Škoda Fabia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
« Re: Prodejní trhák?
To co navrhujes, je komunismus v praxi: Nejakej osvicenej vyrobce aut musi blbymu ridicovi prikazat, aby si koupil 4 airbagy - jinak si nezajeszdi. Takove "nasilne oblazovani" je podle mne na nic, zvlaste tyka-li se vylucne bezpecnosti osadky vozu a ne jinych ucastniku silnicniho provozu. Aby bylo jasno, ja ve sve Octavce 4 airbagy mam, rad jsem si za ne priplatil, ale proc je chces nutit nekomu, kdo je nechce (nebo na ne nema), to mne unika. Nech lidi at si vyberou sami... -
« Re: A co management Škodovky
Mozna ze to ctou ale jestli to ctou pak se
urcite dobre bavi.Delaji si z lidi srandu.
Priklad: podivej se na predek Fabie
ktera ti problikava v pravem rohu obrazovky
a srovnej ji se skutecnosti. Odbornici si
toho vsinmou polemikum napovim - delici
linka narazniku je ve skutecnosti sikmo nahoru.
Jestli je toto oficialni foto, potez panbuh.
A jeste rozdil mezi polemickym a zasvedcenym-
to je predce dlbost zasvedceny je ten prispevek
ktery rika co chces slyset? Ty ostatni jsou jenom polemicke jo. To uz tady bylo. -
« Re: Prodejní trhák?
Uvědomte si, že Octavia je auto nižší střední třídy (i když ne rozměry). A co se Méganu týká, je to sice vcelku povedený auto, ale nemůžete ho přeci z hlediska bezpečnosti vyzdvihovat kvůli jednomu několikasekundovýmu reklamnímu klipu v televizi. Stačí si lehnout pod auto a nebo zdvihnout kapotu. Každej, kdo má nějaký technický vzdělání musí uznat, že ve srovnání s Octavii, to vypadá, jako by francouzi šetřili na plechu. Vlastní bariérový zkoušky taky nejsou všeříkající. Bariéra simuluje jenom rovnou zeď, ale nenapodobí třeba náraz do stromu nebo zajetí pod náklaďák. Až si prohlídnete Fabií, tak uvidíte, že co se pasivní bezpečnosti týká, má podstatně navrch před Renaultem resp. Méganem. -
« Re: Prodejní trhák?
to Volvista: Souhlasím s tebou že Volvo a Saab mají jasnou koncepci bezpečnosti. Naopak ta mi schází u Škodovky. Dávat jako klad seriově montovaný airbag řidiče na konci roku 1999, kdy se začne Fabie prodávat považuji za výsměch. Taková výbava by měla být samozřejmostí. Problém je v tom, že většina lidí u nás kouká na to aby to auto bylo co nejlevnější a než by si připlatili za bezpečí tak radši investují peníze do blbostí na autě. Automobilka která ví, že její auta se prodávají v takovém množství jako Škoda by měla jít příkladem a montovat 4 airbagy aj. ve standartu tak aby nešlo prodat auto bez této výbavy. Rozhodně by mi dala statistika následků nehod za pár let pravdu. -
« Re: Prodejní trhák?
Renault začal dělat bezpečný auta až v posledních dvou letech, a to proto, že to dnes prodává více aut, je to jejich hlavní marketingová zbraň. Takové Volvo nebo Saab dělá bezpečná a robustní auta už desítky let a nedovolilo by si pustit na silnici nic, co této tezi odporuje. Všechny jejich auta, ne pouze Megan jako u Renaultu, jsou na špičce, popřípadě minimálne mezi ní. Je rozdíl mezí filosofií celé továrny od jednoho povedeného modelu! -
« Re: Prodejní trhák?
to RSD: když už si se otřel o Renaulta tak to je jedna z mála automobilek která pochopila, že zdraví a život člověka je přednější než peníze, a proto má v základu to co se např. u tebou zmiňované Octavie tvrdě připlatíš. To je politika Škody pro čecha, relativně levné auto, ale běda pokud chceš trochu bezpečnosti (tak cáluj). V tom je ten podstatný rozdíl v přístupu lidí k sobě a k jiným, který se projevuje na západě i na silnici a ke kterému máme hodně daleko. -
« Re: Prodejní trhák?
Že by měl Renault strach o prodej Megane? který je ve stejné kategorii jako Octavie, ale do té má daleko? Nebudou to marketingové tahy z nutnosti, protože se na Českém trhu objevil nový vůz, který podle všeho bude více než konkurence schopný Cliu a lze předpokládat, že si ukousne svůj koláč z celkového prodeje na českém trhu velmi notným dílem? Já myslím, že to není zas tak chytré, ale že to je nutnost a podobné kroky ostatních automobilek budou následovat viz Ford. -
« Prodejní trhák?
