okno zadních dveří vzadu. nemám rád přirovnání "jako něco", protože se opravdu nepodobá ani puntu. je to jen pro vaši představu. tenké prahy si přímo říkají o nástavce od RSD a kufru prospěje nějaký velmi masivní spoiler, který by felicii ani octavii nesedl. no řeknu vám ,přátelé - máme se na co těšit. Je to špica. .... RSD - zvládl bys podle mého detailního poisu skicu? ukaž, jak jsi dobrý! -
« Zajímá vás vzhled zadní partie a profilu? Rád popíšu.
Z důvěryhodného zdroje jsem získal i poměrně podrobný popis vzhledu fabie zezadu a z boku. začal bych popisem zadku, protože je to jednodušší. Takže: snaha o maximální vstupní otvor do zavazadlového prostoru byla příčinou skutečně úctyhodné šířky zadního víka. Lícuje zcela se zadním oknem, takže na koncové svítilny zbývá skutečně nemnoho místa. S tím si ale designéři poradili skutečně bravurně. Svítilny zcela vyplňují prostor mezi nárazníkem, víkem a odtokovou hranou. Odděluje je ale po celé šířce od obvodu silný pás plechu karoserie, s vyjímkou víka, s nímž lícuje. Svítilny jsou vyrobeny z červeného plastu, s diamantovým efektem (jako u octavie Combi). V jejich středu se nacházejí dva bílé proužky (taktéž s diamantovým efektem) oddělené červeným plastem cca na šířku jednoho bílého pásku. bílé pásky nejsou nudně obdélníkové. Horní kopíruje tvar kufru, spodní tvar nárazníku a oba se směrem k víku rozšiřují. zadní nárazník si co do robustnosti s předním nezadá a kopíruje i jeho tvar, tzn. že je také na krajích vytažen nahoru. mezi zadním oknem a hranou kufru je opravdu krátká plocha, ale spíše jako u octavie, než u astry. To je asi vše, co se dá k zadku napsat. Ale jedna věc je jistá: Tohle jste ještě u žádného auta neviděli a je to bomba! -
« !!!!!!! VŠECHNY MOTORY PRO FABII ODHALENY !!!!!!!!!
ZE ZARUČENÉHO ZDROJE JSEM ZJISTIL VŠECHNY MOTORY, KTERÉ SE BUDOU MONTOVAT DO FABIE. TAKŽE JSTE JEDNI Z PRVNÍCH, KE KTERÝM SE TATO INFORMACE DOSTALA. DÍKY, INTERNETE. ARE YOU READY? Tak jdeme na to: Nejmenší 1,0/37kW/5000 (86Nm/3000, polo s ním dosahuje 0 - 100 za 18,5, max. 151 při kombinované spotřebě 5,9). ..... Dále pestrá paleta 1,4 - 50 kW (motor škoda OHV, parametry zatím neznámy, ....... 1,4(16V)/55kW/5000 (128Nm/3300 - motor z golfa, 0-100 13,5, top 171, spotřeba 6,4 / jedná se o údaje golfu, u fabie lze předpokládat lepší spotřebu i akceleraci)...... a nakonec 1,4/16V/74kW/6000, (128Nm/4400 , 0-100 10,5, top 188, spotřeba 6,9 - údaje platné pro polo, budu u fabie téměř identické)...... Vrcholem benzínové nabídky bude 2,0 ..... Naftové motory budou jen dva: 1,9 SDI/47kW/4400 (124Nm/2000, 0-100 za 16,7, top 158, spotřeba slušných 5 litrů. ........ A poslední? Ti, kdož čekali 81kW budou zklamáni, ti kdo počítali s 66kW neměli pravdu. Co to? Pro fabii byl vyvinut nový TDI o výkonu !!!!!72kW!!!!! Otázkou zůstává, co je to vůbec za motor. Je to 66 se zvýšeným výkonem o 6kW, nebo je to 81 se sníženým o 9kW? Toť otázka. Vzhledem k tomu, že se novinářské zdroje zmiňují pro fabii o motoru TDI s variabilním natáčením lopatek turbodmychadla, půjde o silnější TDI se sníženým výkonem. Otázkou je, proč. Je to jediný motor o tomto výkonu ve třídě, takže se těžko bude účastnit srovnávacích testů. Že by Wolfsburg nepovolil stejně silný motor pro octavii i pro fabii? Vždyť ibiza má 81kW také. Ale to má být zase sportovní značka, já zapomněl. Je to každpádně zvláštní. Co si o tom myslíte? .... Ještě poznámka: myslím, že se časem zjistí, že mezi SDI a TDI je moc velká výkonová mezera. V budoucnosti bych si tipl na ještě jeden TDI a to 1,5/55kW, který je nabízen nyní s A2kou -
« Nový Polo
Jo, na stejným podvozku bude postaveno nové polo, ibiza, cordoba ale A2- to bude asi hliníček, to bude jinej materiálek.... Každopádně s podvozkovou pološinou A0 začíná Fabia, ale nic nového krom většího pohodlí pramenícího ze zvětšeného rozvoru oproti POLU 6N nečekejte. Ale na druhou stranu, má nějakej trpajzlík lepší jízdní vlastnosti? -
« Re: Jsme v Čechách
Člověče neblázni - ty si fakt myslíš, že bych první část příspěvku myslel vážně? Já myslel, že je to natolik absurdní, že se tomu jen zasměješ. Jinak, než s nadhledem se tady totiž nedá vzdorovat názorům, v první části uvedeným. Pokud jsi to nepochopil, tak promiň. Měl jsem to ještě přibarvit.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