Včera sem se byl podívat u renaulta a představte si, leasing s nulovým navýšením už od 35% akontace a od 10% je to pětiprocentní navýšení.Tomu se podle mně říká umění marketingu.Vzpomínám si na akci škodovky podobného ražení, ale to člověk musel zaplatit 70% akontaci a to je podle mně jiný kafíčko.Kéž by se škodovka přiblížila čecháčkovi alespoň tímto způsobem.
Ahoj a ŠKODĚ zdar -
« Re: Ještě k motorům
To RSD. Já tady hájím motor 1,6 (74kW) před "odborníky", kteří se o něj stále otírají. S výběrem motorů pro fabii je to věc názoru. Já osobně to vidím následovně (aby si mne lépe pochopil a potom "nesežral")...1 x motor 1,4, 1 x motor 1,6. Jako ideální 1,4 se mi zdá být 16V s 55 kW. Čau. -
« Re: Ještě k motorům
Tady vidíte jak Český zákazník roste. Ještě před pár lety vám mohla Škoda nabídnout dva motory stejného objemu a rozdílného výkonu se dvěmi úrovněmi výbavy a všichni řvali že je to málo. Dnes nabízí u každého modelu vč. Felicie alternativy motorů a výbav, které jdou do desítek, no a český zákazník si stejně bude posteskávat po tom, jaký by to bylo, kdyby dělali to nebo ono. Jo a k 1.6 - 74Kw. Je to skutečně dobrý dvouventil, ale proč do Fabie, když obdobný výkon má i ta 1.4 ? Vždyť bi ji konkurovala více než-li ty ostatní 1.4, které mají každá jiné výkonové charakteristiky a myslím naopak, že při stejném objemu se vzájemně dobře doplňují. A kdo prahne po objemu a dobrém tahu dvouventilu od spodu, tak bude volit dvoulitr, tak proč tedy nutně 1.6? Stále vás nechápu... -
« Predevcirem jsem v ni sedel
Byl jsem ve Frankfurtu takze jsem si ji mohl pekne prohlidnout. Me se celkem libi. Maj tam vsechny vy bavy a ctyri motory. Litr 2x 1.4 a SDi. Deska je vicemene zmensena Octavia. V ty eleganci je to neco na zpusob Oct Laurin Klement. Vevnitr je mista dost, kufr taky ujde i kdyz je mensi o tech 20l. Je tam hodne vychytanejch veci, az jsem se divil. Konecne zmenily barvy a dokonce i pro Octavie, takze vyber neco jako Golf. Celkove to auto vypada fakt zapadacky a ne jako chudej pribuznej u felicie. Litr bude asi chudinka, no ale to nabizej vsichni. Supr je ta 1.4 74 kW mel jsem ji v polu a to je rachot jede to skoro dve kila. Ceny pekne natahly, ale kdyz si pripoctete k felicii airbag a posilovac moc velkej rozdil to neni. -
« Re: Ještě k motorům
Nechápu, co pořád někteří mají proti motoru 1,6 74 kW. Mně osobně by se ve fabii velice zamlouval. Určitě by to bylo lepší, než mít 3 motory 1,4, které si "polezou vzájemně do zelí". Odhaduji, že jediným pro vás nedostatkem motoru 1,6 (74 kW) je 8V - dost chabý argument. -
« Re: Evoluce názorů na Škodovky
Mam na to stejny nazor. Kdyz se objevila Octavka combi, nemohl jsem si dlouho zvyknout, a chvili mne trvalo, nez se mi zacala libit. Je to jako s pisnickama, nektera vas chyti hned, ale kdyz ji slysite poctvrty, uz je ohrana. A nekterou musite nejdriv dostat do ucha, ale pak v nem o to dyl vydrzi a libi si cim dal tim vic. To je nastesti muj pripad u OC. Doufam, ze podobne tomu bude i u lidi, kteri si casem koupi Fabiu. Preji jim to, je to fajn pocit... -
« Evoluce názorů na Škodovky
Také u spousty známých pozoruji jistou evoluci názorů na Škodovky, přesně tak jak to zde uvádí Diamant. Zažité tvary totiž u mnoha lidí podvědomě nabuzují pocity, že nově uvedený model se vymyká zvyklostem modelů starších ale postupem času pak příjde vozu "na chuť". Také si všimněte, jak některé vozy, které jsou při uvedení oravdu designově dokonalé, obvykle velmi rychle z hlediska designu stárnou, a ty vozy, které se zdáli být při uvedení divnými a vyvolávaly mnoho rozporů jsou nakonec po někoika letech dokonalé.
(Audi A3, A6, Opel Vectra A, ....)
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







